Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
sotomaior 24.02.12 07:46
« Re: 63 kW x 77 kW
ahoj, a neměl jsi v té fabce zapnutou klimu? ne, beze srandy, ve fabkách s 63kw verzí se má po zapnutí klimi změnit mapa motoru na stejnou jako používá 77kw verze, takže to má dát koníky k dobru...to nemám ze své hlavy ani osobní zkušenosti, jen jsem to četl ve 3různých periodicích... -
Ronault. 23.02.12 21:12
« 63 kW x 77 kW
Zdravím! Chci se zeptat, jestli jsi při výběru auta měl možnost srovnat slabší 63 kW a silnější 77 kW? Jel jsem včera s 63 kW a ne že by to bylo špatné, to ne, přecejen jsem si ani nevšiml a hned tam bylo 150 km/h, ale buď byl ten motor málo zajetý, nebo je to dlouhými převody, ale nějak se mi do otáček nechtělo a ani nějaké přeřazování tomu moc nepomáhalo. Možná to bylo dáno mou Lagunou, která má přecejen kratší převody a pocitově zrychluje lépe, těžko říct. Přitom v Fabce kombi mi ten motor přišel více než dostatečný. -
Herbi TSI 12.01.12 19:16
« Re: Re: Opravy škrábanců
Tak vidím, že mám minimálně jednu zpřízněnou duši :-) Já i přítelkyně děláme přesně to stejné a sklízíme docela slušný výsměch od většiny lidí, kteří by nejraději parkovali ve vchodových dveřích a když už se jim to nedaří, tak mně (194 cm /105 kg) párkrát donutili auto odbrzdit a vytlačit mimo souvislou řadu. Prostě jsem se tam nevešel a možnost lézt za volant odspolujezdce mi přišla ještě horší:-) V tu chvíli jsem při své prudší povaze měl chuť na tom autě provézt jiné upravy než jen sklopit zrcátko, ale na autě bych se nikdy nemstil, spíš měl ten dotyčný štěstí, že jsem ho nemohl konfrontovat osobně... -
Jetty 12.01.12 18:07
« Re: Opravy škrábanců
Tak k tomu parkování - já se vždycky snažím, třeba u supermarketů parkovat někde vzadu, kde nikdo nestojí. Ale většinou přes 2 místa, protože když stojím normálně, tak se v 80% případů najde idiot, který i přes všechen ten prostor okolo zaparkuje těsně vedle mě (posledně jsem dokonce jednomu takovému musel sklopit zrcátko, jinak bych se ani do auta nedostal...). Fakt debilita :-| -
Herbi TSI 12.01.12 17:48
« Re: Re: Opravy škrábanců
Ale nic tragického :-) Jsem ve své podstatě až nesnesitely puntičkář a štvou mě tři krátké, ale o to hlubší a souvislé rýhy na levých předních dveříh, které musel udělat někdo dveřma jiného auta a 100% ten člověk neměl žádný kladný vztah k autům nebo si možná na té mojí leštěnce ulevil. Nevím...
Jako o prevenci jsem dokonce uvažoval, že celé auto nechám polepit průhlednou fólií. Na internetu jsem našel ceny okolo 4 tisíc za celé auto, ale kolega, který má s touto metodou praxi, mě vyvedl z poněkud najivní představy o ceně...
Nezbývá než parkovat na obezřetných místech, ale jak dlouho mi to vydrží to nevím... -
Endroo 12.01.12 09:36
« Re: Re: Re: Opravy škrábanců
Ano, mám na to šteteček z laku na nehty, ale tím tahem to opravdu moc nejde. Lepší je to poťukávání. :-) Ono ten šteteček je na to moc jemný, takže při tahu na to nemůžeš vyvinout žádný tlak. Takže buď to poťukávání štětečkem, nebo si sehnat nějaký s tvrdýma štětinama, pak už by to snad šlo i lépe přetřít tahem. -
Jetty 11.01.12 23:01
« Re: Opravy škrábanců
Přesně jak píše Woody - nesnaž se to přetírat tahem, ale jen poťukávej >:D
Co se ti stalo??? Moje manželka, když byla Jetta cca měsíc a půl stará, najela v buchlovských kopcích na výfukové potrubí, které někomu upadlo z auta (navíc v rychlém pruhu) a ten idiot ho tam nechal ležet :-! Ale nemohla za to, jelo před náma auto, takže neviděla jestli něco leží na cestě, pak najednou rychle uhnul do pravého pruhu mezi 2 auta a ona už neměla čas moc zareagovat.... ;-\ Jak na to potrubí najela, tak se nějak zkroutilo a praštilo do dveří na pravé straně. Odnesly to cca 6 cm přední a asi 3cm zadní zhruba 10cm nad prahem. Asi týden jsem z toho "nespal" a chtěl to nechávat přestříknout, nicméně nakonec jsem koupil ve VW origo lakovou tužku a můžu říct, že po zatření šrámu si toho nikdo nevšimne :yes: Kdyby to bylo ale někde výš a na pohledové hraně, tak je to samozřejmě horší... -
woody-alien 11.01.12 21:15
« Re: Re: Re: Opravy škrábanců
Asi nejsi sám... ;-) Musím říct, že použití zmíněného štětečku opravdu nestojí za moc, když už tak spíš bodovou technikou, prostě lehkým poťukáváním. Výsledek je podle mě lepší než se snažit místo zakrýt tahem štětce.
Ale ty jsi se spíš ptal na ty zázračné zakrývače drapanců než na klasický opravný lak. Tak s těmi nemám zkušenost žádnou, protože tomu jednoduše nevěřím. Až mi to někdo předvede na vlastní oči, pak se dám na modlení. >:D
-
-
Herbi TSI 13.10.11 12:29
« Opravy škrábanců
Cthěl bych poprosit, jestli mi tady může někdo napsat objektivní názor na prostředky, které by měly opravit/zamaskovat drobné škrábance na laku auta jako např. otluky od dveří druhých aut. Na trhu je více prostředků, které se pohybují cca. kolem 800 Kč. a slibují řešení.
Tak bych chtěl vědět jestli to jsou jen pohádky, pomocí kterých se dají z lidí vytáhnout peníze nebo jestli takový efektivní prostředek nějaká společnost umí vyrobit. Všiml jsem si, že i firmy jako např. Sonax tento produkt nabízí.... Prozatím jsem zaznamenal názor, že je to práce pro autolakýrníka nebo minimálně pro použití korekční tužky s kterou nemám moc zkušeností.....
Navíc jsem nechtěl slabší motor než měla moje předchozí Octavie II TDI.
Měl jsem taky možnost projet se s Golfem Plus TSI 63 kw DSG a jevil se mi jako slabý vzhledem k hmotnosti auta. Navíc jak píšeš může to být i jiným zpřevodováním.Já mám 6kvalt oproti 63kw s 5kvaltem.
S 77Kw TSI jsem zatím hodně spokojený. Jak píšu v aktualitách, největší podíl jízd absolvuji na okreskách mezi Ostravou a Opavou. A na tyhle jízdy je motor jako dělaný. Jezdím celkem svižně se spotřebou lehce nad pět litrů. Jinak o přecitlivosti na styl a režim jízdy tady toho bylo napsáno dost...a můžu jen potvrdit.
Jinak co se týče otáček, tak já jezdím spíš ve spodním spektru, ale občas ho v pár pasážích jen tak vytočím k šesti tisícům, aby třeba neumřelo turbo. Motor není lačný otáček jako motory Hondy, ale točí se celkem dobře.Dokonce jak zjišťuji má i celkem hezký zvuk... Na 1až3 st. se motor může jevit i celkem ostře:-)