Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Leg 04.12.12 10:44
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Hlavne si treba uvedomiť, že výkon nie je len o absolútnych číslach, ale aj o tom, na čom človek predtým jazdil. Ak presadneš na 88 kW zo 74, tak ti je auto pocitovo živšie, ide za otáčkami atd. Ak si však predtým mal 155 kW, tak to bude zdochlina a to proste ničím neokecáš :-) -
iudex 04.12.12 09:08
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Vážení, vy tu debatujete, či 88 kilowattov v kompaktnom hatchbacku pôjde alebo nie, ale pokiaľ ste nejazdili vo Focuse kombi so 74 kW, neviete, čo v skutočnosti pojem "hučí a neťahá" znamená. >:-[] Pri presadnutí do krátkej i30 s 88 kW sa to musí javiť ako formula. >:D
BTW aj tých 74 kW stačí na to, aby človek dostal dobrý šmyk v zákrute, ako ja dnes ráno na primrznutej ceste. Ešte teraz mám stiahnutý gluteus maximus. 8-s >:-[] -
Thomasino 04.12.12 00:10
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Rone, klidně si to překládej na "řve to a nejede", možná jsi na to tak zvyklej ;-) Já to vím, že to nejede a nepojede, když to má poloviční výkon na skoro stejnou váhu.. Ale třeba 1,2 TSI 63 kW v Golfu VII je mnohem tragičtější a zvuk je o hodně horší ;-\
Zapomněl jsi ale na jeden důležitý faktor. Do Renaultu ani do Hnůjdaje člověk nepotřebuje dokupovat zamykání zpátečky pro pojišťovnu ;-) Protože kdo by takový auta kradl !! >:D >:D -
Ronault. 03.12.12 23:46
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Thomasino: No však, 120 kg je jeden pasažér a pár kufrů ;-) To je i se zástavbou... a teď ještě plná/prázná nádrž atd. Nikde jsem nepsal o závodění, jen to trochu pokládám na zem, tedy do kategorie, jak ji znám já "řve to a nejede", což je jen okec pro "vy vyšších otáčkách to zrychluje a má zajímavý zvuk", či jak jsi to napsal :-) A nebo je to už má vnitřní potřeba po něčem silnějším...? 8-!
No nic, já jdu chrápat... uvidíme, jak bude pokračovat Thomasinův syndrom :-) ... jestli rok a půl polovičním výkonem bez možnosti radosti z jízdy nebo iniverzální dravec GTI zůstane. :-) Já su fanda aut, fandím GTI, což je jasné :-! :-! A ještě jsem ho vlastně neřídil .... Ups, teď jsem se prozradil... >:D Dobrou >:-[] -
Thomasino 03.12.12 23:38
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
No furt to máš rozdíl 120 kilo, nemluvě o tvé zástavbě na plyn a 100 konících, nebo kolik jich tam ti frantíci splašili ;-) :-) Ale na závodění tohle auto opravdu nemám, ale klidně mě můžeš zkoušet štengrovat dále >:-[] >:-[]
A mimochodem provozní je včetně řidiče 75 kg... -
Ronault. 03.12.12 23:28
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Thomasino:
Hmotnosti i30:
Provozní hmotnost [kg] 1262
Užitečná hmotnost [kg] 483
Celková hmotnost [kg] 1820
A teď si připočti, že jde o data se základní výbavou, přihoď desetikila výbavy, co tak nutně chceš... tebe, manželku a pár kufrů a jsi na půltuně.
(Pro zajímavost Laguna II Grandtour 1,6 16V: 1380 kg + 490 kg - mám základní výbavu :-) ) Ono se to nezdá, ale auta zase nabraly na velikosti a váze... :-| -
white label 03.12.12 23:11
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
Ron
Vypadá to, že tě chytla italská kuchyně, což není vůbec špatné, jen "oleo" se ti tam nějak omylem vloudilo, buď si měl na mysli "aceto balsamico", nebo "olio di oliva", výraz "óleo" se používá (v souvislosti s olejem) ve španělštině, ale ne zrovna s olejem olivovým, tam je to potom "aceite de oliva". Olio balsamico ano, ale mazat na tělo, tedy nikoli "perorálně". -
Ronault. 03.12.12 23:04
« Re: Nové téma na měsíc PROSINEC
iudex: [odkaz] Amatéři... >:-[] (vše se dá obhájit, když víš jak na to - samozřejmě tomu nerozumím, aceto balsamico jako jediné tady nemám >:D )
A ono máš pravdu, 75-90 kw na skoro tunu a půl fakticky skoro nic není, hlavně pro toho, kdo přesedne z 155 kW :-!
Thomasino: LPG se sekvenčním vstřikování ubírá 3-5% výkonu v nejvyšších otáčkách, viz 74 kW a 148 nM na benzín a 72 kW a 144 Nm na LPG u Octavie LPG, což je odchylka, kterou nejsi schopen pozorovat, hlavně v případě, kdy z továrny jsou odchylky v podstatě větší, u H/K vždy menší >:-[] Však se svez v i30 LPG, neměl by to být problém... možná jsi v něm jel a ani jsi to nevědel ;-) Ale to je jedno, ty si prodlužuješ čekání na Toyotu :-!