Diskuse

Fiat Croma (2007)

21.4.2007

Jak to všechno začalo: Ještě jako řidič Stila jsem se rozhodoval s čím budu jezdit až ho po 4 letech provozu prodám. Nebudu zamlčovat, že jsem chtěl…

 

Fiat Croma (Hitachi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  20:57

    Konečně

    Krásná! Gratuluji a tiše závidím. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  20:59

      « Re: Konečně

      díky, ještě teď jsem pln dojmů z dnešního dne. Auto mě nezklamalo, barva sedla, motor báječný, podvozek super a to Ticho... teď se prokousávám návodem a přemýšlím co podniknu zítra. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.04.2007  21:04

        « Re: Re: Konečně

        Vím, co bych nepodnikal, čip - po zajetí jede víc než dostatečně. Barva mu sedne víc, než jsem čekal, i světlý interiér je super, ale udržet ho čistý je nadlidský úkol, jako u mě ve Stilu.
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 21.04.2007  21:17

          « Re: Re: Re: Konečně

          no ten čip jsem tam napsal spíš jen tak, aby tam něco bylo :-) jinak ten motor se pomalu probírá, když jsem se včera poprve svezl byl jsem trošku zklamán, nicméně pak jsem objevil, že nedošlapuji pedál na podlahu (max. na 60 procent), takže sedačka šla dopředu no a pak už se děly věci. Víc jak 120 jsem zatím nejel, ale už mám vyzkoušený tempomat (nikdy před tím jsme ho doma neměli) a Hill holder, fakt super věc. Co mě však dostalo, tak je rozmístění pedálů. Vystupují jako schody. Nejblíže je spojka no a úplně vzadu je utopený plyn
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.04.2007  21:22

            « Re: Re: Re: Re: Konečně

            Jo pedály v Cromě jsou kapitola sama pro sebe, zvykl jsem si na ně během pár vteřin, zpět ve Stilu mi to trvalo půl hodiny. Opravdu výborné. Co mi také sedlo mnohem víc, byla obrovská zrcátka v Cromě, ta jsou jako 2 rozhledny. Mimochodem dnes jsem zrovna ženě vysvětloval, co je hill holder, abych vzápětí dostal vynadáno, že ho v autě nemáme. Asi tak.
            • 00 Reagovat !

              foto Hitachi

              Hitachi 21.04.2007  21:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně

              z toho si nic nedělej ;-) mně se doma ptali, proč co je to tempomat. Ten Hill holder je super věc, dnes jsem ho zkoušel, několikrát jsem ho nezaznamenal, protože už od autoškoly se neumím rozjíždět s ruční brzdou, tudíš jen brzda-plyn, ale pak se zadařilo a opravdu mě 1,5 vteřiny držel
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 21.04.2007  21:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně

                Nedělám, aspoň se taky naučí pořádně řídit. >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hitachi

                  Hitachi 21.04.2007  21:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně

                  >:D přesně tak, dneska je to všechno nacpaný elektronikou, když si vzpomenu na starou dobrou Š 120, kde největší technická vymoženost byl posilovač brzd.
          • 00 Reagovat !

            foto brizak

            brizak 22.04.2007  21:54

            « Re: Re: Re: Re: Konečně

            Mel bych jen dotaz ohledne toho rozmisteni pedalu.Jak velke je to odstupnovani ve vysce?Nestalo se ti treba,ze bys mel problem preslapnout z plynu na brzdu?Jestli jsi napr. nenarazil vnitrni hranou nohy na hranu brzdoveho pedalu,kdyz je umisteny vys,nez plyn?
            • 00 Reagovat !

              foto Hitachi

              Hitachi 23.04.2007  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně

              ne v tom problém není, je to spíš tak, že když šlápneš oběma nohama na brzdu a spojku, tak spojka bude zmáčknuta dřív. to, že bych se netrefil nebo chytnul druhej pedál se nestalo. Jen je to o zvyku
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "croma" [83.208.90.XXX] 26.04.2007  18:43

        « Re: Re: Konečně

        tak nevím,také mám novou Cromu ale asi jiné auto.Ta moje se klepe jak ratlík na každé dírce v silnici a proti pomlouvané TDI VW je spotřeba, ať dělám co dělám, o 2 litry vyšší. Na druhou stranu jsem si ještě nezvykl na hluk - proti TDI mám pocit jako by mi prodali benzín na to ještě s ucpaným výfukem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.146.111.XXX] 21.04.2007  21:24

    chybička se vloudila

    Croma je jistě velmi zajímavé auto, a má řadu předností. Do nedostatků jste ale zapomněl napsat jeden na první pohled drobný, ale přesto závažný - absurdně krátké opěrky hlavy u zadních sedadel. Ti zmiňovaní dlouháni se sice dozadu skutečně krásně vejdou, ale opěrky hlavy je budou strašně tlačit do zátylku, místo aby se o ně mohli opřít hlavou. Vyzkoušel jsem si to v prodejně... Jinak ale rovněž gratuluji, jen málo Čechů se odhodlá koupit si nové velké italské auto a to je škoda...
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  21:26

      « Re: chybička se vloudila

      no jo vlastně máš pravdu, seděl jsem včera vzadu, když mě prodejce vezl, a opěrka šla nahoru jen na jednu polohu a pak už ven. Tak to na tom ještě zapracuju ;-) dík moc za postřech :yes: taky mě zarazilo že otáčkoměr u benzínu i nafty má stejná čísla a není tam žádné červené pole... ale jinak největší hrůzu mám z toho čištění interiéru. Ale já se s tím porvu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [213.192.60.XXX] 21.04.2007  21:48

      « Re: chybička se vloudila

      No, ani se nedivím, že si Češi fiata nekoupí, má podle mě dost špatnou pověst. Přítelkyně měla punto evo I., po 30tis. upadl výfuk,zástěrky,odešel motorek od stěračů, přestalo topit atd. a to bylo koupeno nové ;-\ . Snad se kvalita zlepšila.
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 21.04.2007  21:55

        « Re: Re: chybička se vloudila

        No všeobecně snad ano, záleží na tom, jaký chytneš kus. Viz naše již prodané Stilo. Dnes si už nevybereš...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "glider" [217.144.18.XXX] 21.04.2007  21:35

    pekne ale...

    pekne auto ale nejak ich je na cestach malo....
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  21:39

      « Re: pekne ale...

      jo to máš pravdu, není jich tu moc. dokonce jsem četl, že v Anglii omezili dovoz, protože marketingová koncepce na Grande Punto dramaticky zapůsobila na potenc. kupující Cromy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  21:43

    kolesa

    Tie obrovske kolesa sa mu perfektne hodia, zaujimave auto. Dalo by sa povedat, ze az exoticke lebo tuto Cromu vidam len velmi malokedy. Skoda ze nema na streche strieborne lyziny, i ked vuntri je toho priestoru iste dostatok. Bol by to skor dizajnovy doplnok, hodiaci sa ku kolesam.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  21:48

      « Re: kolesa

      díky za názor :-) kola jsem volil proto, že na ostatních vypadá auto moc nafoukle, tmavá barva zeštíhluje, takže výsledek vypadá fakt dobře. O lyžinách jsem přemýšlel, nicméně, podle mě, se k tmavé barvě moc nehodí a zbytečně zvyšují výšku vozu...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.04.2007  21:52

        « Re: Re: kolesa

        Takze boli v ponuke vybavy aj lyziny? Ved toto auto je uz samo o sebe dost vysoke, nejaky centimetrik naviac by vobec mu nevadil. Ale Tvoj nazor respektujem. Tie kolesa bola dobra volba. Na seriovych to vyzera na zaplakanie..
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 21.04.2007  21:57

          « Re: Re: Re: kolesa

          potkávám na Vycočině ještě jednu v té pískové metalíze na 16" a nějak to není ono. v tomhle případě jsou to jen kolečka. ať ti to šlape :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy-

    Mr.Murphy_ 21.04.2007  21:48

    jsem další ve frontě závistivců....

    ... jo jo, tohle je přesně kára pro mě ;-) Většinu cest trávím na dálnici a v tomhle autě už se na ní úplně vidím... Ležérních 140-150, jemné pohupování, dobrá muzika a jinak úplné ticho... Gratuluju ke koupi a vyjadřuju své uznání nad tím, že sis koupil jiné auto, než všichni ostatní ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  21:53

      « Re: jsem další ve frontě závistivců....

      hej díky moc, fakt se budu červenat >:D u nás doma jsme vlastně nic než Škodovky a Fiaty neměli. Prošla u nás 600, 850, Marea, Stilo no teď zvítězila Croma. To auto se mi líbilo na první pohled a myslím si, že toho má hodně co nabídnout. Škoda jen, že u nás není tolik vidět ;-\ Jako firemní auta tu jsou Octávky, Superby, Passaty, Vectry... Croma žádná a většinu z nich by určitě nechala za sebou. Ať ti to jezdí :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto prejt

        prejt 05.01.2009  10:37

        « Re: Re: jsem další ve frontě závistivců....

        Je spíš dobře, že jich tu moc nejezdí. Croma vypadá nádherně a osobitě ve srovnání se šedí typu passat, octavia či mondeo. Již nějaký čas je u mě favoritem a věřím, že si ji jako lehce jetou pořídím.
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 05.01.2009  20:23

          « Re: Re: Re: jsem další ve frontě závistivců....

          máš pravdu, je v tom trošku pocit jedinečnosti. V kraji, kde bydlím, jezdí tři včetně mě. Celkem jsem jich ale na silnicích u nás víc jak 8 neviděl. Jinak pokud Tě bude zajímat jako ojetina, myslím, že jsi seženeš za slušnou cenu, z důvodů pozice Fiatu na trhu. Není to sice investice do budoucna jak otřeba Passat nebo Superb, ale za dobrý peníze dostaneš pořádnej kus auta, s pořádným motorem a pořádnou výbavou. Je to opravdu kvalitní kus železa. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto prejt

            prejt 13.05.2009  18:11

            « Re: Re: Re: Re: jsem další ve frontě závistivců....

            Já vím, jako řidič jsem s ní najel asi čtyřicet kilometrů. Motor 1.9 MultiJet/ 110 kW je skvělý, znám ho moc dobře ze Stila. Croma se dá koupit jako ojetá dokonce pod dvě stě tisíc. Za tu cenu prostě paráda - prostorné, komfortní a bezpečné auto. Vadí mi snad je to, že se zadní sedačky nedají sklopit do roviny jako u Stila Multiwagon.
            • 00 Reagovat !

              foto Hitachi

              Hitachi 13.05.2009  19:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: jsem další ve frontě závistivců....

              Jo tak s tím máš pravdu, to sklopení není nic moc, ale upřímně, zatím jsem to pořádně nevyužil a asi ani nevyužiju. Je mi líto v ní převážet nějaký neforemný věci, nebo když si ženská vzpomene, že potřebuje na zahradě rašelinu :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Beaumont-

                Beaumont. 23.06.2010  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jsem další ve frontě závistivců....

                Jen na okraj: když je potřeba úplná rovina, jde snadno vyndat sedák zadních sedadel. pak jsou sklopená opěradla v rovině s podlahou kufru, tedy pokud je tam dvojitá podlaha.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ďuro8" [88.212.21.XXX] 21.04.2007  21:55

    Fiat Croma

    Už som v ňom sedel a je to paráda, veľmi sa mi páčilo, no však cena je privysoká a z bazáru dostanem tu istú triedu o polovicu menej. Takže len kvoli cene by som ho nekúpil!
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 21.04.2007  21:58

      « Re: Fiat Croma

      chápu tě, není to levná záležitost, ale pokud chceš nový vůz a nějakou tu výbavu, tak v téhle kategorii je málo co levnější. Ovšem bazar je bazar :-) díky za názor :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 21.04.2007  22:34

    hodnocení

    Moc hezké,divím se,že se to víc neprodává...10b :-)
  • 00 Reagovat !

    foto vysoxx

    vysoxx 21.04.2007  22:44

    A cenovka ?

    Aspon řádově, pro srovnání (ta výbava je víc než slušná). Co bylo ve výběru, nebo snad byl Fiat od počátku jasná volba? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 22.04.2007  07:52

      « Re: A cenovka ?

      upřímně řečeno měli jsme doma Stilo MW, takže Fiaty jsou u nás dobře zažité :-) nicméně v úvahu připadala i O2 4x4, ale po projetí se Cromou jsem ji zavrhl. Držím se dál Itala a jsem maximálně spokojen :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 22.04.2007  01:24

    croma

    uprimne povedane nova croma sa mi nepaci, ale ta farba a kolesa ju neskutocne vylepsuju ! klobuk dolu ! vybava no comment a tie blede potahy sa neboj, niekde som cital, ze su menej narocne na udrzbu ako tmave. tak ti prajem nech mas stastie na dobry kus a nech si dlho a dobre sluzi ! ;-) 8b.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 22.04.2007  07:53

      « Re: croma

      díky za názor :-) ty kola to auto zlepšily min o 30% Ty potahy.. no uvidíme časem, ale snad to opravdu tak hrozné nebude. Ať ti to jezdí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto swed81

    swed81 22.04.2007  11:38

    10

    10b. - no coment :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.2007  12:13

    fiat croma

    nádhernej designovej kombík a dobrá recenze s fotkama. dávám 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.2007  15:04

    Zajímavý

    Za individualismus za 9 ;-) Recenze to moc nechválili ale mě se v reálu líbí... Gratuluju
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 22.04.2007  15:09

      « Re: Zajímavý

      jj často se nevidí. dík za názor a za body :-)
  • 00 Reagovat !

    foto janos

    janoš 22.04.2007  16:09

    íčko

    Nic proti fiatu nemám, jsou to pěkná auta, ale jsou to pořád íčka= italové. Taky je jeden vtip.. Když si chcete koupit italský auto, tak si zjistit v jakej den je vyrobeny... prej nejlepší jsou středeční, to italové jsou nejvíc v akci po víkendu. Pondělí to flákaji, protože se dostávají z víkendu a pořád nějaka ta siesta, úterý je lepší,ale pořád to není ono. Středa je ok:), čt už se těší na víkend, tak začínají flákat a pátek to je hotovo. Jinak Croma..moc pěkné auto, akorát ta zadní část není úplně to pravé. Přeji mnoho bezporuchových km.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "wolff" [212.80.64.XXX] 22.04.2007  16:21

      « Re: íčko

      Čoeče na to ti můžu taky říct jen jeden vtip... Nevím jak to ti Italové dělají, že v poslední době skoro všechny auta vyrábějí nejspíš ve středu. No a Němci podle všeho přešli na soboty a neděle... >:D >:D Jinak Hitachi, pozdravuj pana Dudu, jinak myslím, že ta písková je zrovna jeho (teda měl ji, jestli ji má ještě nevím). Blahopřeji k výběru... můj vkus. Croma musí být v tmavé a s velkými koly, pak se z popelky mění v krásnou labuť.
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 22.04.2007  20:16

        « Re: Re: íčko

        pozdrav vyřídím děkuji :-) jj tu pískovou měl už ji nemá, bylo to moje první svezení v ní... Měl jsem na mysli tu co má Šafránek v Třebu. Tenhle vtip ještě neznám >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 22.04.2007  20:14

      « Re: íčko

      díky moc za názor :-) ten vtip znám moc dobře a můj prodejce taktéž, takže auto bylo vyrobeno ve středu >:D ať ti to jezdí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Haya" [194.228.230.XXX] 22.04.2007  21:07

    Croma

    no volant jako ze Stila... já si myslím, že Fiat umí hlavně malé auta, ale i tak gratuluji, je fajn, že tu jsou lidé s vlastním názorem :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 23.04.2007  13:18

      « Re: Croma

      no ten volant je trošku jinačí, ale je to věc vkusu. Jinak díky za názor :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.2007  00:17

    croma

    presne takovou Cromu jsem měl tu čest projet, musím uznat že auto je to pohldné, příčné nerovnosti a jakekoliv jine tlumí prostě o třídu líp než Stilo a dokonce mi přišla konfortnější než Mondeo. Zaleží určitě i na obutí a tvá kola mi přijdou docela velká, ikdyž na pohled mohou pusobit pěkně. Croma je bezpochyby ojedinělá, a mě připada i hezká avšak kvalita plastu v okolí ruční brzdy je tragická a o popelníku ani nemluvit. hold něaký ten puntík na krase.... 1.9JTD je pecka a celkově ti přeju at slouží a ropaky TDI at mizí ve svých sazích :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jqt" [88.100.112.XXX] 23.04.2007  08:52

    Croma

    Taky tiše závidím, ale moje stilo MW (firemní) má teprve 4 měsíce. Leda ho někomu předat a koupit si cromu (od prodejce už mám slíbené hodinky FIAT zdarma). Jen nevím jestli naftu nebo benzín...
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 23.04.2007  13:19

      « Re: Croma

      jestli můžu skromně poradit, tak benzin za žádnou cenu neber, je to 2.2 od Opelu a není ani upravovaná, Vectra už jí má silnjěší. Akorát to žere a je to třeba fakt točit, aby se něco dělo. Jdi do nafty a věř mi, že nebudeš zklamán ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.2007  10:42

    hodnocení

    :yes: krásné auto :yes: popis 10b, auto 10b a fotky 10b ;-) celkem 10b ! Jo a ten zadek je vošvihlej z novýho Passata :-! (světla) :-) ale to nekazí nic na kráse tohohle auta
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 23.04.2007  13:20

      « Re: hodnocení

      díky to potěší :-) ten zadek nevím, moc podobné mi to nepřipadá, už proto že, Passat ma vzadu LED diody, tady jsou obyč lampy, ale s dobrými zrdcadly, takže svítí dobře
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.2007  11:26

    Hmm

    Konečně je tady..Bez váhání za 10. Jen mi v chrom paketu trošku chybí linie oken v chromu. Osobně si myslím, že s lištama na dveřích by to vypadalo výborně.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 23.04.2007  13:21

      « Re: Hmm

      díky :-) bez toho chromu a kol si to už nedokážu představit. Na okna se chrom bohužel nedodává, snad po faceliftu, uvidíme :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.2007  12:31

    hodnocení

    auto: 7b; popis a kušenosti: 10b; fotky: 8b --- celkem: 8b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.207.17.XXX] 23.04.2007  19:27

    svetla

    ty svetla sou spis jak z nejakyho seatu .... ale nevadi davam 10bodu uz jenom pro desing
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 23.04.2007  19:54

      « Re: svetla

      jj nějaká podoba tam bude ale jen u zadních. jinak moc díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.2007  21:53

    barva

    [odkaz] Je to stejná barva? Na Cromě vypadá jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 24.04.2007  07:02

      « Re: barva

      upřímně řečeno nevím. Možné to je. Ten odstín se hodně mění podle dopadajícího světla.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.04.2007  10:39

        « Re: Re: barva

        Zdá se. Začíná se mi líbit...
  • 00 Reagovat !

    foto Are

    Are 23.04.2007  23:41

    Hodnocení

    Design auta 7b, barva 6b, kola 9b, interier 8b. Celkem za 8b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2007  10:11

    kvalitná recenzia

    Dovol mi pochválit ta za peknu recenziu o peknom aute, ocenujem, ze aj napriek kratkemu casu ako jeho majitel si dokazal popisat aj slabe stranky. Osobne je to krasny neopozerany a zatial nedoceny voz, ten vnutorny priestor musi byt zazitok. Gratulujem ku kupe, vela stastnych kilometrov prajem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 24.04.2007  12:15

      « Re: kvalitná recenzia

      díky moc ;-) snažím se ho ho rychle zajet, takže v něm trávím dost času. tudíš je místo i pro negativa. Ale ty jsou rozhodně minimální. Ať ti to jezdí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2007  20:26

    7b

    Kvalitní recenze, pěkné foto, designově se mi však Croma příliš nelíbí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 24.04.2007  21:07

      « Re: 7b

      díky za názor, to víš každý máme jiné oko :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [217.197.149.XXX] 20.01.2008  10:49

      « Re: 7b

      hlavne ze ten tvuj jaguar je terno v designu!podle me je to jedno z nejosklivejsich aut!kdyby to nebylo tak dlouhy ak po tom ani pes nestekne :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Enzo

    Enzo 25.04.2007  07:46

    Croma

    Gratuluju k tak krásnýmu autu. Ideální na dlouhý přesuny, takový pohodlný letadlo, no a s 1.9 JTDm to musí bejt maso. Ne náhodou je tenhle motor nejoblíbenější při výběru. Benzín opravdu za moc nestojí. Inu budu muset šetřit, ale asi by stačilo nový Bravo, z toho jsem úplně paf. :yes: >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 25.04.2007  17:08

      « Re: Croma

      jj to bude taky parádní svezeníčko :-) ale tam bych možná počkal na tu 150 koňovou 1.4 jinak dík za názor ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 25.04.2007  22:33

    Croma

    Hodne zajimavy auto, jen by me zajimalo, co te vedlo k tomuto exotovi? Za tu cenu muzes mit plno velkych turbodieselu v kombiku.. proste co cloveka vede, ze jde a koupi Cromu... btw jsem te videl v T ten samy den, co jsem videl majitele T autosalonu fiatu v Crome s 16´ kolama a piskovou barvou.. u nej jsem si rekl: Tak to ani omylem... u Tebe: hmmm tak to je jina kava... neveritelny co udelaj kola a barva.. jen tam v zime nedavej cerny plechace..
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 26.04.2007  07:05

      « Re: Croma

      ne to nehrozí, plánuju menší kola se zimními disky. Ty 16 nejsou opravdu nic moc. Jinak Cromu jsem měl v merku už aspoň rok. Předtím jsme doma měli Stilo MW a až na první rok na něj nedám dopustit. Klidně mrkni, mám ho tu taky. Je pravda že ve stejné cenové relaci seženu více kombíků v dieselu. Ale to je tak všechno. Málokterý z těch kombi Ti nabídne (pořád se pohybujeme u ceny) tak vymazlenou turbonaftu, kvalitní zpracování,obrovský prostor, základní a dostupnou příplatkovou výbavu, výborné odhlučňění (asi nejtižší auto, co jsem zatím viděl a vezl se) no a taky menší pocit individuality. Moc jich u nás není a asi ani nebude, jelikož jak nastoupilo Grande Punto Croma v podstatě dojezdila. Jinak dík za názor a ať ti to jezdí. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beersheva

        Beersheva 26.04.2007  09:58

        « Re: Re: Croma

        ..teda ani nevim, za kolik po sleve tu vymazlenou Cromu tak jak ji na obrazcich vidim mas? Predpokladam, ze prepazka N1 neni problem. Opravdu zajimavy auto...
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 26.04.2007  19:40

          « Re: Re: Re: Croma

          no přepážku tam nemám a řeknu ti, že po slevě se cena pohybovala lehce nad 750 tisíc...
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 26.04.2007  20:28

    Nazdar Hitachi

    Už předtím jsem dával tip na kvalitní recenzi, teď přidávám desítku. Super fotky, super popis... ale hlavně fantastický auto. Hned jak jsem do něj sedl tak si mě získalo. Jediná chyba bylo "huňaté čalounění", to nemusím - ale jak se dívám tak ty máš jiné, a velmi pěkné. Takže jednoznačné :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [88.102.237.XXX] 26.04.2007  20:39

      « Re: Nazdar Hitachi

      díky moc :-) nevím jak moc huňaté to moje čalounění je, ale je příjemné na dotek. Horší to bude s údržbou. Ten tvůj Jagu je taky parádní. Nevím jestli se ho chystáš prodat, ale pokud máš dostatek financí a času, rozhodně bych do té restauračky šel ;-) je to prostě parádní. Ať ti to jezdí
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 26.04.2007  20:40

        « Re: Re: Nazdar Hitachi

        Omlouvám se, zapomněl jsem se nalogovat :*)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 27.04.2007  12:38

        « Re: Re: Nazdar Hitachi

        Chybí čas, prostor i finance :-( PS: podle stránek Fiatu to bude asi "mikroplyš". Je to pohodlná a příjemná látka, ale podle mých zkušeností v jiném voze ne moc praktická.
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 27.04.2007  13:54

          « Re: Re: Re: Nazdar Hitachi

          to je škoda, byl by to klenot. jj máš pravdu to bude ten mikroplyš. patří až do verze elegant. já mám dynamic, takže velour. zatím si nestěžuju. budeš muset vyloupit banku a toho Jagu profinancovat nelegálně ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 27.04.2007  15:43

            « Re: Re: Re: Re: Nazdar Hitachi

            Vidím, vidím. V Dynamic stejně všechno zásadní je, v základním provedení mu chybí snad jenom vyhřívání sedadel a MP3, zbytek už je čistě nadstandard, i když velmi příjemný :-! S tím Jagem uvidíme jak to dopadne, ale v garáži je ještě jeden adept. Na moje.auto.cz ho dám taky.
            • 00 Reagovat !

              foto Hitachi

              Hitachi 27.04.2007  17:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar Hitachi

              fajn tak to promysli, určo to bude taky nějakej klenot. Ps: mp3 trojky mi nechybí. mám rád dobrou hudbu, tudíž cd, ale až někdo vymyslí gramo do auta, budu mezi prvníma kdo si ho koupí >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ricardo

                Ricardo 28.04.2007  23:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar Hitachi

                Jeden doma mám, starej stroj. Možná by se dal předělat na 12V a vozit v kufru >:D Jediná chyba je že nemá anti-shock, takže každá díra by dodala hudbě nový rozměr interpretace :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Hitachi

                  Hitachi 29.04.2007  08:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar Hitachi

                  to beru :yes: >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Raddik

    Raddik 27.04.2007  11:50

    7000

    mam pocit ze 7000 ot nemuze multijet tocit,protoze je limitovan tepelnou prodlevou vzniceni.. jinak pekne auto ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 27.04.2007  13:53

      « Re: 7000

      nevím,osobně jsem to nezkoušel, taky se mi to moc nezdá. Vadí mí spíš, že nevidím červené pole. díky ať ti to jezdí :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.04.2007  13:57

        « Re: Re: 7000

        To máš jedno, s logikou Fiatu by začínalo 500 otáček za omezovačem. ;-) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Gold" [85.70.244.XXX] 27.04.2007  23:31

      « Re: 7000

      Při 4400 ot. začne slábnout a přes 5000 ot. nepujde.
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 30.04.2007  18:29

    hodnocení

    recenze vydařená, croma je zajímavá, ještě nevím jestli se mi líbí :-! spíš jo - dávám 10b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2007  22:20

    6b

    Jag si 6 nezaslouží, ale máš na právo na svůj názor...
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 04.05.2007  16:09

      « Re: 6b

      mrkni pod Fabii, ať víš co si o tom myslím...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.2007  16:23

    Uznávám

    Je to fakt pěkný auto.Blahopřeji k němu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.2007  16:43

    9b

    pekné auto, nie je až tak často k videniu...9b
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2007  16:35

    hodnocení

    10b. Krásné combi !!! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2007  19:38

    7b

    6b je pro Cromu opravdu málo, ale to nic nemění na faktu, že mě moc nebere...Zvaž 6b pro Jag.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 09.05.2007  19:46

      « Re: 7b

      kamaráde, já proti Tvýmu autu nic opakuji nic nemám! Je mi jedno kolik moje auto dostane bodů, jestli je v top ten, jestli má závodní kořeny nebo aristokratický původ. Mám ho tu, protože je moje, vysnil jsem si ho a teď mám tu možnost ho řídit. Rád se podělím o jízdní dojmy, technickou stránku věci, sám se rád na ledacos zeptám... Tvoje auto je určitě pohodlné, silné a má určité charisma, ale bohužel mě neoslovilo. Toť vše nic víc, nic míň. Pokud na těch bodech tak lpíš, klidně ti těch 10 bodů dám. Sice mi to příjde trošku dětinské ale budiž. To že jsi mi přidal body je od tebe pěkné ale pro mě to není zásadní věc. Pokud Ti jde hlavně o zviditelnění vozu jsi na dobré cestě, ale tyhle stránky o tomhle nejsou. Popřemýšlej o tom, určitě nebudu sám, kdo si to myslí ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.05.2007  19:57

        « Re: Re: 7b

        Divím se, že z 6b hodnotíš Jaga rovnou na 10b, spíše by mě od tebe potěšilo spontánních 8, ale ty pořád někde hledáš zakopaného psa a chceš si dokazovat, že se tě hodnocení vůbec netýká a nezajímá tě. Kdyby ti někdo nasekal jedničky jako mi, vylítl bys tady jako čertík z krabičky...Prostě si přiznej, že v té šestce pro Jag byla kapka msty za to, že jsem nebyl nadšený z tvé Cromy a hodnotil ji relativně nízkou známkou, takhle nehraješ fair-play...Ale budiž.
        • 00 Reagovat !

          foto Hitachi

          Hitachi 09.05.2007  20:04

          « Re: Re: Re: 7b

          podívej už jsem to tu někdy vypisoval: lhal bych, kdyby mi 10 nedělaly radost. Z jedničky bych pochopitelně štastný nebyl, ale o tom tyhle stránky prostě jsou. Nemysli si, že jsem nikdy žádnou nedostal, Fabia jich dostala ze začátku aspoň 10. To můžeme rovnou vymyslet hodnocení od 7 do 10 :-) a šestka pro Jag? to že ho moc nemusím už jsem dal najevo, nicméně kdyby ses tolik netlačil a nevztahoval všechny argumenty proti Tvé osobě jako kampaň, nechal bych to být. Já vím, že jsou Jaguáři ikony ve své třídě, ale můj názor je pevný a rozhodně ho nezměním. A jestli je můj vrchol aut. nebe Croma? No jistě proto jí mám, je hned na druhém místě za nedosažitelným Ferrari Enzo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  21:51

    hodnotenie

    Velmi pekne auto mas to za 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto vysoxx

    vysoxx 11.05.2007  23:59

    Hodnocení - + zdůvodnění

    Fiatu jsem dal 9b. Zdůvodnění je na místě. Předně říkám, Fiata rád nemám. Ale majitel si koupil nové auto (což preferuji) a to že neživil prodejce ojetin je velké plus. Dál, mám rád lidi, co preferují jednu značku a stojí si za ní (ač jde o Itala), ok, další plus. Nešetřil na výbavě, v autě nechybí nic podstatného (motor apod :) ) a to co tam není člověk asi vážně k životu nepotřebuje. Na závěr ho slušně nafotil a popsal, není co řešit. Takže ve své kategorii si zaslouží 9b (a to i přes to, že mi nenapsal cenu). A to že nevrací stejné bodové známky vyplývá z podstaty věci - 10b je relativně úzká škála a kategorizace není žádná, tak pak dávat stejně bodíků novému autu a deset let staré ojetině mi přijde vážně absurdní, proto bodování platí spíš pro daný vůz, nikoliv jako hodnocení vhodné ke srovnávání. Přílišné lpění na vysokých bodech jejich majitele spíše deklasuje (viz výše v diskuzi).
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 12.05.2007  21:06

      « Re: Hodnocení - + zdůvodnění

      díky za hodnocení a názor :-) jeden z nejlépe odůvodněných. Musím mrknout na tvýho golfa ať ti to jezdí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 12.05.2007  21:16

    mtx sraz

    Dnes odpoledne po cestě na chalupu jsem potkal asi 4 mtx, víte někdo nějakým srazu? Docela rád bych to viděl...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  21:24

    Ahoj

    Tak kolik už máš najeto a jak to jezdí? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.05.2007  21:36

      « Re: Ahoj

      Já myslím,že Hitachi už spí. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.05.2007  21:40

        « Re: Re: Ahoj

        >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.05.2007  21:41

          « Re: Re: Re: Ahoj

          Koukal jsi na tu novou Alfu 169?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.05.2007  21:44

            « Re: Re: Re: Re: Ahoj

            Ne, máš odkaz?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.05.2007  21:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

              nemám,byla v časopisu a teď jsem si na ní vzpomněl,když vidím tu reklamu na Auto Tip
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.05.2007  21:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

                áha, tak to jsem určitě neviděl, za jediný časopis, který kupuju je ČČH, kde se asi o 169 jen tak nedočtu >:D >:D Počkám na něco na webu. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 14.05.2007  22:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

                  To víš,já jezdím pořád po světě,tak si vždycky nakoupím všechny časopisy co jsou zrovna aktuální a po večerech čtu.Co to je ččh
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 14.05.2007  22:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj

                  A než se zeptáš, je to Český časopis historický, zal. 1896 (myslím) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 15.05.2007  07:07

    Mr. Proper to vyčistí:)

    Pánové pěkně jste se mi tu rozšoupli >:D ale to nevadí... Když Stydlín dovolí, přidám si ho rovněž jako kontakt do icq. A máte pravdu, včera jsem po náročném pracovním dni vytuhnul kapánek dříve než mívám ve zvyku :-) nicméně auto má najeto 2800 a motoricky se projevuje čím dál lépe. Všude ticho a pohodlí. Jediná věcička, která mi dělá neplechu je vibrující řadička při 50km/h na trojku. viz. stilo.org. Stydlín určitě bude vědět ;-)Nuže já mizím a doufám, že se tu s vámi zase navečer potkám. Přeji příjemný pracovní den :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.05.2007  10:49

      « Re: Mr. Proper to vyčistí:)

      Stydlín už si dovolil a přidal si Tě, takže nebude třeba řešit autorizaci :-) Tož večer!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.05.2007  15:05

        « Re: Re: Mr. Proper to vyčistí:)

        Chlapi mějte se, večer se určitě účasnit nebudu,jedu do tý prahy a mobilní internet nemám,vodafon zatím neposkytuje něco rychlejšího než 40kb/s.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  14:01

    8b

    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.2007  22:55

    Něco pro kolegu

    Když ťukneš tady na ten odkaz, dostanete se na ještě oficiálně nepřístupný konfigurátor. [odkaz] Zítra se těším na dojmy ze svezení, já to sice zatím řešit nemusím, Stilo je jako nové, ale i tak... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 18.05.2007  15:08

      « Re: Něco pro kolegu

      díky je to velmi zajímavé :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.05.2007  15:21

        « Re: Re: Něco pro kolegu

        Rádo se stalo. Hezký víkend a čekám dojmy z Brava :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 18.05.2007  20:30

    Bravo pro Bravo

    Tak už tu jízdu mám za sebou. Pánové (a případné dámy) musím konstatovat, že Bravo určitě zamíchá kartami v nižší střední třídě. Výsledky testů z motoristických časopisů berte z rezervou a radši se jeďte taky projet. Design, design je to, čím vás tohle auto nadchne a úplně pohltí. Motor byla základní 1,4 Fire 95 koní, najeto pouze 180 km, takže značně líná a nezajetá. Nicméně má pěkný zvuk a je dobře odizolovaná. Interiér z velmi, podotýkám velmi kvalitních materiálů, přístrojovka lehce natočena k řidiči, mně se to moc líbilo. Vůz měl jen manuální klimu, ale fungovala báječně, až na drobný svist z motoru, způsobený ještě značnou syrovostí celého systému. Jízdní vlastnosti jsem nemohl z výše uvedeného důvodu nezajetosti motoru zkoumat podrobněji. Můžu ale říct, že v rychlostech kolem 100 km je auto stabilní, dobře drží stopu a při průjezdu zatáčkou se chová nezáludně a je čitelné. Kufr velký 400 litrů, až na vysokou hranu bez výhrad. Řazení ve srovnání s Cromou lehčí, ale přesné. Ten, který do reportáže napsal, že měl problém z řazením trojky a pětky, by měl vrátit papíry. Dám sem i fotky ať se pokocháte, je jich jen pár, bohužel baterky došly >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2007  20:36

      « Bravo pro Hitachiho

      Výborné a pěkně napsané. Fotky taky dobré, jen mě zklamaly ty kola, moc mu nesluší. A mě se v katalogu tak líbily... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 18.05.2007  20:42

        « Re: Bravo pro Hitachiho

        no já nevím, mně docela sedly, zvlášť k téhle metle. Ta šedá je vkusně doplňuje, jsou to sedmnáctky a na jízdě to ani nebylo poznat... konkurence mám předváděčku v té červené Maranello a ty kola mu taky sluší. Ta šedá se mi líbí čím dál víc...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2007  21:29

          « Re: Re: Bravo pro Hitachiho

          Na živo to možná bude lepší, za 2 měsíce mě čeká pravidelná prohlídka, tak se mrknu a rád změním názor. Barva na fotkách vypadá dobře, ale já jsem na červenou, nejlépe tu metlu. Jsem čím dál tím víc zvědavý. :yes: ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 20.05.2007  07:34

            « Re: Re: Re: Bravo pro Hitachiho

            No chlapi,včera jsem po cestě potkal dvě předváděčky,neboj hitachi nebyl jsi to ty,to bys mě hodně daleko k Jíčínu.A fakt se mi líbilo to bravo,takový dost mohutný což na fotkách není moc vidět,ale fakt moc pěkný a to že jsi vyfasoval na projetí základ,tak alespoň víš že horší už brava nebude,už budou všechny typy jenom lepší než co jsi měl ty na projížďku.Ty kola se mi zdají v kombinaci s barvou jako dobré řešení.
            • 00 Reagovat !

              foto Hitachi

              Hitachi 20.05.2007  08:04

              « Re: Re: Re: Re: Bravo pro Hitachiho

              jj vypadají fakt pěkně, ale to auto se musí opravdu vidět v realu, fotky nedokážou popsat jak je nádherný. Hrozně moc dělá linka předních blikačů, začali mu kvůli tomu říkat delfín :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.05.2007  08:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Bravo pro Hitachiho

                Já jsem ale delfina>:D dvakrát viděl,fakt pěkný.A jak říkam ty fotky zkreslují,no podle těch časopisu vypadá hůř než ve skutečnosti. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hitachi

                  Hitachi 20.05.2007  10:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo pro Hitachiho

                  přesně tak. Jsem hodně zvědavej na tu 150 v benzínu. Ta 1.4 má hrozně jemnou spojku, která zabírá až hodně nahoře, takže jsem si chvíli zvykal. Chtělo by to větší odpor.. no uvidíme časem
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 20.05.2007  18:19

                    « Re: Bravo pro Hitachiho

                    Ano,všechno ukáže čas!Nevíš jestli neplanují to bravo dělat i 4x4,Ale určitě si pujdu pak zkusit kombika.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hitachi

                      Hitachi 20.05.2007  19:04

                      « Re: Re: Bravo pro Hitachiho

                      o té čtyřkolce mi prodejce nic neříkal, ale vyjadřoval se k té 1,8 a prej to bude opravdu pila. Taky mě překvapila ta svažující se linie zadních oken. Tisk to zkritizoval, že bude špatně vidět ven, ale opak je pravdou. Chce to jen se svézt
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 20.05.2007  19:21

                    « Croma pro Hitachiho :)

                    Z té spojky jsem po přesedlání z Cromy JTD měl stejný dojem a měl jsem problém s rozjezdem. Ale nikdy předtím mi to nepřišlo, a to už mám nalítáno celkem hodně se spoustou aut... Počítám, že technicky bude Stilo 1,4 shodné s Bravem v téže motorizaci. Ale jak říkám, do té doby mi to vůbec nepřišlo, naopak se s ním rozjíždí velmi snadno, problém je spíš v kontrast mezi těmito motorizacemi. Prostě to chce do Brava lepší motor. >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hitachi

                      Hitachi 20.05.2007  22:02

                      « Re: Croma pro Hitachiho :)

                      asi tak nějak :yes: je to o zvyku, až jim příjde nějaká ta 150 půjdu to okouknout
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 18.05.2007  20:42

    body

    vypadá dobře.Celkově dávám 9B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  21:32

    10b

    pekné auto, recenzia a fotky...čo dodať..pekné :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto rogerer

    rogerer 19.05.2007  23:51

    body

    pěkné auto, seděl jsem v něm jednou a měl jsem podobný problém jak ve fábii a to že škrtám pravou nohou o ten středový panel...ALe prostě designově je fakt pěkný a to fiaty moc nepreferuju ale dávám 10:) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.2007  19:58

    Ojetina

    Gratuluji, vůz vypadá moc hezky a je to dobrá koupě pro toho, kdo na nové auto má.
    Ale jako ojetinu bych Fiata jen z důvodů svých předsudků vůči této značce nekoupil
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 21.05.2007  22:56

    Hodnocení

    Koukám že to tu máš hodně obsáhlý a docela dobře napsaný. Fotky taky ujdou. Dostals ocenění nejlepší recenze, takže ti dávám 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Stefan" [195.168.38.XXX] 01.06.2007  11:11

    A čo motor 2,4 JTD 20V?

    Zdravím Hitachiho, mám otázku či si skusil aj Cromu s motorom 2,4 JTD 20V? Uvažujem medzi ním a 1,9 JTD 150k. Jazdím denne do práce cca 200 km a zdá sa mi, že ten 200-koňový 5valec by to zvládal lepšie. Spotreba by mala byť vyššia o cca 1l.
    Čo sa týka áut made in Italy, negatívne recenzie sú často z rokov minulých (vtedy sa iné značky u nás moc nevideli), prípadne z dovozových modelov 10 a viac ročných. Podľa mňa vždy záleží aj na konkrétnom kuse a podstatné je nehanbiť sa referovať aj o negatívach. Inak mal som ako nové auto PUNTO II 1,2 16V r.v.2002 (120 tis.km žiadna porucha, len v záruke vymený alternátor zn. BOSCH), teraz Lancia Lybra SW 1,9JTD 110k r.v.2001)- pri 140 000 Sk vymenený priečny stabilizátor a katalyzátor. Aktuálne potr. servis CD menič na 6 CD zn.Grundig.
    • 00 Reagovat !

      foto Hitachi

      Hitachi 02.06.2007  11:38

      « Re: A čo motor 2,4 JTD 20V?

      Zdravím Stefana:), musím přiznat že s tou 2,4 jsem se nesvezl. Vlastně jsem o ní ani neuvažoval, a to ze dvou důvodů: první věc je pořizovací cena, jelikož jsem auto dovybavoval, přehoupla by se přes milion a to už jsou jiný prachy. Druhá věc je automat a hmotnost tohoto motoru. Rád jezdím z manuálem, automat přece jen patří do limuzín typu BMW, MB nebo Audi. S 1,9 je auto lehce nedotáčivé, přece jenom 16 metráků je znát. 2,4 je min. o 100 kg těžší. Spotřeba o jeden litr vyšší je zanedbatelná. Co se týče dynamiky tak rozdíl ve zrychlení cca 1 vteřina a max. o 6 km vyšší. Na to že to má 200 koní a sup