Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.08.13  12:02

    « Re: HH novinky

    woody: jasne, podľa časov na okruhu autá nekupujeme (možno okrem Toma ;-) ), plus dá sa nájsť x príkladov, ktoré to celé zrelativizujú (napr. na trati Top Gearu namerali aktuálnemu STčku lepší čas, ako Focusu RS500 s 350k (!), na Sachsenringu ST predbehlo GTI a s OPC sa dvaja rôzni jazdci umiestnili 30 miest od seba. Každopádne ten čas Octavie naznačuje, že ju asi treba začať brať vážne (na rozdiel od doterajších generácií).
    Ad Thom: čo sa Ti na čase GTI nepozdáva? MRS Cup je osobitý robený na okruhy (plus marí sa mi, že pri tom čase boli nejaké otázky s gumami, tuším to boli semislicky), ale inak sa GTI umiestnilo dobre (ďaleko pres ST či MPS).
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 21.08.13  11:48

    « Re: HH novinky

    Jak vyplývá z mojí tabulky:

    Renault Mégane 265 Trophy vs. Volkswagen Golf GTI Performance
    výkon: 195 @ 5500 vs. 169 @ 4700-6200 - kW @ ot./min.
    točivý moment: 360 @ 3000-5000 vs. 350 @ 1500-4600 - Nm @ ot./min.
    0-100: 6,0 vs. 6,4
    vrtání x zdvih: 82,7 × 93 mm vs. 82,5 x 92,8 mm
    pneu: 235/40 R18 vs. 225/45 R17
    pohotovostní hmotnost: 1350 vs. 1382 kg
    objem nádrže: 60 vs. 50 l
    rozvor: 2636 vs. 2631 mm
    vstřikování: vícebodové vs. přímé
    průměr brzd: 340/290 mm vs. 340/310 mm
    přední náprava: náprava s dělenou těhlicí vs. McPherson
    zadní náprava: torzní příčka vs. víceprvkové zavěšení

    Golf je lepší v nižších otáčkách, to okruhové naladění méganu je patrné. Jak je to doopravdy s hmotností, to nevím, na netu se pohybují různé údaje, ale tohle je alespoň z jednoho zdroje. Brzdy má renault menší, ale prý hodně výkonné, torzka nemusí na hladkém okruhu znamenat nějakou nevýhodu a nepřímé vstřikování snad za osm minut motor taky nepřehřeje... a ve všem ostatním golf ztrácí. Určitě nebude mít ani zdaleka tak ultimativní silentbloky. Možná ještě aerodynamiku bude mít lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.08.13  11:41

    « Re: HH novinky

    iudex: Zajímavé to určitě je, je to docela překvapení, ale i kdyby ORS zajela 8:07, tak je to pro mě bezvýznamné. Trochu se divím, že si ty časy někdo takhle bere. Ale pro marketing určitě dobrý... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 21.08.13  11:35

    « Re: Pravá petrolheadovina

    Tak specifická, že kdybych si ji kupoval, volil bych jedině černou, jelikož u žluté bych si myslel, že řídím obří banán a u červené zase obří papriku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.08.13  11:33

    « Re: HH novinky

    Tak musím říct, že čas Kokty II RS na Ringu je poměrně slušný, zvláště s porovnáním s Focusem III ST (dost zklamání ten jeho čas). Podobný čas měl tuším i Focus RS (někde kolem 8:35 jestli se nepletu). Zklamáním je pro mě ale čas GTI VII Performance, pokud je to opravdu oficiální nejlepší možná čas a ne jen nějakého novináře, co tam má odjeto jen pár desítek kol. Rozdíl na Megána RS 265 Trophy, které drží rekord Ringu pro předokolky s časem 8:08, je ještě poměrně velký :-O
    Jinak ale na takovém okruhu jakým je Ring může prý hlavně Koktě pomáhat ta delší záď, kde se s ní dá trochu "pracovat" a pohazovat a pomáhat si tím rovnat auto do zatáčky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 21.08.13  11:33

    « Re: Pravá petrolheadovina

    Kdo je Já První, vím. Zdál se mi takový divný, než napsal, že byl překladatelem AUTOCARu. Zrovna vyšel článek v SM o Lancii Themě, v bazaru a od Vaculíka. Ať si říkají někteří hospodští odborníci, co chtějí, některé jeho články začnou být po pátém přečtení opravdu zajímavé. Věděl jsem, že už jednou psal o „nějaké alfě“, a ona to byla 164ka, o které se Já První zmiňoval, že s ní komfortně jezdí i po D1... Tak jsem mu nadhodil, že by mohl udělat článek o svých zkušenostech a připojil k tomu odkaz na jedno tajné místo v síti, kam jsem zahesloval upload těch dvou článků. Do toho ten jeho zážitek s boxerem... Nakonec z něj vypadlo, že se s Vaculíkem zná a že měl Lancii Themu 2.0 Turbo, Alfu Romeo 164 QV, Alfu 90... Ale je to taky takový zvláštní člověk, vždycky když mu vložím komentář, hned: Tak ted nemam nejakou dobu cas... jsem na letisti a pisu nebo Nechce se mi si s tim delat praci, tady vsichni maji radi stejne jen koncern... No, když tak čtu jeho zážitky s pašíkem...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.08.13  11:29

    « Re: Pravá petrolheadovina

    O koncepci nikdo nepochybuje a nikdo ji nenapadá :-) Já jen napsal, že vypadá zezadu trochu jako MTX ;-) Ale zepředu je hodně zajímavá a specifická.
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 21.08.13  11:15

    « Re: Pravá petrolheadovina

    Thomasino: No, ty jsi teda petrolhead jako řemen. Tohle je nejlepší možná koncepce - motor nad přední řídící nápravou a spojka, převodovka a rozvodovka nad zadní hnací. Jen to mezi se po chvilce uklepalo... A lepší verze pětasedmdesátky, tím pádem i RZ, měly dokonce samosvor. Klobouk dolů nad tím na videu s tou základní šestnáctistovkou - základní diferák měl stejnou konstrukční vadu jako Ford Capri.

    Ale s tím favoritem mě to taky napadlo. Oni mají leccos společného. Třeba motor, u obou automobilek se prvně objevil někdy v 60. letech a pokračoval až přes milénium, kdy už vzrůstající výkon a některé více či méně zdařilé úpravy nezvládala mechanika (V6) a nebo byl tak zdařilý, že musel být z „taktických“ důvodů přiškrcen (OHV). Oba pak byly nahrazeny koncernovými motory, které už něměly takové charizma...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.08.13  09:17

    « HH novinky

    Novinka zo sveta hothatchov (resp. hotliftov): Octavia RS spravila na Ringu čas 8:30 min., to je na rodinný lift až neuveriteľný čas, rovnaký, ako Rocco R, len o sekundu horší, ako Megane RS 2009 a bavorskej M135i kupé naložila skoro 10s!
    A odmerali aj GTI 7 Performance: to má čas 8:29.
    Časy na nejakom okruhu síce mňa až tak netrápia a pri kúpe neovplyvňujú (okruhy jazdiť nemienim), ale čakal by som, že na rýchlom dlhom okruhu ako je NBR NS rozhoduje hlavne výkon, pritom silnejšie STčko malo čas horší, ako (o 30k slabšia) Octa.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 20.08.13  23:36

    « Re: Pravá petrolheadovina

    Šmoulo: Tak to je opravdu legeda. :yes: :yes: Mám takové matné tušení, že nějaké zkušeností s ní má "Ja prvni 123", jestli víš, který to je...
    každopádně svou koncepcí unikát.

    Thomasino: Ach jo... :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.08.13  22:59

    « Re: Pravá petrolheadovina

    Jen zezadu vypadá trochu jako Favorit MTX >:-[] >:-[]

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  22:50

    « Pravá petrolheadovina

    Legendární, superpružný a spolehlivý, alfácký šestiválec, ještě legendárnější koncepce s převodovkou a spojkou vzadu, díly podvozku ze závodní pětasedmdesátky, 1260 kg, udržitelnost bočního přetížení - cca neuvěřitelných 1,1-1,4 G... Tak to vypadá, že tu Alfu RZ No. 11/180, co o ní psali na iDNESu, ještě neprodali. Za 800.000 Kč je to auto srovnatelné s Golfem GTI, na rozdíl od něj se však jedná o zajímavou investici.

    :yes: :yes: :yes:

    [odkaz]

    Jen pro informaci; takhle jezdí výchozí model 75... [odkaz] Jednou si alespoň jedno z nich koupím. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  20:08

    « Re: A zase ty HotHatche

    Tak se sciroccem to vypadá následovně: Patrně přijde v roce 2015, má být kompletně restylované, ale... Volkswagen si stěžuje, že si jej lidé pletou s třídveřovými hatchbacky. Z toho vyplývá, že by se z něj mělo stát dvoudveřové tříprostorové kupé jako Toyobaru nebo P RCZ, jenže VW také rádo odkazuje na své starší modely, čemuž má být nejinak, a Scirocco bylo vždy třídveřákem. Jen to poslední nebylo tak svalnaté. Takže nás, pokud má být zachován původní koncept, a zároveň se má odlišit, čeká buď ještě nižší a svalnatější fastback, nebo cosi jako crossover... 8-s ...
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  19:16

    « Re: A zase ty HotHatche

    Odváže - to asi znamená, že bude větším bratrem XR1 [odkaz] , nebo spíš nic, čemu by měl člověk věnovat pozornost. Možná se na to mrknu, ale pokud vím, tak žádné spy fotos se zatím neobjevily, takže to budou asi jen takové spekulace jako u fabie. Takže ti teď mohu říct, že když se nestane nic zvláštního, bude stát na platformě MQB a používat podvozek a některé motory z lepších variant golfu...
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  18:45

    « Re: A zase ty HotHatche

    WL: Přesně. Když je tak řeč o laufech, minulý týden v pátek jsem prvně viděl v provozu O III RS, bílá, kombík (druhý den pak ještě jednu na dálnici u Bolky, ale to se beztak nepočítá). Pořádně jsem si ji neprohlíd, jen co jsem se za ní otočil, byla fuč :-! K designu bych řekl jedno - většina auta pěkná, předek se mi trochu zdál, jako kdyby si Kabaň chtěl nadrtit bazalku, a místo prkínka použil skicu nárazníku. Možná trochu moc překombinované, ale chápu, když to příznivcům Kie Cee´d přijde poněkud nudné. Ale hlavně jsem si opět potvrdil starou známou věc u škodovky - a že naživo to vždycky vypadá mnohem líp než na fotkách. Na něch mi světla kombíku připadala moc malá a záď moc strmá, ale v bílé akorát, ale hlavně hrozně moc dělal ten difuzor. Najednou se celý zadek snížil, což u onoho strmého zadního skla znamená přeškatulkování z Krabice do Fajn hatch. A samozřejmě výfuk. A samozřejmě kola. A samozřejmě brzdy. Za ty by se nemusel stydět ani Nissan GT-R. Kolik českých kutilů asi napadne do nich udělat pořádné díry a drážky? Můj názor tedy je: Zjednodušte při faceliftu tu příď a dejte do výplní pořádné čalounění, ne jen do kapsy, a budu moc být na škodovku opravdu hrdý. Ale vy to stejně neuděláte, jelikož jste všechnu přidělenou látku vypotřebovali na schránku před spolujezdcem a na schránku na mobil a jelikož pro majitele cee´dů stejně budete dělat nudné auto... Ale že by se mi úplně nelíbila to ne, na iPadu ji mám jako tapetu, bílou, kombík...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.08.13  18:43

    « Re: A zase ty HotHatche

    Modrá je dobrá, konečně zase nějaká výrazná barva, bohužel pro GTI žádné výrazné nejsou (pokud nehodlá člověk zaplatit za special barvu 45 tisíc). Hlavně ta modrá za ty roky k verzi R už patří. Ale ty 4 laufy mi taky už přijdou moc :-O Stačilo nechat dva laufy uprostřed, to byl jedinečný poznávací znak pro eRko. U eRka se mohli více odvázat, aspoň větší difuzor a agresivnější přední nárazník, tohle je jako R-line paket :-(
    Máš nějaké info o Scirocco? Někde jsem na jaře četl nějaký rozhovor, že ve Frankfurtu možná ukáží koncept a v Ženevě seriovou verzi, ale zatím ticho po pěšině. Taky se DeSilva vyjádřil, že u "šíra" se designově trochu více odváží, ale to v jazyce VW stejně nic moc zmanená ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  18:27

    « Re: A zase ty HotHatche

    Který že je to ten nový? [odkaz] [odkaz] >:-[] Ale dost srandy. Zrychlení s DSG pod 5 vteřin zní opravdu pěkně. Pokud zhubne nějakých padesát kilo, budeme-li vycházet z toho, že měl minulý model 1446 pohotovostní hmotnosti, jako že je v tom stejně hrozný bordel, zlepší se výkonová hmotnost z 5,5 na 4,65 kg/koně, což se kupříkladu blíží hodnotě Porsche 911 Targa 4 2008. Cupře R jsem se v blogu věnoval celkem dvakrát, v případě GR jsem tipoval spíš 305 koní - opět o pět :-) (krásný toť jazyk) víc, no ale jak tak vidím, že je na tom výkonově stejně jako S3, tak bych se u LCR nedivil už vůbec ničemu. [odkaz] [odkaz]
  • « 10 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.08.13  18:21

    « Re: A zase ty HotHatche

    Th
    Ta modrá není špatná, ale že bych s ní byl "na větvi" to zas ne. Ty stříbrné kryty zrcátek jsou trochu out, ale nejvíc je škoda ztráty už tRadičních dvou laufů upRostřed, čtyři (a víc) výfuky (2+2 po stranách) se mi nelíbí prakticky na žádném autě, natož k R4, to je tzv. styl - čím víc pruhů, tím víc adidas... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 20.08.13  17:48

    « Re: A zase ty HotHatche

    w-a: No to by sedělo, je to vlastně pochopitelné.
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 20.08.13  17:47

    « Re: A zase ty HotHatche

    WL: Kování k šuplíku do kuchyně, barva na tabuli... >:D >:D >:D hmm, slušnej tuning. >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…