Recenze

Honza6T0 (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Citroën C3

9.22 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C3, foto 1 Citroën C3, foto 2 Citroën C3, foto 3 Citroën C3, foto 4 Citroën C3, foto 5 Citroën C3, foto 6 Citroën C3, foto 7 Citroën C3, foto 8
Citroën C3, foto 9 Citroën C3, foto 10 Citroën C3, foto 11 Citroën C3, foto 12 Citroën C3, foto 13 Citroën C3, foto 14 Citroën C3, foto 15 Citroën C3, foto 16 Citroën C3, foto 17 Citroën C3, foto 18 Citroën C3, foto 20
 

Technické info

Přezdívka auta Bertík Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:101000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 8 objem [cm3]: 1398 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 310 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4

Popis vozu

Chci vám představit jedno z nejlepších aut na trhu.
Je to Citroen C3 stříbrné metalízy, s motorem 1,4 HDi o výkonu 50 kW. Hledali jsme s manželkou spolehlivý malý vůz do města a okolí. Bertík, jak mu manželka říká, opravdu splnil očekávání a naplnil slogan, který měla automobilka v reklamě - Citroen překoná Vaše představy.

Bertíka jsme kupovali od pána z Hořic, který měl jako hobby auta a bylo to vidět. Měl jich rovnou několik. Bertíka koupil manželce na dojíždění do práce. V roce 2010 přišel na trh nový Citroen C3, manželce se strašně líbil, tak jí ho koupil a prodával našeho Bertíka. Auto bylo garážováné, pán používal nejlepší autokosmetiku a letní/zimní aditiva do nafty.

Bertíka jsme si tedy dovezli domů.

Sedačky jsou pohodlné, ovládání je příjemné. Všechny páčky jsou po ruce, vše tam, kde by jste to čekali. Až na ovládače otevírání oken. Velmi příjemný doplněk je loketní opěrka. Kufr je tak akorát. Není sice dlouhý, ale je hluboký a praktický.
Jeli jsme Bertíkem dvakrát do Chorvatska (viz.foto) ve čtyřech lidech a nikdo si nestěžoval.

Největší předností je Bertíka je však motor.
S autem s nízkou hmotností nemá 1,4 HDi s turbem žádný problém.
Nikdo od C3 neočekává slušnou akceleraci a překvapené pohledy ostatních řidičů ve městě si užívám :). Turbo zabírá nízko a dokáže auto slušně rozhýbat. Na druhou stranu je třeba se k turbu chovat. Měnit pravidelně olej a hlavně dochlazovat po rychlé jízdě. Nechávám minutku dotočit, zvyk z kamionu.

To nejlepší na závěr: Spotřeba.

Tohle auto vás nezruinuje. Aby jste se dostali na 5 litrů, museli by jste jezdit jen na čtyřku po dálnici. Reálná spotřeba je opravdu 4,5 litru, mimodálniční ekojezdci se dostanou na čtyři litry. Můj rekord je 3,8l s dodržováním předpisů a taky návyků ekojízdy z kamionu.

Bertíka jsme byli nuceni prodat v roce 2013 a to z jednoho jediného důvodu.
Očekávali jsme potomka a kdo má děti, ví, kolik věcí je třeba s sebou vozit např. při rodinných návštěvách apod. Autosedačka by se vlezla, pár věcí taky ale kočár kufr zcela zaplnil. Koupil jsem kombík Kia Ceed 1,6 CRDi, recenze bude brzy.



Silné stránky

Spotřeba 4l
Zrychlení - 1,4 nafta + turbo
Design
Kvalita použitých materiálů

Slabé stránky

Nevím o nich, ale kdybych moc hledal tak jedině menší náchylnost na boční vítr díky vyšší stavbě

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Poruchy žádné, měním olej po 15tis., dochlazuju turbo po rychlé jízdě, takže se nemá co pokazit.

Měnil jsem jenom brzdy vpředu,jinak běžná údržba, olej, filtry, klimatizace, apod.

Měl jsem nepříjemnou zkušenost s jedním autorizovaným servisem v Brně-Slatina.
Při výměně filtrů servis ulomil packy krytu airboxu a vysadili hadici přivádějící vzduch k turbu. Auto nejelo, znělo jak traktor. Bertíka vyzvedávala ze servisu manželka, já jsem byl na cestách. Samozřejmě jsem s pozdější reklamací neuspěl, chybu nepřiznali, tak jsem s nimi ukončil spolupráci. Koupil jsem nový kryt, hadici nasadil zpět a auto jelo zase jako z praku. Taková zkušenost autorizákem.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Soukromý prodej. Pán auto představil, pohovořil o jeho historii, účelu a používání.
Vše v pořádku.

 


Další vozy Citroën C3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele





Blesk.cz

Krvavý masakr samurajů! Recenze Ghost of Tsushima

Krvavý masakr samurajů! Recenze Ghost of Tsushima

Píše se rok 1274 a začala mongolská invaze do Japonska. Jako první byl napaden ostrov Cušima, kde došlo ke…

Pohřeb zabitého policisty Pavla (†31): Zůstaň se mnou!, znělo smutečním sálem

Pohřeb zabitého policisty Pavla (†31): Zůstaň se…

Rodina, přátelé a desítky strážníků, policistů i hasičů se přišly rozloučit v pondělí odpoledne s policistou…

 

iSport.cz

Teplice řeší posily do obrany: Chtějí odchovance, nevzdávají se Tijaniho

Teplice řeší posily do obrany: Chtějí odchovance,…

Rušno na Stínadlech? I když se Teplice tváří, že na rozhazování při hledání nových posil kvůli krizi nebude,…

Hadamczik řekl, za kolik Sparta lákala Baroše. Matušoviče prý Baník vyhnal

Hadamczik řekl, za kolik Sparta lákala Baroše.…

Milan Baroš v dresu Sparty? Dnes úsměvná představa, už ve světle toho, jak letenští fans ikonu Baníku vnímají.…

 

Reflex.cz

Kult černého čápa: Paranormální investigativa Reflexu odhaluje okultní spiknutí!

Kult černého čápa: Paranormální investigativa…

Výlet Andreje Babiše do tajů astrologie má mnohem temnější pozadí, než se na první pohled zdá. Nic se neděje…

Ghost of Tsushima: Krvavá cesta pochybností a pomsty jako z filmu Akiro Kurosawy

Ghost of Tsushima: Krvavá cesta pochybností a pomsty…

V pátek 17. července vychází exkluzivně pro konzoli Playstation 4 hra Ghost of Tsushima. Naše redakce dostala…