Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.12.  12:01

    « Re: Re: RWD alebo xDrive

    pd7
    Tak za mě určitě lepší předek, než zadek.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.12.  09:55

    « Re: RWD alebo xDrive

    iu.....současná 2 kupé je opravdu moc povedené. Styling.... :yes: ALE! Bez manuálu bych ji nechtěl. Já vím, těch koní je tam na krocení hodně a A/T by určitě pomohla, ale na to moje seniórské ježdění by nebyla potřeba. Na minulý model jsem se v Brně dlouze a několikrát díval než jsem objednal M3 a pak M140i, ale něco mě na té kastle nesedělo. Myslím, že to byl ten vysoký ponton. Moc plechu mezi zadním kolem a zadním oknem asi... Tady u toho nového modelu mě to tak nepřipadne. Jo, a 4 dveře také tenkrát hrály dost velkou roli. Dnes už je jinak. RS3 bych bral i jako 3 dveřáka.... ;-)
    M240i z profilu paráda....[odkaz]
    Předek a zadek mě ale moc nesedí...moc hran...ale je to změna a aktuální trend ...[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.12.  17:31

    « RWD alebo xDrive

    Na bmwblogu som čítal zaujímavý test M440i. Zaujímavý v tom, že to bola americká verzia s RWD. Sakra, áno, v Amerike majú šesťvalec aj s RWD, kým my v EU povinnú štvorkolku; svet sa proste v pr_el obracia a Amíci sú väčší petrolheadi, ako v EU?!!
    Čakal som teda (naviac na bavoráckom blogu) ódy na to, ako je RWD lepšie, živšie, agilnejšie, hlavne keď redaktor mal možnosť porovnať obe autá na rovnakých cestách. A záver? "Just get the xdrive version." :-O
    Proste vraj necítiť rozdiel, zadokolková 440ka jazdí úplne rovnako ako štvorkolka, len pri vypnutej stabilizácii zadokolke vybočí zadok o niečo viac, ako štvorkolke a v zásade okrem ušetrenia peňazí nemá zmysel kupovať zadokolku:
    The BMW M440i sDrive isn’t much different than the far more popular M440i xDrive. The only real difference is the sDrive model’s lack of driven front axle. Can you feel the difference while you’re driving? Almost never. If you turn off the traction control completely and really hoon it, the rear-drive M440i will slide around a bit more than its all-wheel drive sibling. But since the M440i never feels like a tactile, precision sports car, you never really want to do that anyway. So there’s no real reason to buy the rear-drive version, aside from wanting to save a few bucks.
    Honestly, the BMW M440i xDrive is the one to get because it’s only a few thousand dollars more than the rear-drive version, feels exactly the same on the road, comes with more grip for inclement weather, and is actually faster. More importantly, it’s a great damn car.
    No a keď vidím, ako v testoch uteká zadok štvorkolkovej M240i, tak skutočne asi nie je dôvod ohŕňať nos nad xdrive a smútiť, že už nie sú k dispozícii RWD pre bežné modely: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 05.12.  23:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Wl: akože pod 718 nie je miesto na niečo ľahšie a puristickejšie (aj keď nie nutne lacnejšie)? Sám netvrdím, že by to ekonomicky dávalo zmysel, ale to isté môžeme tvrdiť o prerastenom hothatchi. Keby sa mali ale v Porsche rozhodnúť pre jeden z týchto dvoch “hobby” projektov, stavím svoj up! na ľahké kupé/roadster.

    Čo sa týka diferáku v S3, tam je to jasné, ako tu už bolo napísané, dôvodom je RS3. Proste musia zachovať odstup, a takisto charakter, S3 má byť primárne superrýchla diaľničná strela, RS3 ultimatíva beštia. Ak by bola S3 vrchol, na 100% ho má. Tak ako R-ká, ktoré sú v rámci VW vrcholom svojej rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.  15:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    J.A drag RS3 : AMG A45S [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  18:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    tms.....moc pěkné... :yes: Než budu prodávat RS3 nebo M140i nebo obě, tak si Tě najmu jako dvorního fotografa.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.12.  18:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Konečně kouknul na fotky z focení v Technologickém parku v Brně, tady 2 povenější, plus 4 starší na Pálavě :-) Aneb Sunset Orange pokaždé jinak ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  15:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    pd7
    Je to pouze málo pravděpodobné, ale (aspoň zatím) ne nemožné. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  15:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Nějak si opomenul fakt o kterém jsem psal hned v úvodu, tedy že je to primárně technika VW, podobně jako je třeba R5 motor Audi a žádný VW ho nikdy nedostal, dokonce jej v tomto ohledu předběhl Seat/Cupra.
    S3 přímo konkuruje GR, takže tam může mít VW motivaci nedávat to do značkové "konkurence" a Audi to ani moc nemusí vadit, protože to zase zvyšuje exkluzivitu vrcholné RS3. U RSQ3 je to jednak dřívějším termínem uvedení současné g. a (jak jsem psal) není to poprvé, kdy je RS3 technicky o krok napřed před RSQ3. U TTRS je to ryze otázkou termínu uvedení a věřím, že při první příležitosti (fl?) to dostane taky.
    VW si uvedení této (své) techniky určitě plánoval dlouhodoběji, a to poměrně rychlé (v krátkém období) nasazení hned do čtyř (Golf 2x) eRkových modelů nebude náhodné, proto Tiguan i Arteon dostali tuto techniku prakticky s faceliftem.
    A produkce současné S3 začala o cca 3 měsíce před G8R (ArteR a TigiR), takže těžko by VW připustil, aby jeho technika měla premiéru v něčem, co nemá značku VW.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  15:06

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl...píšeš..."Takže tyto modely tuto techniku dostanou až s faceliftem, případně novou generací, pokud ovšem ještě nějaké nové generace těchto spalováků vůbec budou".
    Ano, šance tu je, že bude nějaký ten F/L,.....ale nový model v současném EU politickém klimatu to je ....jak se v Austrálii říkalo..."a very long shot"... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.12.  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    U Audi chtěli ten diferák nechat jen pro nejvyšší model a to je RS3. Navíc S3 nebyla nikdy zaměřená tak ostře (ani oblíbená, částečně díky ceně) jako právě Golf R. A protože je Golf R nejvyšší model u VW, dostal to on. Mě to celkem logiku dává. Zvláště jestli je to technika VW a od nich ji má Audi půjčenou :-)
    Jako to že to dostal i Tiguan je docela překvapení, ale na druhou stranu jen dobře využili něco takového. Navíc Tiguan je neprodávanější SUV v Evropě, tak je to taková třešínka na dortu, z pohledu marketinku super, ikdyž jich prodají asi jen málo. Ale najdou se blázni jako já, co chtějí benzín kolem 300 koní i v středně velkém SUV >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  14:03

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: trošku Ti budem oponovať s tými termínmi, za prvé aj Tiguan je starší model a ten diferák dostal, detto Arteon. Za druhé S3 nie je rozhodne starší model, ktorý by bol predstavený predtým, ako bola táto štvorkolka k dispozícii. A3 je jednak technický súrodenec Golfu, rovnaká platforma, vyvíjaná spoločne pre všetky koncernové kompakty, najmä ale Golf 8 bol predstavený skôr ako A3 4gen. Takže mladšie a hierarchicky vyššie postavené Audi A3 nemá techniku, ktorú Golf má a na to nie je žiadny racionálny či technický dôvod. Je to čisto o prachoch, proste kto chce najlepšiu techniku, musí priplatiť za RS3. A preto pri priamom porovnaní S3 a GR vyzerá paradoxne "vyššie" Audi ako ten chudobnejší príbuzný.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Jaká by byla cena a hlavně jaké prodeje takového auta (viz ceny a prodeje A110)?
    Proč by Porsche investovalo do (i když lehčí) konkurence vlastní (obdobné) řady 718?
    Tím spíš, když se dnes nižší hmotnost trestá emisními pokutami.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:42

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Ptáš se, proč má techniku torque splitteru jen RS3 a naopak ji nemá (zatím) RSQ3, TTRS ani S3?
    Ze dvou důvodů, jednak je to v rámci koncernovwé "politiky" technika patřící primárně VW, ale hlavwně je to otázka termínů uvedení těchto modelů, kdy RSQ3, TTRS i S3 přišly dřív, než byla tato technika (s dostatečným předstihem!) k dispozici. Navíc u RSQ3 to není poprvé, kdy je verzí motoru o g. zpět proti RS3.
    Takže tyto modely tuto techniku dostanou až s faceliftem, případně novou generací, pokud ovšem ještě nějaké nové generace těchto spalováků vůbec budou.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  13:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: Leg zrejme myslel niečo ultraľahkého ako je Alpine A110. Cayman je na pomery svojej triedy ľahký, ale stále je to o triedu väčšie a hlavne ťažšie auto ako A110 (cca. 1400 kg vs 1100 kg). To je citeľných 300 kíl a pri športiakoch to je ohromne veľa. Práve vďaka nízkej hmotnosti dokáže Alpine A110 s 1,8čkou fakticky držať krok so šesťvalcovým štvorlitrovým Caymanom (a dvojlitrového Caymana zadupe do zeme).
    Ad Corolla GR: samozrejme je to len kresbička, CGR ešte nikto nevidel, ale ide o to, že ten základ je dosť dobrý a ostrý a moc "hot" úprav ani nepotrebuje, stačia drobné zmeny: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iudex
    Ten druhý odkaz je na domácí hrátky x-tomiho.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Leg
    To byl spíš takový povzdech, že by mohli udělat nějakou verzi MGTS ještě víc při zemi...
    Neříkám, že to chce Porsche, ale mně by se to líbilo. >:-[]
    "vsadil by som na niečo puristickejšie a ľahšie ako 718"
    Tak to by mě zajímalo co, něco jednomístného? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  13:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Tak tak...tržní síly jsou neúprosné ale spravedlivé. Samozřejmě existují případy, kde silný výrobce jako například Toyota, která v rámci celkové marketingové strategie uvede na trh i některé "ztrátové" modely. Avšak Toyota je i v tomto oproti koncernu ve výhodě, protože nemusí brát ohled na jiné koncernové značky a jejich modely. No a v případě Porsche to platí obzvlášť, které má velmi blízko k Audi. Takže...menší hot SUV Porsche by bylo super a já bych se s největší pravděpodobností zajímal (byl jsem velmi blízko MGTS), ale bohužel tíživá realita jako taková rules! ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  09:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Presne ako píše Leg, ani pri vysokej cene by to pre Porsche vzhľadom na nízku predajnosť nebolo finančne zaujímavé (robiť len hotheč, bez obyčajných, masových motorizácií). A my chudobní by sme si to nemohli dovoliť ani pri povedzme 73t. Mňa preto viac zaujímajú dostupnejšie, ľudové HH, napríklad avizovaná Corolla GR. Písal som to už pod článkom na hlavnej, Toyota dáva teasery na maskovaný prototyp: [odkaz]
    Corolla GR by mala mať techniku Yarisu GR, teda 1,6R3T s cca. 200 kW, štvorkolkou a manuálom. To by mohlo byť hodne zaujímavé, v podstate jedinečné auto. Ten motor/výkon samotný zaujímavý nie je, hothečov s cca. 200 kW je v triede kopec, ale ani jeden nemá pohon 4x4 a manuál; jednak štvorkolku majú až podstatne výkonnejšie a drahšie autá (Golf R, M135i, A35AMG), ale tie majú zase výhradne automaty. Štvorkolka s manuálom na trhu kompaktných HH už žiadna nie je, takže Corolla GR by bola jediná. A aj dizajn sa zdá byť pomerne zaujímavý: [odkaz]
    A tiež ide chvála na nový Civic Si, čo je warm verzia Civicu a akýsi medzistupeň medzi štandardom a budúcim type R. Má to 1,5T, 200k, manuál, ale čo je v tejto kategórii neobvyklé, samosvor. A žne na fórach chválu na jazdné vlastnosti a agilitu, čo je výborná správa pre budúci ostrejší CtR: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 03.12.  07:33

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Problém s nižším Macanom vidím v zásade v dvoch rovinách:

    1. Kúpilo by ho tak málo ľudí, že ani pri cene 100 tisíc by sa neuživil. Tak isto ako sa RS3 ani pri na hothatch extémnej cene neuživí samo osebe, na to potrebujú predávať A3-ky na státisíce s cenovkou cca 30000€. A to je trh, kde Porsche nechce ani nemôže byť.
    2. V Porsche nič také vyrábať nechcú, aj ten Macan slúži iba ako dojná krava. Vsadil by som krk na to, že ak by mohli spustiť projekt na hranici ziskovosti, šli by do niečoho úplne iného, ako je prerastený hothatch (vsadil by som na niečo puristickejšie a ľahšie ako 718)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.  17:52

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl.....nevím nic o Macan platformě, abych mohl říct aj nebo naj. Ale ze zkušeností v oboru vím, že adaptovat větší kastly na danou platformu není až takový problém. A Toyota to dělala. Koncern to konečně praktikuje už delší dobu taky. Opačný postup? To nevím. Toyota nic takového nedělala. Každá platforma se designovala s tím, aby se dala protáhnout na délku. Kombi? Ale u Camry se například designoval i motorový prostor, aby se dal použít jak R4 motor, tak i V6. Ale náklady na tuto věc prošly jen tak tak. Kdyby se tenkrát neprodala většina V6 Camry na Blízký Východ, tak by vznikla značná finanční ztráta. Navíc se Camry musela vyrábět s pravostranným a i levostranným řízením. Uspokojit tento požadavek byla také nákladná záležitost.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  17:21

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Tiguan je taky celkem starý model a eRko přišlo až po fejsu. Dát tam ten diferák není až tolik práce ;-) Otázka je výše prodejů a zda by to stálo za to :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  17:20

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Ale řešíme diferák a jízdní vlastnosti a ne motor. Ten je sice dobrej, ale raději jsem vybral 2,0 TSI, která je lehčí, ikdyž o 80 koní méně výkonnější, než RS Q3, kde ten podvozek prostě není ono :-) A taky to bude žrát méně, ale i tak to bude po městě 12-14 >:D
    Teď mám s GTI 10-11 >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  16:49

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    pd7
    Ne, nemusela by to být úplně nová platforma, psal jsem, že technický základ by byl společný s Macanem.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  16:43

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Th, pd7
    Jeden o voze, druhý o koze! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.12.  15:49

    « Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: OK, potom už dáva plný zmysel to, čo píšeš Ty aj Thomasino a napokon aj deda (ktorého RSQ3 nenadchla, na rozdiel od RS3). Popravde sa tomu čudujem, že Audi túto najnovšiu techniku koncernu okrem RS3 inde nemá (ako v RSQ3, tak ani v S3), kdežto VW ako koncernovo nižšie postavená značka to dáva do úplne všetkých nových eRkových modelov (Golf, Tiguan, Arteon).
    Osobitne to bije do očí pri S3, fakticky sesterskom modeli Golfu R, ktorý by mal byť umiestnený hierarchicky nižšie, ako S3, napriek tomu má ako výkonnejší motor, tak i modernejšiu štvorkolku. A S3 je stále drahšia, tu sa dá preto úplne jasne povedať, že je drahšia len kvôli značke, neprináša však lepšiu techniku. Pritom je to škoda, lebo vizuálne sa mi S3 páči (v podstate rovnako ako RS3 a viac ako Golf R) a keby mala techniku Golfu R, tak by som si ju (v sedane) vedel predstaviť v garáži.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.  15:29

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    tms...ale řeč byla o 2.5 l 5 válci.....a ten krom RS3/RSQ3 má jen Cupra Formentor VZ5.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  15:06

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    U VW ho má nyní celá řada "R", tedy Golf R, Arteon R a Tiguan R >:-[]
    A já jsem za to vděčný, mě stačí VW a nepotřebuji přeplácet zbytečně za AUDI ;-) Ikdyž pravda sedačky má Q3 o kousek lepší, taky o něco více čudlíků (ale to má Tiguan i tak více než Golf). Ale asi by mě dost vadilo u RS Q3, že zaplatím skoro 2 mega (po slevě asi 1,8) a vzadu na dveřích mám tvrdý plasty jako jsem měl v Atece za třičtvrtě míče 8-s U Tigouše za 1,5 mega mi to taky bude asi trochu vadit, ale zase vzhledem k technice podvozku a zbytku z toho vytřískali co se dalo :-) A teď si ani nejsem jistý, jestli vlastně vzadu má Tigouš nahoře tvrdý plasty jako v Q3 a A3 nebo Golfu mk8, nebo je tam má měkčený. Ale bylo by divný kdyby nemělo..
    A taky je škoda, že ten nový diferák nedostane TT-RS, že neudělali nějaký "facelift".
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.  14:49

    « Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl..to jo, ale musela by to být úplně nová platforma a do toho se v tuto dobu už nikdo pouštět nebude. Proto musíme být koncernu vděční za to, že ještě nechali vzniknout novou RS3. I když i tato byla údajně dlouho "na vážkách".... >:-[] Já to vidím tak, že koncern chtěl na poslední chvíli (než ho budou muset odstavit) z toho 5 válce "vytřískat" i ten poslední halíř a proto tomu projektu (RS3/RSQ3) nakonec dali zelenou. :-! Divím se, že ho nedostal i Tiguan.... :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  14:43

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Th
    Tak ten "můj" prodejce to věděl a celkově měl o Audi docela přehled...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  14:29

    « Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    mimochodem on to nevěděl ani nějaký mladý prodejce v tom Kyjově. Vůbec toho věděl dost málo o technice >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  13:52

    « Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Thomasino si taky původně myslel, že aktuální RSQ3 má techniku společnou s novou RS3, ale nemá. Tahle RSQ3 nemá torque splitter, viz můj text: "Pokud je MGTS vybaven příplatkovým samosvorem, tak mu (v tomto ohledu) nemůže aktuálně RSQ3 (bez torque splitteru z RS3) konkurovat."
    Technika pohonu RSQ3 je z minulé g. RS3, včetně nižšího krouťáku motoru.
    Mohl by to být větší hh s hodně společnou technikou z Macanu, šlo by hlavně o to, dostat to těžiště ještě výrazně níž. Vyšší ceny bych se u Porsche nebál, když lidi dají 63 za Audi RS3, dali by i 73 (cena aktuálního MS) za sportovní a přitom praktické Porsche.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  13:27

    « Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Iudex - právě že RS Q3 ještě nemá ten nový zadní diferák jako RS3, Golf R či Tiguan R !! Sice to má nějak lépe poladěný proti běžnému Haldexu, na sněhu s ní driftovali (ikdyž to jsem s Atecou zvládl taky), ale na suchu to moc asi nefunguje. U toho Tiguanu R nebo Arteonu R jsem to cítil mnohem, mnohem více.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.12.  13:24

    « Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: mňa zaujalo, že to správanie RSQ3 podľa Tvojich dojmov moc nereflektuje skutočnosť, že v RSQ3 je už ten nový pohon 4x4, ktorý má byť schopný poslať viac výkonu dozadu a umožniť správanie (v drift režime) blízke zadokolkám. Z testov RS3, Golfa R či Tiguana R vyplýva, že ten presun výkonu dozadu je dosť cítiť a ja som získal z týchto testov dojem, že tá nová štvorkolka sa bude správať podobne, ako bavorácky xdrive. Ale asi (minimálne pri RSQ3) to tak úplne nie je.
    Btw. ja už sa teším, kedy konečne u nás napadne trochu snehu, aby som zase mohol trochu využiť xdrive, ideálne si niekde na parkovisku zablbnúť. :-)
    Ad prípadný hotheč Porsche: myšlienka je to dobrá, určite by Porsche dokázalo spraviť špičkový zábavný hotheč v lige RS3. Lenže si zrejme sami uvedomujú, že kompakt za Porsche cenu by bol asi ťažko predajný, ak RS3 stojí od 63t, tak porovnateľné Porsche by začínalo na 70t, možno i viac. A to by bola na hatchback nižšej strednej silná káva.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  13:20

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    A mě přijde Tiguan s šířkou 1859 moc široký >:D Jo koukal jsem i po X4, ale ta mi přišla už zbytečně velká 475x192cm), přitom uvnitř toho místa pocitově více není... Ale když koukám na Macan, tak jsem v klidu >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  11:51

    « Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    pd7
    Macan je šířkou přesně! mezi X5 a Q3.
    Aktuální X5 je ohledně šířky (mírně řečeno) nadprůměrná. Je širší než celá její německá konkurence, dokonce širší, než GLS, nebo stájová X7, i když zrovna u X7 je to rozdíl jen 4mm.
    Šířka v mm, bez zrcátek:
    Q3 1849
    Q3Sb 1843
    Macan 1926
    Cayenne 1983
    X5 2004
    Q7 1970
    GLE 1947
    GLS 1956
    X7 2000
    Srovnávat komfort běžné verze X5 s RSQ3 moc nelze, jednak je Q3 o dvě třídy níž a pak u RSQ3 jde o sportovně orientovanou vrcholnou verzi, obdobu X5M v rámci řady X5.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.  11:13

    « Re: RSQ3 vs MGTS

    wl....tož já netvrdím, že RSQ3 jezdí jako X5, spíš, že mě ji pocitově připomněla.... ;-) >:D >:-[] X5 byla daleko pohodlnější. Jen ten pocit z řízení a reakce od volantu tam byly. S Macanem jsem nejel, tak nemůžu komentovat. Ta šířka tam ale je. Když stál tenkrát u nás v garáži, což bylo nedlouho po prodeji X5, tak jsem nějaký moc rozdíl v šířce neviděl, což jsme již tehdá probírali. :-!
    Že nenabízí Porsche žádnou přímou odpověď na RS3 nebo i RSQ3 je velká škoda. Protože kdyby byl Macan rozměrově alespoň na úrovni RSQ3, tak bych ho bral. :-! Bohužel koncernová politika je taková jaká je....takže ničevó.... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  02:07

    « RSQ3 vs MGTS

    iu
    I přes poměrně krátkou zkušenost s RSQ3 si dovolím napsat, že jízdně jsou rozdíly docela vyrázné. Je to samozřejmě dáno tím, že Macan je o třídu výš, což má za následek nejen větší rozměry, ale i odlišnou základní koncepci, kdy v jednom případě je motor uložený napříč s preferencí pohonu přední nápravy, a ve druhém naopak podélně s velmi výraznou preferencí nápravy zadní. U Macanu si lze nastavit stálou grafickou vizualizaci poměru přenosu na jednotlivé nápravy a tam je jasně vidět, že pokud to jde, dává se opravdu téměř vše dozadu, a je to poznat i za volantem, protože na slušném suchém asfaltu se to chová jako zadokolka. Co se rozdílů velikosti týče, tak při jízdě člověk nějak nevnímá rozdíl délek, jako spíš rozdílnou šířku. Přestože RSQ3 už není tak úzká (reálně i pocitově za volantem), jako její předchozí g., Macan je stále znatelně širší, a to se všemi pro i proti. Proto moc nerozumím tomu, když děda tvrdí, že RSQ3 jezdí jako X5, což je rozměrově "stodola" i proti Macanu, o proti Q3 nemluvě. X5 se sice daří (čím dál tím líp) tu stodolovistost maskovat, ale taky je čím dál větší a větší...
    Pokud je MGTS vybaven příplatkovým samosvorem, tak mu (v tomto ohledu) nemůže aktuálně RSQ3 (bez torque splitteru z RS3) konkurovat. Nejsilnější stránkou RSQ3 tak zůstává motor, který má sílu a charakter i přes poslední utlumení. Ale ani tady dvakrát přeplňovaný třílitrový V6 na R5 nijak neztrácí, protože jeho charakter horší není, jen je jiný. Náš první MGTS už sice dnes na max. výkon aktuální RSQ3 ztrácí 40PS, ale aktuální verze MGTS má (po druhém fl) naopak o 40 PS více. Další rozdíl, který je poznat i při jízdě, je velikost kol, jednak obvodem, ale i šířkou (vzadu) je Macan o level jinde. Na užších okreskách má štíhlejší RSQ3 rozměrově výhodu, jenže zatímco u ní máte přímou alternativu v podobě RS3, která je sice o poznání menší a hlavně nižší, ale jinak stejně praktická. Kdežto k Macanu technicky i prakticky podobná (nižší) alternativa neexistuje, jinak už bych ji měl v garáži. Na poměry VW/Audi je S-tronic (dsgéčková dvojspojka) RSQ3 naladěný dobře, až bez výhrad, ale jak ochutnáte PDK, tak zjistíte, že to může být ještě o dost lepší. V normální režimu o PDK skoro nevíte (navíc zbytečně tolik nepodtáčí) a naopak v režimu sport plus umí krásně štěkat/kopat/"kousat"...
    A těch věcí, které umí Porsche ještě o něco líp, než Audi (které je přitom umí dost dobře) je víc, jeden příklad za všechny - přední sedačky. Vůbec možnosti konfigurace Macanu jsou jasně pestřejší, než u RSQ3.
    Takže za mě z těch dvou spíš MGTS a od Audi raději RS3!, na kterou Porsche bohužel nemá žádnou přímou/srovnatelnou odpověď...
    To už jsou dvě hodiny? 8-s
    Tak já to pro "dnešek" balím a nechávám prostor pro případné doplňující otázky.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 01.12.  14:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    Cestou domů z kávičky a věnečku jsme po delší době opět viděli u přírodňáku zaparkované, myslím že před F/L A3 SB v Tango Red.....(na kufru vpravo dole měl emblém e-tron) ???
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.12.  14:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    Srovnání s Macanem si taky rád přečtu. Já to srovnával s Tigoušem R, kde mi přišlo že v RS Q3 se ten zadek moc neprojevuje, že se to chová hodně jako předokolka, kdežto u Tigouše toho výkonu umí poslat dozadu docela dost a působí to více 4x4 (permanentně zapnutá), až jako xDrive kde jde dozadu o poznání více. Je ale taky fakt, že s RS Q3 jsem jel 20 minut, kdežto s Tigi-R asi 4 hodiny :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.12.  14:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    Jasné, RSQ3. Takže ako?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.12.  12:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    iudex
    ...s RS3, nebo s RSQ3?
    Asi si chtěl napsat RSQ3.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.12.  11:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    wl: keď už si to načal, ako jazdí RS3 v porovnaní s vaším Macanom GTS? To by mal byť pomerne blízky model charakterom (OK, o niečo väčšie, ale v princípe podobné športovo ladené SUV či zdvihnutý hatch).
    Leg: tvoju generáciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.12.  11:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    Leg
    Jasně, že RSQ3 nejezdí jako "stodola" X5, na druhou stranu nejezdí ani jako RS3, ale to se dá čekat.

  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 01.12.  07:16

    « Re: Cayman GTS 4.0

    Tak na GTS by som si život bez šíbru asi vedel predstaviť. Však ani na Žúlii neni.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 01.12.  06:11

    « Re: Re: Re: Re: RS3 bazar

    Děda: dík za odpoveď. :yes: Nepovedal by som, že medzi RS Q3 (či Q3 RS?) a RS3 bude taký rozdiel. A že RS Q3 jazdí podobne ako X5 len menej komfortne neznie zrovna lichotivo...

    iudex: kúpil novú generáciu NX či ešte moju starú?

    Tuším prečo sa to deje (poznám pár ľudí čo predávajú autá), ale aj tak, predávať autá viac ako rok dopredu a napriek tomu vyjednávať o zľavách mi pripadá maximálne na hlavu. Ďalšia ukážka skostnatelosti dnešného automotive. BTW otec si pár rokov dozadu chcel objednať Mazdu 3 (vtedy bola novinkou minulá generácia). Keď mu ohlásili, že bude čakať 9 mesiacov, s vďakou a slovami, že dovtedy bude chcieť iné auto odišiel. Kde tie lanské snehy sú...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.12.  01:59

    « Re: Re: Re: RS3 bazar

    Th
    RS3 bych si musel nakonfigurovat sám...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.12.  01:58

    « Cayman GTS 4.0

    sf
    Ale na "krokodýlovi" GTS bys prosklenou střechu mít nemohl... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  22:31

    « Re: Re: RS3 bazar

    Já vím kdyžtak o jednom zeleným Hatchbacku RS3 bez panoramy, co bude nejpozději po roce ježdění na prodej.. Co je koupený s velkou slevou a trochu spekulativně >:-[] Kdyby měl někdo pak zájem ;-)
    SpeedFred - Cayman GTS 4.0 bych i já rád, ale moc drahý, proto jsem skončil jen u M2c :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 30.11.  22:23

    « Re: RS3 bazar

    S prepáčením ale na RS3 Vám ......aj keď to bude asi parádny khár. Láka ma Krokodíl GTS ale na to nemám.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.11.  22:06

    « RS3 bazar

    sf
    No vidíš, takže ty budeš první, druhý kupec na řadě... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 30.11.  21:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Tak akurát u mňa by ste narazili. Ja presklené strechy v aute milujem. Ako fakt.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.11.  21:25

    « RS3

    Th
    Tam je toho víc, co zbytečně zvedá váhu i cenu... :-O :-)
    Tu panoramu bych možná (u jetého! auta) přežil, ale chtěl bych za ni naopak velkou slevu! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  21:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Hlavně vyhodit tu prosklenou střechu!! No řekni Iudex, nebo SpeedFred, chtěli byste ji tam?? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.11.  21:24

    « RS3

    sf
    Jj, to už budou tyhle splašené spalováky jen na veteránských značkách... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.11.  21:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    pd7
    Pokud uvažuješ už teď o prodeji RS3, tak z té konfigurace vyhoď plno zbytečností.
    RS3 si docela dobře umí držet cenu, ale ne v téhle přebujelé konfiguraci. Všechny ty extras ti nikdo při následném prodeji nezaplatí, dokonce ani iudex... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 30.11.  21:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    5% z trhovej ceny >:D >:D ? Aby tie autá už neboli dovtedy zakázané a budeme sa chodiť na ne do garáže iba pozerať.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.  19:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    iu....tož sleva na RS3 byla, ale doba je zlá i slevy jsou zlé. A i když jsem použil "tlačenku", tak na 15% jsem se nedostal....ale ani s tím co jsem dostal jsem nepočítal a ani to nebylo nějak důležité. Koupil bych i za konf. cenu... >:-[] Můj budget byl původně na Macan GTS a tak tady v této cenové kategorii jsem vlastně ušetřil.... ;-)
    Až budu RS3 prodávat, tak slibuju, že budeš první kdo o tom bude vědět... :-! A dostaneš slevu....minimálně tak 5%.... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.11.  19:06

    « RS3

    pd7
    Viz Th. 14:07
    Podle konfigurátoru to nemůžeš soudit. Navíc křída není moc fotogenická, v reálu vypadá líp, než na fotkách. Viz w.a.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  16:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    IUDEX - Tuhle mi PR manažer pro ČR zjišťoval v Německu, kdy má jít můj Tigouš R do výroby, protože původní předpoklad byl leden 2023 a vypadá to ve Wolfsburgu tak, že na Q1 asi ještě moc čipů nebude a výroba bude dále hodně váznout, že prý začnou normálně vyrábět až od Q2. Takže možná v létě se to vyrobí, když bude štěstí. Ale s tím jsem v pohodě, počítal jsem s tím že to bude klidně rok trvat >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.11.  16:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    fred: jj, o dedových cenových predstavách za jeho "unikát" viem a preto som zdôraznil tú primeranú cenu. >:-[] Ešte ako problém by som vnímal, že tie autá budú lenivé, lebo ich poriadne nezabiehal. Proste motor (samozrejme po opatrnom začiatku) potrebuje prehnať, vytáčať, inak bude lenivý a neochotný ísť do otáčok. A ja sa obávam, že dedova 1er za celých 5 rokov nevidela 7000 ot na otáčkomeri. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 30.11.  15:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    iu : už som rozmýšľal nad jeho 140i (škoda 2 dverý naviac) ale keď to nechce predať za “primeranú” cenu……on chce na nás chudákoch ešte zarobiť. (-:

    Inak niekdy to tu vypadá ako na výtvarnej výchove - riešia sa tu iba farbičky. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.11.  15:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Dedo: keď budeš RS3 predávať, daj vedieť, málo jazdené auto po dôchodcovi by som (s primeranou zľavou) možno aj kúpil. >:D
    Inak ani si sa nepochválil, akú zľavu si vyjednal (resp. ani neuvádzaš, že by si nejak jednal, snáď si neplatil plnú cenu podľa konfigurátora).
    Btw. čítal som názor, že ceny áut už by sa mali stabilizovať, korona by mala spomaliť výrobu a i dopyt po autách, medzičasom sa výrobcovia čipov v pozbierajú a dopyt automobiliek uspokoja. Ale ktovie, ako to bude naozaj, analýz, ako sú ceny nehnuteľnosti na hranici bubliny a že nepôjdu vyššie som za posledné roky čítal kopec a realitu všetci vidíme. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  15:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Začínáš chytat Thomasínův syndrom... Asi tam jezdím do Kyjova na kafe do Pražírny moc často a vítr to zanesl k vám nahoru na kopec >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.  15:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    tms...máš pravdu....na živo je barva většinou jinde....někdy i horší.... ;-)
    Tož podobná jsou...ale...jedno je manuál a druhé automatic.... ;-) Zatím si nechám obě a až později se rozhodnu, které prodám. Čímž chci naznačit, že by do prodeje mohla jít i RS3....nebo obě.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  14:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Vůbec nechápu proč koukáš na nějaké barvy z konfigurátoru, které jsou vždy úplně mimo. Máš koukat na videa nebo obrázky, ale na živo je to stejně nejlepší. Hele už máš objednáno, nech to být a raději začni prodávat M140i. Nemá smysl mít v garáži 2 hodně podobná auta 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.  11:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Tož....ta červená se mě líbí čím dál tím víc.... ;-)
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.11.  10:30

    « Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    Už toho s těma barvama nechte! >:-[] Zvláště když jde o nebarvy :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.  09:14

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    wl....tož, pro mě je křída moc smutná.....když do této rodiny barev nebarev, tak bych raději volil tuto bílou Carraru...[odkaz]
    Křída...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.  18:48

    « Re: Re: Muldix i30N

    Leg
    S výběrem šedé na RS3 souhlas, ale za mě ne tu, co je v nabídce.
    Připlatil bych za individual (cenový rozdíl proti klasické metle tady není nějak drastický, +1.600,- euro) a šel do hodně světlé křídy od Porsche, čímž bych zachoval patřičný kontrast s černými doplňky. Velmi dobře by to vypadalo a jako bonus by to bylo i praktické.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.  18:41

    « Porsche new color

    Článek pro nás colormaniaky! ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.  18:35

    « Re: Re: Re: Re: Muldix i30N

    tms.....mě taky RSQ3 moc neoslovilo. Svezení mě sice připomnělo mou ex X5, ale chybělo mě to X5 pohodlí a ride. Když jsem však přesedl do RS3, tak to ve mě hned probudilo vzpomínky na ITR a bylo vymalováno. Uvidím jak se budu potýkat s N/V, ale i kdyby sem ji měl mít jen chvíli, tak se na ni moc těším. Zapojím synovce, který se zná s majitelem, jestli by nešlo dodání "somewhat" uspíšit..... ;-)
    Automat řadička....sorry, ale nějak postrádám smysl ručního řazení ve voze vybaveném automatem. Když chci ručně řadit, nebudu si přece kupovat automat? Právě k vůli tomu automatická převodovka vznikla. Aby se nemuselo ručně řadit a šlapat na spojku. V X5 jsem pádla měl, ale nikdy nepoužil a ani v Yarise, kde tuto možnost mám taky, jsem za celých 9 let necítil potřebu této možnosti využít a nevidím v tom žádný smysl. Jo, je tam tlačítko "sport" mode, který drží vyšší otáčky a ten občas v kopci použiju, ale to je tak vše. Ani v RS3 neplánuju si hrát s pádly nebo s + - řadičkou... :-! Tlačítko RS na volantě mě plně postačí.... ;-) Ale pokud to někdo používá jako náhražku za opravdový McCoy manuál a stačí mu to, tak proč ne..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 29.11.  16:05

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    Martina Muldixe znám a sleduji, po telefonu jsem s ním před objednáním Tiguana R na konci září konzultoval nějaké věci, vč. názoru na druhou variantu a to RS Q3. Umí řídit, dobře to podává ve videu, pěkně udělaný ty videa. Za mě asi nejlepší český.
    Jinak na klitoris místo řadičky jsem si skoro zvykl, jen se ruka musí dávat níže než to bylo v Atece. Občas měním mezi režimy S a D kvůli otáčkám. V Déčku je drží moc nízko, pak do toho zasahuji pádly pod volantem, tam to po chvilce změní zase na automat. Ve Sport je zase drží až moc vysoko, ale tam se to nezmění na automat, tam pak drží manuální režim řazení stále! U VW hodně doposud nezvyklé! V Tigi-R bude klasická páka převodovky a k tomu vyššímu sezení to je asi lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.  15:50

    « Re: Re: Re: Muldix i30N

    iudex
    Které auto s klitorisem nemá páčky/tlačítka pod volantem? To přece/snad mají všechny, ale stejně to klasickou páku voliče zcela nenahradí...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 29.11.  15:28

    « Re: Re: Muldix i30N

    Dany: tip na Muldixa od Teba bol výborný, odvtedy sledujem každé jeho video a je to fakt borec, vie predovšetkým parádne šoférovať, dokáže ísť plynulým driftom s RWD ako pán, ale vie si pekne rozhodiť aj predokolku, viď posledný test i30N. A má aj slušný jazykový prejav a dobre sa počúva (na rozdiel od takého Čabáka, ktorý ma svojím prejavom irituje, aj keď tiež vie jazdiť).
    wl: jj, ten klitoris je jedna z vecí, čo mi na interiéri nových Golfov (a ostatných koncernových súrodencov) vadí. Ja viem, že pri automate je polmetrová páka zbytočná, ale občas chcem do toho radenia zasiahnuť (a ak nemám pádla pod volantom, tak nemám ako). V tomto musím pochváliť vlastnú garáž, Mazda má klasickú páku s tým správnym spôsobom radenia, t.j. podradenie dopredu, od seba a radenie vyšších stupňov k sebe; plus prepnutie do manuálneho režimu len posunom páky doboku. A tiež páčky pod volantom, ktoré fungujú, sú dostatočne veľké (a sú bez príplatku). A keďže v normále je ten automat ospalý a treba mu pomáhať, tak radím ručne pomerne často.
    Leg: čo nové, málo sa ozývaš. Čo Tvoje "Duo Electric"? Webpaju si asi inšpiroval s Lexusom, minulý týždeň kúpil NX, akurát nie v plukovníckej zelenej, ale klasická strieborná.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.  14:35

    « Re: Re: Muldix i30N

    pd7
    G8 GTI s dsg má problém se současným trendem (GR,S3/RS3,911/992 kromě GT3 atd.) , kdy se místo klasické páky voliče dává jen zakrnělý "klitoris", se kterým nelze za jízdy "řadit" (ani s ním pohodlně přepínat mezi D/S), pak ti zbývá jen klikat na volantu, bohužel...
    Kdežto poslední i30N/DCT na tento nešťastný trend (zatím) nenaskočil.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.  12:42

    « Re: Muldix i30N


    wl.........Muldix video....z diskuze.... ;-)

    tofoj
    6 days ago
    @Dubasik určitě, mám 184cm a 70kg a sedačka je mi akorát. Bočním vedením tam trochu rezerva je, výškově bych řekl, že ne. Nejdřív bych jí vyzkoušel být Vámi. Mě nadchl manuál, protože rád řadím, rád sám dávám meziplyny a s karbonovými synchrony to řadí krásně, kulisa krátká přesná. I zpřevodování je dobré, na šestku točí ve 140 3tis ot, což na dvoulitr jde. Mám ještě GTi 8g s DSG a přestože ta převodovka auto hodně zrychlí, klikání na volantu mě baví o dost míň. Hyundai dvouspojka řadí krásně, takže je to spiš o prioritách...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.  12:13

    « Re: Re: Muldix i30N

    Leg....ok...díky. Tož už jen pro Tebe....proč RS3? Byl jsem okolnostmi "přinucen" si RS3 otestovat. Bylo to současně s RSQ3. RS3 mě svými jízdními vlastnostmi okamžitě učarovalo a vše bylo rázem jinak. Ano, Macan byl v jednu chvíli hodně vysoko na Schindlerově listě, ale jako univerzál neprošel. RS3 na seznamu nebyl a prošel.... ;-) Ale jen s odřenýma ušima.... ;-)
    Ano, N/V nic moc, podobné jako u M140i, ale sedadla jsou pohodlnější a na popojíždění po městě má RS3 automat. Časem vyměním za nějaké menší SUV.
    Barva. Šedá Kemora se mě hned na konf. taky líbila, ale ve skutečnosti je spíš šedomodrá a to už není ono. Většina zájemců v Kyjově preferuje zelenou. Předváděčka je tu také zelená a první dojem je wow... :yes: Ale dlouhodobě bych z ní měl strach. Proto jsem zvolil tu červenou. Ve hře byla i bílá, ale RS3 si přece jen zaslouží nějakou živější barvu. Toť vše.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 29.11.  10:08

    « Re: Muldix i30N

    Mám radosť, že sa tu Muldix usídlil. Jazdí fakt parádne.

    Baví ma aj naďalej Rasťo vo svojich rally videách. Napr. tu škola šmyku v 20:30

    [odkaz]

    Narazil som na jedno video o brzdách, kde zaznelo dosť dobrých informácií. Možno to niekto ocení. Zvlášť tí, čo rozpaľujú svoje kotúče do ruda ;-) .
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 29.11.  05:37

    « Re: Muldix i30N

    Dobré ráno,

    človek sem zavíta po dlhšej dobe a ... pradeda má objednané! A RS3!!! Tak to je špica, čo si pamätám naposledy, tak si sa rozhodoval medzi Jarmilou s krížom a Chá-er. Tak to si sa rozhodol dobre. >:D Síce podstatným parametrom NV si si moc nepolepšil, ale aspoň vidieť, že v sebe ten náboj stále máš. Gratulujem a zo srdca prajem. :yes:

    Chcel som si aj prečítať, ako si sa ku svojej voľbe dopracoval (fakt som bol presvedčený, že skončíš v Macane), ale posledných cca 10 stránok diskusie pojednáva o - surprise, surprise - farbe. >:-[] BTW ja by som zvolil tú sivú, v žiarivých, s čiernou kontrastných farbách mi ten predok pripadá príliš "bocanegra". Ale červená by bola asi voľba číslo dva. Ostro zelené som nedávno videl TT (na ruských ečv) a teda že by ma to očarilo nemôžem povedať, ale možno to bol iný odtieň.

    Inak vidím že všetko po starom. Ako sa dalo čakať, Thom má už zasa objednané (tipujem TichuanR) a potom si už dá určite s autami pokoj. Tak na pol roka. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Harry, jdu do baráku! Dům z filmu Sám doma je k pronájmu za neuvěřitelnou cenu!

Harry, jdu do baráku! Dům z filmu Sám doma je k…

Takovou noc by chtěl zažít každý fanoušek filmu Sám doma. Dům ze slavného snímku bude na jednu noc k pronájmu za…

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném Mexiku, na které si ale počkáte

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném…

Xboxová závodní série Forza Horizon se vrátila s pátým dílem, který se tentokrát odehrává v rozlehlém virtuálním…

 

iSport.cz

Barcelona končí v Lize mistrů, postup slaví Benfica. Dál jde i Salcburk

Barcelona končí v Lize mistrů, postup slaví Benfica.…

Fotbalisté Barcelony prohráli na hřišti Bayernu Mnichov 0:3 a končí v Lize mistrů. Do vyřazovací fáze na jejich…

Nedvěd a Ručinský začínají podnikat: podívejte se do jejich restaurace

Nedvěd a Ručinský začínají podnikat: podívejte se do…

Nedají bez sebe ránu, teď je propojí i byznys. Hokejoví kamarádi Petr Nedvěd (49) a Martin Ručinský (50)…

 

Reflex.cz

Personální veto je v rozporu s Ústavou, tvrdil Zeman. Dnes vetuje sám, blíží se ústavní střet?

Personální veto je v rozporu s Ústavou, tvrdil…

Poklidně probíhající ministerské audience v Lánech rozčeřily zprávy, že prezident Miloš Zeman trvá na vyřazení…

Co se dělo na schůzce s prezidentem? Lipavský to nevzdává a zarytě drží bobříka mlčení

Co se dělo na schůzce s prezidentem? Lipavský to…

A tuhle pohádku už jste slyšeli? Jmenuje se Honza málem ministrem zahraničí. Už je to tak, Lipavského slíbené…