Škoda Octavia (2001)
29.7.2008Octavka se mi vzdy zamlouvala, obzvlast co jsem poprve videl faceliftovou verzi a pak se svezl v ORS, tak jsem zatouzil Octavku mit :) Liftback ma…
Škoda Octavia (JasteR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- ok 29.07.2008 04:06 Luko81
- Jasterova octavka 29.07.2008 04:34
- z normal -> RS 29.07.2008 06:43 tobi
- . 29.07.2008 08:05 lordlord
-
prevodovka 29.07.2008 09:16
marek.g
-
Re: prevodovka 29.07.2008 11:42
JasteR
-
Re: Re: prevodovka 29.07.2008 13:30
-
Re: Re: Re: prevodovka 29.07.2008 14:04
JasteR
-
Re: Re: Re: Re: prevodovka 29.07.2008 14:16
- Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka 29.07.2008 23:38 JasteR
-
Re: Re: Re: Re: prevodovka 29.07.2008 14:16
-
Re: Re: Re: prevodovka 29.07.2008 14:04
JasteR
-
Re: Re: prevodovka 29.07.2008 13:30
-
Re: prevodovka 29.07.2008 11:42
JasteR
- Emise 29.07.2008 09:23 Kolík80
- Prezentace 29.07.2008 10:43 PainSnip3R
- prezentace 29.07.2008 11:35 JasteR
- cena 29.07.2008 16:39
- oktávka 29.07.2008 18:05
- Zupa 29.07.2008 19:05 [Vojťas]
- RS TDI 30.07.2008 22:26
- Kat 31.07.2008 10:31 Hanss (MoDo Team)
- cao sefe 31.08.2008 16:25 Ronnyp (RSKa)
- woow 20.01.2009 19:24
- Sprint :) 02.03.2009 10:06 Mishak (RSKa)
- new video 14.03.2009 09:56 Matt26
- Video 14.03.2009 13:46 PeT-a (RSKa)
- antiradar 27.03.2009 09:46
- spravil si z toho 30.05.2009 14:49 Brandon Walsh
- krasna prace.... 10.06.2009 09:33
- Jak dopadlo? 23.03.2010 08:38 Wiii
- octavia rs vs. focus st 06.08.2012 19:07 Švagi
-
"-- skrytý --" 29.07.2008 04:34
Jasterova octavka
takze to je za plnych 10 bodov, cital som hlavne o upravach jasterovej octavky na dieselpower.cz a vim ze obetoval tomu dost casu :-) :yes: >:-[] -
tobi 29.07.2008 06:43
z normal -> RS
Ty jo, koukám že tě to muselo stát hromadu peněz. Nebylo by levnější koupit RSko a s tím něco začít dělat?
Každopádně si s tím musel vyhrát a to se cení :-)-
-
JasteR 29.07.2008 11:56
« Re: Re: z normal -> RS
Myslet si muzes co chces , ale pokud vymenis HW veci (Intercooler, vstriky, turbo, chladic oleje, vnitrnosti, chlazeni aj.) a mas kvalitni SW tak to neznamena, ze by se s autem nedalo bezne jezdit...auto ma odjezdene 80tkm (je pravda ze nebylo porad s takovym vykonem) a pouzivam ho skoro denne do prace, takze si nemuzu dovolit aby me kleklo..., jinak samodrejme menim olej uz po 10tkm a zadny sr*cky typu "longlife" me do auta nesmi a nevytacim studenej motor a dochlazuju turbo....urcite by se dal udelat brutalnejsi SW treba na sprinty, ale tam uz je to na ukor zivotnosti.. :-!
-
-
-
-
lordlord 29.07.2008 08:05
.
typicky cesky tuner - ladit nejslabsi motor za velky prachy. Jaka je cena uprav?-
-
JasteR 29.07.2008 11:47
« Re: Re: .
Klasicka odpoved lidi co o tom nemaji paru >:D ...
66/81Kw TDi je stejny zaklad ..ja chtel pri koupi rotacku...s timhle turbem se da jit az na 230PS (ale to se da spise na PD a pak bude opravdu hulit :-) ..)....jinak auto je pro me srdecni zalezitost a pretvarelo se 3roky...cenu uz radsi samodrejme nepocitam, ale spostu veci si umim sehnat za super penize, ale ORSII by se za to jeta poridit dala no :-) ,..ale to bych nemel radost z uprav...
-
-
"-- skrytý --" 03.08.2008 13:45
« Re: .
Tak nevím. Pokud chce motor skoro od základu předělat, tak nevidím důvod proč nezačít u 90k verze. Já tomu sice moc nerozumím, ale všechny 1.9 TDI z ní myslím vycházejí. 90k se liší například tím, že nemá variabilní natáčení lopatek. Takže pokud majitel mění většinu dílů, včetně turba, řídící jednotky atd. tak proč by měl stavět na 110k nebo silnější verzi, když by pak ty díly stejně vyměnil. Ale možná se mýlím, jak říkám, příliš tomu nerozumím, je to jen můl laický názor. Třeba mě majitel opraví. Jinak chválím za provedení a odvahu. :yes:-
JasteR 03.08.2008 16:49
« Re: Re: .
No 1,9Tdi rotacky jsou stejny, lisi se hlavne vstrikama, a do roku 8/2001 mela 66tka jen obtokove turbo pak uz maji obe VNT...dalsi 1,9TdiPD jsou taky stejny zaklad, ale jine vstrikovani, az 96/110Kw jsou jine lepsi vnitrnosti ... ale zaklad je porad 1,9tka..
..na takovouhle upravu je asi lepsi volit 96Kw octavku ta uz ma lepsi vnitrnosti, ale stejne to chce lepsi turbo, vstriky vyresit chlazeni a spojku...ale je vyhodna v seriovem 6gang+lepsi poloosy atd..
...vetsina komponentu na mojim 1,9TDi je jen menena z nejsilnejsich verzi...
-
-
-
marek.g 29.07.2008 09:16
prevodovka
kdyz uz jsi do toho nasypal tolik prachu tak jsi tam mel fouknout i 6-ti kvalt.jinak vypada to dobre :yes: akorat jsis mel asi koupit rovnou Rs...-
JasteR 29.07.2008 11:42
« Re: prevodovka
6ti kvalt jsem zavrhnul, pac sem mel uz koupenou jinou spojku, a 6gang bych musel se spojkou a poloosama a ses na 35t,- a vic...
Tahle prevodovka z F 1,9TDi je stejna jako 6gang na Octavii 96Kw TDi pac Oct ma jina kola.. ..pri 160kmh tachometrovych toci 3t ot. ...takze jsem max spokojeny.... sice ve meste je to pri 50ti nekdy moc na 3ku a na 4ku malo...ale zase se krasne predjizdi nemusis porad radit na 3ku se da udelat 150kmh a na 4ku 200kmh :-)-
"-- skrytý --" 29.07.2008 13:30
« Re: Re: prevodovka
jako 5Gang z F1 TDI 100PS? Kua seš si vědom toho, že to je převodovka na 250 Nm?-
-
"-- skrytý --" 29.07.2008 14:16
« Re: Re: Re: Re: prevodovka
No hele ve fábii je 02J (MQ250-5F). To je pětikvalt pro 250 Nm. Do Golfu se dávala (a dává) i 02S, neboli MQ250-6F (šestikvalt pro 250 Nm). V oktávii 1,9 130 PS a 1,9 100PS 4x4 a fábii RS je 02M, neboli MQ350-6F (šestikvalt pro 350 Nm).
Ale vlastně co se s tim takhle tento, shrňme si to:
mechanický pětikvalt 002 (MQ200)
mechanický pětikvalt 02K (MQ250)
mechanický pětikvalt 02J (MQ250)
mechanický pětikvalt 02C /4x4 (MQ250)
mechanický šestikvalt 02M (MQ350)
mechanický šestikvalt 02M 4x4 (MQ350)
Ve fábii 1,9 100PS je 02J. Ta je dvouhřídelová. Docela by mě zajímalo, jak jste přestavěli dvouhřídelovou 02J na tříhřídelovou 02M se dvěma stálými převody...-
-
"-- skrytý --" 30.07.2008 09:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
Mě nejde o montážní skupinu. Ty tvrdíš, že je stejná jako 6kvalt v oktávě, a já se ti snažím dokázat, že není ani kdybys se rozkrájel... Jestli se dá nebo nedá namontovat se do toho nepočítá. Motor máš udělanej celkem slušně, bohužel tahle konkrétní převodovka je pro tebe dost nešťastná volba a šetříš na nesprávném místě...-
"-- skrytý --" 30.07.2008 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
právě z toho důvodu jsem do svýho TDI 66kW dal raději 6kvalt místo 5kvaltu z Fabie...nejen převodovka vydrží víc, ale poloosy atd. jsou silnější...
jinak na 5kvaltu jsem cca 400Nm měl taky, držel bez problémů, akorát levá poloosa nevydržela...
jinak pro JasteRa, 35tis to rozhodně nestojí... :-) max kolem 20tis včetně práce..-
JasteR 30.07.2008 13:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
Lepe ctete.. ja sem uz ale mel koupenou novou spojku a na 6gang je samodrejme jina, takze cenu sem pocital min 35t,- (sice se da uz koupit i se spojkou ale seriova taky drzi tak do 400Nm a to je malo, takze proto dalsich min 15t,- za race spojku) + dalsi love za praci...
Samodrejme ze to neni stejny, kdyz je o jeden kvalt min, ale pro moje potreby to bohate staci, chtel sem to hlavne na dalnici kde se serii je pri 3tis ot 145kmh tacho a s touhle je to shodne 160kmh tacho jako u 6gagn...
..jinak s 5gang sem zatim max spokojenej, kvalty jsou delsi, a na predjizdeni je to lepsi nez co jezdim se seriovym 6gang na 96Tdi co ma stryc, kde musim porad kvedlovat :-) , jinak co do zivotnosti je jasny ze 6gang je staveny na vyssi vykon, a poloosy jsou taky vyhoda, ale jak rikam me by vysel 2x draz nez tahle vyhodna dlouha 5gang...kdybych vydelaval 100litru mesicne tak to neresim a soupnu rovnou 6gang to je jasny..-
"-- skrytý --" 30.07.2008 13:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
Kdybys vydělával 100 litrů měsíčně, tak nejezdíš v oktávii >:-[] -
"-- skrytý --" 31.07.2008 23:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
aha, pokud jsi počítal ještě tu Sachs spojkovou sadu, tak to je ovšem jiná...pak by 35tis odpovídalo...
jinak jsem zjistil, že ta 6Q co mám, je z ARL motoru včetně spojky, tak něco by to mohlo vydržet... :-)
kdyby ne, tak už jen Sachs Race... >:D-
JasteR 01.08.2008 02:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
No prave ze pokud vim tak ARL i ASZ ma stejnou spojku, a co mel znamej na ASZ 130citce jen 420Nm a uz to nepobirala... s spojka na 6gang je vlastne drazssi takze spis 40t,- za Sachs race.. co rikal Andre tak spojka je srovnatelna s jednohmotou ala VR6 co sem mel ta drzi bezproblemu taky do 400Nm..-
"-- skrytý --" 01.08.2008 17:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
tak to je klidně možný, že ARL a ASZ motory mají stejnou spojku, já tohle zas moc neřešil, jelikož časem počítám s keramikou, pokud půjdu dál s výkonem...
to, že mě spojka při min 180HP celkem drží je určitě tím, že Reesha mi ladí co nejmenší točivý moment, prostě co nejplošší křivku výkonu...pocitově nemáš dojem, že by to nějak jelo, ale zas to nekope mooc... >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
PainSnip3R 29.07.2008 10:43
Prezentace
auta pěkná, všechno jsem přečet, kouknul na video. Ale musim říct, že ladit tímto způsobem TDI je mi dost proti srsti, to co jde při zátěži z výfuku už je moc. Na druhou stranu oceňuju žes to zvládnul do týhle podoby, ale vzít novou Octaviu 2 v RS TDI se 125kW v základu, myslim že by se podobnýho výsledku dosáhlo snadnějc :-) -
JasteR 29.07.2008 11:35
prezentace
Nemas pravdu ORS II TDi je nepouzitelna..
1. je tezssi o 150kg..
2. ma demen*ni DPF a jednotku Siemens, ne Bosch a tam je problem, ji odstranit, z ORSII TDi dostanes chipem nakych 190PS do 200max pokud nechas DPF...
..idealni zaklad je Leon 4Cupra Tdi nebo 4motion GIV 150PS... ty nemaji tyhle brzdice vykonu :-)-
PainSnip3R 29.07.2008 13:24
« Re: prezentace
Stejně bych radši jezdil v ORS II TDi bez čipu než s timhle :-)
Ale jako věřim že OII může mít horší vlastnosti díky váze.. v Octávkách jsem jezdil, ale nikdy v RS, nedokážu porovnat-
JasteR 29.07.2008 14:07
« Re: Re: prezentace
No ORSII TDi je v serii docela lina a SW mapy zadna slava kopanec a pak zdechne..me tahne krasne az do cerveneho pole...navic nejsem sam kdo rika ze ORS1 je sportovnejsi jako IIka..kdyz sem jel poprve s ORSII v benzinu tak me zarazilo ze nema vzadu chlazene brzdy, a podvozek na to ze ma vyceprvkovou zadni napravu na 18" dost odskakoval na nekvalitni silnici...ostatne lide ze Skodovky me potvrdily je ORSII je docela rychlokvaska...nicmene vzhledove vypada opravdu pekne..
-
-
-
-
JasteR 29.07.2008 23:52
« Re: cena
Ceny uprav co se tyce motoru tak lecco najdes na www.dieselpower.cz kde mas oficielni ceny.... ostatni "tuning" je individualni, lecco sem mel moznost sehnat nove za dobre penize... jinak je lepsi uz to nepocitat... ale ORSII by se za to uz poridit dala :-! ...lepsi je volit auto v plny se silnejsim zakladem, ale v te dobe nebyly penize a neocekaval sem ze auto budu takto upravovat ;-)
-
-
"-- skrytý --" 29.07.2008 18:05
oktávka
Velice chválím (no však už se známe z fóra...a ne jednoho;)). Auto je to nádherný, oceňuju práci, jakou sis na něm dal a jak krásně je sladěné! Je to vpodstatě jediná oktávka, na který se mi líbí úpravy. Perfektně k ní sedne zadní křídlo a tyhle kola. Jinak jsem odpůrcem úprav,ale tady je to pecka!
Recenzi jsi mohl doplnit o více info a ne tam jen zkopírovat technické údaje a úpravy, ale co se dá dělat.
jinak já silně tíhnu k benzíňákům, ale takovejhle dízl by mi asi taky nevadil :-) možná bych ten zvuk a čmoud nějak překous -
[Vojťas] 29.07.2008 19:05
Zupa
Teda nechce se mi ani verit jak jde z toho "chciplyho" tedeicka vyzdimat takovej vykon a kroutak. Vyuzijes toho nekde vubec? Jinak velka pochvala :yes:-
PainSnip3R 29.07.2008 21:18
« Re: Zupa
Dobrá otázka.. jestli využiješ výkon.. >:D To doma slyšim pořád když jednou chci Celicu GT4 s 240koňma.. prej to stejně nikde nevyužiju.. >:D Už jenom, že nemusíš pořád podřazovat a točit omezovač když chceš třeba jen předjet něco a nemáš na to půl kilometru-
JasteR 29.07.2008 23:42
« Re: Re: Zupa
Na kone si zvyknes hned.. poprve me ORS v benalu prisla raketa :-) ...chce to nekdy presednout na HTP a zase budes spokojenej >:D
..jinak 1,9TDi ma hranici rekl bych 250PS pokud je bez nitra nebo LPG... 1,8T taky dostanes na super kone a rekl bych i levnejc, holt ale pak ta spotreba...
-
-
-
"-- skrytý --" 30.07.2008 22:26
RS TDI
zdarec, docela zajímavý udělat z dieslu rs. koukám, že sis s tím musel pohrát. jako vzhledově pěkný...to chválím. jinak koukám, že na jedný fotce (jak tam stojíte tři, ty, bílá a ta zelená). buď jsou dvě takový a nebo tadle zelená je skutečně martina. i když nevím, jak ho ty přesně znáš. jinak moc nedíky za...ale je to tvoje volba. ;-)-
JasteR 31.07.2008 00:09
« Re: RS TDI
Ta fotka je z TrioCampu-Prag Skodahome sraz- vedle stoji Garny a MartinRS oba samodrejme znam, stejne jako voni me z Octaviaclubu.. Mas taky moc peknou RSku ty Ultralegery taky mrda i kdyz pro me uz moc velky... myslim ze znamky 9 za vzhled a fotos je hoodne dobry, za recenzi sem dal 8 pac ne uplne se vsim souhlasim...-
"-- skrytý --" 31.07.2008 19:13
« Re: Re: RS TDI
jasný, vždyť v poho. :-) no, mně se kola líbí (proto tam jsou), i ta velikost, nejdřív jsem se toho bál, ale když je to pak na tom autě... Martin(ovi)RS se taky líbí. :-) já ho právě znám, je fakt hrozně fajn a hrozně šikovnej, mi na autě dělal spousta věcí.-
JasteR 31.07.2008 19:41
« Re: Re: Re: RS TDI
Nakonec jsem trochu prehodnotil tvoje hodnoceni, mas ted lepsi znamky ...vzhledem k ostatnim autum tady obektivnejsi ;-)
MartinRS je v pohode, skoda ze se posledni dobou nepohodl s Garnym a kazdy ted dela sam, coz je velka skoda :'-(
.. jinak uz mam taky racingovy kola :-) sice ne OZ, ale maji vahu taky pouze 7,2kg jako Ultralegery v 7x17"..
Od koho mas chip? Sportmotor?, 210PS jen chipem je skoro neuveritelne dost, jeste sem nevidel ORS na brzde, ktera by mela vic jak 200PS, stejne tak zrychleni 6,9s neudela ani Cupra (a to jeste pocitaji se zkusenym test jezdcem na 17" a s 1/3nadrze proste za idealnich podminek) to mas trochu nadnesene, ale pokud jsem prehledl naky jiny velpseni co do vykonu tak sorry..-
"-- skrytý --" 31.07.2008 22:49
« Re: Re: Re: Re: RS TDI
tak díky moc. :-) to bohužel moc nevím...ale vím, že je fakt šikovnej a spolehlivej, prostě fajn, všechny "vychytávky" mi tam v podstatě dělal on. mi nabízel ty obrazovky do opěrek, jak má. :-)
hold, nejsem tak šikovnej, jak vy. :-)
tak oz, já myslím, že je to vcelku jedno, hlavně jestli se líběj, protože co si budeme povídat...kola dělají auto. to jen byla náhoda, že jsem přišel na tydle.
jj, chip mám od sportmotor. tak na brzdě jsem to neměl a dal jsem tam údaje, které mi udali...takže...no, radši nic. jako rozhodně i dle pocitu je to daleko víc znát než na nový ors a ta má zrychlení za 7,3s, ale stejně.
jinak tobě to tdi musí lítat parádně, takovej výkon a pak krouťák...-
JasteR 01.08.2008 02:30
« Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
No vona nova ORSII je trochu jina, tam je narust vykonu prubeznej u ORS1 je to vic razantni skoro jako u slabsich Tdi zatah.... ale ze skusenosti vim ze OIIRS i pri vyssi hmotnosti zato se super motorem a zprevodovanim je rychlejsi, ale pritim me to pri jizde neprislo, ale podle tachometru opravdu jela >:D-
"-- skrytý --" 01.08.2008 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
tak ještě aby byla stejná. :-) jj, má plynulejší zátah, proto bych řekl, že ors1 vypadá ostřeji, i když to bude díky větší turbodíře. aspoň takový mám pocit, co jsem se v tom mohl svézt já. ale co jsem zkoušel jet s novou rsou nenačipovanou a s tou mojí bok po boku, tak přece jenom jsem měl navrch. jen co mě na nový rs zaráží...a na to mě upozornil právě martin, jsou brzdy, zadní kotouče...jistě víš. :-)-
JasteR 02.08.2008 00:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
To sem mu rikal uz ja kdysi ze nema ani chlazene kotouce vzadu, i ten stribrnej dekor me prijde lacinej stejne tak absence loga na radicce a vzpery kapoty, trejne tak nevyvazeny podvozek vzhledem k viceprvkove zad. naprave.... ale na sprinty mela vzdy navrch ORSII orpoti seriove ORS1.. ostatne zrychleni tomu taky napovida..
-
-
-
-
-
-
-
-
Hanss (MoDo Team) 31.07.2008 10:31
Kat
Auto dobrý /Oktávka/, přístup horší, nemusíš tady dělat "kata" top ten !! Jasně, že máš pravdu, ale na to se vy-s.e.r. Všechny auta jsou lepší než tvoje! Měl by ses tu trochu rozkoukat a podle toho hodnotit, jinak si tu naděláš tak akorát "zlou krev" - jo a nemysli si, že to tu změníš, to už zkoušeli jiní.........
Takže tak, Zdravim :-) :-!-
JasteR 31.07.2008 11:21
« Re: Kat
Kata rozhodne nedelam, videl si nekdy z bych dal neopravnene treba 6, nebo podobne jen kuli tomu, ze se me nelibi treba znacka atd ? Davam podle sveho uvazeni, vsechny auta urcite nejsou lepsi jak moje, ale moje samodrejme neni taky dokonaly, stejne jako tvoje, takze klid :yes: ... nemam zase potrebu za nic davat rovnou 3x10.... sobe bych si 3x10 taky nedal >:-[]-
Hanss (MoDo Team) 31.07.2008 11:24
« Re: Re: Kat
Tak si ten můj příspěvek přečti ještě jednou - ano všechny auta v top ten jsou lepší než octavia - s tím se smiř!!
dále jak píšu, bud hodnot, jak je tu "zvykem a dobrým pravidlem" nebo raději nehodnoť !! včera jsi ode mě měl desítky, dnes už ne a ted tam budeš mít jedničky dokud budeš paličatej a oplácet !! Jasný ?!?-
JasteR 31.07.2008 11:28
« Re: Re: Re: Kat
No zatim sem hodontil hlavne Octavie, zajimam se hlavne o VW koncern... jinak jsou samodrejme lepsi auta o tom zadna, Octavka je masovka, zadna limit. edice...
Na svem narozu nemam potrebu neco menit, pokud ma byt hodnoceni naky smysl, tak nemuzu kazdemu davat 3x10 za nic....-
Hanss (MoDo Team) 31.07.2008 11:42
« Re: Re: Re: Re: Kat
no to jsou právě ty nováčci - hodnocení tu nemá žádný smysl, tak se tu nesnaž něco zavádět, jak jsem psal výše - také to s tou zlou krví, tím se to uzavírá !!
Máš ale u mě / nás (MoDo team) jedno plus - pamatuju si tvojí káru ze srazu u PB - i jsme spolu mluvili za cílem sprintů - jel jsem v tmavém MB C200 kompresor na 18" chrom se slickama - s kolegou Asphaltem. Tam si přesvědčil, že ti to jede a že se i vyznáš....... Takže tak-
-
Hanss (MoDo Team) 31.07.2008 11:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kat
ne ne myslim v Příbrami, vypadá, žes tam byl i na tý brzdě, jestli se nepletu, ale srazík byl někdy v dubnu myslim.......... ?!?
Tak dohoda tady není, ale jak sám vidíš i zcela průměrný auta tady mají 3x10, takže se to fakt neřeší, naopak nějaký super káry mají celkově 9,50 a jsou kolem třeba 300-stého místa.......
Fakt to tu už dlouho neni objektivní...... !! :no:-
JasteR 31.07.2008 11:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kat
Aha uz asi vim >:D ..Pribram nebyla spatna, ale sprintovaci polocha naprd... nejlepsi byla eroticka mycka >:-[]
PS: Hodnoceni opraveno, krom v3jc3, kterej me dal za auto 4 coz me opravdu pobavilo :-! ..presto sem mu sam dal docela vyseoke hodnoceni, ale na 3x10 to opravovat nebudu...
-
-
-
-
-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 31.08.2008 16:25
cao sefe
vcera sem te videl z pokoje byl sem v na vikend v ceskem raji byl sem ubytovany v penzionu loktuse v loktusich! -
-
Mishak (RSKa) 02.03.2009 10:06
Sprint :)
Páni ta Oktáva vypadá velice solidně ;-) ty upravy co jsi na ní všechny udělal to smekám ;-) já bych to asi zas tak moc nehrotil ale někdy bych klidně porovnal i výkon :-)-
m.z. 02.03.2009 22:19
« Re: Sprint :)
Normálně čumím,jaký výkon jde vymáčknout z 90k tdi :-O Možná budu kupovat záložní užitkáč a chci aby to trochu jelo.Mám v merku VW Caddy 2001 tdi 90k.Jdou s ním udělat podobné kousky,samo v menší míře?Nevím jak moc jsou dimenzované ostatní mechanické skupiny.Dík za odpověď,Marek.-
JasteR 14.03.2009 04:41
« Re: Re: Sprint :)
Vsechno jde kdyz je chut a dost penez a hlavne kdyz znas spravne upravce - Dieselpower.cz
Jinak z puvodniho motoru jiz moc nezbylo a vetsina dilu (krom IC,Race trysek a Turba) je pouzita z nejvykonejsich 1,9TDi od VW ;-)
Napr. napodzim se dala komplet generalka motoru- nove vnitrnosti: pisty, ojnice,klikovka, srouby, novy tesneni, z 96/110Kw TDI komplet rozvody atd...
..pak je jiny chldic oleje, sani, vedeni vzduchu, podavaci pal. cerpadlo z PD, jiz zminovany naporovy IC, race spojka -jednohmota keramika, jina prevodovka a Hybridni turbo..
PS: TDi 90/110koni je na stejnem zakladu lisi se hlavne tryskama, na 90tku TDi je dobre zacit tryskama, nejlepe S764 (provede se rovnou udrzba) realny vykon je pak 115-125PS podle stavu motoru, je to lepsi jak na seriova "kapatka" prat chip.. sam jsem tak zacinal a mohu doporucit..
Prikladam odkaz, kde jsou mozne upravy primo na VW Caddy 90PS TDi:
[odkaz]
-
-
-
Matt26 14.03.2009 09:56
new video
nice, nice, nice - proste nie je čo dodať. Posunul si u mňa pojem Octavia o stupienok vyššie. Vidno, že máš k tomu autu vsťah a to je nad všetko ostatné. ;-) Len tak ďalej. 3x10 :yes:
P.S.: Až na ten čierny dym z výfuku >:D . To asi nebude na emisnú normu euro 5 >:-[]-
m.z. 14.03.2009 10:52
« Re: new video
Ahoj,tak koupě proběhla a v pátek i posílení motoru.Měnili trysky,váhu vzduchu na mou žádost(nebyla úplně po smrti)a samozřejmě čip.Trápili se s tryskama,nechtěly potvory ven,ale nakonec se povedlo a s výsledkem jsem spokojen.Dělali to TDI GARAGE.Jen okolo 2t/ot při kick downu klouzne spojka,ale když si to pohlídám,zvládne to i sériovka.Nechtěl jsem už ubírat výkon a luxusně se zlepšil tah od 1500 ot/min,takže z mé strany spokojenost :yes:
-
-
-
"-- skrytý --" 27.03.2009 09:46
antiradar
Cau cau, predem ti pochvalim tvoji pekelne rychlou a krasnou raketu...fakt jsi z toho udelal malou bestii :-) ale proc pisi, chtel bych slyset nejaky celkovy nazor na ten antiradar, co tam mas uvedeny...z jake dalky to bere? uz ti to pomohlo? celkova Spokojenost, zda se to vyplati? Diky Pavel-
-
JasteR 06.04.2009 00:48
« Re: Re: antiradar
Vicemene souhlasim stim co napsal m.z. ..navic sem ho mel za lepsi penize, takze to byla docela dobra koupe, parkrat uz pomohl, FP jsou jen vyjmecne, ale neni to samospasitelne, dobry je mit i "parkovaci senzory" na laserove pusky a mit v navi POI body s radarama ktery meri pomoci indukcnich smycek (jina ochrana neni) - traffipaxy od nechvalne zname spolecnosti czechradar apd. haj*lu
+ navic ted jsou tu slavne R36tky ze :-)
-
-
-
Brandon Walsh 30.05.2009 14:49
spravil si z toho
neskutocne delo :yes: jedine co mi na nej vadi je to kridlo ale kolko ludi tolko chuti :-) nech sluzi a nech antiradar pomaha >:D-
JasteR 30.05.2009 23:35
« Re: spravil si z toho
No puvodne jsem chtel kosmeticke z RSa .. ale po tom co me znamej dohodil moznost sehnat levne orig. z fabriky kde je delaji pro Skodu Motorsport, tak sem nevahal, navic Octavka ma kratky rozvor a velkou * a treba na dalnici od 130kmh je ten pritlak uz docela znat, ostatne to same me prtvrdili i lidi co jezdili z WRC rally kde je pro pritlak hlavne ta spodni cast(WRC je vlastne 2kridlo) ;-)
-
-
"-- skrytý --" 10.06.2009 09:33
krasna prace....
ackoli Skodovky nejak moc nemusim, mam na ne bohuzel svuj nazor:/ tak tohle je paradni vysledek urcite dluhodobe prace. Libi se mi detaily, na ktere si nezapomnel a o motoru ani nemluve:) Ale taky dobry zaklad sis vybral. s 66kW s VGT se da jiz neco delat, ja bych to svy stejne musel predelat na VGT abych mohl dat jine turbo a to si radeji koupim treba novejsi Toledo:-D jen me zaujal focus na jedne fotce, vedle zlute OI. Neni to Milana?-
JasteR 12.06.2009 00:56
« Re: krasna prace....
No moje je puvodne zakld 66Kw AGR, tudiz taky jeste obtokovy turbo, predelany na VNT, po tryskach S764 (na levny zvyseni vykonu ca pak 85Kw a rovnou i udrzbu idealni, lepsi nez chip) do byla druha uprava na motoru spolecne s FRS turbem aj. ..neni to zase tak financne nakladna vec (1 dil vyfuku, saci hadice, odtok oleje, spodni drzak turba, zavarit EGR, ventil N75 a podtlakova banka s praci k cene turba to dela ca7000,-).
-
-
Švagi 06.08.2012 19:07
octavia rs vs. focus st
Pěkně auto, proč octavii rs nepprohnal s Focus rs, ale jenom st?