Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 05.09.11 19:43
« Re: Golf TSI
Pěkné vozítko, ale chtělo by to nějaké další a zajímavější fotky ;-) :-)
Co jsem já slyšel ze servisu, spotřeba 1,2 TSI a 1,4 TSI je skoro stejná, mnohem více záleží na stylu jízdy. Především je však důležité se k TSI motorům slušně chovat, nejdříve nechat 10-15 minut zahřát a pak tomu teprve více šlapat na krk, stejně tak ke konci posledních 5 minut jet klidněji a před vypnutím motoru nechat motor jet chvilku na prázdno, Turbo je hold háklivé a tímto mu rapidně prodlužuješ životnost ;-) -
Herbi TSI 02.09.11 20:22
« Re: Re: Golf TSI
O čtrnátce jsem po pravdě řečeno pokukoval. Tady v sekci testy jsem četl, že příplatek za tento motor se moc nevyplatí, co se dynamiky týče a spotřeba je dost vyšší. Shodou okolností ho má soused přes ulici s dřívějším rokem výroby, kdy ještě dvanáctka nebyla v nabídce. I on dospěl k názoru, že když už 1.4 TSI, tak 118 kw.... -
Bully_ 02.09.11 18:41
« Re: Servisni interval
Diky za rozumny prispevek :yes: S Accordem souhlasim, mam Tourer 2,2i-CTDi z 12/2007 (Sport + SE 30th- fura vybavy navic) a budu si ho drzet dokud se nerozpadne, takze hoodne dlouho >:D
Civic 5D vs. Type-R je prave dost rozdil- a to zvenku i zevnitr, i co se jizdnich vlastnosti tyce. V CTR (pokud se jede rychle, protoze tohle auto funguje tim lip cim drsneji se s nim jezdi) proste funguje. Torzka vzadu neni vubec nutne nejaka systemova chyba, zalezi jenom na jejim naladeni. Divil by ses kolik aut a to i hot-hatchu jezdilo a obcas i porad jezdi s timhle systemem.
Kazdopadne CTR je podstatne zabavnejsi nez vetsinove prijatelnejsi GTI a o to minimalne mne jde u HH predevsim, rodinne auto uz mam. Ale samozrejme kazda mince ma 2 strany a sam to uz vidis taky. Ono je to povidani na dlouho a urcite nepatri do tve debaty o Golfu, pokud budes chtit diskutovat a ne jenom odsuzovat to co neznas tak si s tebou rad pokecam u sebe ;-)
Civic 9G bude jenom minimalni evoluce a obavam se ze castecne k horsimu, co se sportovniho ducha a charakteru Hondy tyka. No aspon opticky uvidim na autosalonu ve Frankfurtu, kam (snad na 100%) jedu. -
Nerez 02.09.11 15:37
« Re: Re: Konkurence
U těch Fordů je škoda těch interiérů, prostě nepamatuji, kdy se mi u nějakého Fordu libíl interiér. Zpracování nebylo zlé, ale vzhled byl katastrofa. A ta Korejská šílenost nového Focusu a Fiesty tomu nasadila korunu. Mám raději strohé, někdo by řekl až nudné interiéry, než to co předvádí Ford, Hyundai, Kia a další. Jednoduchost nade vše :yes: -
Herbi TSI 02.09.11 14:32
« Re: Konkurence
Taky zdravím,
Děkuji, naše názory jsou víceméně stejné. Bylo mi jasné, že se na tu pasáž někdo ozve.
Plyne však z mé averze vůči Fordům. Neříkám, že jako značka toho přinesla do světa aut málo. Ale současná generace fordům je v jistých věcech vynikající a v jistých odfláknutá(tebou zmiňovaný interiér Fcusu atd.) a to nemlůvím o zmatku, který začínají dělat u některých nových modelů na palubní desce. Jsem od přírody puntičkář a zastávám názor, že i ve třídě tolik sledovaných a prodávaných hathbacků můžu dostat kvalitu dotaženou do konce. To focus určitě není. O nedostatcích se nebudu rozepisovat. Není to špatné auto, ale ty už se dnes nedělají... A astra?? No, měl jsem G z první série 2.0 Di CD bez klimy na Irmscher kolech v modré metal.Kupovaná fungl nová tady v čechách. V době uvedení všichni mluvili o nadčasovém desingu a já nevím o čem ještě. Miloval jsem ji i s nedostatky, které měla. Od devadesátého osmého se asi odehrálo pár změn na trhu. Dnes bych ale připlatil tehdejší "padesátku" a koupil Golfa IV. Astra H? Přítelkyně najela na kombíkové 1.6ce pře sto tisíc než jí dali jako služebák Passata. Někdy jsem ji z nostalgie protáhl:-) Zdá se mi opravdu vyrovnaný konkurent Golfu V, jen zase ty docela časté návštěvy servisu:-( Nabídka Clasic mi přišla rovněž velmi cenově zajímavá, ale zkušenosti se spolehlivostí a způsobem řešení oprav ve značkovém servisu už ne. Musím, ale dodat, u obou aut se jednalo o vozy prvních roků výroby. U clasiku to snad mohli dotáhnout. A poslední generace? Líbí se mi ...
Fotky a údaje ještě přihodím. Přeji fajn kilometry bez poruch ;-) -
Herbi TSI 02.09.11 13:28
« Re: Re: Re: Servisni interval
Jestli jsi moji reakci pochopil jako napadení, tak se omlouvám, určitě to nebyl účel, ale jsem v debatách o autech prostě trochu vášnivjejší....
"Zapšklý" majitel Golfu nebo jak jsi mě to nazval určitě nejsem! Měl jsem možnost jezdit s vozy více značek a tříd. Budu se opakovat, že HONDA! Accord je výborné auto a strávil jsem s nim spoustu jenom příjemných kilometrů. Hondu Civic 1.6 Vti 160 Ps kdysi vlastnil můj strýc a byla to pořádná pecka. Bratranec patří mezi pár vyvolených vlastníků S2000... Máš pravdu, že tajpárem, který máš jsem nikdy nejel, ale dovedu si určitě představit nadšení, které sdílíš z motoru. A k zadní nápravě Civicu..Musím se znovu opakovat. Jako eventualitu k šestkovému golfu, jsem projížděl 1.8ku sport. Byla obuta do 17" kol s profilem 45. Na hladkém asfaltu a dejmetomu v zatáčkách ok, ale na nerovnostch všeho typu prostě děs. Do vozu prostupovaly rány jako z děla, zadek různě poskakoval a v městském "tankodromu", kde jezdím docela často, auto doslova brečelo. Sedl jsem si dokonce i do zadu a nechal se chvíli vozit a už bych to neudělal.Prostornost a sedadla v pořádku, ale ty otřesy nee. Určitě budeš se mnou souhlasit, že naše cesty jsou děs a bída a určitě se to nějak zásadně nezlepší.Nevím do jaké míry má Rko podvozek od obyčejného Civicu odlišný, ale nebudou to jen jiné pružiny a tlumiče?Nevlastním dvě auta. Jednu srdcovku a jedno pro všední den. Souhlasím, že auto na okruh a na vybrané pasáže našich silnic je type-r super. Jen se zkus projet s tím uživatelsky příjemným VI GTi... Mimochdem jsem ho měl půjčené na víkend, kdybys chtěl narážet, že jsem si info. jen někde přečetl. A opravdu můžu jen potvrdit slova novinářů: výborný na sportovní zážitky(možná i okruh) a hlavně dobrý společník v běžném životě. Na konfrontaci s ESP téměř nedošlo. Nemám možnost se projíždět na okruhu. Navíc se mám taky trochu rád a v nepslední řadě bych se nechtěl chovat jako.... k ostatním na cestě. Když na tom budeš lpět, může to být opravdu hendikep, ale já bych s ním klidně žil dál....
Určitě neberu Golfa 1.2 TSi jako auto na kterém, bych ustrnul.. Jak píši v recenzi, vyhovuje mému momentálnímu ježdění...
Má reakce na Civica byla jako na auto v globálu, ne pouze na vybranou výbavu Type-R. Mám ke značce Honda velice kladný vztah, jen současná generace je v mých očích trochu zklamání a o to netrpělivěji očékávám příchod nástupce,