Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 29.09.11 23:30
« Re: drobné změny pokračují ve Fotosoutěži
Thomasino: Zatím jsem o těhle problémech nikde nečetl, ale možná bych měl častěji chodit na VW forum. Určitě dokup, sice nevím, jak u VW, ale co jsem se ptal na to u Peugeotu, tak se ta prodloužená záruka vztahovala na totéž, co normální na 2 roky.
A nějaká doporučení pro majitele? Třeba nějaká maziva či typy chladících kapalin? I když pravda je taková, že dnes jsou chladící kapaliny "bezúdržbové" -
Thomasino 29.09.11 23:17
« Re: drobné změny pokračují ve Fotosoutěži
mám dojem že kolem 6000 Kč, pak ale projistotu vyměnili i hadice kolem a řemen, nebo co že ji to pohání...
P.S.: V Mountfieldu jsem auto nekupoval a nikdy nic bych si tam nekoupil >:-[] >:-[] Já tam myslím ani v životě nebyl, nebo možná kdysi jednou... -
Thomasino 29.09.11 23:04
« Re: drobné změny pokračují ve Fotosoutěži
Neboj, rozepíši... Jen co udělám foto nového nárazníku, tak to vezmu jedním vrzem... Pumpa dostala asi trochu pokouřit v Alpách, ale v těchto motorech 2,0T 155kW a 1,8T co jsou i v Oktávkách a Passatech, měli větší poruchovost a dávají místo nich trochu jiné... Naštěstí se to stihlo v záruce, ale dokoupím si další 3 roky záruky, za 6 litrů se to asi vyplatí, ikdyž hodně věcí z toho bude jistě tradičně vyjmuto 8-s -
-
Fotosoutěž Moje auto.cz 29.09.11 22:42
« drobné změny pokračují ve Fotosoutěži
Tak další chystanou změnou nebo faceliftem soutěže je vystavení vítězné fotky (pod fotosoutěž) jako hlavní ale né jen vítěz po dobu tří dní se postupně na hlavní vystřídají všichni na bedně
tzn 1.místo - 1den , 2.místo - 2den
Takže dnes se na TOP sluní white label a zítra večer se začne slunit woody >:-[] -
matii 29.09.11 21:12
« Re: Vyhlášení výsledků Fotosoutěž ZÁŘÍ 2011
To by bylo fajn, ale nech se překvapit. Jinak jsem o tohle téma dost stál a nakonec ho prosadil i přes tlak obou pánů, abych tam dal nějaký ty jeleny. :-)
Už jsem to poslal Matheasovi, aby mě měkotu ještě dodatečně neukecali. A kdo bude mít zájem o nějaký to listí, může si zasoutěžit i vedle.
P.S. málem jsem napsal "zasouložit" ... >:D -
woody-alien 29.09.11 18:57
« Re: Vyhlášení výsledků Fotosoutěž ZÁŘÍ 2011
WL : Díky za tvou úvahu ohledně mé fotky, ale ona je opravdu téměř nicneříkající, dobrá tak do recenze s popisem: Hle, zde stojí můj nový Velký vůz. >:-[]
Podmínky stály opravdu za prd, dokonce v levým spodním rohu mám ještě kus plachty z vedle stojícího auta. -
Ronault. 29.09.11 17:19
« Re: Vyhlášení výsledků Fotosoutěž ZÁŘÍ 2011
Thomasino: No tak vidíš, na tu tvou vodní pumpu jsem úplně zapomněl. To je docela podpásovka 8-s Každopádně třeba Clio patřilo vždy k tomu spolehlivějšímu ve své třídě, mrkni do tabulek. Ono to Clio bylo vždy jendo z nejlepších děl Renaultu.
Celkově je ale, pokud mám mluvit objektivně po letech zkušeností, problém ani ne tak se spolehlivostí nebo nespolehlivostí, tam by Laguna třeba až takový looser nebyla (spousta věcí je i po 300 tis. km a 10 letech původních - od spojky, přes tlumiče atd.), dokonce ani není v případě podvozkových dílů tak nákladná jako konkurence, třeba Passat z té doby a jeho hliníková pouzdra ramen za 30 tis.Kč na 70 tis. km je na tom často hůře... problém je spíše neoblíbenost u servisáků, protože francouzi se prostě při konstrukci umí odvázat. Najít někoho, kdo umí opravit něco na Laguně aniž by to dělal metodou pokus-omyl a vyměnil půlku auta, dá práci. Spousta i elektronických záležitostí má nakonec velmi snadné a i levné řešení, jen najít toho pravého, kdo tomu rozumí... a v autorizovaném servisu ho člověk velmi často nenajde.
A pak je tady problém s rozebíratelností. Nevím, co se mi to stalo, ale asi jsem musel nalít nějakou špatnou vodu do ostřikovačů do nádobky a ucpala se mi hadička systému ostřikování zadního okna přímo u motorku. Vyzbrojen informacemi z renault fora jsem vlezl pod auto a koukal na to nadělení. Nádobka ostřikovačů je vytvarovaná přesně tak, že kopíruje tvar nárazníku a motorek je umístěn směrem do nárazníku, i když z druhé strany od motorového prostoru je asi půlmetru místa (to asi proto, že do toho prostoru by se měla vlézt i V6ka), takže pro takovou prkotinu musí člověk sundat nárazník 8-s
Ad Matheas: možno by bolo dobré vyhlásiť tému aj tu v diskusii, ľudia sú na to zvyknutí.