Saab 9-3 (2001)
1.12.2011Je leden 2008 a já stále jezdím s různými starými Škodovkami modelové řady 742, které jsem tou dobou vlastnil asi pro sichr hned čtyři i se čtyřmi…
Saab 9_3 (Integran)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
gagarin_cccp 02.12.2011 06:34
:-)
recenze pěkná, sic jsi mohl napsat něco víc o chování motoru, rozložení převodovky, brzdách, podvozku.... no ale dobrý. Jinak Tě s těma opravama lituju, na to bych fakt neměl....nicméně, pokuď se chceš pobavit, tak si přečti mou recenzi na mondeo >:D -
palokalo 02.12.2011 10:40
pekne.. ale nafta..
Ahoj, krasny saab.. fakt skoda tej nafty. Ja ked som kupoval mojho (uz byvaleho saaba) tiez som rozmyslal nad naftou ale chvalabohu som nekupil.. bolo z toho 2,3 LPT. Uz som ho s tazkym srdcom predal a vymenil ho za "bezduche" auto.. chcel som nove so zarukou tak som nemal na vyber. Na saaba nemam proste... -
Waltr Ridič 03.12.2011 17:16
ty opravy
jsem myslel ze saab je spolehlivejsi, takove penize dat za servisovani je moc -
Brandon Walsh 03.12.2011 17:43
recenzia
pekne citanie, zhltol som to jednym tahom a vzil sa do tvojej situacie >:D vela stastnych km prajem :yes: -
kuko 05.12.2011 14:10
Hustej kauf
Tož neměl jsi moc šťastnou ruku při výběru auta....
Textík fajn, mohl jsi ale trošku i o autě samotném víc napsat ;-)
Když jsi ho kupoval, nebyl jsi s ním na nějakou prohlídku? Spousta těch věci co jsi tam popsal si myslím že by se dali odhalit předem.
Jinak auto samotné je moc hezké, taky jsem toužil po jednom takovém stříbrňáku (ale v benzinu) bohužel to teď nevyšlo, ale není všem dnům konec. :-! A máš nádherný, a moc originální kola - taková jsem ještě nikdy neviděl :yes: :yes: :yes:-
Integran 11.01.2012 17:14
« Re: Hustej kauf
No kola jsou original SAAB, bohužel i k SPECIAL EDITION byla za příplatek, ale já to neplatil takže mně to je šumák. Říkám jim hvězdičky, chtěl jsem je do zrcadlova vyleštit, ale už mně někdo s tím nápadem předběhl. Já si to auto jen koupil jinak nikde na prohlídce nebylo to až pak je se to začalo s..t.byl sem s ním 3x (kždoročně)na servisní prohlídce( pokaždé v jiném servisu) a vždy mi nedali razítko, do servisní knížky, kde je jen první po 9000km v roce 2002, tak sem se rozhodl na to kašlat a do servisu jezdit jen na výměny náplní, nebo když se v autě objeví zvuk, který tam předtím nebyl. Jinak opravy byly drahé, ale zase to auto je teď téměř celé nové takže už snad bude zase nějakou dobu sloužit bez problému.Je v něm hodně peněz utopených. Jinak už bych si koupil novější benzín V6, že jo. zatím slouží bez problému, ale na lítání to rozhodně není. Je to pro ty, kteří se chtějí lišit za málo peněz v benzínové a nesjeté (neitalské) verzi i spolehlivé auto, chtějí mít velký a dobře přístupný zavazadlový prostor a konkurenty jako Lagunu,Volvo S40, Škodu Octavii, Rover 600, Vectru apod.. nechtějí. Navíc všude píšou jak se původní záměr karoserie Saabu musel podřídit z "rozkazu"GM menšímu podvozku od Oplu a že to je směsice Vectry B a Astry tí mpádem nic moc. Neřekl bych.Auto je čitelné i v zatáčkách. Velice dobře padá ze zatáčky do zatáčky a limit utržení zadku jako u Octavie téměř nezná. Na to že to má být podvozek pro důchodce co jedou po rovné dálnici k moři, s přehledem zvládá i vyloženě sportovní jízdu, což se nedá říct o motoru a brzdách.
-