Recenze

Foxx230 (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz SLK

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz SLK, foto 1 Mercedes-Benz SLK, foto 2 Mercedes-Benz SLK, foto 3 Mercedes-Benz SLK, foto 4 Mercedes-Benz SLK, foto 5 Mercedes-Benz SLK, foto 6 Mercedes-Benz SLK, foto 7 Mercedes-Benz SLK, foto 8
Mercedes-Benz SLK, foto 9 Mercedes-Benz SLK, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta Meďák Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:8000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 2295 výkon [kW]: 142 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.2 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.5

Popis vozu

Psal se rok 2010 a já na jaře rozsypal svou první lásku, stařičkou Audi 80. Hned jsem žil tím, co bude mé "první" vlastní auto, jelikož jsem začal něco vydělávat a vždy jsem věděl, že auta budou to mé pomyslné splachovadlo na peníze. Auta miluji od dětství, a tak mi bylo jasné, že já nebudu z těch, kteří si koupí Fábii nebo golfa IV. S mou hlavou si pohrávaly myšlenky o kabriu a hrály si čím dál víc. Ačkoli podmínky byly téměř ideální ( pozemek, garáž, jezdím převážně sám, nepotřebuji kufr ), realita finanční už tak ideální nebyla. A tak mě po dvou měsících tato myšlenka chtě nechtě opustila a pořídil jsem si Hyundai coupe, na které jsem narazil v jednom zapadlém bazaru. Bylo za super peníze, ale v otřesném stavu. Auto se opravilo, stálo peněz dost, žralo 10 litrů, věčně se kazily blbiny, řazení bylo otřesné a radost mi nedělalo žádnou. Co z toho vyplynulo ? Tento omyl šel do světa a raději jsem byl bez auta a šetřil a skoro každý den jsem brousil po internetu a obhlížel své vysněné, hloupé kabria. V životě jsem v nich neseděl ani je neřídil, ale prostě jsem věděl, že je chci !
Rok se sešel s rokem, postupně se okotily penízky a vidina kabria mě neopouštěla. V úvahu připadaly jen Z3, MX5, Barcheta, 206CC a SLK.
Z3 má nádherný a dlouhý čumák, ale zbytek stojí za prd, stejně jako motorizace. Všechny krom 206 a SLK mají plátěnou střechu a to je pro to naše Ostravsko ortel smrti. Jenže pažout stojí za starou bačkoru. A tak se postupně vybíralo a selektovalo a díky motorizaci, výbavě, prestiži, prodejní ceně, která byla oproti nákupní v té době minimální ( cca 10% ), a taky kvůli pevné střeše a skrytým sympatiím to u mě nakonec vyhrál Mercedes. Začaly měsíce koukání po internetu a načítání chytrostí. A najednou, jeden večer, kdy jsem dopisoval bakalářku, neviděl jsem na oči a potřeboval jsem malou vzpruhu, jsem na netu objevil něco, co se blížilo velice blííízko mým představám o tom, jak by mé vysněné auto, na které se těším tři roky mělo vypadat. Byla půlnoc a já se najednou cítil jako by bylo 10 hodin dopoledne a já právě dopil kávu a snědl svou oblíbenou snídani.
Pouhých 10 Km ode mne ! se objevil nový kousek, který měl 230Kompressor motor, automatickou převodovku, můj vysněný bílo/černý interiér, tempomat, výhřev sedadel, krásné kola, tmavou barvu ... no prostě ideál. To si pište, že jsem tam hned na druhý den byl ! ... Tuhle "trapnou" část lží a kamufláží, které provází každé představení auta po kterém koukáte ze strany prodejců bych přeskočil a dostal bych se k tomu, jak jsem se do auta poprvé posadil, první minuty v kabriu a já v roli spolujezdce. Prodejce v autě mi řekl. Todle je raketa, lepidlo na baby, stylovka a pořád ještě luxus. A s odstupem času mu dávám plně za pravdu. Rozjeli jsme se a já nevěřil, že v tom jedu a že to je to, co chci ! ten pocit, kdy mě ten vítr lehce bičoval byl naprosto skvělý ! a najednou mi řekl. Hele a teď dám nohu na podlahu a dívej co to udělá ! PRÁSK ! a rázem jsme nejeli 50, ale 130 ! Já na něj jen zařval: tohle přesně já chci !! A ani motor a vítr mě v tu chvíli nepřekřičel. Hned druhý den jsem u něj stál u balíčkem peněz a auto jelo na servisní výměny rovnou k mechanikovi. Těch pár kiláků ? Bylo asi jen 13 stupňů, ale přeci nepojedu s novým kabriem se střechou ne. A tam jsem prvně poznal ten pocit, který mi ani služební fábie, ani audinka ani zdánlivě dobrý Ford Kuga a už vůůůbec ne hentai (čti Hyundai ) Coupe NEDALI. Ty pohledy lidí, to otočení se za tím zvukem ( který je prostě famozní a ani ve snu bych neřekl, že to je 4 válec ), ta pozornost okolí ! to je to, co ten 22 letý spratek vždy hledal :-) ( s nadsázkou )
No a přesně tohle si užívám každý den, jelikož každý den s tímto autem je speciální a vyjímečný a přesně takovou nefalšovanou radost mi dělá již půl roku. Den co den. Pal čert spotřebu, pal čert lidi se závistivýma řečma... je to prostě bomba a přesně takhle to má dopadnout, když se člověk rozhodne srdcem !
Nelituji ani dne, krom dne, kdy jde na zimu do depozitu.
Všem lidem, kteří nemusí obracet korunku kvůli spotřeby nebo nemusí vozit každý den nábytek, zboží nebo skříně doporučuji, aby si pořídili nějakou tu srdcovku, protože toho pak nebudou litovat a budou perfektně užívat ať už si vyberou jakékoliv auto. Jízdě, a hlavně s větrem ve vlasech, zdar !

Silné stránky

Charismatický vůz, který ani po letech neztratil nic ze svého šarmu, elegance a zároveň dravosti. Je málo tak starých vozidel, za kterými se lidé otočí. Tento je jeden z nich.

Další silná stránka je určitě Motor ! - tohle bych od 4 válce nikdy nečekal.

Provedení celého auta, je vidět, že to je X let starý mercedes a ne X let starý hyundai

řízení + zadní náhon + komfort automatu
nadčasový design

Slabé stránky

tvrdý podvozek v kombinaci s nízkoprofilovými koly a českými silnicemi.

Světlé části interiéru dostaly za ty roky dost zabrat. ( ale vše je opraveno )

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Je to hold staré auto. Kupoval jsem ho bez servisky a od bazaru, který si vymýšlel co jen to šlo. Ale i přes malé mouchy je to velice spolehlivé auto, které mě nikdy nenechalo ve štychu ( zatím )
Nic se nevysypalo ani nepřestalo fungovat. Detaily způsobené stářím vozu a nedbalostí předchozí majitelky se nedají počítat za poruchy a přes zimu se jednoduše odstraní. Jinak zatím platí pravidlo jako u jiných MB. Stačí dolívat palivo a olej a jezdi to ! :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AUTOHITY ! mažou med kolem pusy jak je auto skvělé a ve skvělé kondici ( nejen má zkušenost )... pak přijdete s profíkem a ten vám ukáže co vše si auto prožilo a prodejce se nezmohl na nic jiného, než že se urazil. Když pochopil, že jeho lži byly prozrazeny, tak nám dal aspoň slevu, která ty všechny neduhy a šrámy zalepila.

 


Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Je to pomalu 14 let starý veterán, takže nemůže logicky být bez chyby. Ale za 8tis. km, které sem s ním projel mě nikdy nenechal ve štychu. Drobnosti, hlavně v interiéru se proste občas pokazí ( žárovka podsvícení, okna vyjíždí moc, škrábance v interiéru)

praktičnost
9

Místo pro řidiče a spolujezdce je naprosto perfektní. Ať už prostor nad hlavou nebo u nohou. Kufr při natažené střeše taky dost velký, pří zatažené už to je na 2 batohy max. Ale když takové auto kupujete, tak takové věci neřešíte.

prostornost
10

S autem se všude dostanete, je obratné a tuto část prostornosti jsem v podstatě zodpověděl v předešlé kolonce

jízdní vlastnosti
10

BOMBA! má to dynamicku, má to přesné řízení, automatická převodovka jen pomáhá celkové pohodě .. nekvedlám rychlosti, vychutnávám si jízdu

jízdní komfort
9

tvrdší podvozek v kombinaci s nízkoprofilovýma gumama na českých cestách dělá své ... ale na hezké cestě je to naprostá bomba ! a taky díky dříve zmiňované automatice je to bomba. Když do toho zahrnu vyhřívané sedačky kožené, tempomat, tak spokojenost

provozní náklady
0

člověk to kupuje s tím, že to prostě žrát bude :-)

náhradní díly
10

zatím jsem nepotřeboval, ale díky super známostem se toho ani nebojím ;)

výkon motoru
9

Výkonu motoru se nic vytknout nedá, když máte pod kapotou 200hp. Jediný bodík dolů dostává za kombinaci s automatickou převodovkou, ta není ještě úplně na dnešní úrovni a občas točí motor moc do otáček ( do červených ) a auto už tam ten výkon prostě nemá

spotřeba
0

no comment

hlučnost motoru
0

Motor jak motor, ten je odhlučněn dobře, ale ten zvuk toho sériového výfuku !!! to je fantazie ! při natažené střeše to člověk moc nevnímá, protože interiér je fakt moc dobře odhlučněn, ale bez střechy ... nejde to netočit do otáček :-)

kvalita sedadel
10

Kožené, zachovalé, pohodlné, vyhřívané, nastavitelné snad ve všech směrech. SUPER

brzdy
10

Ostré, ale né zbytečně přeposilované. ASR, ABS do řízení nekecá pokud nekloužete, takže super ;)

zavazadlový prostor
10

furt dokola






Blesk.cz

Dej si pozor, Deniso! Ostrý útok Agáty na Prachařovu novou milenku

Dej si pozor, Deniso! Ostrý útok Agáty na Prachařovu…

Pomalu už neuběhne den, aby se Agáta Prachařová (34) nějak nevyjádřila k rozchodu s manželem Jakubem Prachařem…

Největší královská svatba? Pravnučka českého krále se vdala za potomka Napoleona!

Největší královská svatba? Pravnučka českého krále…

Historie královských rodin snoubená s romantickou láskou. Tak vypadala svatba dvou představitelů významných…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Kometa – Plzeň 3:1. Brno je první, Gulaš poprvé neskóroval

SESTŘIH: Kometa – Plzeň 3:1. Brno je první, Gulaš…

Deset zápasů a konec. Úchvatná série Milana Gulaše v počtu zápasů se vstřeleným gólem skončila v sobotní…

SESTŘIHY: Remíza v podještědském derby, comeback čtyřicátníka Drobného

SESTŘIHY: Remíza v podještědském derby, comeback…

Fotbalisté Českých Budějovic vyhráli druhý zápas za sebou. Po reprezentační pauze dokázali poprvé v samostatné…

 

Reflex.cz

Brexit v nedohlednu: Parlament zdrží schválení Johnsonovy dohody. Desetitisíce demonstrantů v ulicích

Brexit v nedohlednu: Parlament zdrží schválení…

Dolní komora britského parlamentu nechce podpořit nový návrh brexitové dohody, dokud její obsah nebude převeden…

Z chytrého telefonu se stane hloupý. Microsoft před Vánocemi umrtví vlastní mobilní telefony

Z chytrého telefonu se stane hloupý. Microsoft před…

Mobilnímu operačnímu systému Windows Phone zbývají poslední měsíce života. A s blížícím se koncem přichází i…