Fiat Croma (2007)
21.4.2007Jak to všechno začalo: Ještě jako řidič Stila jsem se rozhodoval s čím budu jezdit až ho po 4 letech provozu prodám. Nebudu zamlčovat, že jsem chtěl…
Fiat Croma (Hitachi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Hitachi 14.05.10 09:07
« Liťáky
dají a troufám si říct, že velice slušně. Oprava mě se vším všudy vyšla na 3 tisíce, ale oproti 16 za nové disky, trošku rozdíl ;-) Na originální disky nedám dopustit. Moje zkušenost je taková, že jsou tvrdší a odolnější než disky z maloobchodních sítí. Na Fabii mám origo 16 a na zimu jsem pořizoval 15 od Alutecu. Ty Alutec už jsem musel nechat jednou trochu rovnat, na našich silnicích prostě trpí ;-\ -
Hitachi 13.05.10 21:28
« Re: Re: Re: Gratuluji k návratu . .
jo, mají jednu nevýhodu, přesahují totiž lehce ven přes pneumatiku a podařilo se mi je už škrtnout. Ne, že bych tak usilovně parkoval u chodníku, spíš o nějaký kamínek nebo tak něco. Škrábanec nebyl nijak závratný, ale na obou kolech docela dost viditelný. No a jelikož nová 18" stojí přes 8 tis. Kč., tak jsem neváhal a oba disky nechal opískovat a přelakovat. Hoši co to dělali sice trefili parádně odstín, ale pro jistotu jsem je nechal namontovat na jednu stranu. -
ReznikCZE 13.05.10 20:47
« Re: Re: Gratuluji k návratu . .
No občas to tu sleduji Pirreli (itálie) velice chválím i když sem je s Duciny musel vyhodit :-( . .Když tím autem jezdí člověk každej den tak mu to nepřijde ale když po dlouhé době to je ale . .ááááhhhh, mňam >:D ;-) znám to ;-)
p.s. To lakování to mě zajímá . .Jsi ráfky nechával opravovat? -
Hitachi 30.04.10 16:51
« Re: Gratuluji k návratu . .
Díky moc, už jsem ji stihl prohnat do Zlína a zpět (viz novinky) překvapila mě spotřebou a tahem na od trojky výš. Prostě paráda, teď jen čekám na přelakování drobné oděrky na kufru (víko si trochu sedá ;-\ ) a pak následuje komplet očista zvenku i zevnitř. Objednané jsou už i nové P Zero Rosso. Asfalte těš se ;-) -
"-- skrytý --" 10.02.10 22:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokrok
V dálkových nightbreaker nevadí, ty zas tak často nepouštíš. Když praskne dálka, tak se taky prd stane.
Zkus někdy do sediči nějakýho filipse (VisionPlus nebo NightGuide). Ta Allseason ale bude za mokra lepčí.
Takový ty Filips Bluevision nebo Osram Kůlblue jsou na prd, to se ti všechno světlo od vlhký vozovky odrazí nahoru k veverkám a na letadla. -
Hitachi 10.02.10 21:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokrok
Philips mají dobrý zvuk, ale zkušenosti s nimi nemám. U Sedici bude asi problém v tvaru světlometu. Dal jsem tam H4 od Osramu Super Bilux - mají o něco větší svítivost a žluté zabarvení je dobré v mlze a sněhu, ale velké zlepšení nenastalo. Nedám dopustit na světla ve Fabii. Do dálkovek jsem dal Osram Nightbreaker. A je to vážně pecka. Sice mají střední životnost jen 250 hodin, ale věřím, že tam chvíli vydrží a světlo je od nich parádní. -
"-- skrytý --" 10.02.10 20:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Pokrok
Čoveče tatík má tu fábioidní Ibizu s halogénama (H7+H1), a tam se to eště svépomocí vyměnit dá (ikdyž u toho levého H7 to trochu bolí)...
H4 v oktávce s originálními žárovkami = zoufalost. Tak jsem tam dal postupem času Philips NightGuide DoubleLife, a ty přesvítí i mnohá auta s H7. Když přepnu s těmi Philips NGDL na dálková, tak vidím asi tak na dva kilometry, což je až až. Takže vcelku spokojenost, xenon mi nechybí :-)
Hlavně ty žárovky od Philipsu jsou obecně spolehlivější ( = delší životnost) než srovnatelné produkty od Osramu (aspoň tak mi to při experimentech vyšlo). Philips Extreme bych nedoporučoval, ty jdou při denním svícení do kopru opravdu rychle a nasvícení v noci není vesměs o nic lepší než s NGDL. -
Hitachi 10.02.10 20:11
« Re: Re: Re: Re: Pokrok
no právě, ten xenon sám nevyměním, ale stejný problém je i u dálky. Není tam místo :-( Měnil jsem H7 v dálkách a jen ta výměna mě přišla asi na 600,--. O xenonech vím svoje, už jsem taky jednu výbojku musel měnit. Zajímalo by mě, jak jsi spokojený s H4 v Octávce? Máti má tyto žárovky v Sedici a ten výkon je mírně řečeno zoufalej.... -
"-- skrytý --" 10.02.10 20:07
« Re: Re: Re: Pokrok
No ale u tý fobie máš taky xenon... To stejně musí měnit v servisu, protože bez počítače to světlo potom neseřídíš... Je to o to komplikovanější, že xenony zaberou víc prostoru, a tak musí někdy světlo ven (co si budeme povídat, ani halogeny se u Fabie 1,9 nemění zrovna pohodlně). -
Hitachi 10.02.10 19:58
« Re: Re: Pokrok
přesně tak, ať máš auto za 300 tisíc nebo za 3 miliony, stačí když se vy##re relátko, zvhlhne kontakt, nebo praskne žárovka, už voláš do servisu. Mně osobně vadí hlavně ty žárovky. U obou aut musím jet do servisu. Croma je ok, tam to vymění asi za 20 minut, ale u Fabie musí rozdělat nárazník, vyndat světlomet a pak teprve dojde na žárovku. U Sedici je to v pohodě, tam se ruka dostane... :-) -
Hitachi 10.02.10 18:49
« Re: Re: Re: čidlo natočení volantu
no je to rozhodně zajímavé, nefungoval Hill Holder, ABS, ASR ani stabilizace. Vzhledem k tomu, že ani jedno z nich nelze (až na ASR) manuálně vypnout, mi to příjde docela logické. Taky je možné, že to prostě nekomunikovalo s bodycomputerem a odmítlo nahodit motor. -
Hitachi 10.02.10 17:09
« Re: čidlo natočení volantu
ESP vyplo taky :-) nicméně už vím v čem je problém. Pod jedním podběhem zkorodovala kabeláž, která vede od systémů jízdní stability. PROTO hlásily přístroje výpadek a PROTO auto odmítlo nastartovat. Vše se už řeší, takže snad do konce týdne už budu zase pojízdný.