Fiat Croma (2007)
21.4.2007Jak to všechno začalo: Ještě jako řidič Stila jsem se rozhodoval s čím budu jezdit až ho po 4 letech provozu prodám. Nebudu zamlčovat, že jsem chtěl…
Fiat Croma (Hitachi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Hitachi 09.02.10 20:21
« Re: barva
je to hnědá Chillout, tak ji Fiat nazývá. V tmavém prostředí se jeví skoro černě, ale na sluníčku je nádherně hnědá. Kód barvy ti hned nepovím, nepamatuji si ho, ale snad zítra bych ti ho mohl napsat. Rozhodoval jsem se mezi hnědou a šedou, ale hnědá nakonec zvítězila tou měňavostí :-) -
Hitachi 27.01.10 13:05
« Re: Re: Re: čištění světlého interiéru
Ahoj, tak Cromu jen vysávám, potahy jsou chemicky ošetřené a nijak zvlašť se nešpiní. U Fabči je to tragédie, stačí malá kapka, trocha sněhu nebo tak něco a už je to hóódně vidět. Vysávám ji taky, ale používám pěnu na koberce a čalounění od Vanishe. To je taková nouzovka, jinak auto nechám vždycky na jaře před sezonou vytepovat. Vše je potom jak nové. ;-) -
kaaRS 27.01.10 10:02
« Re: Re: čištění světlého interiéru
Zdravim. Co mam ted Ocu tak je to moje prvni auto s tak to svetlym interierem tak neamm moc zkusenosti. Koupil jsem nejaky cistici pripravek je to nejaka pena ma se to nanest a asi za hodinu vykartacovat nebo vysat a nic moc. Dost se to spini staci kdyz prsi nebo snezi a dostanese voda na sedadla tak hned je tam mapa. Jak pises ty to jen vysavas nebo pouzivas i nejaky cistic? Dik za radu. ;-) -
Hitachi 27.01.10 09:12
« Re: čištění světlého interiéru
Koukám, že na sebe máme štěstí :-) No hele jsem docela puntičkář, takže jsem nové auto nechal ošetřit přípravkem WaxOyl (švýcarská firma) a to jak zvenku tak zevnitř. Musím uznat, že na tom něco je, poněvadč interiér za téměř tři roky provozu stačilo vždy jen vysát. Potahy barvu drží a nešpiní se. Letos na jaře už ale auto nechám normálně vytepovat. Musím ale říct, že se špiní rapidně, rapidně méně než sedačky v RS viz. druhé auto. -
Hitachi 27.09.09 11:12
« Re: .
Ano, co se týče prostoru, pohodlí a bezpečí máš pravdu. Co se týče exteriéru, je to věc subjektivního názoru. Mně se její vzhled líbí, tomu jsem přizpůsobil i výběr metalízy. Líbí se mi její čisté uhlazené linie a vychyataná aerodynamika, faceliftovaná už mě tolik neoslovuje. Nicméně díky Ti za názor. :yes: -
"-- skrytý --" 26.09.09 19:49
« .
zda sa a asi aj je croma velke, pohodlne a bezpecne auto. Exterier je ale podla mna dost katastofalny a uz v dobe kedy croma prisla do predaja o dve triedy horsi ako ich ostatna produkcia. Bohuzial znacku "croma", tak ako sme ju pozdali zo zaciatku 90 rokov sudruhovia z italie pekne dok..vili. -
Hitachi 26.09.09 18:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Mňam mňam
přesně tak. Dvě vačky, 16 ventilů. Nádherně sametový chod a báječně odizovaný. Uvnitř kromě turba a gum neslyšíš nic. Výkon mi vyhovuje, ale přece jen poznat, že auto něco váží. Na dvojku chvíli váhá, ale pak vyrazí vpřed. Ale zatím tam není ani 50 tisíc, tak ho snad ještě trochu vycvičím. Olej také skoro neubývá, jsem s ním opravdu maximálně spokojen. Mareu jsme doma měli také, 1,6 benzín, na tehdejší dobu, úžasný motor, točivý, měl sílu a slušnou spotřebu. Známý má také Marču v naftě a používá ji jako taxík. Auto je pečlivě udržované, na blatnících a u předních světel jeví trošku známky koroze, ale to nejdůležitjěší: má naběháno přes 650 tisíc!! a to opravdu mění jen filtry, olej a rozvody. Ten motor je prostě držák -
Ondras12 24.09.09 19:02
« Re: Re: Re: Re: Mňam mňam
Vím, co ta hnědá dělá a jak se mění. Líbí se mi, že na hranách, kde se hodně láme světlo je téměř bronzová a jinde, jak píšeš, skoro černá. Je to fakt hodně pěkná barva. Viděl jsem jí na živo ve Fiatu u Dojáčka v Praze. Po zkušenostech s tmavomodrým lakem už ale tmavou barvu nechci.
Co se týká motoru, tak dnes mě dost vyděsil. V případě, že šlapu na plyn jen velmi málo motor hodně škube a automat začne sběsile měnit rychlosti. Nevím co s tím. Vyčistil jsem váhu vzduchu a dělá to pořád. Asi budu muset do Fiatu. :-( :-( :-( Jinak Marea, kterou stále ještě mám má 1,9 JTD (s jednou vačkou). Ten motor má najeto přes 300 tis. a vůbec nedolejvám olej. Šlape jak hodinky. O motor jsem se pěkně staral. Olej jedině Castrol a výměna každých 15 tis. V srpnu jsem byl na emisích, které teď mějí hodnotu téměř nového auta!!! A protože 2,4 vychází z 1,9, jen má vačku a válec navíc, jinak je to úplně stejný motor, doufám, že bude sloužit stejně dobře.
A jaká je spokojenost s motorem u tebe? Ty máš tu dvouvačkovou 1,9, že jo? -
Ondras12 23.09.09 22:13
« Re: Re: Mňam mňam
Tohle znám. Měl jsem (vlastně ještě mám) tmavomodrou Mareu. Tahle barva prostě nejde umýt. Takže ti věřím, že udržet jí čistou je fakt makačka. Moc jsem chtěl bílou Cromu. Asi půl roku jsem sledoval www.autoscout24.it. Tam je Crom cca 700. Bílých asi 4. Jistě nemusím říkat, že 2,4 se skleněnou střechou ani jedna... Tak jsem vzal světle šedou. Doma mi řekli, že to vypadá jak plechovka od piva. Je tohle možný? :-! -
Tadyto může bejt nějakej teploměr, relátko, vstřikování, čerpadlo, ventil recirkulace spalin nebo čidlo natočení klikové hřídele... Nebo něco s řízením DPF (tlakoměry) či přímo DPF sám o sobě.