Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 15.05.13 21:23
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
wl: To je dobrý, alespoň to potěší, když už se tomu nedá uvěřit. ;-) Obvykle bývám v tomhle ohledu vzorný, no jo, tak tentokrát to bylo jinak. Ale zas to není žádný drama, žena to nemá v povaze a já si na ni během roku "vzpomínám" myslím nadprůměrně. Zítra bude v klidu nebo se projedu si to "vyžehlit" osobně. Naštěstí není v Egyptě. ;-) -
white label 15.05.13 21:18
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
w-a
To mě mrzí i za tebe, ale v tom jsme my chlapi obecně méně dokonalí, než naše krásnější polovičky. ;-\ Zase je lepší,. když si "občas" vzpomeneš přímo na ni/rodinu, než kdybys myslel pečlivě jen jednou za rok na to výročí.
Napiš jí třeba:" Miláčku, moc mě to mrzí, když ty ale vůbec nestárněš, takže by by mě ani ve snu nenapadlo, že už je to zase další celý rok od posledního výročí... ;-) >:-[] -
woody-alien 15.05.13 21:01
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
Pánové, to chce klídek. ;-) Dějou se na světě horší věci. Třeba já se (alespoň kdyby se rozhodovalo tento den) můžu rozloučit s gétéíčkem, estéíčkem, golfovým "týčkem" i jakýmkoli jiným íčkem. >:D Kolem osmé mi volala "nebožka" a poté, co jsme probrali všeobecné záležitosti, pravila: "Tak ti gratuluju." V duchu jsem si vybral time-out a bleskově přemýšlel, co za tím může být. Na nic jsem nepřišel, a tak jsem si celkem jistej v kramflecích dovolil udělat zásadní chybu. Namísto bych odpověděl univerzální "Jo, díky, já tobě taky" a následným vhodným vedením rozhovoru zjistil, o co jde, jsem se odkopal "Hmm, a k čemu ?". "No přece k tomu, že sis vybral tak skvělou ženu a přesně v tento den sis ji taky vzal." ;-\
Nj, prošvihl jsem výročí, proti tomu je nějaká kombinace červený linky a barvy karosérie úplná prkotina. ;-) -
white label 15.05.13 19:12
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
Th
Prober se, kdo tady ztratil nadhled a začal být zbytečně "útočný" je celkem jasné (viz diksuse). Tobě skutečné věcné argumenty nikdy dojít nemůžou, protože ve tvých ublížených reakcích tradičně žalostně chybí, což mimochodem potvrzuje i tahle reakce.
Nevím jaké "slaboduché" jedince můžeš mít zrovna ty na mysli, ale naprosté většině těch, co tady pravidleně chodí, bych určitě nemusel dokola vysvětlovat tak elementární souvislosti, jako tobě, což je jeden z podstatných důvodů, proč tu za nimi chodím.
Proč asi (a nejen) VW nabízí i pro GTI více barev (včetně modré), proč nabízí dvě převodovky atd. atd.?
Logicky proto, aby oslovil širší okruh zákazníků. A, že se některým (např. tobě) líbí modrá i s červenou linkou je realita, jinak by totiž všichni jezdili ve stejném autě, stejné barvy atd., po čemž snad netoužíš ani ty. Už vůbec netuším, kde jsi přišel na tu svou přímou úměru mezi tím, kolik kterých barev si na GTI potkal ty a mezi tím co by se mělo na GTI líbit zrovna mně? Když jsem u nás potkal z 10ti G5 GTI osm červených, tak mě to spíš logicky (částečně) odradilo od stejné barvy, podobně jako později i bílá u G6 GTI, neříkám, že bych si takovou barvu nevzal jen k vůli tomu a není to zdaleko jediné hledisko, ale spíš mě to (při finálním rozhodování) odradí, než naopak.
Červená linka na červeném voze logicky zaniká, jediný kdo má problém to tady pochopit jsi zase ty. To ovšem nevylučuje fakt, že tahle objektivní skutečnost může někomu vyhovovat. Prostě větší nenápadnost může být pro někoho zajímavá a nemám s tím nejmenší problém, což je zřejmě nad tvé síly pochopit.
Ale hlavně, že už máš tu dobu HH za sebou (neboj, spoza volantu i30 ti to nemám důvod nevěřit), proto sem chodíš stále dokola diskutovat o MRS apod.... >:D , tak měj prosím pochopení pro nás (slaboduché), co jsme zatím do tvého vyzrálého stádia nedospěli.
Debata na úrovni, kterou aktuálně vedeš, opravdu nemá smyls, obecně je velká škoda, že už se tak dlouho na školách nevyučuje logika.... -
Thomasino 15.05.13 18:19
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
WL - dochází ti argumenty, nebo nemáš rád, když ti někdo oponuje, že začínáš být útočný a zákeřný? Tohle nemá smysl :-) Stejně tak bych mohl útočně namítat, že to že s tebou raději souhlasí pár slaboduchých jedinců ještě nic neznamená :-)
Jen krátce. Kdyby si to samé mysleli pánové u VW, tak by to modré GTI na autosalon nedovezli. A tvé názory a svaté pravdy o červené lince na červeném autě?? To samé. Taky dovezli červené auto ve speciálním laku na autosalony. Stejně tak si GTI v červené koupilo pár desítek nebo stovek lidí, protože když potkám náhodou GTI, je červené nebo bílé. Jen zcela vyjímečně šedé v CSG. To jezdí hlavně GTD, těch potkávám v této barvě, nebo stříbrné, celkem dost.
Končem tuto debatu, tohle nemá smysl, není to v ničem přínosné ani zajímavé. Doba HotHatchů je stejně již za mnou, nebylo to špatné, ale je na čase se posunout dále k zajímavějším autům.. -
white label 15.05.13 17:45
« Re: Pneu GTI
Th
Ty červené třmeny kotoučových brzd chceš srovnávat s charakteristickou vnější "GTI" linkou přes celou přední partii? Tak to jsme potom "doma"! >:-[]
Nebo myslíš ty "výjiměčně" (částečně) červenÁ světla vzadu? Tak to by pak "nemohlo" mít modrou barvu žádné auto.
Ty jsi opravdu "věčné dítě"... ;-) -
white label 15.05.13 17:38
« Re: Přihlašování fotek do soutěže
Th
Zatím jsi jediný z nicků (z těch, které se k tomu tady vyjádřily), kterému vůbec "nevadí" klasická červená linka (na GTI) k "barvám", stejně tak jsme se na tom shodli pod články např. s nickem MT a dalšími, takže o "generalizování (pouze) mého názoru do obecných pravd" se ti může leda tak snít.
Mé příspěvky v tomto ohledu logicky vyjadřují mé osobní/subjektivní názory (stejně jako u ostatních), pokud ti chybí inteligence, nebo vzdělání, abys tak základní souvislosti pochopil, je to tvůj problém, ne můj.
Zrovna mojito si na kvlalitu své green vipern metalízy (na prvním roccu) vyloženě stěžoval (kapota) a zkoušel to i reklamovat a nevím o tom, že bys měl ty osobně 2x rocco v metalíze.
Kvalita/mechanická odolnost u ekologických (vodou ředitelných) laků klesla obecně a potřebují delší čas k úplnému vytvrzení (minimálně cca 3 měs.), tvoje auto šlo "přímo" z výroby poměrně brzo do zimního provozu. -
Thomasino 15.05.13 16:40
« Re: Pneu GTI
vnímání barev je vždy dost o každém jednotlivci, takže generalizování tvého názoru do obecných pravd v tomto případě tak úplně nemusí platit >:-[] >:-[]
viz. odkaz na United = normální pěkná "ocelová" šedá.
viz. modrá u GTI = příšerně drahá, oproti Fordu :-O Ale hodně pěkná a červená linka mi tam nevadí, spousta rychlých aut má červené doplňky k různým barvám a nikomu to nevadí (teda kromě WL :-) )
Po zkušenostech s tvrdostí a tloušťkou laku u VW (2x metla Rocco a 1x základní u GTI) bych obyčejnou bílou nedoporučoval. Možná v tvé době BBS a rohlíků za padoš to bylo jinak, ale ta červená byla poměrně měkká :-O Každý sebemenší kamínek udělal díru do laku skrz. Určitě by to chtělo nějakou lepší průhlednou folii na předek. Ale to budu dávat napříště i na metalízu :-! -
white label 15.05.13 16:02
« Re: Pneu GTI
Th
"Moje" barva na GTI je bílá...a, že o tom co (ohledně barev) píšu, pochybuješ zrovna ty, se pochopitelně vůbec nedivím To, co popsal iudex se přesně k té united grey hodí (mimochodem i s tou červenou měl naprostou pravdu), a to, že je united grey podstatně světělejší a tím i o poznání praktičtější na tom nic nemění.
Tady je typická united grey za denního světla, ani tmavá, ani světlá, prostě "nijaká", nudně šedý (praktický) odstín:
[odkaz]
Jinak se CSG (kromě united grey) ještě občas zaměňuje s modročernou "Graphit", ktéra jde znatelně více do modra:
[odkaz]
Podobná modrá se (jako u Focusu ST) se na Golf GTI nabízí taky, už tady byl na ni i odkaz, ovšem s tou červenou linkou to logicky působí poněkud kýčovitě, psal jsi už sice, že podle tebe ne, ale to je věc tvého barevného vkusu, nikoli mého..., navíc já si nevybírám barvu hlavně podle toho, abych nemusel auto častěji mýt, což je zase naopak primární hledisko třeba u tebe.
[odkaz] -
Thomasino 15.05.13 15:16
« Re: Pneu GTI
O tomto by se dalo myslím s úspěchem pochybovat, ale chápu že se zase zastáváš té "svojí" barvy !! >:D >:D Šedá United, když je čistá, vypadá taky dobře, ikdyž uznávám že CSG vypadá o něco lépe a má větší třpytivost a hloubku. Ale na údržbu je United zase lepší ;-) Na můj vkus je CSG už moc tmavá a je na tom všechno vidět :-O :'-( (měl jsem podobnou barvu na Fordu). Nabídka barev pro GTI je bohužel dost bídná ;-\ Třeba ta krásná modrá u Focusu ST nemá podobnou alternativu také u GTI :-O -
white label 15.05.13 14:56
« Re: Pneu GTI
iudex
Pleteš si opravdu nenápadnou/"nudnou" a podstatně světlejší "United Grey Metalic", např. z Golfu 5/6 (včetně GTI), z nesrovnatelně zajímavější/atraktivnější/sportovnější/c… CSG, která poprvé přišla až s G6 GTI a byla/je jen pro Golf GTI/GTD. Mimochodem na CSG "nezáří" červená linka o nic moc méně, než u bílé, nebo černé.
[odkaz]
[odkaz]
-
Thomasino 15.05.13 14:20
« Re: R e: Zbožné přání vs. realita
No jo, bohužel nikdo už nemá koule jako měl před pár lety Renault na to, aby představil podobnou hardcore verzi jako byla dnes již legendární R26.R. Teda kromě Toyoty a Subaru, která pro nás připravila GT86 a BRZ. Což muselo stát spoustu peněz a výledek nebyl předem moc jistý. Nakonec se jim to ale vrátí v image a vylepšení renomé :-) Konečně nějaké sportovní auto za dostupné peníze, ikdyž nynější jediná verze je podle mě jen předkrm a příští rok bude podle všeho lepší model ;-) . Známej měl minulý víkend možnost řídit BRZ pár kol na Ringu a hodně to chválil, prý skvělé auto, výborně ovladatelné, skvělé řízení atd. Honza Červenka mu dělal spolujezdce, taky chválil, ikdyž nadále si stojí za tím, že by si ten vynikající podvozek zasloužil o něco výkonnější motor. -
Leg 15.05.13 13:56
« Re: R e: Zbožné přání vs. realita
woody: jj, dramatické znižovanie hmotnosti pri bežných hothatchoch nemá moc význam s ohľadom na cenu a zachovanie každodennej použiteľnosti.
Trochu som googlil a našiel som, ako sa podarilo ušetriť 123 kg na Megane R26R: Weight reduction is achieved via removal of rear seats and seat belts, passenger airbag and curtain airbags (the driver's airbag remains), climate control (air conditioning remains as standard), rear wash/wipe and heated rear window, front fog lamps, headlamp washers, radio/CD player, most of the soundproofing.
Other features include carbon fibre bonnet, polycarbonate tailgate and rear side windows, Sabelt seats with carbon fibre shell and aluminium base, 6-point harnesses, rear spoiler, optional roll cage, optional titanium exhaust.
Tak som zvedavý, ako inžinieri vo VW vyhádžu z auta ďalších 163 kg. >:D
A já si pořád říkal, že jsem si dřív nevšiml jak je to jeho kára vlastně krásná..., tím se to vysvětluje. Legacy odkoukal taktiku (pouze částečného odhalování) od iudexe, jen na to jde snad ještě rafinovaněji. Nebo, že by se inspiroval mou přírodní kožešinovou pokrývkou kapoty. >:-[]