Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 18.08.13 18:59
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Ale tak aspoň trochu to pojede, když to má 130 koní (96kW), 320 Nm a z nuly na sto za 10,1 sec ;-)
Provozní hmotnost 1395 kg je taková normální.. Jaká barva a výbava?
Ale dívám se, že se dělali i silnější diesel ;-)
[odkaz]
P.S. To na tom budeš s tou rychlostí ale stejně "průměrně" (mizerně) jako ta moje i30 1.6i se skromnými 120 koníky, nižší váhou a zrychlením za 10,5 sec ;-) -
Ronault. 18.08.13 18:38
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: Jo, u nás ano, v Německu je ještě dvoulitr. Tohle má ale 320 Nm, což je stejně jako 2,0 TDI a jízdně se to i tak chová... jel jsem to tak před rokem a byl jsem překvapený, co to umí. Mrkni na testy, třeba na auto.sme.sk
No uvidíte, pravděpodobně během příštího týdne by mělo auto už být, do té doby to nějak přežiju i pěšky, když to mám 50 m do práce :-) -
iudex 18.08.13 14:51
« Re: A zase ty HotHatche
Thom: možno je čítanie priveľkého množstva testov, kde spievajú chválospevy na GTI nakoniec kontraproduktívne: Potom pôjdeš nabudený s prehnanými očakávaniami na testovačku a možno nakoniec trochu sklamane zistíš, že to auto je len o niečo lepšie, ako Tvoje staré GTI. Aspoň ja som išiel na predvádzačku s podobnými očakávaniami a nakoniec sa žiadne očakávané K.O. smerom k ST nekonalo (teda až na K.O. v interiéri).
Sám sa budem pred definitívnym rozhodnutím musieť ešte raz na obe autá pozrieť. -
Thomasino 18.08.13 10:05
« Re: A zase ty HotHatche
WL - díky. Ten Megane RS byl obyč, nebo Cup?
Tomu skoro stejnému zrychlení sice moc nevěřím, protože u GTI uvádí oficiálně 6.4 (pak se dá neměřit jako vždy o 2 sec lépe, viz. test AMS - u mého taky uváděli 6.9 a Autocar naměřil 6.7) a Megane RS uvádí 6,0 sec, ale v praxi se dá naměřit bez problémů 5,8 sec. Ale to jsou stejně relativně malé rozdíly, je dobré sledovat zrychlení na 160 km/hod.
Ohledně toho výkonu není až tak důležité jestli je výkon 230 nebo 250 koní, příp. 265 koní v režimu Sport u Megana, důležitá je taky váha, krouťák, průběh výkonu a krouťáku, zpřevodování apod. Rozhodně to ale vypadá, že se GTI Performance hodně povedlo, takže se už těším na testovací jízdu :-) Sice ten zadek stále vypadá vysoký jako dodávka (ikdyž je nyní GTI o chlup nižší a širší), ale třeba bych to znovu překousl (v tmavší barvě to vypadá lépe než ve světlé). GT86 vypadá mnohem "sportovněji", stejně jako se mi líbí Megane RS o dost více než GTI (jen zepředu GTI vypadá o poznání lépe). Z malého výběru barev u GTI jsem ale opět zklamaný, ale u Megana je to podobné, teda až na tu zářivou žlutou - to se trochu odvázali. Bohužel ta pěkná modrá už objednat nejde, tu si asi šetří na ostřejší verzi Megana RS, která podle všeho ještě přijde.
edit: pružné zrychlení GTI Perf. versus Me RS:
[odkaz]
-
woody-alien 18.08.13 08:31
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Ron: 5 litrů je hezkých, o to nic, ale moc s tím nepočítej. Teď když si budeš moct dávat Octávky jako předkrm ;-) ,tak toho taky využiješ. Taky bych mohl jezdit za 6,5 litru a jezdím minimálně o litr víc....to ti nedá. Ale je fakt, že tahle 2.2 není moc úspornej motor, s webpajou jsme probírali, že 2.0 TDCi 120kW je schopnej jezdit o víc než litr úsporněji a přitom jízdně už moc nezaostává. Ale řečeno slovy písně J.Dědečka:
"Mně to nevadí a já se nezlobím
a já se nezlobím
ten motor je můj Řád a tím se ozdobím
a tím se ozdobím." >:D -
woody-alien 18.08.13 08:16
« Re: A zase ty HotHatche
wl: No a teď, když si k tomu připočítáš, že GTI7 v testech boduje i velmi sympatickou spotřebou (budiž, u podobných aut to není primární požadavek, ale potěší), tak musíme konstatovat, že VW nejspíš při konstrukci a výrobě GTI uzavřel smlouvu s ďáblem podepsanou MaxxMotionem 100. >:D ;-)
Btw. níže zmiňovaná Astra OPC sklidila od Jandy chválu za spotřebu při jízdě na doraz, ale úsporně jezdit neumí. Běžná kombinace se pohybuje mezi 11 a 12 litry. Jasně že nic strašnýho na 280k auto, ale když jsi psal hodnoty vašich GTI5 a GTI6, tak to je rozdíl cca 2litry, možná i víc. -
Ronault. 18.08.13 02:52
« Re: A zase ty HotHatche :-)
woody: To mi trochu vnuko myšlenku, že bych mohl na novém autě realizovat buď našeho prvního Favorita béžová s červenou linkou a nebo rovnou zázraka a dát ho do celofolie v jeho barvě :yes: >:D
No ono to má tuším v názvu energy na druhou, takže to nebudu žádné ořezávátko :-! Pravda, závodit s Tebou raději nebudu, maximálně ve spotřebě, očekávám, že po zajetí budeme kolem 5l/100km, héééč :-! >:D -
woody-alien 18.08.13 00:42
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Ron: Nj, na barvu to nejezdí a když tak dáš nějaký polepy....třeba modrej s nějakou vkusnou linkou. ;-) >:D
Pořád bych si spíš vsadil na Pažouta 200/450 než na Horáčka (Rendlíka) 130/320. Někdo si holt tu energii musí dát aspoň do názvu a někdo ji tam prostě má. >:-[] -
white label 18.08.13 00:03
« Re: A zase ty HotHatche
Th
Na nové Scirocco už teď ve Frankfurtu klidně zapomeň, letos určitě nic konkrétního nevyjde.
Větší srovnávačka s podrobnějším měřením vyšla začátkem července v AutoZeitungu.
G7GTI Perf vs MRS vs FoST vs ARGQV.
Celkově vyhrálo GTI, ARGQV propadla. FoST byl druhý a jen těsně za ním celkově třetí MRS. GTIčko bylo jen velmi nepatrně pomalejší, než MRS a například z 0-100 dosáhli v reálu shodné hodnoty 6,0 s a 0-200 byl MRS rychlejší jen o jedinou desetinu s (22,1/22,2s, pro srovnání FoST 24,2s) ), z 0-60 byl zase o desetinku rychlejší Golf. Max speed MRS-254, GTI-250, ST 248. Když vezmeš v potaz výkonový deficit GTI (na ST mu chybí 20PS a na MRS dokonce 35 PS) tak je to skoro neuvěřitelné, kdyby mělo GTI motor naladěný taky na 250-265 PS (což by nebyl žádný větší problém, viz 300PS u S3/GR), pak by v těchto měřených disciplínách muselo snadno sfouknout i MRS.
Brzdy mělo v testu nejlepší GTI, za studena se mu ještě MRS na chlup vyrovnal, ale za "tepla" zastavil ze stovky Golf na dráze jen 33,78 m dlouhé, tedy o 1,62 m kratší, než MRS (proti ST o 2,02 m a proti ARG dokonce o 4,22 m kratší), což není žádný zanedbatelný rozdíl.
-
Ronault. 17.08.13 21:33
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Woody: Potřebuju aby mi to někdo namaloval ve photoshopu, jestli démant nebo hvězda...
Napadá mě ještě jedna veze, na masce démat a ne špičku kapoty si dám hvězdu :-! >:D
Jsem netušil, že policajti mají ty pasaty i v šedozelené :-O >:D Trochu mě jen mrzí ta barva, holt ve skladovkách si člověk nevybere...
Dostaneš se k předváděčce mého energy motoru a budeš mít jasno... :-! >:D -
woody-alien 17.08.13 21:30
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: MegRS mě nijak neláká, zrovna tak jako překvapivě "levná" Astra OPC. Ta má btw. velmi rozporuplné testy - od neuvěřitelného chvalozpěvu na Autoforu (Janda) až po velmi smíšené pocity (hoooooodně rychlá ale hůře ovladatelná) na driverswebu. V případě varianty 2 (auto víceméně pouze pro mě) bych řešil spíš volbu mezi 3-dv GTI Performance (současné Šíro 2.0 TSI mi ve srovnání s GTI7 Perf. nedává moc smysl) a mezi nějakým "naštvaným" prckem. Ale kdo ví, třeba se dostanu ještě k nějaké předváděčce jiného kandidáta a ještě svůj názor pozměním. -
Thomasino 17.08.13 18:21
« A zase ty HotHatche :-)
Tak jsem si dnes koupil A-M-S (číslo září 2013) kvůli tomu testu sedmičkového GTI Performance, Focusu ST, 125i M paket a A250 Sport. Právě jsem ho dočetl a především podrobně zkouknul výsledky naměřených hodnot (snad se jim dá aspoň trochu věřit). Fakt na tom GTI Performance něco bude ;-) :yes: Taky jsem si pročetl popis funkce toho aktivního diferenciálu u GTI Perf. a slabiny které mi vadily u šestkového GTI jsou zřejmě odstraněny. Jako třeba slabší krouťák a malá trakce na výjezdech z ostrých zatáček v serpentýnkách v Alpách, tady výrazně vyšší krouťák pomůže a hlavně půjde díky samosvoru o hodně lépe přenést. Taky lepší a větší brzdy jsou fajn, zvláště když se koukám na porovnání brzdné dráhy ze 160-ti a ze 190-ti, tak je na tom GTI vždy nejlépe. Naměřený čas 0-100 za 6.2 sec je dost slušný, to se už skoro blíží Meganu RS 265 Cup s 5.8 sec. Chtělo by to nějaký pořádný test GTI Perf. s Megánem RS 265 Cup, ten by mě hodně zajímal.
Ale tak nejdůležitější je stejně vlastní pocit a vnímání, takže do měsíce budu mít lepší porovnání. Už si domlouvám zapůjčení Megana RS 265 Cup, taky budu mít v brzké době konečně možnost svezení se sedmičkovým GTI Perf., stejně jako na celý den zapůjčenou GT86 ;-) Plánuji to vše plus mínus na stejnou dobu v rozmezí max. 2 týdnů, aby porovnávání bylo k něčemu. Ideálně se snad domluvím znovu i na projetí s mým bývalým šestkovým GTI pro "kalibraci" zážitků :-)
P.S: Třídvířko se mi u šestky moc nelíbilo, u sedmičky je na tom o něco málo lépe. Ale stále to není úplně ono. Více zešikmená zadní část ve stylu třídvéřové A3 nebo Megana RS se mi zamlouvá o hodně více. Ještě jsem hodně zvědavý na nové Scirocco, možná ho představí zanedlouho ve Frankfurtu. Ale než bude verze Scirocco R, to si ještě minimálně rok až 1.5 roku počkáme :-( Ale kdyby bylo k sežrání, možná bych vydržel, to je pak jasné že do něj promítnout techniku z GTI Perf. U normálního Scirocca 2.0 TSI předpokládám ten samosvor nebude.