Peugeot 406 (2000)
11.11.2013JAK JSEM SE K AUTU DOSTAL Při výběru auta jsem měl jasno...bude to buď Ford, Peugeot, Škoda, Seat, Audi, Volkswagen (koncern) ne Renault a proč?…
Peugeot 406 (HonzoiS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- kouřící vrak 12.11.2013 07:58 252kW
- palivo 13.11.2013 21:43 idam.i
- tuner 15.11.2013 14:06 skeraser
- Zdravím 21.11.2013 15:23 Dundee_cz
- EKOfanatici útočí 15.05.2014 21:21 DOKTOR
-
-
-
HonzoiS 12.11.2013 21:39
« Re: kouřící vrak
Víš velké kulový kamaráde jak to vypadá, když jedu. Ano pokouří to a to jen ve dvou případech... 1) prudký rozjezd 2) prudké přidání plynu (-vyplivne to malý obláček). Za to může přenastavení map plynového pedálu, aby reakce na polohu plynu byla co nejrychlejší. A když už jsme tu u "chorých člověků"...podle mě jedině chorý člověk sem musel napsat takový komentář i když neví, jak se věci mají...hned odsuzuje a nezjistí si víc okolností. Normální člověk by takový komentář nenapsal, protože nebude komentovat situaci o které skoro nic neví.
Viz video ty frajere co hned všechno víš a všechno znáš hned při pohledu na pouhou fotku ze startu:
[odkaz]-
-
Bully_ 13.11.2013 21:40
« Re: Re: kouřící vrak
Opravdu si myslis, ze 13-14-ilety turbodiesel, osekany o "eko-ficury" a chipnuty na vykon udajne vic jak o polovinu vyssi nez original nezavadne voni po fialkach a splnuje vsechny normy co by mel?
BTW historie se opakuje, HonzoiS uz tu recenzi na tenhle vuz mel a diskuze byla v podobnem duchu. Treba ji zase smaze a objevi se tu jeste vickrat.
-
-
-
idam.i 13.11.2013 21:43
palivo
Oprav si v technických parametroch palivo.Máš tam písané benzín.To by HDI moc nechutilo. >:D -
skeraser 15.11.2013 14:06
tuner
radšej si našetri na niečo poriadne ako vrážať do tejto starej haraburdy, a "tuniť" diesel to sa robí asi len v česku , to je fakt na smiech-
HonzoiS 15.11.2013 14:44
« Re: tuner
Proč bych si měl šetřit na něco jinýho? Ano je to starý, ale funguje na 1 s *, nes*re se to a kdyby byla potřeba, tak jsou na to levný náhradní díly, navíc furt vypadá dobře.
Navíc mě to prostě baví a je to můj koníček...to je to tak těžký k pochopení?
Docela by mne zajímalo, co ti přijde směšnýho na úpravě nafťáka...v dnešní době je to naprosto běžná věc a to po celém světě, výkon je solidní a halda Nm.
A teď mi vysvětli tvoje hodnocení...
Za auto 1. Ok, chápu že ne každému se 406 musí líbit, stejně tak jako tvůj Avensis...že by závist, že ty máš výkon motoru 112 kW a krouťák 196 Nm a já díky tomu, že mě to prostě baví mám výkon motoru 147 kW (na kolech 128 kW) a krouťák 424 Nm? V tomto případě to chápu. >:D
Za fotky 4? Podívej se v jaký kvalitě jsou moje fotky a kolik jich tam mám...ty tam máš jen 3 ubohé fotografie a ještě k tomu v horší kvalitě jak já.
Docela jsem přemýšlel, že bych ohodnotil i tvou recenzi dle tvých měřítek, ale nakonec jsem si řekl, že se nezachovám jako nějaký šašek, co je silný za klávesnicí a zachovám si chladnou hlavu. S tímto ti přeji hodně šťastných kilometrů a prosím tě, jdi s těmi tvými moudry prudit někam jinam >:D-
-
HonzoiS 15.11.2013 16:23
« Re: Re: Re: tuner
JJ. "malopéráci" z japonska ví všechno nejlíp >:D
Stále jsi mi ale ještě nevysvětlil tvoje hodnocení , místo toho sem taháš šikmoočka jak upravujou jen benzín, že ty jsi zabedněnec co uznává auta jen od šikmooček, zatím se tak chováš >:D Navíc, nikde jsem nenapsal, že upravovat naftu je jak ty píšeš hit, napsal jsem, že je to běžná věc. Mysli než něco napíšeš. >:D-
skeraser 15.11.2013 19:55
« Re: Re: Re: Re: tuner
naftovým tunerom sa ťažko vysvetluje že tuning pochádza z Japonska, to ty samozrejme nemôžeš vedieť lebo tvoje vedomosti siahajú len po vedlajšiu dedinu, kde ti ten vrak tunia v garáži.
bežná vec tunenia dieslov kde? vo V4 možno inak o tom neviem. asi nevieš čo znamená V4 tak sa spytaj tatka ten ti to objasní.
tie smajlíky čo hojne používaš poukazujú na tvoju mentálnu vyspelosť adolescenta s príznakmi autizmu,
hodnotenie je objektívne, nebudem ti davat 3x10 za tunenie diesla
1 za auto je za ten tip top predný bumper,
ok za fotky som mohol dať trocha viacej priznavam, ale to dymenie ako keby ti to fungovalo na kaučuk ma dostalo,tak preto.
9 za recenziu lebo ta je fajn
-
HonzoiS 15.11.2013 20:41
« Re: Re: Re: Re: Re: tuner
Odpůrce dieselu...hele ty japončíku, já za to nemůžu, že jsem se narodil roku 1994...
V4? Ukaž mi vidlicový čtyřválec, který se běžně používá...pokud vím, tak se to všude hemží jen řadovými čtyřválci. Mě je nějaký japonsko a počátek tuningu šumák, protože to neznamená, že kvůli tomu, kde to v zniklo nemůžu upravit diesel, kterej by v tento moment setřel tvůj Avensis jak nic.
A jestli nevěříš, že se naftové motory upravují převážně jen čtyřválcové...co třeba američani a jejich Cummins, Duramax, Power Stroke, atd.? I německé v6 TDI se upravují a né že né...
Něco jako tolerance ti zřejmě nic neříká co? Podle mě ne, protože nejsi vůbec tolerantní vůči úpravám jiných aut, nežli japonských, z toho co zde píšeš je to jasné téměř na 100%, ty jsi prostě ten typ člověk, kterej uznává jen japonce, vše o statní je póvl...to není být objektivní, ale netolerantní.
A že to zadýmí jen na startu a prudkém sešlápnutí plynu, na to video jsi asi nekoukal co... opět chytrák co koukne na jednu fotku a hned všechno ví a všechno zná nejlíp a co řekne to musí být pravda za každou cenu...
A rozhodně moje auto neni vrak...je absolutně v pořádku...to jen ty vidíš 13 let starý Peugeot a hned hlásíš vrak!!! vrak!!! nechápu takový lidi, mě to auto slouží dobře, nic se na něm nesere a snažím se mu dopřát jen to nejlepší. Ale to ty nechopíš, protože máš japonce...to jsou přece ty nejlepší auta na světě...to tak.
PS: 3x10 po tobě nikdo nikdy nechtěl.
-
-
-
-
-
-
Dundee_cz 21.11.2013 15:23
Zdravím
tak zase na MACZ? ;-) Snad tu chvilku vydržíš. Doplň fotky, poznatky a tak, ať mám pořád co číst. :-) Jenom si rejpnu - HDi už má EURO III. ;-) -
DOKTOR 15.05.2014 21:21
EKOfanatici útočí
Ahoj, nenech se odratit těma pryusonanistama. Já sice auta preferuju v naprosto originálním stavu, ale to je spíš tím, že jsem na půl němec >:D ...... Hodně šťastných kilometrů a hlavně bez poruch :yes:
To se člověk jede projet na okruh a když zastihne tyhle vytuněné dieselové hrůzy, tak si připadá jak v garáži na posádce, když se startovaly vétřiesky a starý tatry. Naštěstí díky příšerným jízdním vlastnostem a špatné akceleraci je předjetí těhle „sporťáků" rychlá záležitost.
PS: Design exteriéru je i dnes perfektní, tak doufám, že taková auta budu potkávat jen s vypnutým motorem na parkovišti.