Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
anti99 22.04.13 22:15
« prave som skusal ST
dnes na obed bolo ST-cko v striebornom medium-rare >:-[] /vonku je cca 30C/ .
moje dojmy: sklamanie, ale asi to bolo skusobnou trasou v meste; no aj tak mne osobne zostava pocit zo SPEEDU ovela silnejsi ako z ST. nejde o cenu ani o farbu, je to o pocite co som mal ked som dupol na plyn, skusil som aj ST na vedlajsej ulici bez aut / je to jednoznacne lepsie vyvazene auto, ale pocit mam lepsi v mazde/.ST je super, to urcite; ale mazda je brutal.
houk !
a co sa tyka tej medzery medzi kapotou vid foto odkazy -neviem ci ste to tu uz spominali / predajca to nastavil predo mnou/.
[odkaz]
[odkaz] -
white label 22.04.13 22:04
« Re: Focus ST - moje dojmy
Th
Ta první fotka MRS je pěkně nafocená, ale už na té druhé je na přední partii vidět, že to má blízko k "šedivé nudě" typu jen jakýsi tmavší odstín stříbrné..., což mě nebere, podobně jako u hnědé, pokud není temně hnědá (např. Mhagoni/Porsche, nebo Java/Audi), "nebaví" mě a vůbec bych o ní neuvažoval. Odstín na mě musí působit "čistě/trefeně" a ne naopak "špinavě/přemíchaně". -
Thomasino 22.04.13 21:39
« Re: Focus ST - moje dojmy
Však jsem psal, že by ji kupující nedocenil, že je třeba počítat tak třetinu, než třeba jen pokles 40% po 3 letech jako u auta...
Ale podívej se, kolik jezdí těch žlutých Clio RS v drahé žluté Sirius ;-)
[odkaz]
- já v Brně potkávám dvě až tři (příplatek je 40 tisíc na autě za půl mega) -
Thomasino 22.04.13 21:36
« Re: Focus ST - moje dojmy
Tak samozřejmě že i s tím autem :-)
Mě ta šedá Carbon Steel přijde už asi moc tmavá a naopak ty černé vodorovné lišty zanikají úplně :-O Nečekal jsem, že to utlumí až tolik :-( Je to pro ty, co nechtějí moc upozorňovat
[odkaz]
Líbila by se mi nějaké střední šedá, něco jako je na Megánovi (tady mám o barvě asi jasno):
[odkaz]
[odkaz]
-
woody-alien 22.04.13 21:36
« Re: Focus ST - moje dojmy
Thomasino: Za sebe můžu říct, že 2000 Euro bych za barvu dal jedině, kdyby byla z pravého zlata. Pak bych jí nějak oloupal dolů a prodal. >:-[] Silně pochybuju, že bys jakoukoli speciálně vybranou barvu nějak výhodně zpeněžil při dalším prodeji, tam jdou razantně dolů i mnohem důležitější prvky výbavy. -
white label 22.04.13 20:49
« Re: Focus ST - moje dojmy
Th
A pokud se konkrétnímu kupci do vkusu tou superdrahou barvou netrefíš (což je u speciální barvy logicky mnohem pravděpodobnější), tak nejen, že nedostaneš nic navíc, ale ani mu auto neprodáš. >:D
Ty 2 červené příplatkové stojí 1700,- euro, podívej se do německého konfigurátoru.
Modrých je na GTIčko celkem 8!, Jedna jen za 525 euro, 3 za 1700 euro a 4 za 2115 euro.
A já bych osobně (a nejsem určitě sám) naopak problém s tou červenou linkou k modré měl, vypadá to kýčovitě/přeplácaně, ale proti gustu... -
Thomasino 22.04.13 20:36
« Re: Focus ST - moje dojmy
Ta červená metla je příplatková za 2115 EUR, stejně jako ta modrá. A výrazná modrá k VW taky tak nějak patří, s touto bych problém neměl.
[odkaz]
Je to asi 40 tisíc navíc vč. DPH k normální metalíze. Z těchto příplatků jsou slevy výraznější než na "základ" a po odpočtu DPH jsi na 30 tisících. Je to brutus, na druhou stranu máš vyjímečnou barvu a pokud se zvolí dobře, třetinu toho dostaneš zpátky při pozdějším prodeji ;-) Myslím že bílých, červených a šedých v Carbon Steel bude jezdit hodně. Nejvíce potkávám šestkových GTI a GTD v bílé a červené, hned na to šedé (hlavně GTD). -
white label 22.04.13 19:59
« Re: Focus ST - moje dojmy
Th
Ta carbonově šedá sice není tak praktická jako štříbrná, ale je praktičtější než černá, nebo i bílá.
A jako špinavé vypadá blbě i červené auto, a chceš snad tvrdit, že potkat červené auto (zvlášť hh) je naopak událost. >:D U GGTI červená četností dominuje a až teď v šesté g. ji zdárně konkurovala bílá. A podívej se třeba na Ma3 MPS (nebo CTR 8.g.), nepotkat ji v červené je skoro událost. ;-)
Jinak ten tvůj první odkaz nejede a na tom druhém je buď klasická Tornadorot, která na fotce (díky nasvícení) vypadá jako perleťová, nebo je to jedna ze superpříplatkových červených (za +1700,- euro! ) Colarot 2000/Falsh-Rot, což pochybuji, že bys jen za barvu dal.
-
white label 22.04.13 19:37
« Re: Focus ST - moje dojmy
Th
Ten přední diferencial s omezenou svorností (lidově poněkud zavádějícím způsobem nazývaný "samosvor") mechanický je (viz i VW při popisu výbavy u verze performance), jen je navíc aktivní, což není nevýhoda. Naopak může fungovat podstatně "předvídatelněji" a účelněji ve spolupráci s jinými elektronickými systémy vozu. Navíc přímá konkurence (meinstreamové HH s FWD) nic takového zatím nenabízí. A u prémie jsou aktivní zadní diferenciály jen u vrcholných verzí, nebo za ne zrovna malý příplatek.
Jinak je to s tebou tradičně těžké. Ty bys chtěl hh který umí plavně plout přes brněnské kočičí hlavy, ale přitom aby byl tvrdý aspoň jak cupový podvozek MRS a mohls ho prohánět po vaší "nekonečné dálnici" (rozuměj brněnský autobahn-ring). 8-s >:-[]
A co říkáš na tu chválu nového variabilní poměru (hřebenového) řízení, které je údajně velmi přirozené, přesné a plné citu? Nebo na tvrzení, že je auto dokonce agilnější a komunikativnější Golf II GTI 16V? -
Thomasino 22.04.13 18:36
« Re: Focus ST - moje dojmy
WL - ještě k těm barvám. V té Carbon šedé vypadá dobře, ale na umývaní to bude náročnější a pokud nebude čisté, bude působit jako obyčejné šedé auto, kterých je kolm spousta :-O :-(
Osobně bych neměl problém s barevnou kombinací modré auto a červená linka nebo GTI v lehce tmavší červené příplatkové metalíze:
[odkaz]
[odkaz]
-
Thomasino 22.04.13 18:22
« Re: Focus ST - moje dojmy
Nepíší tam, jestli je podvozek u Performance laděn tvrději než u verze bez Performance, tedy "obyčejného" GTI ?? (Nepíší, už jsem to přelouskal a nechal si přeložit :-) A čistě mechanický jako u Me RS asi ten samosvor není).
Kdyby ten samosvor byl opravdu mechanický a fungoval by tak dobře jako u Megána RS Cup, pak bych o něm uvažoval vážněji. Sice mu chybí trochu výkonu na Me RS Cup, na druhou stranu je GTI zase o něco málo lehčí (odhad kolem 50kg) a ke všemu nebude problém snad u tohoto motoru nechat výkon lehce zvednout na rozumných 250-270 koní (běžných 10-15 procent, aniž by se riskovaly problémy). Naštěstí už má nyní GTI dobrý krouťák, který mi občas v Alpách na výjezdech z utažených "dvojkových" zatáček chyběl a Mojito se Sciroccem R na tom byl lépe. Takže by pak Performance nemusel být o mnoho pomalejší než Me RS Cup. A ty sedačky v GTI jsou prostě přesně na moji postavu, po těch se mi stýská nejvíce !! >:-[] .
A ten podvozek GTI by se dal kdyžtak přitvrdit, když se vezme bez DCC a nechá se dát od KW či Eibachu nebo H-R ;-) Pak by to mohlo fungovat i na okruhu. Tam se GTI VI trochu trápilo, měl jsem pocit že i na nejtvrdší nastavení DCC na Sport se naklání jako dodávka >:-[] >:-[]
P.S: Uvidíme taky na podzim koncept SCIROCCO a na jaře 2014 jeho finální podobu, ale verze R zase až s dalším malým zpožděním, asi podzim 2014 :-( -
white label 22.04.13 17:41
« Re: Focus ST - moje dojmy
Th
Zrovna jsem ten článek "študoval" (mladý mě na něj upozornil) a chtěl jsem tu na něj dát odkaz.
V podstatě jde o sbírku superlativů, pokud by to byla pravda, pak by to byl celkově nejlepší HH s FWD a výkonem okolo 250 PS. Podvozek G7 GTI performance údajně ladil chlápek, který ladil 911ku (997) GT3RS! A jak jsem ti říkal už u mě, jedná se o mechanický samosvor (přesněji dif. se sníženou svorností), navíc řízený elektronicky, takže vlastně aktivní diferenciál podobný těm, který používá prémie na zadní nápravě (ať už u AWD, nebo RWD). S MT jsme to s předstihem několikrát řešili v diskusích.
Některé fotky jsou povedené a vystihují i ten odstín šedé. Na některých jde ten odstín do takového zelenomodrého/petrolejového nádechu, což v reálu až tak není.
P.S. Takže, viz závěr článku: "Golf GTI je zpátky, a jak."
S čím ten FoST srovnáváš, s Ma3MPS?