Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 31.07.13  17:17

    « Re: GTI 7 dojmy

    A hľa, zrovna zaujímavý test dvojspojok s nezaujímavým záverom: [odkaz] Škoda že tam neprizvali viac účastníkov. :-)

    Povedal by som, že témou pri voľbe prevodovky do Hothatchu nie je ani tak rýchlosť/efektívnosť radenia ako to, či sa dotyčný chce vzdať jedného zo stavebných kameňov na ktorých sa dá postaviť jazdecká nirvána >:D - citlivé riadenie, presné radenie, točivý motor s rýchlou odozvou, istý podvozok a brzdy, volant do ruky, sedačka čo podrží, ideálne rozmiestnené pedále a ... krásne pokrútená prázdna cesta. :-)

    Inak povedané, šolíchanie spojky v kolónach nebaví asi nikoho, dobre trafené medziplyny na brzdách do zatáčky ale dokážu dať jazde správnu iskru. A čo na tom, že DSG to vie ešte lepšie.
    ______

    Prosím nehádzať ma do jedného vreca so skalnými "manuálistami", osobne patrím skôr k zástancom automatov. :-) Keď som si kedysi myslel, že si kúpim GTI, mal som veľkú dilemu, či ísť do DSG. Nakoniec by som ho asi aj zobral v automate, ale celé sa to nakoniec nejak zvrtlo :-)
  • « 40 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.07.13  15:41

    « Re: GTI 7 dojmy

    w-a
    Nám, co nemáme problém si přiznat, že neumíme řadit, podobné "bonmoty" (zdravím Vysočinu/Pražský hrad) nepřekáží... >:D
    Zřejmě narážíš na dnešní výlev nicku "mustafa":
    "Ano, lopaty za volantem automat jistě ocení." >:-[]

    Jinak ano, cenu příplatku za dsg považuji rozhodně za její největší "slabinu"... a jak už jsem jednou psal, cena za dsg odradila třeba i mojita při konfiguraci rocca R, tam za něj chtěli dokonce + 70 tis.!
    Mě stálo dsg tehdy v Německu (po výraznější slevě) "jen" cca + 40 tis..
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 31.07.13  14:23

    « Re: GTI 7 dojmy

    wl: S DSG souhlas, je potřeba se s ním sžít. Nicméně část těch rozporuplných iudexových pocitů může mít na svědomí. Myslím při té vlastně krátké předváděčce.Právě proto, že práce s manuálem tě zaměstnává a dává ti pocit, že jsi ve hře, zatímco DSG ti nechává příliš času na to hledat vši. >:D DSG oceníš až později, kdy se budeš snažit zdokonalovat v jízdě, v zatáčkách atd. a kdy už ti kvedlání začne třeba překážet. Já bych třeba proti DSG vůbec nic neměl, ale otevřeně říkám, že těch 60.000 se mi zdá příliš. Takže věren diskusním argumentům na home-page volám: Automat je pro lopaty. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 31.07.13  14:10

    « Re: GTI 7 dojmy

    iudex - díky za zajímavý rozbor, v podstatě podobné dojmy jako v dalších testech. Rychlé, kultivované, komfortní, pěkně zpracované, ale málo zábavné a s odtažitým řízením. Zvláště to řízení je prý generaci do generace horší, což je dané těmi debilními elektrickými posilovači, navíc leckde už s proměnným účinkem. Samozřejmě že tvůj dvojkový Focus má mnohem více citu v řízení, to nejde srovnávat, v tomto je tvůj Focus na tom snad nejlépe z předokolek. Rychle mě nenapadá nic podobného :-(
    Pokud chceš auto zábavné na řízení jako Focus, nehledej u nových HotHatchů, ale běž se svézt s GT86 ať vidíš, co na tom všichni mají ;-)
    Je to jak píše o kousek níže Legacy, zábavu v legálnějších rychlostech hledej jinde než v GTI VII nebo Focus ST III :-O

    P.S.: Přesně jak píše Brandon :yes: V GT86/BRZ se bavíš při řízení mnohem více a nemusíš jet jako bezmozek. Ty auta jsou jako ze staré školy, při tom na ně dostaneš taky záruku 5 let, relativně kvalitní zpracování (interiér Golfa to samozřejmě není), naprosto perfektní pozici za volantem, skvělá sedadla atd. Ale ten motor musíš točit, musíš tu zábavu a rychlost odpracovat a ne jen zbaběle zašlápnout pedál a nechat se vézt na vlně velkého krouťáku turbomotoru
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 31.07.13  13:37

    « Re: GTI 7 dojmy

    iudex neuvazujes o toyote / subaru ? cenovo to bude rovnake, nebudes musiet ist 200 aby si mal aky taky pocit rychlosti a rodinnych aut mas dostatok ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 31.07.13  13:26

    « Re: GTI 7 dojmy

    Legacy: ten komfort je naozaj na vysokej úrovni, ani ST na 18kach nie je kostitras, ale GTI je ešte ďalej; neviem, do akej miery to ovplyvnili adaptívne tlmiče, ale určite niečo tiež pomohli. Inak môj dvojkový Focus bol skôr tvrdšie ladený, F III išiel komfortom ďalej (smerom ku Golfu; niektorí hovoria, že vymäkol); takže ohľadom komfortu GTI vlastne potvrdzujem starú labelovu tézu, že GTI s adapt. tlmičmi uberá pocitovo kolesám 1,5 palca. :-) A s tými zmiešanými pocitmi máš pravdu, nenadchlo ma to tak, ako som po prečítaní množstva pochvalných testov očakával (čakal som, že výsledkom testovačky bude moje jednoznačné rozhodnutie objednať GTI) a ST je stále v hre.
    label: s tým DSG máš určite pravdu, ja automatový amatér by som potreboval čas na zžitie sa s prevodovkou a zrejme to bude o skúsenosti, keď jazda s Tebou vo mne výhrady voči DSG vôbec nevyvolala, na rozdiel od môjho šoférovania. Objektívne určite radí DSG rýchlejšie, o tom nepochybujem, je to presne ako píšeš: ťukneš a máš čas sledovať proces radenia, kdežto pri manuále sa sústredíš na prácu s pákou a spojkou. V tomto kontexte tvrdím, že DSG by viac svedčala STčku, lebo to nevyhnutne pri dynamickej jazde žiada obe ruky na volante, kdežto GTI sa dá zvládnuť aj jednou rukou a druhou radiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 31.07.13  12:56

    « Re: GTI 7 dojmy

    Iudex- tuším budeš mať ešte veľmi ťažký výber. Napriek vsetkej objektívnej chvale mám pocit, ze ťa to auto úplne nepresvecillo. :-) myslím, že manuál by na teba spravil väčší dojem, asi by čiastočne eliminoval pocit rychlovlaku rutiaceho sa zavratnou rýchlosťou po okreskách. Inak veľmi zaujímavo napísané, ak by som si mal dovoliť zhrnúť tvoje postrehy, bolo by to asi "fantasticky rýchle, ale trochu málo zábavné". To ma trošku ako fanúšika GTI sklamalo, ak by som teraz vyberal športové auto, primárne by som šiel po pravom opaku - čo najviac zábavy v čo najmenšej rýchlosti. Teda to je trochu moc obecne napísané, výkonu nie je nikdy dosť, ide mi hlavne o to, že by som si rad vychutnal riadenie bez toho, aby som sa rútil krajinou nekresťanskou rýchlosťou. Ale každý uprednostňuje niečo iné a to je fajn.

    Koniec riztraseneho hlasenia zo sedačky spolujazdca na d1 >:D

    P.S. Hovoríš že je komfortné ako Focus na 16"? Tak to je výkon. :yes:
  • « 20 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.07.13  12:49

    « Re: GTI 7 dojmy

    iudex
    GTI ti přišlo na 18" ve městě srovnatelně komfortní s tvým FF na 16" už při poloze normal? Comfort si nezkoušel?
    Potvrzuje se, že G7GTI jde dál, ve šlépějích G6GTI směrem ke kultivovanosti a neomezené denní použitelnosti, navíc je lehčí, rychlejší a s paketem perf. i účinější (trakce/brzdy).
    Charakter G5GTI je (ve srovnání s G6/7 GTI) o poznání bližší (samozřejmě myšleno relativně) k původním G1/2 GTI. G5 GTI bude sice o něco pomalejší, méně kultivovaný a "žravější", než G7 GTI, ale člověk zase není tolik izolován od okolí..., takže zase jsme skončili u toho: "něco za něco".

    P.S. Co se dsg týče, chce to trochu delší dobu potřebnou ke sžití s ním, není to klasický automat s hdm, včetně všech pro i proti. Vyžaduje podstatně citlivější nohu na plynu, než běžný manuál (nebo klasický automat s HDM). Když se ti ale podaří ji "zkrotit" dokáže se patřičně odměnit,. Když jsme spolu jezdili po valašských okreskách, tak sis asi všiml, že mi při ostrém tempu ani jednou dsg nepatřičně/nečakeně neodřadilo. Jinak ten čas potřebný k přeřazení dsg je velmi krátký (nehledě na to, že to jde pod plynem), ale zatímco u manuálu zabiješ celkově podstatně delší čas mačkáním a pouštěním spojkového pedálu + plus řazením v H kulise, tady jen klepneš po tlačítku a máš čas sledovat, jak "dlouho" čekáš na to, až to za tebe (i když podstatně rychleji) udělá dsg. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.07.13  12:14

    « Re: Hlasujem

    anti99
    S tím interiérem GGTI potvrzují má (i iudexova) slova...
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 31.07.13  11:18

    « Re: GTI 7 dojmy

    iudex: Tady je na místě hláška z filmu Forrest Gump, kdy na protestním shromáždění chválí hippie Forresta za projev o válce ve Vietnamu (kterej ovšem nikdo neslyší neboť podlý důstojník US Army mezitím vypne aparaturu >:D ):

    "Řekls to pěkně, řekls všechno" ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 31.07.13  10:39

    « GTI 7 dojmy

    Pardon že zapĺňam diskusiu v dobe hlasovania, ale HH sú tu stále aktuálne, tak pridám svoje dojmy z jazdy s GTI.
    Predovšetkým staticky je GTI úplne inde, ako ST: zvonku viac nenápadné a relatívne decentné (možno na hotheč až príliš), ale to je otázka prístupu a rozhodne vyzerá naživo dobre. V interiéri je to o ligu (možno i dve) vyššie, ako ST: subjektívny dojem kvality a serióznosti je všadeprítomný, od vône cez vizuálny dojem až po ohmatanie. Jediné, v čom je ST lepšie, sú sedadlá: sedadlá v GTI sú síce športové a pekne tvarované, Recará v ST sú ale o triedu ďalej: viac obopnú telo, majú výraznejšie bočnice a celkovo do nich človek vyslovene zapadne; látkové kárované sedadlá v GTI sú tak na polceste medzi komfortnými a športovými, na druhej strane sa v nich sedí pohodlnejšie, umožňujú uvolnenejší posed s roztiahnutými nohami, čo tesné Recará v ST nedovoľujú.
    Po naštartovaní prekvapí hrubý, až nekultivovaný zvuk motora, celkom ma to zaujalo, tvrdím, že pri nízkych otáčkach je motor ST tichší a kultivovanejší (sic!). Žiaľ pre mňa predvádzačka mala DSG, čo je pre mňa dosť nezvyk a spočiatku som sa viac sústreďoval na prevodovku, ako na jazdu samotnú. V štandardnom móde radí DSG komótne, oneskorenie je cítiť, v manuálnom režime je to lepšie, aj tak ale cítim oneskorenie medzi ťuknutím do páčky a samotnou zmenou rýchlosti. Tiež aj v manuálnom režime pri maxime otáčok sama preradí, čo ma rušilo. Motor sa subjektívne nezdá taký výkonný, 230 koní by som mu netipoval, ja viem, že realita je iná, ale subjektívne motor v ST má viac sily, pôsobí potentnejšie a spontánnejšie. Zvuková kulisa je samostatná kategória, presne ako bolo v niektorom teste, GTI viac počuť zozadu, od výfuku, kdežto ST počuť spredu, od motora či sound sympozéra a zvukovo ST jednoznačne vedie; GTI neznie zle, ale je to taký slušný R4, kdežto ST znie ako R5. Jazdne GTI dokonale maskuje rýchlosť, až sa mi zdalo, že je pomalé, ale pohľad na rýchlomer ukázal 140 na okreske, teda rýchle je dosť, len to človek tak vôbec nevníma a ide ako s veľmi výkonným, ale utlmeným diaľničným autom. V porovnaní s labelovým GTI by som povedal, že je tichšie, kultivovanejšie a akosi menej dravé, hoci objektívne to bude naopak. Ani do výfuku tak pekne nestrieľa, ako GTI 5. Auto som pekne prevetral na známych cestách (množstvo kruháčov a medzi nimi rýchle rovinky, ako aj v meste) a jazdne objektívne výhrady nemám, javí sa rovnako rýchle, ako ST, len také menej divoké, čo vzbudzuje (falošný) dojem, že nie je tak rýchle a zábavné. V meste je GTI ako bežné auto, plne porovnateľné s mojím FF na 16kach, dostatočne komfortné, slušne tlmiace nerovnosti, žiadne ťahanie vo vyjadzených koľajach, skrátka pohoda na rozdiel od ST, ktoré nebolo v meste úplne vo svojom živle (tlmiče boli v režime normal). Tiež ma zaujala absolútna absencia torque steer, žiadne ťahanie za volant, pekne jednou rukou, čo u ST pod plynom nebolo vôbec možné. Možno s týmto eliminovaním torque steru súvisí aj absencia citu vo volante, ako písal LV, spätná väzba je minimálna až žiadna, ST síce ťahá za volant, ale zároveň človek viac cíti kolesá a cestu, riadenie je strmšie a bezprostrednejšie, u GTI je od toho viac izolovaný, dovolím si povedať, že môj bežný Focus má viac citu vo volante, ako GTI. Ale pri normálnej jazde je to výhoda, človek ide uvoľnenejšie. Inak nuansy typu práca samosvoru nie som schopný vzhľadom svoje nedostatočné šoférske schopnosti/skúsenosti posúdiť.
    Každopádne je GTI sakra rýchle auto, objektívne nemožno mať žiadne výhrady, v kruháčoch prechádzaných na doraz držalo ako pribité (deň predtým som tadiaľ na FF skoro vyletel v podstatne nižšej rýchlosti), dá sa povedať bez námahy, na rovinke pekne zatlačí do sedadla. Len je to celé také pohodovejšie, uvoľnenejšie, človek má pocit, že to auto sa ani nezapotí, rýchlosť nedáva najavo, zvukovo je utlmenejšie, distingvovanejšie, samozrejme v meste a pri pohodovej jazde príjemnejšie, komfortnejšie. Skrátka presne ako písal wl, ST viac ohúri, spraví prvotný lepší dojem, pôsobí dravšie a viac "hot", zatiaľ čo GTI spočiatku tak neohúri, žiadne "wow" a až s odstupom si človek uvedomí, že vlastne mu nemá objektívne čo vytýkať, bolo rýchle, jazdilo skvele, len to je viac skryté vďaka väčšej kultivovanosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Fotosoutez-Moje-auto-cz

    Fotosoutěž Moje auto.cz 31.07.13  09:25

    « Seznam soutěžících pro hlasování

    Přihlášeni jsou:

    woody-alien - [odkaz]
    white label - [odkaz]
    Matheas - [odkaz]
    Kubass - [odkaz]
    anti99 - [odkaz]
    Thomasino - [odkaz]
    David Silver - [odkaz]
    Thomson93 - [odkaz]
    iudex - [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 31.07.13  09:16

    « Poslední den hlasování

    Ještě dnes 31.7.2013 můžete až do 22.00 hodin hlasovat pro vybraná dílka našich soutěžících. Zatím je to celkem tristní, tak doufám, že do večera se to změní k lepšímu. Včetně mé osoby, pochopitelně. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto anti99

    anti99 31.07.13  03:56

    « Re: Hlasujem

    panove, americania maju jasneho favorita v clanku "23 najpopularnejsich aut v US" to chevrolet natiera vsetkym
    "Chevrolet is doing things right with its Sonic as it returns to the No. 1 spot in the ultracompetitive subcompact-car segment. The Sonic lineup was sweetened for 2013 with standard Bluetooth phone connectivity and blind-spot mirrors, both welcome features. The addition of the sporty turbocharged RS model spices up the commute with its sport-tuned suspension and shorter gearing. It could even poach some potential Volkswagen GTI buyers who are on a budget."
    >:-[]
    ale GTI si najde svojich ludi vsade:
    "Compact sporty car | Volkswagen GTI
    This category should really be named the Volkswagen GTI segment, since the car has defined "compact" and "sporty" since the beginning. It was a bit of a shock to see MINI in front in last year's study. However, though relatively unchanged since 2012, the GTI returns to the throne in 2013 because it offers the best all-around package in the segment. It may not be the fastest or most nimble when compared with the Mazda Mazdaspeed3 or Ford Focus ST, but it has an interior that is untouchable and a suspension that won't jar fillings loose. We think consumers have returned to their senses."
    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.07.13  21:28

    « Re: Hlasujem

    w-a
    Naprostý souhlas, taky koncepce (technicky) těchto vozů jsou prakticky stejné.
    Třeba právě rozdíl statických dojmů (interiér a zpracování GGTI spíš na úrovni prémie) je tradičně mnohem větší, než rozdíl v jízdních schopnostech obou rivalů (i když třeba taková spotřeba v testech vychází u ST skoro o dva litry vyšší, což není úplně zanedbatelné, a to ve více testech). GTI je v tomto ohledu (ve srovnání s ST) opravdu "vypiplané" k relativní dokonalosti, která mu zároveň logicky (minimálně částečně) brání mít typicky "rebelský" charakter. Podstatné je, že je to záměr VW, který buď bereš, nebo naopak necháš tak a jdeš jinam...
    Osobně by mi aktuálně (na rozdíl od G7GTI) nejen u FocuSTu chyběla hlavně možnost komfortní polohy DCC (viz i G6GTI) a aktivní dif., navíc jako příznivec dvojspojky v hh bych měl rozhodování mezi těmito hh zase výrazně usnadněné.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 30.07.13  20:42

    « Re: Hlasujem

    wl, iudex: Ono se ani nedalo čekat, že by při jedné zkušební jízdě GTI Focus takříkajíc zadupalo do země. Bez ohledu na vítězství ve srovnávačkách, která se skládají ze střípků jednotlivých aspektů jízdy a užívání, si musím vzpomenout na větu, kterou wl pronesl při našem setkání v Rožnově. "Nakonec zjistíš, že ta dvě auta (míněno GTI7 a FoST) jezdí plus mínus stejně. A půjde hlavně o ten pocit, který z toho auta máš, o celkové sladění, zpracování atd." S tím naprosto souhlasím. Jízdně neuděláš chybu ani s jedním. A někdo dá prostě víc na ten hot efekt, někdo víc ocení volkswagenskou vypiplanost v detailech. Tady není na místě soudit, oba ty přístupy jsou legitimní a sám se mezi nimi často zmítám. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.07.13  16:31

    « Re: Hlasujem

    iudex
    Vaverka byl mimo především rozsahem a obsahem textu + ojedinělou kritikou manuálu.
    Co říkáš na interier (byla tam kombinace s alcantarou?) a DCC + 18" v poloze komfort?

    Jinak právě podle aktuálních srovnávaček (G7GTI vs FocuST) by měl být jakýsi "jízdní wow efekt" (zejména na první svezení) výraznější u STéčka, od vzpomínaného tahání za volant (celkově GTI víc maskuje skutečnou rychlost) až po výraznější dopovaný zvukový projev STéčka, které tak působí více "hot rebelsky". GGTI (nemyslím jen přímo 7. g.) se ti pod kůži hned po prvním svezení tolik nedostane, to si tě získá časem při denním používaní, kdy ti jeho prvotní relativní (na poměry hh) nevýraznost přijde naopak vhod. O víkendu měl známý (v Praze) k dispozici G7GTI a na první svezení taky nebyl nadšený, chyběl mu větší/výraznější fun faktor, ale protože ho měl na celý víkend tak nakonec říkal, že celkově pozměnil názor, že je to celkově výborné auto s výborně sladěným motorem a podvozkem, se kterým, čím déle jezdíš, tím ti přijde lepší/dokonalejší. A to přesně vystihuje filosofii GGTI obecně. Neohromit okamžitě, ale o to víc časem přesvědčit. Ale neznamená to, že jsou limity STéčka dál, než u GTIčka (viz objektivní měření) a jejich "hledání" je zábavné i u GTIčka.
    Třeba v aktuálním AUTO7 je převzatá srovnávačka (GTI vs ST) v češtině a přesto, že tam docela přesvědčivě (celkově) vyhrál G7GTI perf., tak píší, že čistě zábava je větší s STéčkem.
    Vypadá to, že ST bude o poznání víc hot! a GTI zase víc "heč!".
    Co se týká půjčení hh na ostré svezení,klidně bych dal jednorázově přednost STéčku (nebo ještě výrazně ultimativnějšímu MRS Cup), ale vlastnit bych chtěl GTIčko, což je zřejmě něco, co se pravděpodobně nezměnilo ani u současných generací kompaktních hh.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.07.13  15:46

    « Re: Hlasujem

    wl: Bolo to Performance, klasicky výbavou nabitá predvádzačka, biela perleť, 18ky, DSG, adapt. tlmiče, bixenóny, navi... [odkaz]
    [odkaz]
    Bol som jeden z prvých, čo ho na SK vyskúšali, ešte nešlo ani novinárom. Teraz nemám čas na rozpisovanie, len jednou vetou: výborné zvezenie, avšak po oslavných testoch som čakal možno trošku viac, nerád to píšem, ale Vaverka nebol až tak úplne mimo vo svojom teste (ktorý som sám kritizoval). Takže stále nemám rozhodnuté a ST zostáva v hre.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.07.13  13:06

    « Re: Hlasujem

    iudex
    A bude to GTI s performance paketem?
    Udělej nějaké nějaké foto exteriér/interiér. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.07.13  12:07

    « Re: Hlasujem

    wa: ideš na to správne. Práve na vypichnutie objektu, jeho izolovanie od (nechceného) pozadia sa dlhé sklá používajú (okrem obligátneho priblíženia). I preto sa portréty fotia hlavne dlhšími sklami.
    P.S: O hodinku idem na predvádzačku s GTI, tak som dosť zvedavý; dúfam, že aspoň trasa bude lepšia, ako pri ST. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…