Škoda Octavia (2001)
29.7.2008Octavka se mi vzdy zamlouvala, obzvlast co jsem poprve videl faceliftovou verzi a pak se svezl v ORS, tak jsem zatouzil Octavku mit :) Liftback ma…
Škoda Octavia (JasteR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 30.07.08 22:26
« RS TDI
zdarec, docela zajímavý udělat z dieslu rs. koukám, že sis s tím musel pohrát. jako vzhledově pěkný...to chválím. jinak koukám, že na jedný fotce (jak tam stojíte tři, ty, bílá a ta zelená). buď jsou dvě takový a nebo tadle zelená je skutečně martina. i když nevím, jak ho ty přesně znáš. jinak moc nedíky za...ale je to tvoje volba. ;-) -
JasteR 30.07.08 13:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
Lepe ctete.. ja sem uz ale mel koupenou novou spojku a na 6gang je samodrejme jina, takze cenu sem pocital min 35t,- (sice se da uz koupit i se spojkou ale seriova taky drzi tak do 400Nm a to je malo, takze proto dalsich min 15t,- za race spojku) + dalsi love za praci...
Samodrejme ze to neni stejny, kdyz je o jeden kvalt min, ale pro moje potreby to bohate staci, chtel sem to hlavne na dalnici kde se serii je pri 3tis ot 145kmh tacho a s touhle je to shodne 160kmh tacho jako u 6gagn...
..jinak s 5gang sem zatim max spokojenej, kvalty jsou delsi, a na predjizdeni je to lepsi nez co jezdim se seriovym 6gang na 96Tdi co ma stryc, kde musim porad kvedlovat :-) , jinak co do zivotnosti je jasny ze 6gang je staveny na vyssi vykon, a poloosy jsou taky vyhoda, ale jak rikam me by vysel 2x draz nez tahle vyhodna dlouha 5gang...kdybych vydelaval 100litru mesicne tak to neresim a soupnu rovnou 6gang to je jasny.. -
"-- skrytý --" 30.07.08 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
právě z toho důvodu jsem do svýho TDI 66kW dal raději 6kvalt místo 5kvaltu z Fabie...nejen převodovka vydrží víc, ale poloosy atd. jsou silnější...
jinak na 5kvaltu jsem cca 400Nm měl taky, držel bez problémů, akorát levá poloosa nevydržela...
jinak pro JasteRa, 35tis to rozhodně nestojí... :-) max kolem 20tis včetně práce.. -
"-- skrytý --" 30.07.08 09:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
Mě nejde o montážní skupinu. Ty tvrdíš, že je stejná jako 6kvalt v oktávě, a já se ti snažím dokázat, že není ani kdybys se rozkrájel... Jestli se dá nebo nedá namontovat se do toho nepočítá. Motor máš udělanej celkem slušně, bohužel tahle konkrétní převodovka je pro tebe dost nešťastná volba a šetříš na nesprávném místě... -
JasteR 29.07.08 23:52
« Re: cena
Ceny uprav co se tyce motoru tak lecco najdes na www.dieselpower.cz kde mas oficielni ceny.... ostatni "tuning" je individualni, lecco sem mel moznost sehnat nove za dobre penize... jinak je lepsi uz to nepocitat... ale ORSII by se za to uz poridit dala :-! ...lepsi je volit auto v plny se silnejsim zakladem, ale v te dobe nebyly penize a neocekaval sem ze auto budu takto upravovat ;-) -
JasteR 29.07.08 23:42
« Re: Re: Zupa
Na kone si zvyknes hned.. poprve me ORS v benalu prisla raketa :-) ...chce to nekdy presednout na HTP a zase budes spokojenej >:D
..jinak 1,9TDi ma hranici rekl bych 250PS pokud je bez nitra nebo LPG... 1,8T taky dostanes na super kone a rekl bych i levnejc, holt ale pak ta spotreba... -
PainSnip3R 29.07.08 21:18
« Re: Zupa
Dobrá otázka.. jestli využiješ výkon.. >:D To doma slyšim pořád když jednou chci Celicu GT4 s 240koňma.. prej to stejně nikde nevyužiju.. >:D Už jenom, že nemusíš pořád podřazovat a točit omezovač když chceš třeba jen předjet něco a nemáš na to půl kilometru -
"-- skrytý --" 29.07.08 18:05
« oktávka
Velice chválím (no však už se známe z fóra...a ne jednoho;)). Auto je to nádherný, oceňuju práci, jakou sis na něm dal a jak krásně je sladěné! Je to vpodstatě jediná oktávka, na který se mi líbí úpravy. Perfektně k ní sedne zadní křídlo a tyhle kola. Jinak jsem odpůrcem úprav,ale tady je to pecka!
Recenzi jsi mohl doplnit o více info a ne tam jen zkopírovat technické údaje a úpravy, ale co se dá dělat.
jinak já silně tíhnu k benzíňákům, ale takovejhle dízl by mi asi taky nevadil :-) možná bych ten zvuk a čmoud nějak překous -
"-- skrytý --" 29.07.08 14:16
« Re: Re: Re: Re: prevodovka
No hele ve fábii je 02J (MQ250-5F). To je pětikvalt pro 250 Nm. Do Golfu se dávala (a dává) i 02S, neboli MQ250-6F (šestikvalt pro 250 Nm). V oktávii 1,9 130 PS a 1,9 100PS 4x4 a fábii RS je 02M, neboli MQ350-6F (šestikvalt pro 350 Nm).
Ale vlastně co se s tim takhle tento, shrňme si to:
mechanický pětikvalt 002 (MQ200)
mechanický pětikvalt 02K (MQ250)
mechanický pětikvalt 02J (MQ250)
mechanický pětikvalt 02C /4x4 (MQ250)
mechanický šestikvalt 02M (MQ350)
mechanický šestikvalt 02M 4x4 (MQ350)
Ve fábii 1,9 100PS je 02J. Ta je dvouhřídelová. Docela by mě zajímalo, jak jste přestavěli dvouhřídelovou 02J na tříhřídelovou 02M se dvěma stálými převody... -
JasteR 29.07.08 14:07
« Re: Re: prezentace
No ORSII TDi je v serii docela lina a SW mapy zadna slava kopanec a pak zdechne..me tahne krasne az do cerveneho pole...navic nejsem sam kdo rika ze ORS1 je sportovnejsi jako IIka..kdyz sem jel poprve s ORSII v benzinu tak me zarazilo ze nema vzadu chlazene brzdy, a podvozek na to ze ma vyceprvkovou zadni napravu na 18" dost odskakoval na nekvalitni silnici...ostatne lide ze Skodovky me potvrdily je ORSII je docela rychlokvaska...nicmene vzhledove vypada opravdu pekne..