Diskuse

Volkswagen Golf (2011)

31.8.2011

VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…

 

Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto baca42

    baca42 31.08.2011  18:04

    tsi

    Já mám taky TDIčko ale do budoucna taky o 1,2 TSI uvažuju. Uvidíme, zatím mi to pořád drží:[odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Andy74

    Andy74 31.08.2011  20:32

    Heller Opava .....

    ...Ahojky, naprostý souhlas, co se Helleru Opava týče .....místo jako vážný zájemce o koupi auta jsem si připadala jako pipina, která místo do supermarketu omylem vlezla do autosalonu.
    Nikdo si mě moc nevšímal a i přesto, že jsem dala najevo, že bych chtěla utratit peníze za VW, mi moc času nikdo nevěnoval.
    P.S. Za kolegu, který si nechal v OP montovat koncovku výfuku na VW Scirocco, taky :no:
    Amatéřina, zklamání.
  • 20 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 31.08.2011  21:09

    Servisni interval

    To VW vazne doporucuje servisni intervaly po 30 tkm? A tuplem u noveho auta? Sice chapu ze to (zdanlive) setri penezenku a ze nektere motorove oleje za predpokladu velmi klidneho jezdeni a vynechani kratkych cest zvlast po meste a v zime muzou vydrzet docela hodne kilometru, ale stejne tady kroutim hlavou. Nehlede na filtr co za tu dobu uz musi byt davno zahlceny. Navic si neumim predstavit jizdu v 1,2-ojce bez toho aby motor nebezel aspon trochu v otackach, potom ty predpovedi ze tyhle motory moc kilometru nevydrzi zacinaji dostavat docela realny zaklad. ;-\
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 01.09.2011  09:33

      « Re: Servisni interval

      Před pár lety jsem zastával stejný názor co se servisních intervlů týče. Známý, který je servisní technik u jednoho německého prodejce VW-Škoda, mi jednoznačně řekl, že 30tisícový servisní interval je u většiny nových koncernových motorů v D běžný. A že je dokonce tento interval jiný v D než ČR. Je zajímavé, že u VW Polo r.v.2010 (jezdí v něm přítelkyně) má servisní interval 15 tis.km a ten stejné Polo s totožným motorem, ale kupované v 2011 má interval 30 tis.km. Můžeme polemizovat o tom, jestli čeští dealeři chtějí víc vydělat na servisu (vůbec bych se tomu nedivil) nebo jestli k nám změny došly později,jako ostatně všechno:-( Nedokážu oběktivně posoudit zanesení filtru při 15 a 30 tis..... Můžeš mít pravdu, ale mám zaplacenou prodlouženou záruku a neplánuji, že bych auto vlastnil déle, takže mě to nějak netrápí, ať to řeší VW. Každopádně si asi pleteš 1.2 HTP s 1.2 TSI !! Zcela odlišný motor!!! Jinak bys nemohl napsat takovou hloupost o těch otáčkách...:-o
      Nemohl jsem se nepodívat na tvé stránky... Dva roky jsem jezdil s Hondou Accord 2.2
      i-CTDI r.v. 2006 Nemám ji co vytknout...Téměř dokonalé auto a maximálně spolehlivé!Současná generace se mi už tak nelíbí,ale kvalita je určitě stejná. K Hondě civic mně přemlouval kolega, když jsem řešil koupi Golfa. Desing se někomu může líbit, ale myslím, že se hodně rychle okouká a to nemluvím o pouťové palubní desce. Co si ale neodpustím je přímo katastrofická zadní náprava.Jel jsem na 17kách.Hrůůůůza!!!!
      A provedení Type-R?? GTíčko ho převálcuje na všech frontách....

      .
      • 00 Reagovat !

        foto sotomaior

        sotomaior 01.09.2011  09:47

        « Re: Re: Servisni interval

        GTI x Tyre-R: na všech frontách ne, teda aspoň pro mne je motor v hondě mnohem zábavnější, rychlost si tam člověk musí odpracovat.

        Ad servisní intervaly: HTP 2010/11 - motor byl docela výrazně přepracován, asi i proto změna intervalu, ikdyž i u původního bych doporučoval hlavně u oleje kratší...

        U TSI těžko říct, i na longlife interval by měl odkroutit 100-150tkm celkem spolehlivě (snad už vyřešili dětské nemoci..), pokud chceš mít jistotu tak je celkem fajn udělat třeba po 15tkm aspoň kapkovou zkoušku oleje.

        Jinak ať slouží, i oproti obligátnímu TDI je to moc povedený motor .)
        • 01 Reagovat !

          foto Herbi-TSI

          Herbi TSI 01.09.2011  10:14

          « Re: Re: Re: Servisni interval

          S tím motorem u Type-R máš pravdu. Ale pokud to není auto jenom na víkend... First man the machine (nebo jak ten reklamní slogan zněl?) asi neplatí....

          Po rozdílech HTP 2010/2011 jsem nějak zvlášť nepátral.Celkem s ním opovrhuji.(Snad to nebude číst moje polovička:-) Jen mne udivila nejistota servisního technika, který auto přejímal na garanční prohlídku...

          O té zkoušce oleje jsem už uvažoval. Děkuji za radu, určitě realizuji....

          S přáním hodně zábavných kilometrů:-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 01.09.2011  11:01

            « Re: Re: Re: Re: Servisni interval

            Asi takhle: Koncern VW má v zásadě 3 typy servisních intervalů. Mezi nimi můžete za určitých podmínek přepínat. Který z nich vaše auto má poznáte podle nálepky v kufru a servisní knížce (kódy QG0, QG1, QG2).
            QG0: Kompletní servis 1x za rok či 15 000 km (co nastane dříve).
            QG1: Proměnlivý servisní interval - komplet servis dle údaje počítače, max však 1x za 2 roky / 30 000 km (co nastane dříve). Je ale potřeba speciální dlouhoběžný olej. Motor má v tomto případě speciální tvrdokovové povlaky na pohyblivých součástech.
            QG2: Každý rok / 15 000 km výměna oleje + olejového filtru, každé dva roky / 30 000 km kompletní servis.

            Máte-li auto z výroby QG0, nezbývá vám než jezdit každý rok na kompletní servis.

            Máte-li z výroby QG1, můžete si zvolit, jak budete jezdit, ŘJ se nechá překódovat na cokoli tam i zpět. Nechcete-li dlouhoběžný olej, můžete klidně jezdit jako QG0 nebo QG2 (což jsem udělal i já). Za QG1 se svého času tvrdě připlácelo - ony tvrdokovové povlaky + jiná baterie apod.

            QG2 z výroby můžete provozovat jako QG0, ne však jako QG1 (chybí tvrdokovové povlaky).
            • 01 Reagovat !

              foto Herbi-TSI

              Herbi TSI 01.09.2011  11:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Servisni interval

              Mylím vyčerpávající vysvětlení

              Děkuji:-)
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 01.09.2011  18:35

        « Re: Re: Servisni interval

        Nemusime se prece napadat, jsme na diskuzi :yes: , prijde mi ze jsi proti me vystartoval jako nejaky zapskly majitel Golfu na Hondare >:D Zkus byt trosku nezaujaty a muzeme pokracovat.
        S 1,2 TSI jsem jezdil v automatu s Yetim, neni to spatny motor a jel svizne. Jde ale o benzinovy motor s obsahem 1,2, turbo neturbo, par tisic otacek mu dat musis (pokud s nim teda hodlas jezdit svizne). O 6000 ot./min. kdyz potrebujes zrychlit jsi nakonec psal sam. Netusim teda v cem je ta "hloupost".
        Pokud ti vyrobce urcil servisni interval tak jak uvadis a veris tomu (navic te to netrapi protoze auto relativne brzy prodas), pak je to odpoved na mou otazku. Ja bych tohle nedelal u zadneho auta, ale hodne to souvisi s mym zpusobem jizdy.

        Ad Golf GTI vs. Civic Type-R: design je vec nazoru, mne zase Golf prijde subjektivne nudny (zevnitr i zvenku). Ale chapu ze se nekomu tahle usedlost muze libit. Type-R je zase dost odlisny od jinych verzi Civicu (i vevnitr, sedacky, materialy, podsvetleni, ...), je videt ze jsi v nem nikdy nesedel. Ja mam zase rad kdyz auto ukaze i navenek jaky je v nem potencial. Nakonec je prece fajn ze mame kazdy jiny vkus, nemyslis?
        Stejne tak jeho jizdni projev- GTI a Type-R jsou auta s naprosto jinym charakterem, nekomu vyhovuje linearni zrychleni pri seslapnuti plynu v jakychkoli otackach, jiny ma rad praci s autem a zabavny a brutalnejsi race-feeling. Proste uzivatelsky privetive GTI (s ESP co keca do rizeni i kdyz ho vypnes, uplne to totiz nejde) - proti autu pro ridice. S prominutim kecy o katastrofalni zadni naprave jsi asi vycetl v nejakych radobyodbornych recenzich. Sedni si nekdy do Type-R a nech se svezt s nekym kdo to umi- a drz si klobouk >:D

        Tvrdit o techhle 2 vozech ze je jeden z nich vyrazne lepsi nez druhy znaci neznalost a zaujatost, chce to trosku nadhledu a priznat si ze kazdy z nas muze mit jine priority ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto v3jc3

          v3jc3 02.09.2011  07:22

          « Re: Servisni interval

          s GTI vs. Type R máš naprostou pravdu :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto Herbi-TSI

          Herbi TSI 02.09.2011  13:28

          « Re: Re: Re: Servisni interval

          Jestli jsi moji reakci pochopil jako napadení, tak se omlouvám, určitě to nebyl účel, ale jsem v debatách o autech prostě trochu vášnivjejší....
          "Zapšklý" majitel Golfu nebo jak jsi mě to nazval určitě nejsem! Měl jsem možnost jezdit s vozy více značek a tříd. Budu se opakovat, že HONDA! Accord je výborné auto a strávil jsem s nim spoustu jenom příjemných kilometrů. Hondu Civic 1.6 Vti 160 Ps kdysi vlastnil můj strýc a byla to pořádná pecka. Bratranec patří mezi pár vyvolených vlastníků S2000... Máš pravdu, že tajpárem, který máš jsem nikdy nejel, ale dovedu si určitě představit nadšení, které sdílíš z motoru. A k zadní nápravě Civicu..Musím se znovu opakovat. Jako eventualitu k šestkovému golfu, jsem projížděl 1.8ku sport. Byla obuta do 17" kol s profilem 45. Na hladkém asfaltu a dejmetomu v zatáčkách ok, ale na nerovnostch všeho typu prostě děs. Do vozu prostupovaly rány jako z děla, zadek různě poskakoval a v městském "tankodromu", kde jezdím docela často, auto doslova brečelo. Sedl jsem si dokonce i do zadu a nechal se chvíli vozit a už bych to neudělal.Prostornost a sedadla v pořádku, ale ty otřesy nee. Určitě budeš se mnou souhlasit, že naše cesty jsou děs a bída a určitě se to nějak zásadně nezlepší.Nevím do jaké míry má Rko podvozek od obyčejného Civicu odlišný, ale nebudou to jen jiné pružiny a tlumiče?Nevlastním dvě auta. Jednu srdcovku a jedno pro všední den. Souhlasím, že auto na okruh a na vybrané pasáže našich silnic je type-r super. Jen se zkus projet s tím uživatelsky příjemným VI GTi... Mimochdem jsem ho měl půjčené na víkend, kdybys chtěl narážet, že jsem si info. jen někde přečetl. A opravdu můžu jen potvrdit slova novinářů: výborný na sportovní zážitky(možná i okruh) a hlavně dobrý společník v běžném životě. Na konfrontaci s ESP téměř nedošlo. Nemám možnost se projíždět na okruhu. Navíc se mám taky trochu rád a v nepslední řadě bych se nechtěl chovat jako.... k ostatním na cestě. Když na tom budeš lpět, může to být opravdu hendikep, ale já bych s ním klidně žil dál....
          Určitě neberu Golfa 1.2 TSi jako auto na kterém, bych ustrnul.. Jak píši v recenzi, vyhovuje mému momentálnímu ježdění...
          Má reakce na Civica byla jako na auto v globálu, ne pouze na vybranou výbavu Type-R. Mám ke značce Honda velice kladný vztah, jen současná generace je v mých očích trochu zklamání a o to netrpělivěji očékávám příchod nástupce,
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 02.09.2011  18:41

            « Re: Servisni interval

            Diky za rozumny prispevek :yes: S Accordem souhlasim, mam Tourer 2,2i-CTDi z 12/2007 (Sport + SE 30th- fura vybavy navic) a budu si ho drzet dokud se nerozpadne, takze hoodne dlouho >:D

            Civic 5D vs. Type-R je prave dost rozdil- a to zvenku i zevnitr, i co se jizdnich vlastnosti tyce. V CTR (pokud se jede rychle, protoze tohle auto funguje tim lip cim drsneji se s nim jezdi) proste funguje. Torzka vzadu neni vubec nutne nejaka systemova chyba, zalezi jenom na jejim naladeni. Divil by ses kolik aut a to i hot-hatchu jezdilo a obcas i porad jezdi s timhle systemem.
            Kazdopadne CTR je podstatne zabavnejsi nez vetsinove prijatelnejsi GTI a o to minimalne mne jde u HH predevsim, rodinne auto uz mam. Ale samozrejme kazda mince ma 2 strany a sam to uz vidis taky. Ono je to povidani na dlouho a urcite nepatri do tve debaty o Golfu, pokud budes chtit diskutovat a ne jenom odsuzovat to co neznas tak si s tebou rad pokecam u sebe ;-)

            Civic 9G bude jenom minimalni evoluce a obavam se ze castecne k horsimu, co se sportovniho ducha a charakteru Hondy tyka. No aspon opticky uvidim na autosalonu ve Frankfurtu, kam (snad na 100%) jedu.
  • 10 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 01.09.2011  18:15

    Konkurence

    Zdravím tě,
    Golf, výborná volba, ale říct, že Focus je jen levný kompromis je celkem odvážné tvrzení. Osobně si myslím, že tato "velká trojka" Golf, Focus a Astra jsou si víceméně vyrovnaní, rozdíly jsou minimální a více než na kvalitativních rozdílech záleží na osobních preferencích jednotlivých zákazníků. Chybu člověk neudělá ani s jedním.

    Jinak doplň informace o voze do tabulky a přidej fotky. Ať slouží ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 02.09.2011  14:32

      « Re: Konkurence

      Taky zdravím,

      Děkuji, naše názory jsou víceméně stejné. Bylo mi jasné, že se na tu pasáž někdo ozve.
      Plyne však z mé averze vůči Fordům. Neříkám, že jako značka toho přinesla do světa aut málo. Ale současná generace fordům je v jistých věcech vynikající a v jistých odfláknutá(tebou zmiňovaný interiér Fcusu atd.) a to nemlůvím o zmatku, který začínají dělat u některých nových modelů na palubní desce. Jsem od přírody puntičkář a zastávám názor, že i ve třídě tolik sledovaných a prodávaných hathbacků můžu dostat kvalitu dotaženou do konce. To focus určitě není. O nedostatcích se nebudu rozepisovat. Není to špatné auto, ale ty už se dnes nedělají... A astra?? No, měl jsem G z první série 2.0 Di CD bez klimy na Irmscher kolech v modré metal.Kupovaná fungl nová tady v čechách. V době uvedení všichni mluvili o nadčasovém desingu a já nevím o čem ještě. Miloval jsem ji i s nedostatky, které měla. Od devadesátého osmého se asi odehrálo pár změn na trhu. Dnes bych ale připlatil tehdejší "padesátku" a koupil Golfa IV. Astra H? Přítelkyně najela na kombíkové 1.6ce pře sto tisíc než jí dali jako služebák Passata. Někdy jsem ji z nostalgie protáhl:-) Zdá se mi opravdu vyrovnaný konkurent Golfu V, jen zase ty docela časté návštěvy servisu:-( Nabídka Clasic mi přišla rovněž velmi cenově zajímavá, ale zkušenosti se spolehlivostí a způsobem řešení oprav ve značkovém servisu už ne. Musím, ale dodat, u obou aut se jednalo o vozy prvních roků výroby. U clasiku to snad mohli dotáhnout. A poslední generace? Líbí se mi ...
      Fotky a údaje ještě přihodím. Přeji fajn kilometry bez poruch ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 02.09.2011  15:37

        « Re: Re: Konkurence

        U těch Fordů je škoda těch interiérů, prostě nepamatuji, kdy se mi u nějakého Fordu libíl interiér. Zpracování nebylo zlé, ale vzhled byl katastrofa. A ta Korejská šílenost nového Focusu a Fiesty tomu nasadila korunu. Mám raději strohé, někdo by řekl až nudné interiéry, než to co předvádí Ford, Hyundai, Kia a další. Jednoduchost nade vše :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto kornel

          kornel 02.09.2011  16:26

          « Re: Re: Re: Konkurence

          veru tak, interier noveho focusa posobi hrozne preplacane a chaoticky, jednoducho z mojho pohladu priserny grc..
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 01.09.2011  20:04

    1.2 TSI

    ...skoda,mal si pockat...a ist do DSG...doporucujem...ale aj tak prajem vela stastnych km s logom VW na volante!!!
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 02.09.2011  13:41

      « Re: 1.2 TSI

      S odstupem času se utvrzuji, že jsem si měl počkat a auto poskládat dle vlastních představ Snad u příštího....
      Děkuji a přeji totéž :-)
  • 00 Reagovat !

    foto carloss71

    carloss71 02.09.2011  17:50

    Golf TSI

    Gratuluji k dobré volbě.
    Vlastním sice slabší 1,2 TSI 63kw, najeto přes 26t a zatím max spokojenost. Mít víc v peněžence, vybral bych silnější jako ty:-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 02.09.2011  18:20

      « Re: Golf TSI

      Osobně vidím jako ideální benzínovou motorizaci, pro běžného nového Golfa, motor 1.4 TSI/90kW... a nejlepší poměr cena/výkon/výbava/vzhled zase (ze všech benzínových Golfů vůbec) u Golfu GTI...
      • 01 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 02.09.2011  20:22

        « Re: Re: Golf TSI

        O čtrnátce jsem po pravdě řečeno pokukoval. Tady v sekci testy jsem četl, že příplatek za tento motor se moc nevyplatí, co se dynamiky týče a spotřeba je dost vyšší. Shodou okolností ho má soused přes ulici s dřívějším rokem výroby, kdy ještě dvanáctka nebyla v nabídce. I on dospěl k názoru, že když už 1.4 TSI, tak 118 kw....
      • 01 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 05.09.2011  19:26

        « Re: Re: Golf TSI

        Děkuji:-)
        a rovněž děkuji za vysoké hodnocení. Někteří majitelé chválí,ale davají nižší známky kvůli svému vozu.
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 05.09.2011  19:43

          « Re: Golf TSI

          Pěkné vozítko, ale chtělo by to nějaké další a zajímavější fotky ;-) :-)
          Co jsem já slyšel ze servisu, spotřeba 1,2 TSI a 1,4 TSI je skoro stejná, mnohem více záleží na stylu jízdy. Především je však důležité se k TSI motorům slušně chovat, nejdříve nechat 10-15 minut zahřát a pak tomu teprve více šlapat na krk, stejně tak ke konci posledních 5 minut jet klidněji a před vypnutím motoru nechat motor jet chvilku na prázdno, Turbo je hold háklivé a tímto mu rapidně prodlužuješ životnost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.2011  20:04

    Dobré spracovaná recenzia

    Dobré spracovaná recenzia, dobrého auta, ktoré má mnoho kladov, a minimum nedostatkov, ktoré sa hľadajú ťažko. :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 07.09.2011  22:02

      « Re: Dobré spracovaná recenzia

      Děkuji za kladné slovní hodnocení!
      Ale je pro mně zajímavé i hodnocení formou bodů ... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.09.2011  18:57

        « Re: Re: Dobré spracovaná recenzia

        stalo sa, ako inak 10 b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 20.09.2011  20:39

    pohon

    skutečně máš hnanou nápravu zadní?
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 20.09.2011  20:50

      « Re: pohon

      Vím o té chybě a nejsem si vědom, že bych tuhle kolonku při zakládání této recenze vyplňoval. Neumím moment. rychle změnit a nechce se mi nad tím ztrácet čas..
      Pokud tomu nějaký automobilový analfabet věří tak se jenom pobavím >:D
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 20.09.2011  20:51

        « Re: Re: pohon

        Klikni u auta na editovat a pod záložkou tech. údaje přeznač. Otázka 10sekund.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 20.09.2011  21:07

      « Re: pohon

      Když couvá, tak určitě... >:D
  • 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 21.09.2011  09:06

    Pohon

    Děkuji. stalo se...Možná jsem analfabet já, ale počítačový... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.09.2011  09:16

      « Re: Pohon

      Těch technických dat tam máš po rozbalení nějak poskromnu... :-O :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 21.09.2011  10:35

        « Re: Re: Pohon

        jj, "kompletní" jso v textu...nebudu je vyplňovat i tam....navíc 1.2 TSI je známy motor.....
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 26.09.2011  06:07

    Vrzání

    Ahoj,
    četl jsem v diskusi u Thomasina, že tě trápí povrzávání v oblasti oken. Tady pod tou recenzí by jsi mohl najít odpověď - v diskusi [odkaz] .
    Snad ti to pomuže, měj se čau
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 26.09.2011  07:19

      « Re: Vrzání

      Zdravím,
      děkuji za upozornění:-)
      Byl jsem jedním z těch, kdo to tam řešili...
      DanV mi poradil namazat těsnění...., ikdyž má Megana....
      Ale musím říct funguje to 100%
      S přaním hodně spokojených km
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 26.09.2011  15:12

        « Re: Vrzání

        Aááá tak to jsem si nevšiml... četl jsem tu diskusi někdy dřív a dnes jen hodil odkaz na to auto... ;-)
        Tak ale hlavně že je to vyřešené :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 27.09.2011  18:07

    +

    +
  • 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 13.10.2011  12:29

    Opravy škrábanců

    Cthěl bych poprosit, jestli mi tady může někdo napsat objektivní názor na prostředky, které by měly opravit/zamaskovat drobné škrábance na laku auta jako např. otluky od dveří druhých aut. Na trhu je více prostředků, které se pohybují cca. kolem 800 Kč. a slibují řešení.
    Tak bych chtěl vědět jestli to jsou jen pohádky, pomocí kterých se dají z lidí vytáhnout peníze nebo jestli takový efektivní prostředek nějaká společnost umí vyrobit. Všiml jsem si, že i firmy jako např. Sonax tento produkt nabízí.... Prozatím jsem zaznamenal názor, že je to práce pro autolakýrníka nebo minimálně pro použití korekční tužky s kterou nemám moc zkušeností.....
    • 00 Reagovat !

      foto Endroo

      Endroo 11.01.2012  18:47

      « Re: Opravy škrábanců

      Tak s tímhle mám zkušenost takovou, že jsem porpvé opravdu nechal dveře přelakovat. s tím jsem dostal pak i lahvičku s barvou na případné další oděrky a cca po měsíci jsem ji už použil. ;-\ taky podpis od vedle-stojícího auta.
      • 01 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 11.01.2012  20:30

        « Re: Re: Opravy škrábanců

        Díky za příspěvek. a nanášíš to takovým tím štětečkem,co mají ženy na nehty? Zaznamenal jsem názory, že při použití nějaké houbičky nebo či snad voskového papíru je celý zákrok neznatelný oproti zmiňovanému štětci...
        Asi to moc prožívám:-)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 11.01.2012  21:15

          « Re: Re: Re: Opravy škrábanců

          Asi nejsi sám... ;-) Musím říct, že použití zmíněného štětečku opravdu nestojí za moc, když už tak spíš bodovou technikou, prostě lehkým poťukáváním. Výsledek je podle mě lepší než se snažit místo zakrýt tahem štětce.

          Ale ty jsi se spíš ptal na ty zázračné zakrývače drapanců než na klasický opravný lak. Tak s těmi nemám zkušenost žádnou, protože tomu jednoduše nevěřím. Až mi to někdo předvede na vlastní oči, pak se dám na modlení. >:D

          • 01 Reagovat !

            foto Herbi-TSI

            Herbi TSI 11.01.2012  21:29

            « Re: Re: Re: Re: Opravy škrábanců

            Už mám delší dobu namířeno pro lahvičku s odstínem...zkusím to poťukávání >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 11.01.2012  23:01

              « Re: Opravy škrábanců

              Přesně jak píše Woody - nesnaž se to přetírat tahem, ale jen poťukávej >:D
              Co se ti stalo??? Moje manželka, když byla Jetta cca měsíc a půl stará, najela v buchlovských kopcích na výfukové potrubí, které někomu upadlo z auta (navíc v rychlém pruhu) a ten idiot ho tam nechal ležet :-! Ale nemohla za to, jelo před náma auto, takže neviděla jestli něco leží na cestě, pak najednou rychle uhnul do pravého pruhu mezi 2 auta a ona už neměla čas moc zareagovat.... ;-\ Jak na to potrubí najela, tak se nějak zkroutilo a praštilo do dveří na pravé straně. Odnesly to cca 6 cm přední a asi 3cm zadní zhruba 10cm nad prahem. Asi týden jsem z toho "nespal" a chtěl to nechávat přestříknout, nicméně nakonec jsem koupil ve VW origo lakovou tužku a můžu říct, že po zatření šrámu si toho nikdo nevšimne :yes: Kdyby to bylo ale někde výš a na pohledové hraně, tak je to samozřejmě horší...
              • 01 Reagovat !

                foto Herbi-TSI

                Herbi TSI 12.01.2012  17:48

                « Re: Re: Opravy škrábanců

                Ale nic tragického :-) Jsem ve své podstatě až nesnesitely puntičkář a štvou mě tři krátké, ale o to hlubší a souvislé rýhy na levých předních dveříh, které musel udělat někdo dveřma jiného auta a 100% ten člověk neměl žádný kladný vztah k autům nebo si možná na té mojí leštěnce ulevil. Nevím...
                Jako o prevenci jsem dokonce uvažoval, že celé auto nechám polepit průhlednou fólií. Na internetu jsem našel ceny okolo 4 tisíc za celé auto, ale kolega, který má s touto metodou praxi, mě vyvedl z poněkud najivní představy o ceně...
                Nezbývá než parkovat na obezřetných místech, ale jak dlouho mi to vydrží to nevím...
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 12.01.2012  18:07

                  « Re: Opravy škrábanců

                  Tak k tomu parkování - já se vždycky snažím, třeba u supermarketů parkovat někde vzadu, kde nikdo nestojí. Ale většinou přes 2 místa, protože když stojím normálně, tak se v 80% případů najde idiot, který i přes všechen ten prostor okolo zaparkuje těsně vedle mě (posledně jsem dokonce jednomu takovému musel sklopit zrcátko, jinak bych se ani do auta nedostal...). Fakt debilita :-|
                  • 01 Reagovat !

                    foto Herbi-TSI

                    Herbi TSI 12.01.2012  19:16

                    « Re: Re: Opravy škrábanců

                    Tak vidím, že mám minimálně jednu zpřízněnou duši :-) Já i přítelkyně děláme přesně to stejné a sklízíme docela slušný výsměch od většiny lidí, kteří by nejraději parkovali ve vchodových dveřích a když už se jim to nedaří, tak mně (194 cm /105 kg) párkrát donutili auto odbrzdit a vytlačit mimo souvislou řadu. Prostě jsem se tam nevešel a možnost lézt za volant odspolujezdce mi přišla ještě horší:-) V tu chvíli jsem při své prudší povaze měl chuť na tom autě provézt jiné upravy než jen sklopit zrcátko, ale na autě bych se nikdy nemstil, spíš měl ten dotyčný štěstí, že jsem ho nemohl konfrontovat osobně...
        • 00 Reagovat !

          foto Endroo

          Endroo 12.01.2012  09:36

          « Re: Re: Re: Opravy škrábanců

          Ano, mám na to šteteček z laku na nehty, ale tím tahem to opravdu moc nejde. Lepší je to poťukávání. :-) Ono ten šteteček je na to moc jemný, takže při tahu na to nemůžeš vyvinout žádný tlak. Takže buď to poťukávání štětečkem, nebo si sehnat nějaký s tvrdýma štětinama, pak už by to snad šlo i lépe přetřít tahem.
          • 01 Reagovat !

            foto Herbi-TSI

            Herbi TSI 12.01.2012  17:57

            « Re: Re: Re: Re: Opravy škrábanců

            Dííky!:-)
            Až bude počasí trochu stálejší, tak to "poťukám" >:D
            Snad do té doby nepřibudou další pihy na kráse...

            • 01 Reagovat !

              foto Herbi-TSI

              Herbi TSI 25.02.2012  15:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Opravy škrábanců

              Takže v "poťukávání" jsem moc neuspěl:-)) Korekční lak/tužka škrábanec spíše zvýraznila....
              Momentálně auto stojí u autolakýrníka:O) Navíc zaleští pár opravdu jemných kosmetických vad.
              Tak jsem v očekávání jak se to podaří........
              • 00 Reagovat !

                foto matii

                matii 25.02.2012  15:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opravy škrábanců

                koukněte na dnešní autosalon, je tam reportáž o opravě škrábanců za jednu hodinu.
                • 01 Reagovat !

                  foto Herbi-TSI

                  Herbi TSI 25.02.2012  15:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opravy škrábanců

                  viděl jsem. Touhle podobnou metodou si to nechávám opravit s tím rozdílém, že to schne bez bez zářičů, čili déle...
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 23.02.2012  21:12

    63 kW x 77 kW

    Zdravím! Chci se zeptat, jestli jsi při výběru auta měl možnost srovnat slabší 63 kW a silnější 77 kW? Jel jsem včera s 63 kW a ne že by to bylo špatné, to ne, přecejen jsem si ani nevšiml a hned tam bylo 150 km/h, ale buď byl ten motor málo zajetý, nebo je to dlouhými převody, ale nějak se mi do otáček nechtělo a ani nějaké přeřazování tomu moc nepomáhalo. Možná to bylo dáno mou Lagunou, která má přecejen kratší převody a pocitově zrychluje lépe, těžko říct. Přitom v Fabce kombi mi ten motor přišel více než dostatečný.
    • 00 Reagovat !

      foto sotomaior

      sotomaior 24.02.2012  07:46

      « Re: 63 kW x 77 kW

      ahoj, a neměl jsi v té fabce zapnutou klimu? ne, beze srandy, ve fabkách s 63kw verzí se má po zapnutí klimi změnit mapa motoru na stejnou jako používá 77kw verze, takže to má dát koníky k dobru...to nemám ze své hlavy ani osobní zkušenosti, jen jsem to četl ve 3různých periodicích...
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 25.02.2012  14:53

      « Re: 63 kW x 77 kW

      Zdravím Renaulte! Dal jsem tehdy na radu prodejce, který motor s 63Kw doporučoval spíš k fábii.
      Navíc jsem nechtěl slabší motor než měla moje předchozí Octavie II TDI.
      Měl jsem taky možnost projet se s Golfem Plus TSI 63 kw DSG a jevil se mi jako slabý vzhledem k hmotnosti auta. Navíc jak píšeš může to být i jiným zpřevodováním.Já mám 6kvalt oproti 63kw s 5kvaltem.
      S 77Kw TSI jsem zatím hodně spokojený. Jak píšu v aktualitách, největší podíl jízd absolvuji na okreskách mezi Ostravou a Opavou. A na tyhle jízdy je motor jako dělaný. Jezdím celkem svižně se spotřebou lehce nad pět litrů. Jinak o přecitlivosti na styl a režim jízdy tady toho bylo napsáno dost...a můžu jen potvrdit.
      Jinak co se týče otáček, tak já jezdím spíš ve spodním spektru, ale občas ho v pár pasážích jen tak vytočím k šesti tisícům, aby třeba neumřelo turbo. Motor není lačný otáček jako motory Hondy, ale točí se celkem dobře.Dokonce jak zjišťuji má i celkem hezký zvuk... Na 1až3 st. se motor může jevit i celkem ostře:-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 25.02.2012  16:38

        « Re: Re: 63 kW x 77 kW

        Díky za dojmy. Je zvláštní, že je tak velký rozdíl mezi 63 a 77 kW, ale není se co divit, podladit se dá motor docela snadno, navíc kombinace dlouhých převodů 63 kW verze může dělat taky hodně. Podobně to je i v jiných motorizacích u VW, že slabší varianty stejného motoru jsou s delšími převody pro spořivější jezdce.

        Spotřebu máš evidentně pěknou, sice ideální trať skoro pro každé auto, ale i tak je to moc hezké :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 09.05.2012  22:23

    Rozvody

    Zdravím tě,
    čtu, že ani tobě se ty problémy nevyhnuly. Na to, jak VW mlží, že jde jen o malé procento aut, tak zde na MACZ je těch uživatelů už povíc. Můžu se zeptat, jaký máš měsíc a rok výroby a při jakém počtu km se rozvody ozvaly? Dík ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 10.05.2012  09:07

      « Re: Rozvody

      Ahoj.
      první signál jsem zaznamenal někde po překročení 15tis/km.Problém se tehdy projevil jako nevinné zaškubání po startu. Bylo mi doporučeno servisním technikem nechat tento problém až na první servis 30tis/km. Tedy celkem dlouho jsem s tím jezdil a příznaky se časem stupňovaly. Říkal jsem si, že auto je v záruce, no tak co...
      Ale četl jsem, že v některých případech přeskočení a destrukce VW hradil jen 70% nákladů na díly a 50% nákladů na práci...
      V mém případě, jak píši, se dealer zachoval vztřícně(platil i olej atd.), otázka je, jak by tomu bylo v případě poškození motoru.
      Auto bylo přihlášeno do provozu v únoru 2011, ale je to skladovka, takže nevím jak dlouho stálo v garážích...
  • 10 Reagovat !

    foto kexxik

    kexxik 10.05.2012  19:24

    servis po 30tkm :)

    tomu se můžu jen smát, 30tkm na jeden olej je nesmysl. Každej trochu znalej ví, že neexistuje olej, který by vydržel tolik km s odpovídajícími vlastnostmi.
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 10.05.2012  20:49

      « Re: servis po 30tkm :)

      Já se zas směju lidem , kteří si myslí, že jsou díky svému autu pány tvorstva a že spolkli moudrost světa. Navíc o tvé úrovni svědčí i diskuse pod tvou recenzí!!! Bohužel se utvrzuji, že podobné auta na našich cestách (mimochodem se mi v jistých ohledech taky líbí) řídí většinou egoističtí omezenci s IQ značně zaostávajícim nad svým libidem.
      K tvé připomínce se nebudu vyjadřovat, jelikož toto téma jsem tady řešil hned na začátku zveřejnění recenze a vlastně nebudu reagovat na jakékoliv tvé další "znalýý rejpáání". :no:
      • 10 Reagovat !

        foto kexxik

        kexxik 15.05.2012  11:56

        « Re: Re: servis po 30tkm :)

        aha, typickej čecháček (zřejmě i závistivej, abys to podtrhl). Napíšu nekonfliktně svůj názor a ty se chováš jak idiot. Jak jsi přišel, že díky svému autu jsem spolknul moudrost světa? Nadávát někomu kvůli autu nebo hodnotit IQ svědčí spíš o tvé inteligenci. Zřejmě typickej chudák, kterej si na netu hraje na mistra světa, když někdo napíše opačný názor na věc. :no:
        • 01 Reagovat !

          foto Herbi-TSI

          Herbi TSI 15.05.2012  14:54

          « Re: Re: Re: servis po 30tkm :)

          Pokud se mi teda chce ještě nějak reagovat...Čteš po sobě co píšeš??? Nekonflitní vyjádření názoru teda my na moravě chápeme rozhodně jinak!!No vlastně,když jsem si četl něktéré reakce pod tvou recenzí, tak můžu být vlastě ještě polichocen.Máš pravdu. :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Merkur

      Merkur 11.05.2012  19:02

      « Re: servis po 30tkm :)

      Zřejmě půjde po pár letech do světa,tak to UŽIVATEL neřeší.
  • 00 Reagovat !

    foto janos

    janoš 22.12.2012  18:27

    servis

    Ahoj taky máme golfíka úplně stejného jako ty, jen s 63kw, což je pro naše využití dostačující. Nevíš náhodou, kdy a jestli vůbec se vyřešil problém s řeťezem? Auto jsme přihlašovali v lednu 2012 a teď máme najeto asi 15tkm, tak jsem zvědavej, zda se to ozve. Jinak asi do těch 30tkm čekat nebudu a vyměním olej po roku teď filtry atd musí mít dost, nebo jaké zkušenosti máš ty a okolí?
    • 01 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 04.01.2013  17:22

      « Re: servis

      Zdravím. V tisku byly problémy prezenotovány jako vadná šarže výrobce, který nevyměnil obráběcí stroj a vyrobil tak trojnásobný počet řetězů na úkor kvality. Ale mohla to být jedna z blamáží. Pravdu se asi nedozvíme. Fakt je, že problém se objevuje nejvíce u 1,2 a 1,4. To, že není něco v pořádku se dá jednoduše vysledovat předem...po nastartování tak cca. 20s kolísají otáčky a slyšíš chrastění řetězu. Problém má stupńující se tendenci, takže se vyplácí ostražitost od počátku, kdy zejména řinčení nemusí být zcela znatelné. Jinak, co se týka oleje, tak budu asi mezi prvními, kdo vyzkouší životnost 1,2 při delším intervalu.Jak jsem už tady psal,odkládám si peníze na nový motor ;-)
  • 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.2013  16:23

    TSI vs TDI

    Ahoj.. Dost mne zarazilo co píšeš: TSI jede rychleji než TDI. Předpokládám, že TDI v OII bylo 1.9 77kw?
    To fakt myslíš vážně? Neměl si nějaký problém s tímto motorem? ( Už sem se taky setkal se špatně zajetou TDI OII co měla problém, nakonec se jí vysypalo turbo v 150 tisicich - poctivej nájezd od 0)

    Já občas TSI 1.2 77kw jezdím v O II fl. Motor sice působí pružně, ale jen v určitém pásmu otáček a při vytočení je znát malý obsah motoru a s autem se už pak nic moc neděje. Nehledě na to ( možná jsem fakt střevo) se musí přidávat na svižnější rozjezd dost plynu stejně jako u HTP. Když motor porovnám se starou 1.6 75kw, co se ještě donedávna do Golfu/Jetty i Oktávek dávala, tak ta 1.6 při držení otáček na krev jede lépe než TSI. 1.9 TDi ani nemluvim, zvláště ve vyšších rychlostech.

    Ta OII TSI je přítelkyně, která předtim měla OII TDI a právě má stejný názor a na TSI nadává :D.
    Ostatně když obě benzinové auta naložíš, tak v kopci se dost dusí. Tím však nechci říct, že je to špatný motor, až na jeho spolehlivost o které zde také píšeš ( Bohužel tu OII to asi taky čeká :(, má 30 tisíc a z motoru se linou kovové zvuky.. ). Na běžnou jízdu je dostatečný, působí pružně, ale určitě to neni motor na svižnou jízdu. Neber můj příspěvek ve zlém, jen mne toto srování zráží. Možná to bude ale i tím, že Golf má o pár kilo méně než ta Octa II. :-)

    Ještě ohledně spotřeby - O II TSI 8 litru na sto, na dlouhou trasu s klimou 7 až 7.3l na sto.

    Přeju mnoho šťastných KM.

    P.s Nech Francouze francouzi, myslím, že některé věci by se koncern mohl učit. Viz jejich turbobenzíny, nebo maloobjemové diesly. :D Někdy se v tom svez :)
    • 31 Reagovat !

      foto Herbi-TSI

      Herbi TSI 07.01.2013  17:43

      « Re: TSI vs TDI

      Zdravím. Tvá polemika je zcela v pořádku ;-) Každému sedí něco jiného. Octavie byla z předváděčky s najetýma cca. 7500 km, jak správně píšeš s výkonem 77 Kw. Servisovaná a v dobrém stavu. Součastného majitele znám a auto jezdí s původním turbem přes 270 tis/km.Z čehož jsem měl u předváděčky trochu obavy. Neznám přesné hmotnosti porovnávaných aut, ale dle mého těch pár centimetrů u kufru zas tolik váhy nebude. Možná mne někdo opraví:)Jen když mrkneš na hodnotu zrychlení 0/100km OII 77Kw TDI 11,8 s. a G VII TSI 77Kw 10,6 s.Tak subjektivně mi příjde auto ještě mnohem pružnější, ikdyž neznám hodnoty 80/120....Ale hlavně má motor úplně jiný akustický projev(nechci se moc rozepisovat na téma diesel/benzin) ale zvuk TSI mě i dokáže někdy potěšit, což "traktor" TDI rozhodně nedokázal. V interiéru nesrovnatelné ticho(možná vinou jiných těsnících materiálů) a hlavně žádné vibrace. A o obláčku vitamínů linoucího se z výfuku při každém přeřazení/podřazení a metaného do obličekje ostatním taky žádná. Musím uznat,že vytáčet TSI nad 5tis.nemá moc smysl, ale do této hranice jede na 2,3,4 st. rozhodně nad očekávání. Není problém udržovat na dálnici tempo 180km . Což v dieselove OII taky ne,ale zvuková snesitelnost je rozhodně jiná.Jak v mé recenzi píšu s autem jezdíme maximálně ve dvou. Z čehož plynul i výběr pohonné jednotky. Má původní volba byla 1,6 TDI, ale při kalkulaci nájeszdu km by se mi investice určitě nevyplatila... Pokukuji po TSI 16O Ps nebo nově 180Ps.Je to můj první benzín a naftu už nechci (leda něco z Mnichova:-)
      Ps: A o francouzích opravdu taktně pomlčím, totiž miluji jejich víno a manželka Paříž:-))
      • 03 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 07.01.2013  19:01

        « Re: Re: TSI vs TDI

        Ty jsi mne zle pochopil. Já proti TSI nic nemám a k tvému použití je výběr této pohonne jednotky naprosto adekvátní. O tom žádná, na okrskách ve 2 a v relativně malém golfu je to určitě ideální motorizace. Nafta/diesel, to je téma, které nevyřešíme:D.Staré VW Tdi 1.9 je opravdu nevycválaný motor s projevem traktoru. To i má stařičká dieslová Laguna II byla proti tomu pohoda ( i výkonově jela svižněji, jenže byla výkonější - 6st ,88kw) a o nynějším TDCI v Mondeu ani nevím, v kabině je tichoučko :). Jestli si někdy staré TDi řídil v Fabii I, tak bys ještě za hluk v Oktávce II byl rád. Nicméně dynamika malého vozu byla nadprůměrná :). O tom odhlučnění, máme doma VW Jettu ( Golf V generace) a právě s 1.6 a při vysokých otáčkach je hluk v autě vyšší oproti TSI, to je taky fakt, ale pocitově prostě jede svižněji, jen za víc litrů :). Kdyžtak mrkni na mé recenze, mám tam i porovnání těchto motorů. :-)
        Někdy by bylo zajímave na ten sprint ty auta poměřit ( TSI, TDI a MPI ve výkonech kolem 75-77kw). Bohužel přítelkyně semnou asi závodit nebude >:D
        Měj se hezky a díky za odpoveď.
        • 31 Reagovat !

          foto Herbi-TSI

          Herbi TSI 07.01.2013  20:16

          « Re: Re: TSI vs TDI

          Jasně, rád si počtu ;-) Má odpověď určitě nebyla slepé obhajování TSi,či snad dotčení se. Je mi jasné, že TSI nejsou zrovna motory roku. Ale mám v oblibě německé auta a na nové BMW prostě nemam :'-( Snažím se vyjádřit, že TSI jsou uživatelsky příjemné motory a snad v dalších generacích udělají i něco s tou spolehlivostí a náchylností na spotřebu (OIII,GVII-rozvodový řemen a přepracovaný systém chlazení)
          Vždyť i to dnes megalomansky rozšířené TDI si prošlo pár přešlapy.
          Jinak v rodině byla Fabia I RS cimbuchip s řadou úprav, tak rozhodně vím o čem mluvíš:-D
          A k tomu MPI...já vždy jezdil na TD, i s pár francouzi:-DD, a klasická atmosféra mi moc nevyhovuje. Prostě mám rád turbo...Abych to doplnil. Nic moc mi neříká čtyřválcová atmos. pod dva litry.Chvíli jsem měl půjčené 325 Xi r.v.2009. A to byla rozhodně moje krevní skupina...
          Jinak díky za zajímavé nazory a mrknu na tvé recenze.
          • 03 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 07.01.2013  21:02

            « Re: Re: Re: TSI vs TDI

            Já však také tvrdím, že TSI je uživatelsky přijemný :-) . Osobně jsem začínal na HTP v Seatu Cordoba poslední generace, na začátek fajn, ale při nákladu nic moc ( ale měla fajn podvozek). Potom jsem už měl jen Diesly. Jelikož jezdím často naložený, je to fajn.A právě commnodrail v Laguně II byl velmi příjemný motor na svůj věk. 2002, jel i za slušnou spotřebu a měl krásně lineární zátah. Dnes už je to jinde, ale myslim, že na tu dobu to byl dobrý motor, škoda jen tý špatný pověsti :). Fabia RS je naprd:D Od tý to lidi čekaj:d Já měl jednou půjčenou ( Mámy služební TDI 77kw) v bílym kombiku >:D To si měl teprve vidět překvapené Oktávkáře a Passaty >:D
            Já osobně jsem delší dobu větší atmosférou nejezdil, jen občas tou 1.6 nebo TSI. Ale párkrát jsem se svezl v Impreze sti, Nissanu 350z nebo Volvu XC90VW. Nissan byl prostě nej:D Tam to ničím nenahradíš, ani naftou, ani turbem :).

            K tomu TDI: Já tvrdím, že se serou všechny auta a myslim, že žádná automobilka si nemá už dnes co vyčítat. Ať je to Rencek,Ford či VW.. :)
            • 31 Reagovat !

              foto Herbi-TSI

              Herbi TSI 07.01.2013  21:28

              « Re: Re: Re: Re: TSI vs TDI

              Máš pravdu, že na špatný kus narzíš jak u Mercedesu, tak i u Kie. A docela věřím, že může skvěle sloužit nějaká Dacie, ikdyž nad ní většina ohrnuje nos. Nicméně problém je asi u osobních sympatiích nebo spíš antipatiích k té či oné značce, jak ti píšu pod Jettou. A určitě bych nikomu nevnucoval třeba VW, když ho mám rád já. On by "Bavorák" asi taky nebyl žádné terno, kdyby po cestě nejezdilo nic jiného.
              HTP má manželka v Polu. Jezdí 10km do práce a 10zpět. Na tohle to stačí :-) Já jsem s nim jel jednou 20 km a v nádrži ubyla čtvrtina paliva. Od té doby mi ho žena nepůjčila:-D Ale zase musím říct, že na studiích nás ve čtyřech lidech Fabie s tímto motorem odvezla do Alp na lyže s celou výbavou a jak jsme si ji tehdy chválili. Ale to už je dááávno:-)
              K Laguně s motorem co jsi měl, konkrétně k pověsti....Před pár lety jsem měl schůzku s jedním kolegou,který se asi po hodině mého čekání ozval, že nedorazí, že mu auto chytlo od motoru a kompletně zhořelo. Tím nechci přiživovat legendy o pověstech toho auta, ale fakt asi není dobrá.Nic ve zlém viz. můj přísp.Jetta
              • 03 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 07.01.2013  23:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: TSI vs TDI

                Už jsem se ti vyjádřil pod Jettu. Já mám zase dobrého kamaráda v BMW :-) asi by ses hodně divil , takové řady X třeba.. to je katastrofa prý, ale i ostatní, třeba i to hoření se tam vyskytne:D... Jinak BMW jsou krásný auta.
                Kdyby jsme všichni kupovali stejná auta, tak je to tady nudné >:D

                HTP - co k tomu říct, bohužel už auto dávno nemám, jinak bych napsal také recenzi, nejsou fotky. Ale ten problém s palivem co popisuješ důvěrně znám :D:D:D Jen ten Seat měl oproti Fabii lepší zpřevodování, takže na dálnici ( z kopce) jel lehce nad 190Km/h tachometrových :-) na začátek však solidní auto i motor, lepší než stodváca :-) .
                Já tu čtvrtinu dole zase zažil s Jettou na trase Černý Most - Mladá Boleslav při 180+ km/h ( spěchal sem ).. Zlatá nafta na tohle >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…