Renault Fluence (2010)
7.9.2010Zdravím Vás, chtěl bych se s Vámi podělit o zážitky a zkušenosti s vozem Renault Fluence. Třeba to některým z Vás pomuže při rozhodování. Úvod…
Renault Fluence (Iceman.x)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
IceMan.X 16.02.11 22:18
« Re: zabeh
Ahoj, prodejce tě určitě se záběhem seznámí, mě řekl at první tři tisíce km se snažím nepřekračovat 3000 otáček. Tak jsem jezdil do těch 3000 ot. nebo na dálnici na tempomat do 110km/hod. Pak jsem mu postupně přidával a ted mám 11000 km najeto a auto opravdu ožilo, dle mého někde mezi 7-10000 km. Dlouhodobou spotřebu mám 6,8l benzínu. A musím zaklepat, maximální spokojenost s celým autem. -
Brandon Walsh 16.02.11 19:27
« Re: Re: Re: zabeh
ja som svoj naftak zabehaval stylom ze prvych 1500 km som ho nad 2500 otacok netocil (aspon myslim ale zda sa mi ze vacsinou som radil pri cca 2200) na dialnici som jazdil tempomatovo 110 km/h po 1500 km som mu zacal postupne pridavat ale ako vravel predajca ten motor (1,9 tdi) oziva az po 10 000 km a mal pravdu ako som to prekrocil je z neho uplne ine auto to je moj sposob ci je spravny alebo nie netusim ;-)
btw ako dlho uz na fluenca cakas ? ja ked som ho chcel kupit vravel mi predajca ze je cakacka 5 mesiacov -
Psychobolos 03.10.10 00:28
« Re: Re: Re: Re: tempomat
Tak jsem si ozkoušel omezovač rychlosti po Praze a tempomat na dvou dálnicích. Ovládá se to perfektně a velice intuitivně. Nejsem člověk, který by prahl po využívání téhle věci, ale musím uznat, že se to Renaultu povedlo a ve Fluenci, který už konečně vlastním, to pracuje na jedničku. Opravdu jsem byl mile překvapený.
U ručky se pouze systém natvrdo vypne, popř. zapne - buď omezovač, nebo udržovač. Všechno ostatní se řeší na volantu a je to velmi snadné a příjemné. Ikony na palubní desce a informace na palubním počítači jsou také dobře udělané. Přece jen bych však doporučoval při použití tempomatu zvýšenou pozornost, zvl. při předjíždění. A omezovač rychlosti - ve městě je to v některých situacích skvělá věc! -
"-- skrytý --" 01.10.10 09:40
« Re: Re: má zkušenost s F auty
No řízení přeposilované jak kde (Renault). Např. v Thalii a odpovídajícím Cliu je to okolo polohy přímé jízdy hrozně gumové a v zatáčkách se s tím zas musím rvát.
U těch soudobých Méganů (II a III) mi síla a přesnost řízení přijde naprosto OK, ovšem vadí mi jiná věc. Nemůžu se zbavit pocitu, že když začnu točit volantem, tak zlomek vteřiny trvá, než posilovač zareaguje a začne posilovat, a když s ním přestanu točit, tak je to obdobné - zlomek vteřiny trvá, než posilovat přestane. Celkový dojem je jako by v tom řízení byla jakási zvláštní setrvačnost... U aut německé školy jsem se s tím nesetkal. Se současnými Peugeoty/Citroëny zkušenost nemám. -
Dylan McKay 01.10.10 06:52
« Re: Re: má zkušenost s F auty
Moje zkušenosti s Renaulty jsou velice dobré, spolehlivostí dokonce tak dobré jako s Porsche (to bude reakcí)...
Typy které jsem měl otec: 12, 18, 18 Turbo [odkaz] , 21 Neveda, Lagauna, Laguna II., Vel Satis. Všechno naprosto bez problémů, žádné potíže kdy by auto zůstalo někde stát.
Já měl: Avantime, 2x Trafic, Master.
Servis probíhal v Německu nebo v Mariánských Lázních a Nebřehovicích u Strakonic.
Rozhodně musím Renault vyzvednout nad Land Rover a jeho servis v ČR.
Nemám rád takové ty povídačky založené na já slyšel nebo známej měl... :-! -
Ronault. 30.09.10 23:14
« Re: Re: tempomat
Myslím, že by měli redaktoři konečně přestat lhát o tom, jak se ovládá tempomat Renaultu. To tlačítko, které není přímo na volantu slouží jen k absolutnímu vypnutí a pokud člověk chce, tak ho může mít pernamentně zapnuté a nic se neděje. Já ho teď měl v kuse zapnutý týden na dovolené. -
-
Rysguf. 29.09.10 20:55
« Re: Re: ja mam 2 otazky :-)
Diky za info.
Pytam sa preto, lebo u nas v SR, som videl aj Exception vybavu s tymi listami na dverach v ciernej farbe, myslim ze to je tak aj v katalogu. Bol som aj v showroome Renault a tiez tam bol ocelovo-sivy Fluence Exception, full okrem navi a koze, a tie listy mal cierne.
Tak aspon viem, ze sa to da aj nalakovat za 4000Kc :-)