Mazda 6 (2006)
29.4.2007Zoom-Zoom: All children instinctively know it. A few adults still remember it. One unique car company refuses to outgrow it. In grow-up language, it…
Mazda 6 (GuitarsHero)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 30.01.08 00:43
« Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????
Tiez nie som velky nadsenes DIESEL, objektivne ale je jasne, ze je mnoho situacii, kde je DIESEL vhodnejsi, aj ked mnoho aj takych, kde je BEZNIN
Tiez aj pripustam, ze s titulkom sa neda uplne suhlasit. Ale zrovna Audi R8 s tym TDI... Mne to pride len ako jedna obrovska reklama na DIESEL. Tlaky, aby rozne preteky typu WTCC, ci znamych 24 hodin umoznili pouzit pre DIESEL TURBO (co benziny uz davno nesmu mat).
TO by ma ale fakt zaujimalo, aka je zivotost takych uz "SUPERVYKONNYCH" DIESEL motorov. Vydrzalo by to castu jazdu na doraze svojich moznosti (trebars na okruhu)? O kolko by zivotnost bola nizsia, ako s tym 4.2 FSI? DIESEL ma obrovsku vyhodu, ze sa z neho relativne lahko kratkodobo da ziskat velky vykon a krutak, ale podla mna za obrovsku cenu spolahlivosti (nebavme sa o 3.0d od BMW, ano ma velky vykon k svojmu objemu, ale je to este stale civilny motor, nie supersport). Kolko kol by naozaj zvladol ten LEON vo WTCC?
-
"-- skrytý --" 30.01.08 00:28
« Re: Re: MAZDA6
problemy s turbom... Ono to netreba az tak strasne dramatizovat, urcite je spusta ludi, co moc turbo nezahrievaju a ani nechladia pred vypnutim a nic sa im nestalo, za niekolko rokov. Sanca ale ze sa takto odpali, je relativne realisticka.
V bzninovom TURBE hrozi samozrejme uplne presne to iste, akurat ze tam sa vacsinou zacina zapinat vyssie, ako pri diesleloch (pri diesiel tak 1500 - 2000 rpm, bezin tak nad 2500, 3000 ). teoreticky benzin ponuka vyssie spektrum otacok, na ktorych sa da jazdit par minut, kym sa motor a olej, atd. atd. zahreju. -
neregistrovaný: "__Teddy__" [62.47.19.XXX] 27.01.08 12:02
« Re: Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????
Hm, tak smrdi a klepe? No ty si uz asi davno nesiel v dobrom naftaku. Vies, kvalitny a moderny naftovy motor, to nie je tdi-pd v oktavke alebo passate... -
Ricardo 26.01.08 21:46
« Re: Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????
Není problém udělat velký diesel ani ho naladit tak aby šel rád do otáček ale uniká mě smysl.... spotřeba je pak jenom nepatrně nižší - takže proč? (kromě toho že jde o momentální potřebu nafotvé image) -
Dadánek (AlkoholixXx) 26.01.08 21:01
« Re: Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????
Já se řadím k odpůrcům nafty, ale s titulkem nesouhlasím. "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????"... A co takhle nový 12ti válec v Audi R8 ? Taky nafta a podle mě to bude super jízda. -
Poustnik 26.01.08 20:02
« Re: "Sportova adrenalinova jazda? S dieslom ZABUDNITE! ;)" ?????
Asi nemá smysl reagovat, protože to je odvěký spor zastánců a odpůrců nafty či benzínu, to je něco jako slávisti versus sparťani, ale aspoň zapochybuji o té statistice....polovina dieslů na trhu že by byla silnější než tento benzin? Na jakém trhu??? Jedině na trhu USA, protože tam jsou v dieslu jen lokomotivy a náklaďáky, ty mají asi víc koní, i když teda zrychlení mít lepší asi taky nebudou.... :-)
Tiez aj pripustam, ze s titulkom sa neda uplne suhlasit. Ale zrovna Audi R8 s tym TDI... Mne to pride len ako jedna obrovska reklama na DIESEL. Tlaky, aby rozne preteky typu WTCC, ci znamych 24 hodin umoznili pouzit pre DIESEL TURBO (co benziny uz davno nesmu mat).
TO by ma ale fakt zaujimalo, aka je zivotost takych uz "SUPERVYKONNYCH" DIESEL motorov. Vydrzalo by to castu jazdu na doraze svojich moznosti (trebars na okruhu)? O kolko by zivotnost bola nizsia, ako s tym 4.2 FSI? DIESEL ma obrovsku vyhodu, ze sa z neho relativne lahko kratkodobo da ziskat velky vykon a krutak, ale podla mna za obrovsku cenu spolahlivosti (nebavme sa o 3.0d od BMW, ano ma velky vykon k svojmu objemu, ale je to este stale civilny motor, nie supersport). Kolko kol by naozaj zvladol ten LEON vo WTCC?