Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 19.08.13 09:52
« Re: A zase ty HotHatche
Thomasino: Kecy z lavic ZŠ, ty že máš řidičák? ;-)
Krátký se mi vůbec nelíbí, má málo místa vzadu a neplánuju zůstat do 45 sám a mít jen auto ;-)
Ad rozsah použitelných otáček, koukni na videa, kde je 1,6 dCi použitelný, ale to je na diskuzi plakátového kovboje trochu těžké téma ;-)
A neštengruješ mě, spíše ze sebe děláš blba ;-) Viz reakce ostatních -
Thomasino 19.08.13 09:33
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Takže pro tebe nebude problém to pak vyzkoušet a porovnat, že? ;-)
Krouťák je samozřejmě mocná zbraň, ale taky je ten rozsah využitelných otáček omezený, jen je u dieselu posunutý dolů. U atmosféry je zase nahoře a musí to tam člověk držet. Ano, pokud ta dálnice bude hooodně dlouhááá, tak mi s tím tvým o něco málo ujedeš, ale nebude to o moc. On ten údaj o zrychlení z nuly na sto taky o něčem vypovídá, víš >:-[] A rozdíl 10.1 versus 10.9 sice nějaký je, ale ne moc velký.
Ale celá ta debata je samozřejmě zbytečná a ničem, ale aspoň je nějaká sranda tě tady štěngrovat >:D >:D Kdyby jsi byl co k čemu, koupíš si to aspoň v krátké verzi a ještě lépe si koupíš něco zábavného. Jsi mladý, nepotřebuješ zatím takové auto. Za 10 let si budeš říkat, proč já si tehdy více neužíval auta. Teda pokud jsi aspoň trochu petrolhead ;-) -
woody-alien 19.08.13 07:11
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Bud: Jj, to byl jen takovej vtip na adresu "vysvětlovačů" jak je možné, že prémiový výrobce se zahazuje s mainstreamem, a to ještě francouzským. 1.5 dCi se dává do Áčka a Béčka, a teď pozor - 1.6 dCi 96kW přijde do Vita a do C-klasse. Tam se samozřejmě musí upravit pro podélnou zástavbu. Každopádně po přečtení zdejší diskuse jsou teď ve Stuttgartu trochu na vážkách, jestli tam místo dCi nemaj použít raději 1.6 MPI od Hjondéé, když je to takovej TDI-killer. >:D
PS: Thomasino - ten dvojnásobnej krouťák s maximem už v 1750 otáčkách je pro i30 1.6 smrtící koktejl, to se můžeš třeba uřadit. Jasně, chápu, je to hrozná nuda šlápnout na plyn a vyrazit kupředu....ale na silnici ti prostě když bude chtít, jak se říká nedá ani čuchnout. ;-) -
anti99 19.08.13 07:00
« Re: A zase ty HotHatche :-)
gratulacia Ronaultovi k vyberu noveho / predvadzacieho/ ,lepsie ako jazdenka. A kedze je uz rozhodnuty tak iba informacne jeden inzerat s fotkami:
-cena 3000$
-vyroba 2010
-srdce jak byk
-smerovky jak hovado
-spotreba nema konkurenciu
-imidz v CZ uplne bez konkurencie
-funfaktor vyzaruje z kazdeho pohladu nan, hlavne z predu
-pravidelny servis kazde 4 mesiace
-vsetkych na ceste schova alebo odstavi
[odkaz]
-
Ronault. 19.08.13 00:57
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: Nesnaž se tady jako had vykroucet, od samotného počátku jsem psal o 2,0 TDI, ani jednou jsem o 1,6 TDI nemluvil, protože o něm jsem ani neuvažoval a tady se nezmínil, projdi si zpátky diskuzi, na tu jsi reagoval, že mu na dálnici stíháš, teď najednou jen do 160 km/h. A povím ti to takhle, jel jsem ve středu 1,6 TDI v Octavii III a nestíhal bys jí ani kdyby sis to podřadil až na zpátečku. A rychleji po dálnici nejezdíš proto, že to ani rychleji nejede, a když se najde dostatečně dlouhé klesání, tak pak vydržet ten kravál, to je nad lidské uši. Já to znám, já na atmosférické 1,6 má nacouváno více než ty naježděno. ;-)
Co tobě bylo jasné, to by se tu nikdo z nás nesnažil ani luštit z křišťálové koule, pokoušet se tipovat, co Thomasinovi dojde či nedojde, to je jak tip do loterie.
Ad tvá výzva srovnání tabulkových hodnot. Na tvou o vteřinu pomalejší i30 dodávám, že je to 156 proti 320 Nm, což je více jak 2x tolik - slabší nebiju, pak pláčou. ;-) 1,6 dCi by tvé Hyundai sluplo jako tyčinku Deli >:D
Prosím tě moc, kup si už zase něco silnějšího, ať můžeš na pískovišti zase machrovat s největší bábovkou, když se o to pokoušíš bez soudnosti s tím málem, jsi pro smích ;-)
PS: Už to vidím, jednou Thomasino soutěžil na D1 s Octavii 1,6 TDI a byl nadšený, že jí stíhá zatímco řidička za volantem si právě dodělávala make up v zrcátku a vytočené i30 si řidičem hryzajícím volant si ani nevšimla >:D -
Thomasino 19.08.13 00:32
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Nikdy jsem nepsal nic o tom, že drtí dvoulitrové TDI. Máš buď špatnou paměť, nebo špatné oči. Skákni si ke kolegům na vyšetření ;-) >:-[]
Jen jsem psal, že nemám problém stíhat na dálnici Oktávkám TDI v táhlých kopcích, což je fakt. Že to vyžaduje občasného podřazování a držení se ve vyšších otáčkách je taky pravda, ale taky mluvím o rychlostech do 160-ti, protože rychleji po dálnicích většinou nejezdím. Nemám přehnané iluze o rychlosti a zátahu té moji mrdky, ani se o tom nesnažím nikoho přesvědčit. Kdyby byla tak rychlá jako GTI či Me RS, těžko bych o ní psal že je to dočasné řešení a nepokukoval už po nástupci nebo druhém autě. Ale s tebou je to marný, je to marný, je to marný >:-[] >:-[]
Ale bylo mi jasné, že když napíši něco ve smyslu, že 1.6 diesel v Megane kombi na tom nebude o moc lépe než 1.6 benzín v i30, že se chytneš ;-) Nezklamal jsi :-)
Ale jestli chceš, až zajedeš motor, můžeme to na dálnici zkusit, jestli mi ujedeš nebo ne >:D A stejně tak pak na okresce ;-) Jen doufám, že to budeš mít pojištěný >:D
P.S.: Pokud chceš porovnávat, tak musíš být přesnější a brát těžší kombi, který má 10.1 a ne 9.8 jako máš v té srovnávací tabulce ;-) A samozřejmě jsem měl před tím na mysli dvojkové Kokty a dokonce jsem ani nespecifikoval jestli 2.0 nebo 1.6, protože to z označení TDI na zádi není poznat..
[odkaz]
-
Ronault. 19.08.13 00:20
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: Nikde mě při ničem nechávat nemusíš, já na rozdíl od tebe mám soudnost, neporážím tady s dýchavičnou jednašestkou dvoulitrové TDIčka, takovou zoufalost jsi schopný vyplodit jen ty. Příště to Hjoundí poníci nandají Megane RS a nakonec rozdrtí (zaparkované) Porsche >:D Školka jede... ještě bys mohl udělat analýzu, které auto je nejrychlejší podle toho, kde mu končí tachometr :yes: ;-)
To je na zlatý ventilek, 1,6 v i30 drtí dvoulitrová TDI v táhlém dlouhém >:D
Ale pokud jsi na tabulky a papírové hodnoty: [odkaz]
Tady je srovnání tvé fantazii bližší: [odkaz] -
Ronault. 18.08.13 23:10
« Re: A zase ty HotHatche :-)
iudex: Dnes se na to vyspím a ráno řeknu definitivní rozsudek, jestli 1,5 dCi nebo 1,6 dCi, ale asi budu volit silnějšího brášku, trochu turboefektu přežiju výměnou za kultivovaný chod a trochu větší výkon. A mělo by to být nové, ne roční. Roční jsem prvně zvažoval u Oktávky, ale ta by byla v podstatě základní výbavě rok stará jako nový Megane 1,6 dCi v Dynamique, což nedává moc smysl.
No a nabídka místního prodejce Renaultu je úderná, v podstatě za cenu menší než 1,2 TCe nabízí 1,5 dCi 81 kW a za cenu 1,2 TCe v Dynamique mi nabízí 1,6 dCi.
No ještě negratuluj, až zítra budu rezervovat a objednávat a pak budu chvilku čekat :-) -
Ronault. 18.08.13 22:59
« Re: A zase ty HotHatche :-)
Thomasino: Dobrý joke >:D 320 Nm vz 130 Nm, to je oprovdu srovnatelné :-) Jel jsem oboje, jak 1,6 od Hyundai (dokonce i lepší 1,6 GDI) i 1,6 dCi v Meganu a 1,6 dCi je jiná liga, konkurenčně výkonný motor ani do i30 nedávají ;-) Mrkni na auto.sme.sk na srovnávačku dieselů a pochopíš.
Jel jsem ještě v rámci posledního rozhodování v sobotu krátký Megane 1,6 81 kW, který už byl zajetý - 90t km, což je konkurent pro tvé Hyundai, tyhle motory jsou dneska spíše brzdou provozu :-)
Když chceš mluvit o jednašestce, která konkuruje mé chystané, tak 1,6 THP nebo Ecoboost, to už je jiná liga než to ořezávatko na tužky, co máš v i30. Vím, že teď naběhne řada vysvětlujících vět proč jsi volil i30 atd., my to víme, tak se s tím sžij a nesnaž se nám vsugerovat, že to je super uber auto.... Taky jsem do dnešního rána jezdil pomalý a slabým autem, ale nedělal jsem z něj nikdy raketu, která konkuruje v táhlém dlouhém 2,0 TDI, to bych se za takový názor musel stydět :-) ;-) -
iudex 18.08.13 21:08
« Re: tema srpen
Rovnako ako woody: cvaknuté mám (z dnešného výletu), ale originalita nula bodov, takže to dávam ako nesúťažnú (ak sa ale nepodarí do deadlinu zrealizovať nápad, ktorý mám v hlave a má i nejakú pointu, tak ju pretransformujem na súťažnú): [odkaz]
Ron: tak to veľká gratulácia, stál si na okraji priepasti zvanej mierne jazdená Oktávka f TéDéÍčku a skoro si do nej spadol, ale našťastie si to zvrátil. >:-[] >:D :yes:
Ad súboj nafta-benzín v pružnosti: Ono netreba ten krútiaci moment dízla fetišizovať, ide o výkon na kľuke; na kolesách so zohľadnením príslušného prevodového pomeru to bude iné, rozhodne tie rozdiely ani v pružnosti nie sú také dramatické. Len pre zaujímavosť moja 1,6EB v Mondeu (240 Nm) spraví 60-100 kmh za 5,5s a dízel 2,0TDCI (320 Nm) to spraví za 6,4s, hoci krútiak by napovedal opačný výsledok.
A aby sme sa bavili konkrétne o i30: s najsilnejším dízlom 1,6 - 94 kW spraví i30ka 60-100 za 6,8s: [odkaz] zatiaľ čo 1,6GDI - 99 kW to spraví za menej - za 6,4s (ale s radením): [odkaz]