Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 28.03. 11:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
iu...CX-5 je cool.. :yes: Když jsem v 2014 prodal MPSu a čekal na novou, která nikdy nepřišla jako Godot, tak jsem si projel všechny verze CX-5 a byla velká spokojenost. Jen mi tam chybělo to 2.3 l turbo.... ;-) Diesel byl o hodně lepší než benzin, ale zrovna v tu dobu propukla u Mazdy ta aféra s naftou v oleji a tak Mazda vypadla z "rovnice". ;-\ Ale jinak souhlas s tím, že jako rodinné auto by byla v benzinu fajn. Z nafty bych měl pořád trochu obavy. Ale jestli potřebujete ten extra prostor, tak RAVka by byla potom lepší, to je fakt. Tu CX-5 jste měli v benzinu nebo naftě?
Něco z Austrálie....By MATT BROGAN
MAZDA has detailed pricing and
specification for its forthcoming
CX-90 large SUV, the three-row
family hauler due in showrooms
from August priced from $74,385
plus on-road costs.
Now available to order, the “largest
and most luxurious SUV ever to lead
the Mazda range” is offered in three
grades, and with the choice of mildhybrid assisted and turbocharged sixcylinder petrol (254kW/500Nm) or
diesel (187kW/550Nm) engines.
All variants are equipped as
standard with an eight-speed
automatic transmission and rearbiased all-wheel drive system, all
variants offer four selectable drive
modes: Normal, Sport, Off-Road
and Towing, and ride on Mazda’s
advanced Kinetic Posture Control
suspension arrangement.
Mazda has previously outlined
fuel consumption and CO2
emissions figures.
The seven-seat CX-90 measures
5100mm in length, 1994mm in
width, 1732mm in height and rides
on a 3120mm wheelbase. The
numbers make it 25mm longer,
25mm narrower, and 15mm shorter
than the current CX-9, with 190mm
more space between the front and
rear axles.
Mazda says the dimensions mean
the CX-90 offers the same or greater
head- and shoulder room in every
seating row, while also providing
608 litres of cargo space – accessed
via a hands-free electric tailgate –
with all seating rows in use.
Tak toto by bylo zajímavé i když trochu větší.... -
iudex 28.03. 10:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
No popravde RAV4 je u nás potenciálny kandidát na nástupcu Mazdy. Ak polovička niečo 6ke vytýka, je to zlý výhľad (kvôli značne šikmému čelnému sklu, pričom spätné zrkadlo spolu s konštrukciou kamery pred ním zakrýva značnú časť výhľadu. Keď teraz dostala náhradnú CX-5ku, veľmi si pochvaľovala lepší výhľad. Takže najbližšie rodinné auto zrejme bude SUV, CX-5, RAV4 a podobné, pričom RAVka je na tom priestorovo lepšie, ako CX-5. -
pradeda777 28.03. 09:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
iu....ok...díky.....mrknu se na to. V Austrálii jsem měl RAVku už jednou objednanou, ale nakonec z toho byla Integra Type R.... ;-) Jo, a to byly RAVky víceméně poloviční. Teď už je z ní velká kráva. Když jsem ji jednou ve Zlíně v salonu okukoval, tak než jsem ji obešel, tak mě rozbolely nohy.... ;-) 3 dveřák byl tenkrát na délku pod 4 metry a 5 dveřák jen těsně na 4. Teď už 3 dveřák vůbec není a 5 dveřák je 4.6 m dlouhý a navíc ta "těhotná" zadní část....no zkrátka nic pro mě..... ;-\ . Jedině ten 2.5 l motor by byl ok. Znám ho ještě z Austrálie. Ten by byl super taky v C-HR, ale s hybridním ústrojím se nevleze. Oni měli nakonec velký problém i s tím 2 litrem. Proto musela 12V baterka skončit v kufru pod podlahou a objem kufru se tím pádem "scvrkl"... ;-\ Corrola Cross by byla velikostně fajn, ale C-HR se nám líbila víc... ;-)
[odkaz]
[odkaz] -
iudex 28.03. 09:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
dedo: malá rada, ak sa Ti nechce čítať obsiahly návod: na youtube je milión inštruktážnych videí, ako čokoľvek nastaviť. Naposledy som sa trápil s výmenou baterky v kľúči Mazdy, za svet som nevedel prísť na to, ako to otvoriť. Pozrel som YT a hneď som vedel.
Inak mám pocit, že na našich cestách sa roztrhlo vrece s hybridnými Toyotami, najmä Corolly a RAKky sú už pomaly také časté, ako Octavie a Karoqy. -
pradeda777 28.03. 08:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3
tms....návod? K tomu byl byl potřeba ještě návod jak se v něm vyznat a taky jak mu rozumět...a to je v češtině... ;-) Už ho sem tam mám i na nočním stolku u postele, ale vůbec to nepomáhá... >:D
Ale abych jen nehaněl.....sedáky jsou perfektní, výhled z vozu super, v autě klídek, podvozek, i když na 19" je víc než přijatelný a N/V si soudružka moc pochvaluje.... :-! -
pradeda777 27.03. 16:48
« Re: Re: RS3
tms.....mě na těch fotkách nejvíc zaujala ta krásně široká parkovací místa. To jsou v Polsku všechna tak široká anebo jen u Porsche dealera? :-! Jinak k těm barvám. Je dobře, že se pár lidem líbí tyto "lipstick barvy", jinak by byl svět moc smutný a fádní.... ;-) >:D >:-[]
C-HR ? Zatím jen nadávám na ovladače, protože se v nich nemůžu vyznat. Jsem rád, že jsem schopen odjet z garáže a zase pak vše vypnout a zamčít za sebou dveře. Ani nevím jak rychle jedu, protože na mechanický rychloměr nevidím a digitální mě na přístrojovce někde zmizel a nevím jak ho naklikat zpět. Jo, taky už vím jak otevřít kufr.... >:D Kufr je však miniaturní. Tak akorát na nákup... ;-\ -
ThomasinoSmith 27.03. 14:09
« Re: Re: Re: RS3
Tak, tak... Je to hodně o světelných podmínkách, ono stačí se podívat na rozdíly mezi těmito 3 fotkama a to je stejná barva. První jsem fotil já uvnitř, druhá je z FB prodejce (focena něčím jiným), třetí je focené venku a tam ten fialový podtón je výraznější (a tady se mi to líbí nejvíce). Ano, "cyklámen" je správně :-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
iudex 27.03. 13:35
« Re: Re: RS3
Tom: pozeral som tie fotky v mobile a tam vyzerá Ruby Star Neo naozaj úplne ružová. Teraz to pozerám na PC a tu je farba oveľa menej krikľavé, je viac pastelovo cyklámenová. Takže pri týchto výrazných farbách veľa robí (pri obrázkoch) nastavenie displeja a naživo zase svetlo (slnečné, umelé). Ale ako som hovoril 718ka vyzerá výborne v akejkoľvek farbe (Speedfred aktuálne môže potvrdiť).
Malý fun fact: pozerám auto na dovolenku a ako úplne najlacnejšiu možnosť mi vyhodilo... elektromobil. :-O Tak si budem musieť priplatiť za spaľovák. >:D -
Thomasino 26.03. 20:56
« Re: RS3
Včera jsem podnikl malý výlet do polských Katowic, kde jsem stavil v Porsche a Alpine. Jsou mimochodem jen asi 2 km daleko od sebe, navíc na straně směr Ostrava :-)
Chtěl jsem vidět na živo Boxster co tam mají v barvě Ruby Star Neo (Ibalgin), plus zeleno-šedou Aventurin na 911 Targa a také ten alcantara-kůže interiér, který tam mají na jetém Caymanu (Carmin Red). Ta růžová Ibalginová je zajímavá, ikdyž jsem podle fotek čekal silnější nádech do fialové, ale taky stál uvnitř pod zářivkama, takže na denním světle to bude zase vypadat jinak. Spolu s modrou SHARK Blue a zeleno-šedou Aventurin byly u mě ve finále. Možná ještě s tou křiklavou zelenou Python (na konci fotek). U Alpiny jsem viděl tu jejich novou oranžovou na A110S a ta má pěkně trefený odstín. Za to křiklavá fixková žlutá se mi nelíbila. Uvnitř byly tři modré. Škoda že taková oranžová není pro Caymana, pak by to byla jasné volba :-) [odkaz] -
speedfred 23.03. 10:42
« Moto
Zase nejaký bordel to nerobí a zniesol by som aj viac hluku. Na dlhé cesty to bude asi ok.
Celý komplet je aj s homologáciu.
Inak keď som radil cez QS tak si do výfuku vedel prdnúť aj sériový výfuk, teraz to je ešte kapánek ostrejšie hlavne v tuneloch. :-)
SW sa nahrával iba kvôli výfukovej klapke a catu, inak zatial neprebehlo žiadne navyšovanie výkonu, mám ale pocit že to ide teraz trocha lepšie za plynom. -
-
speedfred 22.03. 19:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M240i
HP Corsa. Nie len výfuk ale aj zvody + kat a klapka von a nový SW.
Pri prvej jazde to tak strelilo až som sa sám zľakol. >:D -
Dany 22.03. 12:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M240i
woody: Super že si to vytiahol. Oťukávací režim je super na zábeh. Po tisícke by som vymenil olej. Nabíjačka super, tiež ju mám. Treba dobíjať viac krát za zimu, ideálne vytiahnutú baterku. Motorka stále niečo cucá, bude tam imobilizér.
Ja musím vymeniť prednú gumu. Po Dolomitoch sa na tom trojuholníku nedá jazdiť.
V premávke je treba rozmýšľať za všetkých, na križovatkách byť opatrný ako na vedľajšej, pri predbiehaní počítať, že niekto odbočí na poľnú bez blinkra... To bývajú najhoršie situácie.
Prajem iba šťastné kilometre bez nehody.
Fred, čo si dával za výfuk? -
woody-alien 21.03. 20:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M240i
Dany: Jj, poté co jsem dobil baterku (koupil jsem si nabíječku CTEK a hned vyvedl konektor od baterky pod zadní část sedla, abych to příště už jen napíchl a nemusel sundavat přední sedlo) jsem slavnostně v neděli po ránu vyjel na projížďku. Víceméně piánko, sice bylo teplo, ale silnice byly navlhlý. Vrátil jsem se asi za hodinu po nějakých cca 50 kilometrech a jedné pauze na cigáro.
Na nějaký jízdní dojmy to moc není, jen snad že je CB650R pro prakticky znovuzačátečníka strašně příjemná motorka, která schroupne téměř jakejkoliv kvalt, hezky se ovládá, nemusíš jí do ničeho nutit ale není ani moc hrrr...a samozřejmě umí být i dost rychlá...ale to až časem. Vůbec bych do ní při jízdě neřekl, že má víc než dva metráky. Bavilo mě to a budu jezdit co nejvíc to půjde. Jo a taky budu potřebovat nějakej báglík na sedlo, takhle jsem nezbytnosti jako mobil, šrajtofli a cíga musel buď narvat do miniprostůrku pod sedlem nebo zapnout do bundy.
Nicméně život píše krásné příběhy. Po obědě jsem pak šel se synem na školní hřiště, mobil jsem nechal doma a kolem třetí se rozezněla siréna. Svolávali se hasiči a za chvíli už svištěli po státovce. O chvilku později sanita. No a ještě o chvilku později vidím, jak se státovka zastavila a štosujou se tam auta.
Nějak ve čtyři jsme se vrátili domů, vezmu mobil a asi patnáct zmeškaných hovorů. Musel jsem následně psát zprávy, že jsem to opravdu nebyl já. Navíc na facebooku (odkud známí a příbuzní čerpali info) se psalo rovnou o smrtelném zranění... ;-)
[odkaz]