Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.10.  14:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    Ok ok ...to je pro dnešek vše....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.10.  12:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    Mě se to sice netýká, ale těm kteří si sem tam v Německu "zařádí" to přeju.....více na Autoforum....Zázraky se dějí, pokus zrušit neomezenou rychlost na německých dálnicích končí neúspěchem
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.10.  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    iu.....ano, celkově "napuchlo", což asi bylo dané "from the word go" těmi ledvinami. Zkrátka bylo třeba vůz celkově přizpůsobit tomuto novému designovému jazyku. A já bych řekl, že se jim to docela povedlo. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.10.  16:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    Jenže právě do předchozí 4-er GC se hrozně blbě lezlo, jak byla až moc nízká :'-(
    Na živo vypadají proporce u nové 4GC v pořádku, fakt pěkné auto. Ikdyž bylo zrovna v lahvové zelené.
    Dal bych oplastované lemy blatníků (ideálně lakované, jako můžeš mít u Q3, myslím že také u A4 Allroad), větší kola a udělal z toho ALLROAD verzi vyšší o 4cm >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.10.  15:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    Tom: práveže 4GC je vyššie, oproti predchodcovi o celkom výrazných 5 cm (1442 mm vs 1389 mm), práve to sa mi vizuálne trošku nepáči, že oproti štíhlemu dynamickému predchodcovi mierne napuchlo.
    Ostatne je to vidieť už od pohľadu:
    [odkaz]
    [odkaz]
    Ale má to prínos vo vnútornom priestore a o to im zreje išlo, aby sčasti nahradilo aj 3GT, ktoré skončilo bez náhrady. Teraz je 4GC plnohodnotný praktický liftback, teda nielen štýlovejšia, ale praktickejšia alternatíva 3er.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.10.  13:36

    « Re: Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    Přesně !! :yes: M440i mě taky bere. Jen jsem doufal, že bude trochu vyšší, jako směrem k předchozí 3GT. Ale viděl jsem ji na živo v Alpách, je to normální výška (stejně vysoká jako GGTI), jen proti 3-er je asi o 2cm vyšší, takže bohužel z praktického hlediska nic pro mě, ikdyž se mi hrozně líbí!! No a taky mi nevyhovuje tvar sedaček v aktuálních podobných BMW :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.10.  13:09

    « Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    dedo: jj, M3 kombi, dokonalý rodinný športiak, s 510 koňmi a plným kufrom fičať do Tatier. :yes: Už len 100.000 eur mi chýba. ;-)
    Mne ale ako skromnému chlapcovi z dediny by aktuálne postačovalo M440i Gran Coupé: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.10.  10:22

    « Re: Re: Tigouš eRRRR

    iu....a car for you.......[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.10.  10:20

    « Re: Re: Re: Tigouš eRRRR

    BMW is ready.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.10.  15:38

    « Re: Re: Tigouš eRRRR

    iu
    S tím velkým tabletem to poněkud přepískli...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.10.  11:22

    « Re: Re: Tigouš eRRRR

    Tak rozdíl dle Volkswagenu je opravdu menší, oficiálně je to 164 kg >:-[] Já někde četl že je to 200 kg, což bylo teda špatně. Jo už vím, na Garaz.cz jsem vzal údaje o pohotovostní hmotnosti Tiguanu R a Golfu R Variant...
    Skutečná pohotovostní hmot. podle normy 2007/46 EU:
    Golf R Variant: 1666 kg (což znamená, že váží o 50 kg méně než moje M2c)
    Tiguan R: 1830 kg
    Samozřejmě má Tigouš těžiště o trochu výše. Což se dá mírně vylepšit pak kratšíma pružinama, že >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.10.  08:43

    « Re: Tigouš eRRRR

    Tom: to vyznieva pozitívne, zjavne Ťa Tigi presvedčil. ;-)
    Každopádne dnešné hotSUV už nie sú žiadne neohrabené krabice do terénu, ale len o chlp vyššie a ťažšie ako klasické autá a logicky aj podobne jazdia, rozdiely sú v dynamike sú minimálne, samozrejme cítiť to bude na brzdách a v zákrutách, kde sa predsalen tá vyššia hmotnosť a ťažisko prejaví.
    Inak keď spomínaš, že Tigi je o 200 kíl ťažší ako Golf R Variant, tak je to oveľa menej, R Variant váži 1630 kg (dosť na kompaktné kombi), čiže nadváha Tiguanu R je "len" 116 kg. Takže si trúfam povedať, že rozdiel na ceste medzi GR kombi a Tiguanom R bude minimálny a Golf Tiguanu určite neutečie.
    P.S. Vonku je faceliftovaný Focus, a ST je novo v zelenej metalíze, hmmmm: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.10.  23:45

    « Tigouš eRRRR

    Tak včera jsem měl na pár hodin půjčeného od importu novinářského Tigouše R a musím říct, že to jakým způsobem zvládá okresky je až k nepochopení. Tady krátký post co jsem dával na FB za Driversweb:
    Sportovní SUV ?? Že je to nesmysl ?? Tiguan R umí jezdit po okreskách takovým stylem, až to hlava nechce pobrat !! Nový aktivní diferák pěkně pomáhá zadku na výjezdu z utažených zatáček a dvoulitrový motor 2.0 TSI s 320 koníky a krouťákem 420 Nm s tím umí taky moc hezky cvičit. Samozřejmě že těch 200 kilo navíc proti Golfu R kombi se stejnou technikou se nedá úplně zamaskovat (pohotovostní hmotnost 1746 kg). Projeví se to také na spotřebě, při svižném okreskovém svezení jsem se pohyboval kolem 13 až 15 litrů na sto. Podvozek je naladěn parádně, rozdíly mezi komfortním, sportovním a Race módem je znatelný. Kupodivu i na příplatkových 21" kolech je auto v komfortním režimu pohodlné a nerozhodí ho ani rozbité okresky druhé třídy. Bi-metalové větrané a děrované brzdy o velikosti 357mm vás také nenechají ve štychu, ke všemu vypadají dobře. Výhodou staršího modelu je pak zbylých pár tlačítek kolem voliče převodovky, jako třeba vypnutí Stop/Start systému, AutoHold, voliče jízdních režimů, nebo přepnutí ESP do sportovního režimu. Ovládání klimatizace je už bohužel dotykové, ale proti mému osmičkovému GTI Clubsport je tady lépe přístupné a ovládá se příjemněji. Zvuk příplatkového výfuku od Akrapoviče přidává trochu té sportovnosti, umí pěkně prdět při podřazování. Sedačky mají dobré boční vedení, možná jen sedák mohl být o něco delší. Jo a kola bych nechal základní 20" o velikosti 255/40, aby tam bylo více toho černého zlata... S nabroušeným Tigoušem jsem si tento týden užil pěkné i horší okresky kolem Slapů, funguje moc pěkně! Ve výsledku je to takový přerostlý HotHatch s pár pytlema brambor v kufru, nebo chcete-li, tak sportovně naladěné SUV
    A pár fotek pak tady: [odkaz]
    - jen to sezení se mi moc nelíbí, sedák nemá ideální sklon a je celkem krátký, chybí tomu dobré sedačky jako má Passat ty ErgoActive, nebo Kokta RS apod. RS Q3 má lepší sedačky i ty základní, lepší infotaiment, ale podvozek je určitě o dost lepší v Tigoušovi R!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.10.  14:08

    « Zdražovanie

    iu
    ... a bude ještě hůř!

    Povzbuzen pozitivní zkušeností z dovolené s nastupováním do (5dv.) Giulietty, jsem si byl vyzkoušet nastupování do aktuální A3 sb, bohužel ve srovnání s Giulietou je to tragédie, první pár dveří je nemožně krátký, na rozdíl od Giuletty, která je přitom také 5dv. Zjevně má Julča přední pár dveří delší, na úkor zadního páru, kde to není až tak podstatné, navíc to i líp (z profilu) vypadá.
    V A3sb jsem neseděl ani na úrovni B sloupku, ale spíš za ním! Skoro stejný průser, jako u (o třídu menšího) 5dv. Pola minulé g. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.10.  09:16

    « Zdražovanie

    Tak nám zdraželo aj BMW, cca. 500 až 1000 eur pri 1er až 3er. 8-s
    Inak zaujímavý poznatok, u nás je 330i o dosť lacnejšia ako v Nemecku, naopak 340i je u nás drahšia:
    DE:
    330ix - 49.700
    M340i - 65.900
    SK:
    330ix - 46.900
    M340i - 66.300
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.10.  16:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Nevím jak to mají na NS vyřešený s odtahovkou, ale logicky když je odtahovka na okruhu, tak by měly mávat žluté vlajky nebo blikat žlutá světla......a sama odtahovka, než někde zastaví, by měla umístit před místem nehody blikající výstražný trojúhelník. Nevím sice jak by to bylo praktické, ale tato nehoda se špatným koncem by měla být dostatečným popudem k tomu, aby se přišlo s nějakým efektivním protiopatřením.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 08.10.  15:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Hmmm... No něco o těch starých MX-5 vím.... Nechceš v těch starých lechkých autech bourat :-( :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.10.  11:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Kurňa zase špatná zpráva z NS....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.10.  08:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Jo, 8:54 min. už znie podstatne lepšie a je to čas, aký by som od CS vychádzajúc z doterajších testov a drag racov očakával, preto som písal, že 8:02 min je mierne sklamanie.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 07.10.  21:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    GTI CS300 na NS má opravdu dle VW čas 7:54 ;-) Nicméně všichni víme, že je to velmi orientační..
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.10.  18:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Th
    Hokej je v tom hlavně proto, že některé časy jsou uváděné bez těch posledních 200 metrů. Bez nich má nová RS3 čas 7.35,55 s.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 07.10.  17:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Clubsport má na NS čas tuším 7:54, ale celé kolo. Občas je v tom hokej. CTR a MRS4 Trophy R má lepší. RS3 SEDAN, což neplatí pro Hatch s jiným vyvážením, má hodně pěkný čas. Hatch bude jen kousek za ním..
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.10.  17:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Pokud je to tak jednoduše očekávané, tak proč si rekord Meganu R.S. Trophy-R nevzalo už A45s, když má ještě o 21 PS víc, než RS3?
    S awd to až tak očekávané není, viz minulá/minulé g. RS3. Viz i to mezigenerační zlepšení GR, také s "TS", jako RS3. Navíc má kombík lepší rozložení hmnotnosti a delší rozvor (proti hb). Jaký čas má G8R hb?
    HH rekordy zatím na NS držely tradičně předokolkové HH.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.10.  16:15

    « Re: Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    Tak že 400k hotheč spraví super čas je tak nejak očakávané. Ale pri Clubsporte som čakal lepší čas, predsalen má 300 koní a väčšina konkurentov je pod 8. Pre porovnanie GR kombi spravil 7:51 min, má síce o 20k viac, ale má záťaž vo forme kufra a tiež štvorkolky, ktorá na suchom asfalte ako píšeš nie je moc výhodou. Vo svetle 7:51 R kombíku je čas 8:02 min. pre krátky Clubsport sklamaním.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.10.  13:18

    « Re: Re: Re: Koupě na obzoru?

    iu
    Kompaktního krále NS musíš hledat jinde:
    [odkaz]
    A to je awd na suchém okruhu logicky spíš handicapem.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.10.  12:26

    « Re: Re: Koupě na obzoru?

    Clubsport má už čas na Nurburgringu. A prekvapivo to nedal pod 8 minút (ja som čakal hlboko pod 8, hlavne keď vyhráva drag racy aj nad MRS či Civicom): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.10.  20:15

    « Re: Koupě na obzoru?

    Zajímavost....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.10.  02:36

    « Koupě na obzoru?

    Th
    Před jakým měsícem? Byl jsem tam koncem září a tys tam byl tak týden po mě... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.10.  20:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Akorát že k projetí Tiguanu R si budu muset zajet do Prahy :-(
    WL - a k těm slevám, to že jsi před měsícem dostal 15% neznamená, že bys je dostal i nyní v říjnu ;-) Prej je to každým týdnem horší, ikdyž koncové ceny jsou stejné. Mají však menší podpory a bonusy. Ještě jsem to zkoušel hodně oklikou, na těch 15% bych se dostal na demo (možná o kousek více), ale hodně nestandardně. A na mě je ta RS Q3 i tak zbytečně drahá asi..
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.10.  18:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    iu
    Thomasino to má z Brna kousek, to já tam jel z větší dálky... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.10.  12:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    iu....hahahaha....Thomasino je borec..... :yes:
    RSQ3 SB.....kupoval bych jako budoucího univerzála. Pořád ale váhám, protože si nejsu jistý, že by bez problémů splňoval tu funkci. Stále si nedovedu představit, že bych s takovým vozem jezdil každý druhý den pro rohlíky a pro chleba..... >:-[] Navíc, když se občas svezu s M140i, jako třeba včera do Brna, tak vidím, že bych si asi nijak zásadně nepolepšil.
    Možná by bylo přece jen lepší, si zatím nechat 1er a univerzál řešit cestou Toyoty... :-!
    Jasný, svézt se s RSQ3 zajedu... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.10.  11:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Tak kto tu vlastne čo kupuje, nejak sa v tom strácam. >:D
    Pradeda, veď Ty už o podobne nízkom hatchbacku ako máš v garáži neuvažuješ, chceš niečo vyššie, predvádzačku RS Q3 máš v Kyjove, tak prečo sa konečne nezvezieš? :-O Tom tam bol schopný zájsť z Brna a Ty furt nič.
    WL asi päťdverový (!) hatchback nekúpi, to "by bylo proti celý filozofii propichování" (cit. Pulp Fiction). Ale na jeho pomery podozrivo dlho rozoberá RS3, to je pravda.
    Aj tak myslím, že všetkých tu s reálnou kúpou predbehne ako obvykle Thomasino. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.10.  10:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    wl....no, o těch zkušebních jízdách jsme diskutovali už několikrát. Jak víš, s předváděčkama je to složité. Třeba teď. Kdyby jsi chtěl objednat RSQ3, tak v tuto chvíli žádný problém, protože vůz je v prodeji již delší dobu a předváděcky jsou v salonech. Ale v případě RS3, jak sám píšeš, to bude složité. Vypadá to tak, že něco na svezení tu bude možná až někdy za rok. No, a pak možná další rok na dodání.... ;-\ Po svezení v RSQ3 a třeba i v normální A3 hb, by člověk měl mít o tom co kupuje dostatečnou představu. V RSQ3 o tom, jak funguje mechanika a v A3 hb zase o interiéru, hlavně jak by se člověk cítil prostorově. Já bych to tak řešil a kdyby bylo vše + - "v cajku", tak bych neotálel a RS3 objednal hned.
    Ne, v Top Centrum jsem nebyl a žádná % z prodeje slíbená nemám.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.10.  10:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Mám dojem, že ho nemám tolik vpředu jako RS3, hlavně je lehčí ;-) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.10.  02:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    A kde je asi tak motor ve tvém GTI CS? ;-)
    Rozměr pneu, který ty jezdíš v létě na CS, má RS3 na zimu.
    S 265mm to bude mít vpředu úžasný grip i bez semisliků.
    RS3 i RSQ3 jsou kompakty, až si budu kupovat auto podle postavy, vezmu si RSQ8, nebo rovnou Cayenne Turbo GT.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 04.10.  21:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Já bych to s tou ikonou taky moc neviděl. Už jen ten nezvyklý rozměr pneu, vpředu širší než vzadu, který kompenzuje nerozumně umístěný motor před nápravou >:-[] Zvuk pětiválce je fajn, ale nevykompenzuje podle mě horší jízdní vlastnosti. Navíc uvnitř není RS3 moc velká, to už bych raději vzal Golf R, se stejnou technikou a za výrazně méně peněz. Nebo tu větší RS Q3, kde o ty jízdní vlastností až tak úplně nejde :-! Zvláště při tvojí postavě a když na zábavu máš jiné auto!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.10.  19:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    pd7
    Jasně, že neobjednal, bez zkušební jízdy bych to neudělal...
    Já mám zase jasno v tom, že když už, tak s R5 jedině RS3 hb.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.10.  18:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Právě jsem se vrátil z hradu.....errrr....z Renocaru. Měnili mě brzdovou kapalinu a dělali celkovou prohlídku po 5 letech. Hodil sem řeč se šéfem M sekce, který mě říkal, abych moji M140i neprodával, že za chvíli tam bude nová M2 a rozhodnutí abych udělal až se s ní svezu. No, nechtěl sem ho unavovat mojí ságou, ale než jsme odjeli, tak se přišel na moji M140i podívat a nešetřil slovy chvály. Říkal...hezká..."neprodávej...takové už nikdy nebudou"... :-! Měl jsem svého času od něj na víkend půjčenou jeho M135i xDrive, když jsem se tenkrát rozhodoval mezi M3 a M140i.
    wl....tak jak je to s Tebou? Objednal jsi RS3?
    Já, kdybych do Audiny nakonec šel, tak pouze do RSQ3 SB. Hlavně z důvodu N/V, ale také protože se mě víc líbí. RS3 je celkově menší a do města by se sice hodila víc, ale to už bych si potom mohl nechat M140i, protože jsou si rozměrově velmi podobné.

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.10.  16:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    iu
    Tak to sorry, tu ikonu beru zpět, už ani nevím, co tu (zřejmě v euforii) píšu. :*) :no:
    Uvidíme, možná to časem nebude až tak silné slovo, první RS3 se zadním "diferákem" a poslední s R5.
    Hodně dlouho jsem doufal, že by Audi mohlo udělat nějaké lehčí sportovní kupé s klasickou koncepcí a s podélně uloženým R5. To už se určitě nestane, takže kdo chce "aspoň" pořádný hh s R5, má možná poslední příležitost, navíc ta cena RS3 půjde zřejmě ještě nahoru, a i za tu cenu to pravděpodobně nebude úplně snadné (rychle) sehnat. Takže kdo by měl vážný zájem, doporučoval bych jednat hodně rychle. V Kyjově říkali (koncem září), že kdybych ji objednal hned (ještě před svezením s ní), tak možná by jednu kvótu dali, ovšem dodání nejdřív srpen 2022, ale bez záruky, takže spíš ještě později.
    Některé příplatky jsou u RS3 výrazně nižší, než o třídu výš u RS4/RS5.
    Např. individuální lakování, audio, nebo třízónová klima...
    Srovnával jsem cenu u nás - RS3 hb vs M340i. RS3 sedan je spíš okrajová záležitost, prodeje jsou v poměru 70:30, takže ani každá třetí RS3 není sedan. Mně RS3 v sedanu nedává smysl (i když vypadá dobře), sedany beru/uznávám až od střední třídy. Ale věřím, že BYchaři BY dali přednost spíš sedanu.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.10.  15:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    wl: "Já jsem tu nikde slovo "ikona" nepoužil."
    Použil, v príspevku z 2.10. píšeš: "V téhle generaci to bude ikona..." Reagujem práve na toto.
    ad: "Dát 1,3 za S3, nebo za A45s víc, než za RS3, mi přijde mimo." S tým plne súhlasím, ceny všetkých sú šialene vysoké, takže v kontexte nich si ešte to RS3 cenu obháji najskôr, s poukazom na ten päťvalec.
    Osobne za najhoršiu možnú kúpu z HH považujem S3, technicky nedosahuje ani na ten Golf R (má ešte starú generáciu haldexu, plus menší výkon ako GR), to už určite skôr Golf R.
    Inak tie ceny sú u vás mierne odlišné ako u nás, čo tiež trošku mení ten pohľad na vec. Ako píšeš u vás je Golf R lacnejší ako S3, u nás je to naopak (S3 za 45370 eur, GR za 45930 eur). RS3 ale odskakuje dramaticky, oproti S3 je rozdiel 16380 eur, cca. 415t Kč (u vás len 243t Kč).
    A kým u vás píšeš rozdiel medzi RS3 a M340i 150t Kč, u nás je to len 2190 eur, t.j. cca. 55t Kč (pri sedanoch). Celkovo u nás sú Audi sakra drahé, aj preto ten môj pohľad.
    A samozrejme pri M340I to nie je topmodel, ale je to relevantná úvaha, či vziať topmodel nižšej strednej, alebo "len" druhý najsilnejší model strednej triedy, keď sú za veľmi podobné peniaze. A zľava 15% u Audi nie je zlá, ale sám vieš, že u BMW je to ešte niekde inde, takže v reále tá 3er bude lacnejšia ako RS3.
    Inak ale súhlasím, že to bude zrejme posledný R5 u Audi a pre toho, kto chce kúpiť viacvalec v nižšej strednej (a na to má), to bude úplne posledná príležitosť a taký potom dá aj tú extrémnu cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.10.  13:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    iu
    Já jsem tu nikde slovo "ikona" nepoužil.
    A "ikonu" z auta zdaleka nedělají jen vysoké prodeje, atraktivní ceny/slevy, to by teď byly (v EU) "ikony" i některé modely od Dacie.

    GR od 1.236.900,-
    S3 od 1.309.900,-
    RS3 od 1.552.900,-
    A45s od 1..554.850,-
    Co z toho dnes není drahé (na relativně ještě nedávné poměry)?
    Nic..., ale když už mám dnes dávat za vrcholný (kompaktní awd) hh cenu od cca milionu a čtvrt až po milion a půl, tak budu velmi náročný a jediné co splní skoro všechny vysoké nároky, je podle mě z této skupiny právě RS3. Dát 1,3 za S3, nebo za A45s víc, než za RS3, mi přijde mimo. Golf R má sice pořád nejpřijatelnější cenu a jako bonus haldexový diferák (na rozdíl od S3), ale v osmé g. působí výrazně mainstreamově, viz design exteriéru i interiéru, o IT raději ani nemluvě, plus naprosto tragický výběr barev, bez možnosti individuálního lakování. Když dnes potkám nový Golf s rozvíceným spojením předních světel, vidím před sebou nějakou obludu od Tesly apod., ale ne sympatický Golf, který jsem viděl u jeho předchozích sedmi generací.
    Takže i kdybych G8R prominul R4, stejně bych si ho za jeho cenu nekoupil. No a z té trojice (co zbude), by pro mě byla RS3 jasnou volbou.
    Srovnání s o třídu větší nevrcholnou M340i (taková M3 "pro chudé") je irelevantní, kdo chce auto s ohledem na poměr ceny/velikosti (třídy), ten nebude nikdy o žádném vrcholném hh ani uvažovat...
    M340i u nás začíná o 150 tis. výš, než RS3, což mi zase úplně zanedbatelné nepřijde.
    V Kyjově mě viděli poprvé! a na individuálně nakonfigurovanou (neskladovou!) RSQ3 mi hned nabídli 15%. To mi nepřijde zlé. Thomasinovi jen 10%, protože přijel neomaleně konkurencí, kdežto já - předpisově koncernem. ;-)
    Cenu určuje především trh a kvóty (na příští rok) na RS3 jsou už teď vyprodané. Tak proč by to dávali za míň? Navíc je velmi pravděpodobné, že je to poslední g. RS3 s R5.
    Při příští g. už budou emisní normy tak přísné, že se s okrajovou R5 asi nikdo nebude trápit, aby ještě nějak prolezla.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.10.  08:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    wl: no či zo súčasnej RS3 bude ikona, to si nie som úplne istý. Je super, že konečne RS3 dostala štvorkolku, ktorá umožní zábavnú jazdu adekvátnu značke RS (na rozdiel od relatívne sterilných predchodcov). Ale zase je podstatne drahšia a to samé osebe zabráni nejakému väčšiemu rozšíreniu. Plus mnohí kupujúci pozerajú viac na čísla ako na dojmy z jazdy (k predvádzačke sa dostane minimum ľudí) a tie čísla sa nezmenili oproti predchodcovi. Naviac z môjho subjektívneho pohľadu nová generácia A3 nevyzerá tak vyvážene, dizajnovo čisto, ako zvonku, tak najmä zvnútra, kde sú tie hrany až samoúčelné, plus čítal som o šetrení na materiáloch oproti predchodcovi (ostatne rovnako ako pri Golfe).
    Takže či tá nová štvorkolka bude stačiť na status ikony som trochu skeptický. Osobne BY som skutočne spomedzi kompaktných hothečov teoreticky bral najradšej RS3 (ak by mi to niekto zaplatil). Ale keďže BY som to platil sám, tak by som si sakra dobre rozmyslel, či dať 61t za kompaktný hotheč, resp. 63t za sedan, alebo by som priplatil zanedbateľné 2t eur a mal o triedu väčšiu M340i (a asi už teraz viem, ako by som sa rozhodol). A to nehovorím o zľavách, ktoré u Audi nie sú také ako u BMW (viď Thomasino), takže sa kľudne môže stať, že konečná cena M340i bude nižšia, ako RS3.
    Na druhej strane vo svetle cien Mercedesu A45AMG je to RS3 ešte stále prijateľné, Áčko je podobne drahé, ale ponúka iba prefúkaný štvorvalec 2,0.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.10.  19:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Ty TRoefa širší být můžou, ale nevidím důvod, proč by měly být vyšší.
    Pro srovnání CTR s 20":
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.10.  19:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    WL - bacha, na fotce je Pirelli Trofeo R, která je vždy širší skoro o cenťák a taky trochu vyšší. Musíte srovnávat běžné pneu. Ale 265/30 je relativně v pohodě profil. Pokud tam je ten stejný adaptivní podvozek jako mám v GTI CS, tak je to OK. Na 19" slupičkách 235/35 je to komfortnější jako dříve Cupra na 18" 235/40 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.10.  17:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    pd7
    Tady je vidět, že to nebudou slupky od banánu jako má CTR:
    [odkaz]

    Kemora grey vypadá na fotkách i videu líp, než na konfigurátoru, navíc je metalická a zdarma.
    Tady na videu:
    [odkaz]
    A ve Varšavě už mají na salonu sedan RS3 v Kemora grey a zelený hb:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.10.  11:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    First ride in RS3 2022 [odkaz]
    Pouze v sedadle pasažéra.....žádná zmínka o chování podvozku co se týče komfortu.... :-!
    A v té šedé Kemora nevypadá vůbec špatně....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.10.  07:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    The standard RS sports suspension features newly developed shock absorbers and a valve system both specific to the 2022 Audi RS3 Sedan and Sportback. However, the RS sport suspension plus with adaptive damper control is available for an added price. It continuously and individually adjusts each shock absorber to the road conditions, the driving situation, and the mode selected in Audi drive select.

    To zní, že to bude podobný systém, ne-li ten samý, jako u RSQ3 možná patřičně "tuned" pro menší vůz. Takže když to funguje ok na RSQ3 i s 21" koly, pak na těch 19" s podobnými pneu, by to neměl být problém, což je dobrá zpráva.
    Bohužel náš starý známý N/V u RS3 zůstává........ ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.10.  07:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Best Hot Hatches 2010s
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  21:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Proti předešlým jezdila rozhodně líp, viz i TG.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  21:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    No minulá generace nebyla jizdně nic moc...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  21:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Tahle generace už má "diferák" jako GR, takže to nepotřebuje, teď je to spíš proto, aby se s tím driftovalo ještě líp... ;-)
    A už v minulé g. z toho pětiválce sundali 26kg! a lépe naladili haldex = jezdila mnohem líp.
    Vsadím boty, že z nové RS3 budou (jízdně) motor. novináři "na větvi".
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  21:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    A jestli dostane ten nový adaptivní podvozek jako má Golf GTI CS, Golf R, Arteon R a Tiguan R, tak určitě už tak tvrdá nebude. Ale furt má asi motor blbě před nápravou, když dávají vpředu o 2cm širší gumy jako vzadu k potlačení nedotáčivosti >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  20:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    pd7
    My se tu "bavíme" o nové! RS3, modelový rok 2022, ne o té předchozí.
    A tu novou ještě pořádně nikdo neotestoval, včetně TG. ;-)
    Pořád to nemá takové slupky, jako CTR na 20".
    To profilové číslo musíš brát s rezervou, protože vpředu má nová RS3 pneu široké 265! mm a vzadu 245 mm.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.10.  20:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    tms....a bacha RS3 se navíc nabízí jen na 19" kolech s nízkoprofilovými pneu, tak šance, že bude drncat je velká a jak to tady čtu, tak ani adaptivní podvozek není schopen udělat s RS3 alespoň trochu komfortní auto. Pasáž z Top Gear testu.
    The big caveat to the whole thing is just how sodding firm it is. The Drive Mode button cycles you through Comfort, Normal and Sport modes, but this is a STIFF car in all of them. Comfort has just about enough compliance for most bumpy backroads, but this isn’t a car that breathes with a road like a sublimely set-up Renault Sport. It thumps thuggishly about the place.
    Nicméně bylo by zajímavé porovnat komfort v RS3 s mojí M140i.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  19:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Ne, minulá g. RS3 měla taky 2.631 mm, hb i sedan! stejně, tak jako i teď.
    + 6 mm měly jen běžné verze sedanu A3.
    Jsem prostorově náročnější (než ty), ale mně rozdíl výšky sedadla (od silnice) při nasedání/vysedání do A6 allroad (vs Golf) nic moc pozitivního nepřináší. Mnohem podstatnější je délka dveří. Nedávno jsem třeba nasedal do Julietty a nasedalo se mi znatelně snadněji, než do 5dv. Golfu, protože má přední dveře delší, na úkor zadních.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  18:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    "Golf R Variant má větší rozvor, protože je to kombík." - v minulé generaci neměl. Až teď. Konečně.
    Rozdíl jen 6mm minulé RS3 sedan?? To je fakt prd :-(
    Nepotřebuji ani tak za mnou místo, jako aby to bylo o kousek zvednuté, aby se mi tam lépe lezlo. Ale to se mi lépe leze i do A4 Allroad :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  18:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    GTI CS si klidně nech a je to vyřešené.
    Na co potřebuješ za sebou někoho vozit? Ti v autě nestačí tři místa?
    Golf R Variant má větší rozvor, protože je to kombík.
    I předchozí RS3 sedan měl rozvor 2.631 mm, o zanedbatelných 6 mm (to by tě fakt nevytrhlo) měly větší rozvor pouze běžné verze A3 sedan.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  18:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Jenže RS3 je stejně malá uvnitř jako moje GTI. Předchozí RS3 sedan měl aspoň větší rozvor a za mě se někdo vešel. Nynější generace má stejný rozvor v obou verzích, tedy stejný jako Golf GTI a R. Kdežto Leon Cupra hatchback má větší rozvor. Stejně jako Golf R kombi. RS3 pro mě není řešení z hlediska snažšího nastupování, to si mohu nechat GTI CS >:-[]
    Ale takový Formentor VZ5 s pětiválcem z RS3 a aktivním diferákem, hmmm, to by bylo asi zajímavé, ikdyž uvnitř bude místa něco mezi GTI a RS Q3 nebo Tigi-R. Ale sedí se o poznání níže než Q3. Akorát že se mi už moc nechce do Seatu, vzhledem k tomu jak řeší servisní věci a vše jim hrozně trvá.. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  18:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Na první zeptání 10, na druhé 15...
    Ten diferák má u Audi až RS3, která má všechny bonusy v jednom balení.
    V téhle generaci to bude ikona...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  17:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Ten chybějící půllitrový krígl mě popravdě až tak nebere, spíše bych měl trochu vnitřní problém s tříválcem. Ale moc dobře vím, že ten motor 2,0 TSI EA888 je skvělý, navíc o něco lehčí. A pokud by zůstala doma nadále M2c s tím správným počtem válců, tak jsem v klidu :-! >:-[]
    No vidíš, a mě se zrovna ta Lapiz u Tigi-R moc líbí, naopak mám problém s výběrem barvy u RS Q3, ikdyž tu modrou Turbo bych asi přežil (tmavší Navara by byla lepší), ale Lapiz se mi íbí o dost více. Ale na barvu to nejezdí ;-) Jako bude záležet na ceně, co se mi podaří vyjednat u RS Q3. Oboje má své plusy a mínusy. Q3 je o něco hezčí a nižší, má lepší infotaiment, samozřejmě motor, ale Tigi-R má zase lepší podvozek vč. diferáku. No a pak je tu ten rozdíl aktuálně kolem 300-400 tisíc, to ještě uvidíme kam se dostaneme. Na poprvé se v Kyjově moc nepochlapili (10%), ale budu zkoušet jinou cestou a jinde. Plus Kyjov zkusí režim předváděčky s výrazně větší slevou (pšššt).
    Upravil jsem a seškrtal trochu můj konfig Q3 RS, vrátil se víceméně k prvnímu, změnil na modrou, přidal automatické zaclonění venkovních zrcátek, bohužel v bundlu s vnitřním bezrámovým zrcátkem. Jsme na 2.003.700 :-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  16:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    pd7
    Ta bílá předváděčka je klasika (no sb) a bílý sb už je prodaný...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  16:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Ne, v základu je v kůži (stejně jako u RS3), což mi celkově vyhovuje víc.
    Alcantarový hadr patří na sedačku, do ruky raději kůže.
    Jsem psal, že je toho R5 do Q3 tak trochu škoda, protože v RS3 s ním bude o hodně lepší svezení a za podobné prachy. Navíc RS3 si drží cenu snad nejlíp ze všech Audin.
    TR hlavně pod kapotou chybí jeden (půllitrový) krýgl, Lapiz Blue se mi naživo nelíbí a celkově je na Q3 RS mnohem větší výběr barev, než na TR, o GR raději ani nemluvě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Domluvil jsem se už v pátek dopoledne po telefonu.. Bílá RS Q3 na 21" kolech..
    WL - Alcantara se bez rukavic sice ošoupe, ale pak za 3000 necháš potáhnout znovu. A ten volant je v alcantaře myslím v základu.. Ale nějak mě to svezení nepřesvědčilo, zvláště pak v porovnání s výletem v M2c, která je prostě jiný level. RS Q3 by byla zřejmě jako jediné auto, to bych neutáhl už. Takže raději Tigi-R a nechat na víkendy M2c (už tak je to rozmařilost). Ten rozdíl 300 tisíc mezi Tigi-R a RS Q3 je už asi moc.. Navíc Tigi má novější podvozek s mnohem větším rozsahem nastavení a ke všemu ten aktivní diferák vzadu, jen mu chybí 80 koní.. A mnohem hezčí barvu!! ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.10.  14:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    tms...měl si testovací jízdu zarezervovanou nebo si jen "walked in"?
    Bílý RSQ3 SB, co tam měli jako "hotovku" je už prodaný....
    Sportovní sedadla v Napa kůži vypadají moc dobře....ale odvětrávání jsem v nabídce nenašel....
    Chválíš infotainment....Sonos poslech?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  13:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Tak kůží je to podmíněno jen u RS3 (u rozšířeného paketu), tady je to podmíněno volantem v alcantaře, což bych taky nechtěl, protože na volantu to brzo odejde.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  13:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    U sedadel se podle všeho nic nezmění, stále uprostřed alcantara, jen prošití je modrou nití. Včetně volantu a řadičky a opěrek ve dveřích. Ale je pravda, že to není levné a oželel bych to asi.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  12:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    To barevné prošití za mě rozhodně ne. Stojí to nesmysl a hlavně tím přijdeš o alcantaru, místo které dostaneš nevětranou kůži. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  11:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Už jsem tam teď byl. Byl jsem s drahou polovičkou a raději sám. Není čas ztrácet čas. Během pár dní zdraží i Audi.. Však to máš za barákem...
    Jako nejede to vůbec špatně! Celkem i zvuk to má s těmi přípl.vyfucky. Sedí se v tom celkem fajn, ikdyž bych to o pár cenťáků snížil :-) Infotaiment asi o dost lepší než v GTI a Tigouš. To by bylo velké plus.. No mám o čem přemýšlet...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.10.  10:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    tms...ta Modrá Turbo na fotce v odkaze na sněhu looks good. (Téměř jako MM Denim). Na konfigurátoru ale nic moc. Raději potom tu Nardo. V Daytoně stříbrná kola víc vyniknou. Kdybych bral Bílou Gletscher, tak bych si nechal 20" kola přestříknout na tmavě šedou. ......Kdy přijedeš.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  07:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Nardo určitě ne. Ta se mi nelíbí. Navic vedle stoji soused s S8 v Nardo, jen o 10m dále >:-[] Základ je jen 20" kola. Jiný design 20" nemají. A 21" fakt nechci. Takže naladit ke stříbrným doplňkům. Jasná volba by byla Navarra modrá. Ale u Q3 není. Možná tak ta Turbo modrá. To by šlo. Ale Daytona je klasika, hezky se třpytí a ladí to k tomu. Ikdyž trochu nuda, to souhlas. Ale nechci aby to moc provokovalo. Ještě asi příp.přidám červené nebo modré prošití vnitřku.
    Tady Turbo jako Q3: [odkaz]
    Turbo ve Sportbacku od 5:00:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.10.  01:26

    « Re: Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Za mě spíš takhle:
    [odkaz]
    [odkaz]

    Ale co ty a šedá (Daytona), navíc příplatková, dyť by tě s tím tvoje stará/mladá vyhodila. >:D
    A navíc, když tam máš tolik barev, zelená, modrá, oranžová, červená...
    Já bych bral tu druhou šedou (Nardo), jednak je bez příplatku a navíc vypadá líp, než ta Daytona, to už je (sice tradiční) odstín za zenitem...
    Ale pokud bych bral od Audi R5, tak v tom nižším balení (RS3 hb), to by mě určitě bavilo víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.10.  00:00

    « Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    WL - co takhle ta Q3 RS ?? Ceníkovka 2.021
    [odkaz]
    Záměr samozřejmě nevyhnat cenu vysoko, už tak po slevě něco přes 1,6 (odhad), co vím od kamaráda tak NAVI stejně moc neumí aktuální dopravní informace a je lepší propojit s mobilem a dát Waze. Ale zase když už, tak adapt.podvozek ano a sport.výfuky ano :-)
    z venku stejný konfig: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 01.10.  16:57

    « Re: Re: Re: Predaj na obzore?

    tms.... >:D >:D >:-[] >:-[] ...to už opravdu vybírám tak dlouho????? Kurwa jak ten čas letí, když je člověk v důchodu.... ;-) :-! >:-[] Jinak.... jestli máš v plánu přijet do Kyjova otestovat tu RSQ3 a nebude Ti vadit, že se připojím, tak mě dej prosím vědět a podnikneme to Spolu...
    ;-)
    Jinak můj budget na MGTS stále dosáhne....no problem...ale stále su na vážkách ohledně jeho ne-vhodnosti pro funkci budoucího univerzála. Tam by určitě RSQ3 SB i TR seděli lépe. I tvé GTI CS by tu funkci celkem splnilo až na to N/V....šak víš... ;-\ >:-[]

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.10.  13:26

    « Re: Re: Predaj na obzore?

    Přesně! Musíš myslet dopředu už na jeho další prodej. Proto měla Ateca přípravu na tažné, GTI má Harman-Kardon a HeadUp displej (za rozumný přplatek) a Tigi-R by měl tažné za dvacítku, ikdyž ho nepotřebuji >:-[] >:-[] >:D
    A vzhledem k prodlužujícím se dodacím dobám nového auta, jakmile si jdeš přebírat nové auto, hned domlouváš s dealerem objednávání dalšího ;-)
    Praděda - dávej si bacha, abys díky neustálému zdražování cen nedopadl tak, že v roce 2018 když jsi začal vybírat auto, jsi měl budget na Macana GTS, letos už tak leda na Audi Q3 RS v ořezané konfiguraci, příští rok to bude stačit max. na Tiguan R a za 2-3 roky max. na Tiguan TDI :-) >:D Ale prodám ti v červnu po roce a 10 tisíc km krásné vínové GTI CS s keramikou a fólií na kapotě za 999 tisíc ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.10.  12:58

    « Re: Re: Predaj na obzore?

    Th
    Běžná verze Q3 ne, to už pak radši ten TR.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.10.  12:10

    « Když Pepu eSere eSko

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.10.  12:09

    « Re: Predaj na obzore?

    iu
    Sis ještě nezvykl, že Thomasino uvažuje o prodeji auta už při jeho konfiguraci... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.10.  10:24

    « Re: Predaj na obzore?

    V ČR jsou ceny od dnešního dne vyšší. Základní cena 1.615.900 Kč, ještě včera (a také koukám v červenci) byla 1.568.900,- a v dubnu ještě 1.546.900,- Kč >:-[]
    Zdražily také jednotlivé příplatky, většinou kolem 500-800 Kč.
    Ještě včera můj konfig za 1.681.100 Kč a dneska už za 1.731.200 8-s Ale hlavně prej nebudou moc dávat podnikatelský bonus 50 tisíc, že jim sáhli na skryté podpory. Takže finálně menší slevy. Což je ten rozdíl celkem 100 tisíc.
    [odkaz]
    Jinak GTI CS je fajn, když v něm sedím a řídím tak skoro nemá chybu. Ale na věčné nastupování a vylejzání ty moje záda asi moc nejsou (ale to jsem trochu tušil, proto jsem od začátku občas psal ze srandy něco o ročním testování). Taky jsem zjistil, že mě už nebaví okruhy, že na to kašlu. Líbilo by se mi o něco vyšší auto. Ale ne o moc :-) >:D Naštěstí už dělají na Tigiho R kratší pružiny od H-R, takže to kdyžtak zase lehce shodíme! >:D [odkaz]
    Jako Q3 RS by dávalo taky smysl, ale dalších 300 litrů prostě dávat nechci :-( Možná si ho ale zajedu zkusit.. Ona by klidně stačila i ta verze 2,0 TSI s 260 hp nebo kolik..
    EDIT: zkusil jsem nakonfigurovat Q3 2,0 TSI 245 hp, problém je, že bez NAVI v S-LINE (vč.interiéru) je cena stejná jako TIGI-R a ve finále ta Q3 taky nevypadá nic moc, tvrdé plasty na zadních dveřích úplně stejně a člověk připlácí hlavně za image :-( A nebude mít pořádné brzdy, ani IQ Matrix světla atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.10.  08:07

    « Predaj na obzore?

    Tom: "Ale zatim to vypadá, díky třem zdražením letos, že by se mohl prodat za podobné peníze jako se pořídil"
    Tak to čumím, už aj GTI sa ide predávať? Pretože u Teba od prvej úvahy o možnom predaji k realite nikdy nie je ďaleko. A prečo vlastne úvaha o predaji GTI? Niečím Ťa sklamalo, alebo nenaplnilo predstavy? Mal som dojem, že si s ním veľmi spokojný.
    *P.S. Pozeral som cenníky VW a je pravda, že sú oddnes nové, ale nič sa fakticky nezmenilo a nezdražilo (napr. Clubsport bol 40450 eur a oddnes je 40440 eur).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 01.10.  07:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi

    tms....no nekeke...ty už zvažuješ prodej GTI CS? Tož ty si borec.... :-! Ale TR by nebyl špatný choice... :yes:
    K odmontování ližin by se asi muselo odstranit čalounění stropu, aby se získal přístup k montážním bodům. To by taky pro někoho kdo ví co dělá neměl být problém.
    Akrapa bych určitě bral. Jsem si jistý, že bys toho později "banoval".... >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Testovali jsme toaletní papíry: Tři hrozí ucpáním trubek, zjistila laboratoř! Který se vyplatí?

Testovali jsme toaletní papíry: Tři hrozí ucpáním…

Potravinový Sherlock vám přináší unikátní, nepotravinový test! Pod lupu si vzal třívrstvé toaleťáky a jejich…

Aplikace Google Fit brzy zvládne na pozadí diktovat tempo chůze

Aplikace Google Fit brzy zvládne na pozadí diktovat…

Aplikace Google Fit se brzy naučí novou funkci, v nejnovější verzi aplikace přibude v hlavní nabídce…

 

iSport.cz

Šéf etické komise: Největší darebáci už nepískají. Tresty? Přísné i spravedlivé

Šéf etické komise: Největší darebáci už nepískají.…

Na konci listopadu se Etická komise pustí do šetření korupční kauzy. Jisté je, že bude trestat. „Ale…

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní film běží i do světa

VIDEORECENZE: Neužilův Zátopek je trefa, precizní…

Jeden z nejočekávanějších českých filmů míří do kin. Zátopek mapuje příběh slavného českého běžce, jeho lásku s…

 

Reflex.cz

Andrej Babiš nikdy, nikdy neodstoupí. On a jeho ekonomicko-mediální holding s námi budou i nadále

Andrej Babiš nikdy, nikdy neodstoupí. On a jeho…

Jestli si někdo myslí, že minulý týden skončily volby, mýlí se. Bylo to autentické referendum o politickém…

V jakém stavu je prezident? Hradní gang už neví, co by. Teď ale proti sobě poštval i doktory

V jakém stavu je prezident? Hradní gang už neví, co…

Stav našeho pana prezidenta je stále velkou neznámou. Na poslední zveřejněné fotografie vypadá jako Dominika…