Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 01.09.11 18:35
« Re: Re: Servisni interval
Nemusime se prece napadat, jsme na diskuzi :yes: , prijde mi ze jsi proti me vystartoval jako nejaky zapskly majitel Golfu na Hondare >:D Zkus byt trosku nezaujaty a muzeme pokracovat.
S 1,2 TSI jsem jezdil v automatu s Yetim, neni to spatny motor a jel svizne. Jde ale o benzinovy motor s obsahem 1,2, turbo neturbo, par tisic otacek mu dat musis (pokud s nim teda hodlas jezdit svizne). O 6000 ot./min. kdyz potrebujes zrychlit jsi nakonec psal sam. Netusim teda v cem je ta "hloupost".
Pokud ti vyrobce urcil servisni interval tak jak uvadis a veris tomu (navic te to netrapi protoze auto relativne brzy prodas), pak je to odpoved na mou otazku. Ja bych tohle nedelal u zadneho auta, ale hodne to souvisi s mym zpusobem jizdy.
Ad Golf GTI vs. Civic Type-R: design je vec nazoru, mne zase Golf prijde subjektivne nudny (zevnitr i zvenku). Ale chapu ze se nekomu tahle usedlost muze libit. Type-R je zase dost odlisny od jinych verzi Civicu (i vevnitr, sedacky, materialy, podsvetleni, ...), je videt ze jsi v nem nikdy nesedel. Ja mam zase rad kdyz auto ukaze i navenek jaky je v nem potencial. Nakonec je prece fajn ze mame kazdy jiny vkus, nemyslis?
Stejne tak jeho jizdni projev- GTI a Type-R jsou auta s naprosto jinym charakterem, nekomu vyhovuje linearni zrychleni pri seslapnuti plynu v jakychkoli otackach, jiny ma rad praci s autem a zabavny a brutalnejsi race-feeling. Proste uzivatelsky privetive GTI (s ESP co keca do rizeni i kdyz ho vypnes, uplne to totiz nejde) - proti autu pro ridice. S prominutim kecy o katastrofalni zadni naprave jsi asi vycetl v nejakych radobyodbornych recenzich. Sedni si nekdy do Type-R a nech se svezt s nekym kdo to umi- a drz si klobouk >:D
Tvrdit o techhle 2 vozech ze je jeden z nich vyrazne lepsi nez druhy znaci neznalost a zaujatost, chce to trosku nadhledu a priznat si ze kazdy z nas muze mit jine priority ;-) -
"-- skrytý --" 01.09.11 11:01
« Re: Re: Re: Re: Servisni interval
Asi takhle: Koncern VW má v zásadě 3 typy servisních intervalů. Mezi nimi můžete za určitých podmínek přepínat. Který z nich vaše auto má poznáte podle nálepky v kufru a servisní knížce (kódy QG0, QG1, QG2).
QG0: Kompletní servis 1x za rok či 15 000 km (co nastane dříve).
QG1: Proměnlivý servisní interval - komplet servis dle údaje počítače, max však 1x za 2 roky / 30 000 km (co nastane dříve). Je ale potřeba speciální dlouhoběžný olej. Motor má v tomto případě speciální tvrdokovové povlaky na pohyblivých součástech.
QG2: Každý rok / 15 000 km výměna oleje + olejového filtru, každé dva roky / 30 000 km kompletní servis.
Máte-li auto z výroby QG0, nezbývá vám než jezdit každý rok na kompletní servis.
Máte-li z výroby QG1, můžete si zvolit, jak budete jezdit, ŘJ se nechá překódovat na cokoli tam i zpět. Nechcete-li dlouhoběžný olej, můžete klidně jezdit jako QG0 nebo QG2 (což jsem udělal i já). Za QG1 se svého času tvrdě připlácelo - ony tvrdokovové povlaky + jiná baterie apod.
QG2 z výroby můžete provozovat jako QG0, ne však jako QG1 (chybí tvrdokovové povlaky). -
sotomaior 01.09.11 09:47
« Re: Re: Servisni interval
GTI x Tyre-R: na všech frontách ne, teda aspoň pro mne je motor v hondě mnohem zábavnější, rychlost si tam člověk musí odpracovat.
Ad servisní intervaly: HTP 2010/11 - motor byl docela výrazně přepracován, asi i proto změna intervalu, ikdyž i u původního bych doporučoval hlavně u oleje kratší...
U TSI těžko říct, i na longlife interval by měl odkroutit 100-150tkm celkem spolehlivě (snad už vyřešili dětské nemoci..), pokud chceš mít jistotu tak je celkem fajn udělat třeba po 15tkm aspoň kapkovou zkoušku oleje.
Jinak ať slouží, i oproti obligátnímu TDI je to moc povedený motor .) -
Andy74 31.08.11 20:32
« Heller Opava .....
...Ahojky, naprostý souhlas, co se Helleru Opava týče .....místo jako vážný zájemce o koupi auta jsem si připadala jako pipina, která místo do supermarketu omylem vlezla do autosalonu.
Nikdo si mě moc nevšímal a i přesto, že jsem dala najevo, že bych chtěla utratit peníze za VW, mi moc času nikdo nevěnoval.
P.S. Za kolegu, který si nechal v OP montovat koncovku výfuku na VW Scirocco, taky :no:
Amatéřina, zklamání.
-
Herbi TSI 04.01.13 17:22
« Re: servis
Zdravím. V tisku byly problémy prezenotovány jako vadná šarže výrobce, který nevyměnil obráběcí stroj a vyrobil tak trojnásobný počet řetězů na úkor kvality. Ale mohla to být jedna z blamáží. Pravdu se asi nedozvíme. Fakt je, že problém se objevuje nejvíce u 1,2 a 1,4. To, že není něco v pořádku se dá jednoduše vysledovat předem...po nastartování tak cca. 20s kolísají otáčky a slyšíš chrastění řetězu. Problém má stupńující se tendenci, takže se vyplácí ostražitost od počátku, kdy zejména řinčení nemusí být zcela znatelné. Jinak, co se týka oleje, tak budu asi mezi prvními, kdo vyzkouší životnost 1,2 při delším intervalu.Jak jsem už tady psal,odkládám si peníze na nový motor ;-) -
Herbi TSI 15.05.12 14:54
« Re: Re: Re: servis po 30tkm :)
Pokud se mi teda chce ještě nějak reagovat...Čteš po sobě co píšeš??? Nekonflitní vyjádření názoru teda my na moravě chápeme rozhodně jinak!!No vlastně,když jsem si četl něktéré reakce pod tvou recenzí, tak můžu být vlastě ještě polichocen.Máš pravdu. :yes: :yes: :yes: -
Herbi TSI 10.05.12 20:49
« Re: servis po 30tkm :)
Já se zas směju lidem , kteří si myslí, že jsou díky svému autu pány tvorstva a že spolkli moudrost světa. Navíc o tvé úrovni svědčí i diskuse pod tvou recenzí!!! Bohužel se utvrzuji, že podobné auta na našich cestách (mimochodem se mi v jistých ohledech taky líbí) řídí většinou egoističtí omezenci s IQ značně zaostávajícim nad svým libidem.
K tvé připomínce se nebudu vyjadřovat, jelikož toto téma jsem tady řešil hned na začátku zveřejnění recenze a vlastně nebudu reagovat na jakékoliv tvé další "znalýý rejpáání". :no: -
Herbi TSI 10.05.12 09:07
« Re: Rozvody
Ahoj.
první signál jsem zaznamenal někde po překročení 15tis/km.Problém se tehdy projevil jako nevinné zaškubání po startu. Bylo mi doporučeno servisním technikem nechat tento problém až na první servis 30tis/km. Tedy celkem dlouho jsem s tím jezdil a příznaky se časem stupňovaly. Říkal jsem si, že auto je v záruce, no tak co...
Ale četl jsem, že v některých případech přeskočení a destrukce VW hradil jen 70% nákladů na díly a 50% nákladů na práci...
V mém případě, jak píši, se dealer zachoval vztřícně(platil i olej atd.), otázka je, jak by tomu bylo v případě poškození motoru.
Auto bylo přihlášeno do provozu v únoru 2011, ale je to skladovka, takže nevím jak dlouho stálo v garážích... -
-
Herbi TSI 25.02.12 14:53
« Re: 63 kW x 77 kW
Zdravím Renaulte! Dal jsem tehdy na radu prodejce, který motor s 63Kw doporučoval spíš k fábii.
Navíc jsem nechtěl slabší motor než měla moje předchozí Octavie II TDI.
Měl jsem taky možnost projet se s Golfem Plus TSI 63 kw DSG a jevil se mi jako slabý vzhledem k hmotnosti auta. Navíc jak píšeš může to být i jiným zpřevodováním.Já mám 6kvalt oproti 63kw s 5kvaltem.
S 77Kw TSI jsem zatím hodně spokojený. Jak píšu v aktualitách, největší podíl jízd absolvuji na okreskách mezi Ostravou a Opavou. A na tyhle jízdy je motor jako dělaný. Jezdím celkem svižně se spotřebou lehce nad pět litrů. Jinak o přecitlivosti na styl a režim jízdy tady toho bylo napsáno dost...a můžu jen potvrdit.
Jinak co se týče otáček, tak já jezdím spíš ve spodním spektru, ale občas ho v pár pasážích jen tak vytočím k šesti tisícům, aby třeba neumřelo turbo. Motor není lačný otáček jako motory Hondy, ale točí se celkem dobře.Dokonce jak zjišťuji má i celkem hezký zvuk... Na 1až3 st. se motor může jevit i celkem ostře:-) -
Herbi TSI 12.01.12 19:16
« Re: Re: Opravy škrábanců
Tak vidím, že mám minimálně jednu zpřízněnou duši :-) Já i přítelkyně děláme přesně to stejné a sklízíme docela slušný výsměch od většiny lidí, kteří by nejraději parkovali ve vchodových dveřích a když už se jim to nedaří, tak mně (194 cm /105 kg) párkrát donutili auto odbrzdit a vytlačit mimo souvislou řadu. Prostě jsem se tam nevešel a možnost lézt za volant odspolujezdce mi přišla ještě horší:-) V tu chvíli jsem při své prudší povaze měl chuť na tom autě provézt jiné upravy než jen sklopit zrcátko, ale na autě bych se nikdy nemstil, spíš měl ten dotyčný štěstí, že jsem ho nemohl konfrontovat osobně... -
Herbi TSI 12.01.12 17:48
« Re: Re: Opravy škrábanců
Ale nic tragického :-) Jsem ve své podstatě až nesnesitely puntičkář a štvou mě tři krátké, ale o to hlubší a souvislé rýhy na levých předních dveříh, které musel udělat někdo dveřma jiného auta a 100% ten člověk neměl žádný kladný vztah k autům nebo si možná na té mojí leštěnce ulevil. Nevím...
Jako o prevenci jsem dokonce uvažoval, že celé auto nechám polepit průhlednou fólií. Na internetu jsem našel ceny okolo 4 tisíc za celé auto, ale kolega, který má s touto metodou praxi, mě vyvedl z poněkud najivní představy o ceně...
Nezbývá než parkovat na obezřetných místech, ale jak dlouho mi to vydrží to nevím... -
-
Herbi TSI 13.10.11 12:29
« Opravy škrábanců
Cthěl bych poprosit, jestli mi tady může někdo napsat objektivní názor na prostředky, které by měly opravit/zamaskovat drobné škrábance na laku auta jako např. otluky od dveří druhých aut. Na trhu je více prostředků, které se pohybují cca. kolem 800 Kč. a slibují řešení.
Tak bych chtěl vědět jestli to jsou jen pohádky, pomocí kterých se dají z lidí vytáhnout peníze nebo jestli takový efektivní prostředek nějaká společnost umí vyrobit. Všiml jsem si, že i firmy jako např. Sonax tento produkt nabízí.... Prozatím jsem zaznamenal názor, že je to práce pro autolakýrníka nebo minimálně pro použití korekční tužky s kterou nemám moc zkušeností.....