Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
anti99 31.07.13 03:56
« Re: Hlasujem
panove, americania maju jasneho favorita v clanku "23 najpopularnejsich aut v US" to chevrolet natiera vsetkym
"Chevrolet is doing things right with its Sonic as it returns to the No. 1 spot in the ultracompetitive subcompact-car segment. The Sonic lineup was sweetened for 2013 with standard Bluetooth phone connectivity and blind-spot mirrors, both welcome features. The addition of the sporty turbocharged RS model spices up the commute with its sport-tuned suspension and shorter gearing. It could even poach some potential Volkswagen GTI buyers who are on a budget."
>:-[]
ale GTI si najde svojich ludi vsade:
"Compact sporty car | Volkswagen GTI
This category should really be named the Volkswagen GTI segment, since the car has defined "compact" and "sporty" since the beginning. It was a bit of a shock to see MINI in front in last year's study. However, though relatively unchanged since 2012, the GTI returns to the throne in 2013 because it offers the best all-around package in the segment. It may not be the fastest or most nimble when compared with the Mazda Mazdaspeed3 or Ford Focus ST, but it has an interior that is untouchable and a suspension that won't jar fillings loose. We think consumers have returned to their senses."
>:D -
white label 30.07.13 21:28
« Re: Hlasujem
w-a
Naprostý souhlas, taky koncepce (technicky) těchto vozů jsou prakticky stejné.
Třeba právě rozdíl statických dojmů (interiér a zpracování GGTI spíš na úrovni prémie) je tradičně mnohem větší, než rozdíl v jízdních schopnostech obou rivalů (i když třeba taková spotřeba v testech vychází u ST skoro o dva litry vyšší, což není úplně zanedbatelné, a to ve více testech). GTI je v tomto ohledu (ve srovnání s ST) opravdu "vypiplané" k relativní dokonalosti, která mu zároveň logicky (minimálně částečně) brání mít typicky "rebelský" charakter. Podstatné je, že je to záměr VW, který buď bereš, nebo naopak necháš tak a jdeš jinam...
Osobně by mi aktuálně (na rozdíl od G7GTI) nejen u FocuSTu chyběla hlavně možnost komfortní polohy DCC (viz i G6GTI) a aktivní dif., navíc jako příznivec dvojspojky v hh bych měl rozhodování mezi těmito hh zase výrazně usnadněné. -
woody-alien 30.07.13 20:42
« Re: Hlasujem
wl, iudex: Ono se ani nedalo čekat, že by při jedné zkušební jízdě GTI Focus takříkajíc zadupalo do země. Bez ohledu na vítězství ve srovnávačkách, která se skládají ze střípků jednotlivých aspektů jízdy a užívání, si musím vzpomenout na větu, kterou wl pronesl při našem setkání v Rožnově. "Nakonec zjistíš, že ta dvě auta (míněno GTI7 a FoST) jezdí plus mínus stejně. A půjde hlavně o ten pocit, který z toho auta máš, o celkové sladění, zpracování atd." S tím naprosto souhlasím. Jízdně neuděláš chybu ani s jedním. A někdo dá prostě víc na ten hot efekt, někdo víc ocení volkswagenskou vypiplanost v detailech. Tady není na místě soudit, oba ty přístupy jsou legitimní a sám se mezi nimi často zmítám. ;-) -
white label 30.07.13 16:31
« Re: Hlasujem
iudex
Vaverka byl mimo především rozsahem a obsahem textu + ojedinělou kritikou manuálu.
Co říkáš na interier (byla tam kombinace s alcantarou?) a DCC + 18" v poloze komfort?
Jinak právě podle aktuálních srovnávaček (G7GTI vs FocuST) by měl být jakýsi "jízdní wow efekt" (zejména na první svezení) výraznější u STéčka, od vzpomínaného tahání za volant (celkově GTI víc maskuje skutečnou rychlost) až po výraznější dopovaný zvukový projev STéčka, které tak působí více "hot rebelsky". GGTI (nemyslím jen přímo 7. g.) se ti pod kůži hned po prvním svezení tolik nedostane, to si tě získá časem při denním používaní, kdy ti jeho prvotní relativní (na poměry hh) nevýraznost přijde naopak vhod. O víkendu měl známý (v Praze) k dispozici G7GTI a na první svezení taky nebyl nadšený, chyběl mu větší/výraznější fun faktor, ale protože ho měl na celý víkend tak nakonec říkal, že celkově pozměnil názor, že je to celkově výborné auto s výborně sladěným motorem a podvozkem, se kterým, čím déle jezdíš, tím ti přijde lepší/dokonalejší. A to přesně vystihuje filosofii GGTI obecně. Neohromit okamžitě, ale o to víc časem přesvědčit. Ale neznamená to, že jsou limity STéčka dál, než u GTIčka (viz objektivní měření) a jejich "hledání" je zábavné i u GTIčka.
Třeba v aktuálním AUTO7 je převzatá srovnávačka (GTI vs ST) v češtině a přesto, že tam docela přesvědčivě (celkově) vyhrál G7GTI perf., tak píší, že čistě zábava je větší s STéčkem.
Vypadá to, že ST bude o poznání víc hot! a GTI zase víc "heč!".
Co se týká půjčení hh na ostré svezení,klidně bych dal jednorázově přednost STéčku (nebo ještě výrazně ultimativnějšímu MRS Cup), ale vlastnit bych chtěl GTIčko, což je zřejmě něco, co se pravděpodobně nezměnilo ani u současných generací kompaktních hh. -
iudex 30.07.13 15:46
« Re: Hlasujem
wl: Bolo to Performance, klasicky výbavou nabitá predvádzačka, biela perleť, 18ky, DSG, adapt. tlmiče, bixenóny, navi... [odkaz]
[odkaz]
Bol som jeden z prvých, čo ho na SK vyskúšali, ešte nešlo ani novinárom. Teraz nemám čas na rozpisovanie, len jednou vetou: výborné zvezenie, avšak po oslavných testoch som čakal možno trošku viac, nerád to píšem, ale Vaverka nebol až tak úplne mimo vo svojom teste (ktorý som sám kritizoval). Takže stále nemám rozhodnuté a ST zostáva v hre. -
iudex 30.07.13 12:07
« Re: Hlasujem
wa: ideš na to správne. Práve na vypichnutie objektu, jeho izolovanie od (nechceného) pozadia sa dlhé sklá používajú (okrem obligátneho priblíženia). I preto sa portréty fotia hlavne dlhšími sklami.
P.S: O hodinku idem na predvádzačku s GTI, tak som dosť zvedavý; dúfam, že aspoň trasa bude lepšia, ako pri ST. :-) -
woody-alien 30.07.13 11:59
« Re: Hlasujem
iudex: Jj, líbí se mi hrát si se zoomem...konkrétně tahle moje fotka by byla bez rozostření ostatních aut úplně o ničem. Takhle se mi líbí, že ostrej Swiftík vykukuje ze šedi ostatních, více či méně rozostřených aut.
A máš pravdu i v tom, že Swift je dost vytížený auto. Pokud je zrovna k dispozici a nemusím něco velkého převážet, beru si do města Swifta vždycky. Výhody malých rozměrů jsou nasnadě a naopak jiné výhody Mondea se ve městě minimalizují. A ještě jedna věc - i s obyčejným Swiftem je to trochu podobné jako u SSS. Je mnohem pomalejší než Mondeo, zátahem ti rozhodně záda nerozlomí a musíš ho honit, aby se pořádně rozhýbal - ale je s ním větší sranda. Což v téhle kategorii aut zas moc běžné není. Aveo, i20 ale třeba i na pohodu zaměřenej Yaris by mě těžko přiměly k blbnutí na hranici (a i za ní) přilnavosti v zatáčkách. ;-) Momentálně se Swift pohybuje na česko-slovenském pomezí, protože jsme ho půjčili ségře, která tráví týden dovolené v Beskydech. -
iudex 30.07.13 09:08
« Hlasujem
Tak nech sa tu kecá aj trochu k veci, zahlasujem ako prvý.
woody: vidím, že si užívaš dlhé ohniská, na využitie rytmu opakujúcich sa vecí je to super a keby Ti nezavadzalo to auto vľavo, je to ešte lepšie. (P.S. mám pocit, že jazdíš viac na ženinom swišťovi než na svojom Mondeu ;-) )
label: dovolenkovú pointu to má, možno trochu škoda času fotenia po západe slnka, namodralé svetlo a trošku prepálená obloha, pri inom svetle (dennom, zboku) by bol impakt o niečo väčší.
Matheas: po dlhom čase zásah, fotka s letnou atmosférou, pekné farby; kompozične ma trošku ruší naklonený horizont a technicky trochu mäkká, neostrá fotka, ale to sú detaily, ktoré nezabránia pódiovému umiestneniu.
Kubass: pekné, má to letnú atmosféru, bod navyše je za osobný prvok v podobe priateľky, možno tu by sa najviac žiadala Tvoja na doterajších fotkách použitá svetelná atmosféra (zlaté, teplé tóny, resp. nostalgický postproces).
anti: zrejme z núdze cnosť, rýchlovka, ale výsledok je dobrý a atmosféru dovolenkovej tlačenice na highway ukazuje názorne.
Thom: u Teba tradične technicky dobrá, super ostrá fotka, kompozícia tiež bezchybná, len tam akosi chýba to "moje auto".
David Silver: pekné, že si sa po dlhej dobe zúčastnil, i ja som pôvodne chcel odfotiť auto s bicyklami na výlete (akurát deti mali iné plány), tematicky teda na 100%, technicky veľká škoda toho silného prepalu vľavo hore.
Thomson: z dovolenkovej cesty to zrejme je, teda téma OK, len ako pri Tomovi chýba moje auto.
-----------------
1. Matheas
2. Kubass
3. Anti
Prvé miesto som mal jasné, pri treťom som dlho váhal medzi antim, labelom a Thomasinom, ale wl ako stále vyhrávajúci závodný kôň dostal na tento závod handicap a Thom predsalen nemal svoje auto.
Inak pochvala každému, kto sa unúval a niečo pridal a prispel tak k nečakane slušnej účasti. :yes: -
white label 29.07.13 12:48
« Re: (Ne)súťažná
iudex
Co je ta "lososová šmouha" nad autem?
P.S. To by mohl říct každý, že začal se sexem až ve 21:55 a nečekal přitom, že se to (zcela výjimečně) protáhne až přes 22. hodinu. Ale tak aspoň někde si "zabojoval"... a snad i "zabodoval", jestli od slova "bod", nebo spíš od "bodat", víš určitě nejlíp ty sám. :*) >:D -
-
woody-alien 29.07.13 10:32
« Re: (Ne)súťažná
iudex: Vzhledem k tomu, že ještě nikdo nehlasoval a také proto, že chápu, že pro vysněný hot-hatch je potřeba přinést v rodině jisté oběti >:-[] , zařadím tě jěště do seznamu soutěžících. Bude-li ovšem ze strany některého jiného soutěžícího vznesena námitka, nezbude mi než ji respektovat a tvá fotka bude nesoutěžní.
woody-alien - [odkaz]
white label - [odkaz]
Matheas - [odkaz]
Kubass - [odkaz]
anti99 - [odkaz]
Thomasino - [odkaz]
David Silver - [odkaz]
Thomson93 - [odkaz]
iudex - [odkaz]