Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 05.11.12  05:26

    « Re: Fotosoutez

    O hojno jde, ale jednoho to časem unaví. Mrzí mě ten nevyužitý potenciál a možnost zatraktivnit tento WEB téměř zadarmo jen za cenu mírného úsilí jednoho člověka. Kdo by se o to staral, když ACZ je někde na 95 000 návštěvnících denně že? ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.11.12  22:54

    « Re: Fotosoutez

    Jelikož jsem vítěz taky několika kol a bývalý aktivní účastník, tak se taky vyjádřím k probíhajícím problémům.
    Shrnuto asi takto: souhlas s white labelem a po bodech:
    1. Pouze své auto, receneze není nutná - ne každý má chuť vkládat na tento server aktuálně recenzi, ani já na své aktuální auto. Jen vlastní auto ano, to by pak soutěž postrádala smysl.

    2. Pokud matheas nestíhá, ať dělá cokoliv, ať se toho vzdá. Nikdo jej nenutí, je to přece zábava, ne nějaká funkce a chlap by si to měl přiznat, že nestíhá. Není to žádná ostuda. ;-)

    3. Jestli 3 nebo 5 bodovaných míst - v podstatě je to jedno.

    4. Nehroťte tady fotosoutěž a nedělejte vlny (hlavně ty Šviháku), v podstatě jde o hojno.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 04.11.12  22:37

    « Re: Fotosoutez

    matii: To je tak opakovaně... Nový admin, nový admin, keců kolem, ale pak nic. Ricardo nic nedělal a představa, že Aleš jakožto na stejné pozici novináře bude mít čas na MACZ byla hodně naivní.
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 04.11.12  21:20

    « Re: Fotosoutez

    ACZ na soutěž hází bobek. Popravdě mě ta ignorace nejen fotosoutěže, ale celého MACZ začíná silně nudit. Škoda, že "vedle" jsou na tom podobně. Neznáte někdo nějaký schopný autowebík, který není tak zkostnatělý?
  • « 00 Reagovat !

    foto Matheas-Ropak

    Matheas Ropak 04.11.12  20:25

    « Re: Fotosoutez

    Souhlasím s Tebou Bully , upravím zpřehledním ať je aktuální >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 04.11.12  19:32

    « Fotosoutez

    Jako nejvetsi problem vidim naprostou neprehlednost fotosouteze. I kdyz nakrasne nemaji admini serveru zajem pridavat si praci, proc aspon neaktualizujete tema daneho mesice (mame listopad a posledni v textu je brezen!?) apod. . Dohledavani techle veci v nekonecne diskuzi myslim odradi nejenom me, i kdyz bych radsi poslal taky nejakou fotku nez psal kritiku. Zvlast kdyz vim jaka je s tim prace. Sam poradam fotosoutez na jinem autoserveru- i kdyz na jine urovni, ale i tady je to urcite kus prace a casu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mates81

    Mates81 04.11.12  19:30

    « Re: Nové téma

    5-ti bodovací systém jsem navrhnul já...takže je mou "povinností" se k tomu také vyjádřit ;-) Přišlo mi to jako zajímavá věc, jelikož při účasti cca nad 12 soutěžních fotek, je hlasování pro 3, dle mého pohledu málo. Sice to i já dělám hlavně pro zábavu, ale jakýkoliv bodík vždy potěší a povzbudí :-) což je i lepší pro nově soutěžící, kteří se zúčastní dalšího kola, jelikož v tom předešlém dostali třeba 3 body místo 0 ;-) viz, například M4Touch, který dostal díky hlasování pro 5 pěkných 5 bodů, třeba ho to chytne a začne být také pravidelným účastníkem....

    PS: Jestli ACZ udělá něco pro fotosoutěž, začnu asi profesionálně zpívat >:-[] , nějaká fotosoutěž je jim úplně ukradená, pro ně je důležité, že dostanou na půjčení novou "oktávku" a k temu nějaké pěkné tričko či bundu, aby test dopadl dobře :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Matheas-Ropak

    Matheas Ropak 04.11.12  19:28

    « a stačilo by ne

    ano nestihal jsem jelikoz jsem dával váhu na dve strany ted již ne a navic mam již dostaveno a chci si určit zaakok v me nepřítomnosti souteze se nevzdám sorry vybudoval jsem ji a to ze jsem si behem stavby rd nedokázal s chlapske ješitnosti rict o pomoc je druhá věc proto se nevzdám spravcovani a naopak se do toho opet opru jako kdysi...............

    hele a dost dlouho jsem to dokázal jen číst Dylane vidim do Acz mozna trochu vic a shrnu ti to ju.
    kdybych neudělal kdysi tuto recenzi tak by uz zde žádná soutěž nebyla.

    byl jsem v jednání s Acz ohledne fotosouteze mela byt lremiova k oslavě 15 LET Acz mluvil jsem o tom primos nejsefem zde plány byly dobre a co sešlo s toho jako ze všeho. kdyby tedy nekdo z vedení mel zajem.o fotosoutez dávno by mi treba napsal nechcete nejake ceny za vítězství nebo neco zeptali se jestli je vse ok. ano byl tady náznak přesunout pod fb protoze byla slqbsi účast , ale tim dosahnu ceho ze budou vsichni sedet u fb a na Acz nepůjde ,
    .............. kdyz je to soutěž Acz mela by byt zde a muze byt masirovana upoutavkama na fb.
    Ano pravidla porad omilana dokola , dokazes si představit svět bez pravidel a jeste v česku ja ne zhouplo by se to k anarchii a kdekdo by nafotil kdeco a co si budeme povídat kdyz nekdo vidí porche a skoda tak i lepsi zpracování fota škody nevyhraje a to by se dělo kdyby to bylo verejnejsi!
    Bodování pro 5 bylo dáno tim ze byla doba kdy soutezilo i 12 h 15 lidi a bylo těžké vybrat tri nej proto se zvolilo nad 10 lidi hlasovani pro 5.
    oživení tématem novým a volnym neni spatne , ale musi to byt jen výjimka , a myslim si ze. to jde udelat mimořádnou přílohou souteze prave s tímto volnejsim tématem.
    ohledne toho popichovani s oplacenim je to porad jen o tom brno vs pha a to bylo vzdy . hádali jste se zde jak děcka ze školy a ten mi dal to a ten to takze to neni nic výjimečného ten si to nechal smazat a ten ne .........

    proto zde opet.nezačínejme ty narážky na druhého vyřeší se tim akorat to hnědé co teče septikem.

    proto zasunte kolty a misto toho taste tento měsíc sve fotografie chci videt min 10 soutěžících a uvidis jake to bude mit zase grady ver mi.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 04.11.12  17:38

    « Re: Nové téma

    matii : Jen jedna poznámka. Že by mělo vedení ACZ zájem na větší účasti ve fotosoutěži, to je myslím zbožné přání. Horko těžko se tady dosáhlo, aby na titulce MACZ byl odkaz. No a teď už kvůli problémům se stahováním oken u MRS a sjednocení auto-klimy u Meganu na to vůbec není čas. Víš jak dlouho trvá najít Clio Estate na autosalónu ? >:D >:-[]

    Nedělejme tady z toho politikum, vždyť jde jen o zábavu a jaké si to domluvíme, takové to bude. Někdo je tady starší, někdo mladší - ale snad tady nejsme rozmazlení spratkové, kteří se budou urážet a nafukovat, jakmile to není podle jejich. Tvůj návrh ohledně termínu vkládání byl rozumnej, proto ho mnozí včetně mě podpořili a vedl k mnohem větší účasti, tak o co jde ? Nějak jsem to nepobral...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  17:29

    « Re: Nové téma

    matii ten bod a) je geniální! :yes: :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 04.11.12  17:21

    « Re: Nové téma

    Ani nevím, co k tomu všemu říct.

    1) Když Dylan pouštěl hlášky o porušování pravidel, bral jsem to zpočátku spíše jako vtip.

    2) Prodloužení termínu vkládání jsem navrhl z důvodu toho, že původní termín byl uprostřed týdne a spousta lidí včetně mě ještě nemělo odfoceno, navíc byl hlášen na víkend nečas/čas. Že to pomohlo k vyšší účasti snad nikdo nepochybuje

    3) K bodování jsem se nevyjadřoval, byť jsem v duchu byl spíše pro první 3 z důvodu jednoduchosti sčítání a hlavně (snad se nikdo nenaštve) nemusíme všechno kopírovat co se objeví "vedle". Takže když to teď Dylan navrhnul, jen jsem ho podpořil.

    4) Pochybuji, že by někdo sledoval hodnocení a něco vracel. Vůbec nebo jen minimálně sleduji jak hlasují ostatní, pokud se přímo nevyjadřují k mé fotce. Vím jen to, že jsem delší dobu nedával na bednu WL, bo se mi moc nezamlouvala jeho přeostřená fota. Nebylo v tom nic osobního, jiným se to zase líbilo a on to ví.

    5) To s koncernem beru jako vtip, i když to tak moc nevyznělo. Snad se tu nenajde nikdo, kdo by si honil triko s tím či oním autem.

    6) Nejsem proti občasné změně tématu, jen mám pocit, že foto s cizím autem pro mne není to pravé. Musíte si taky uvědomit, že si nemůžete jen tak vybrat na ulici nějakou pěknou káru, odfotit jí a hodit do soutěže. Přinejmenším by se slušel souhlas majitele. Proto mi to přišlo "šité na míru" pro někoho, kdo má možnost zajít do showroomu, či si půjčit káru od kamaráda. Možná bych mohl odfotit naší služební Fabii Junior, či třicet let starou Avii :-)

    7) Za poslední ... jak už jsem psal taky "vedle" ... dle mého názoru změna téma vyšší účasti ve fotosoutěži nepomůže. Pokud má vedení ACZ zájem o vyšší účast ve fotosoutěži, pak stačí dvě věci:

    a) zlepšit prostředí ... vkládat fotky do diskuse, když se po pár dnech podobné diskuze jako je tu nyní, ztratí v propadlišti dějin, je harakiri, které odradí většinu potencionálních soutěžících. Sám jsem prošvihl několik kol, neb jsem zpočátku netušil, jak to tu funguje. Stačil by banner "FOTOSOUTĚŽ", klik na něj, objeví se již přihlášené fotky v miniaturách a prázdná okýnka, klik na to prázdné, vybrat cestu, nahrát obrázek a je to. Stejně tak hlasování ... klik na baner, zobrazí se přihlášené fotky v miniaturách, rozdám 3, 2 a jednu hvězdičku a po uzávěrce automat sečte hvězdy. Pro slušného programátora práce na dvě hodinky i s otestováním.

    b) jak už jsem psal, za první místo udělovat symbolickou cenu, každý měsíc jinou. (autokalendář, časopis o autech, zájezd do Bahrainu a tak no ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  16:25

    « Re: Nové téma

    Tohle nechám raději bez komentáře.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  15:30

    « Re: Nové téma

    Motáš dohromady různé věci. To, že to Mathesas dlouhodobě prostě nestíhá je naprosto zřejmý fakt, stejně jako to, že si to není schopen přiznat a rozhodnout se jestli to bude dělat pořádně, nebo vůbec, něco mezi tím nedává dlouhodoběji žádný smysl. Proti Matheasovi osobně nemám vůbec nic, ale to co jsem napsal je pravda, ať by to takhle dělal kdokoli.
    Jestli jsi ty ochoten dělat to naopak pořádně (jako svědomitý a pečlivý dobrovolník co umí, mimo jiné, i bezvadně počítat) a věnovat se tomu, klidně takovou změnu velmi rád podpořím.
    Že ses k tomu vyjádřil je naprosto v pořádku, ale já si také rád podobně počkám, jak to tu zkvalitníš i ty (tedy nejen my), ale tím, že dáš jeden návrh a budeš reagovat dotčeně, když náhodou neprojde, to dokážeš dost těžko.
    Stejně tak zhrzeně ublížené reakce po hlasování/vyhlášení tady většinu případných soutěžících (nových i starých) naopak spíš odradí. Mám v dokonale živé paměti jaké tu ještě před pár lety probíhaly trapné žabomyší "knoflíkové války" o hodnocení recenzí a o to kdo je/není v topce, jak dlouho a proč. Jednalo se hlavně o dva nesmiřitelné tábory/kmeny, přičemž jednoho z nich jsi byl nepsaným aktivním "náčelníkem"/mluvčím. Tehdejší dusno na MACZ bylo jedním z hlavních důvodů, proč jsem neměl motivaci dávat sem vlastní recenzi a následně se případně řídit nepsanými pravidly o vracení bodů za recenze, hádat se o hodnocení, donekonečna řešit fejky/nefejky, hate listy a podobné praktiky na úrovni mateřské školky. Věřím, že nám podobně dětinsky ješitný vir nezamoří současnou fotosoutěž na podobnou (tvými slovy) "sra.čku" i přesto, že v ní jde v podstatě o "hov.no", tedy o stejné "hov.no", o které šlo/jde při hodnocení recenzí.
    A že je tu někdy hodně malá účast, pokud se sám účastníš úplně každého kola, hoď (nejen) po mně kamenem, přiznávám se dobrovolně, že já v tomto ohledu čisté svědomí nemám. ;-)

    P.S. Jestli mi něco na tvém jednaní vadí, pak je to fakt, že hrozně rád něco řešíš s křížkem po funuse, když se navrhuje nějaká změna, ať už to byla možná účast ve fotosoutěži bez recenze, nebo teď ta změna termínu pro přihlašování fotek, nebo otázka toho, jestli by to měl dělat Matheas dál i s aktuálním přístupem k organizování fotosoutěže atd.
    Když se ti něco zásadně nezdá, řeš/napiš to hned. Takže příště klidně vznes jasný protest proti prodloužení termínu přihlašování fotek a pokud se k tobě kodokoli přidá, tak se to prostě neprodlouží. Teď (s křížkem po funuse) to bohužel vyznívá/vypadá tak, že ti to vadí hlavně proto, že díky prodloužení termínu pro přihlášení nejsi první, protože zrovna já s woodym jsme ti, kteří to prodloužení využili.
    Kdyby bylo tohle kolo celé podle původních pravidel, soutěžil bys tu sám, ale první místo bys jisté měl (viz i někdejší reakce iudexe), proč mám takový divný pocit, že bys byl zřejmě v takovém případě spokojenější?
    Proto navrhuji vyhlásit za dalšího vítěze kola, tzv. podle původních pravidel, TEBE!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  13:16

    « Re: Nové téma

    Já se k tomu pouze vyjádřil. Chybí nápad a hlavně diskuse o zlepšení fotosoutěže. Na jiný názor se slítnete jako mračno pomatených supů.
    Oháníte se pravidly soutěže, ale nestihnete udělat fotky, tak přesunete přihlášení fotek, a k tomu všemu napíšete, že kdo ze soutěžících nehlasuje, tak ho diskvalifikujete, a nakonec se zase nestihnou spočítat body, tak se toho ujme dobrovolník co neumí počítat...

    Jestli jde tedy ve fotosoutěži o hov.no, tak z toho nedělejte sra.čku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 04.11.12  13:07

    « Re: Nové téma

    Navrhuji, aby vyhrála vždy ta nejhorší fotka. :-) Třeba se ještě někdo další přidá k soutěži. Ale bez věcné ceny to nepůjde >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  10:45

    « Re: Nové téma

    DMcKay
    A jak to tady chceš zkvalitnit ty? Myslíš, že jedno téma s podmínkou cizího vozu to tu vytrhne a přiláká desítky nových soutěžících? Co když to bude naopak a spíš to odláká ty dosavadní soutěžící, neříkají ti nic (v tomto směru) zatímní reakce na tvůj návrh (moje, woodyho, matiiho a iudexe)?
    Já jsem pro bodové hodnocení u prvních 3 fotek hlavně k vůli jednoduššímu sčítání, jinak s bodovým hodnocením 5 fotek v principu taky žádný problém nemám (při vyšší účasti +10 soutěžících), není to nic co by nějak zásadně mohlo ovlivnit kvalitu soutěže/hodnocení.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  10:27

    « Re: Nové téma

    Já teda vaše vzájemné hodnocení (údajné oplácení) nesleduji, ale z tohoto kola si díky nekonečnému konečnému sčítání bodů pamatuji, že iudex hlasoval dřív, než ty, takže oplácet ti něco v rámci tohoto kola ani nemohl.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  10:13

    « Re: Nové téma

    Že by Dylan McKay, nebyl aktuálně O.Kay? >:-[]
    Právě tohle kolo si snad (nejen) na moje hlasování nemůžeš vůbec stěžovat (naopak, podobně jako v kole s tvým ježkem)) a pokud sem dáš (v jiných kolech) jen nepřirozeně "ořezanou" (působící jako vystřihnutá z původně širšího záběru) 911ku, tak se nemůžeš moc divit, hodnotí se fotka jako taková, ne značka/typ vozu na fotce.
    Nenapadlo by mě stěžovat si na bodové! hodnocení od kohokoli (včetně tebe), zvlášť v soutěži která je primárně o zábavě a hraje se v ní o "zlaté trenky" je to (velmi mírně řečeno) dětinské. :*) ;-)
    Navíc je systém postavený tak, že pouze jedno/dvě hlasování nemůže zásadně ovlivnit celkové výsledky, navíc tu máš svůj logický funclub pčátel z BH 90210. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.11.12  10:01

    « Re: Nové téma

    Počkám si jak to tady zkvalitníte, ale aby to tu nešlo zase k šípku. Mám rád nové věci a nápady, ale vy sami to strašně brzdíte. Škoda.

    PS: za hodnocení 3 fotek bojuju od počátku, ale sami jste na to museli přijít až teď.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.12  09:44

    « Re: Nové téma

    Švihák
    Myslíš koncernová auta, jako je Škoda Felicia combi, nebo spíš Porsche 911 v červeném "igelitu"?
    :-O >:D ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…