Peugeot 508 (2021)
15.4.2024Na další recenzi sem si dal trochu delší časový odstup, abych dokázal zhodnotit s nadhldem a objektivně (i kriticky) uplynulé necelé tři roky strávené…
Peugeot 508 (Duff)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Duff 22.05. 14:04
« Re: P508
508 je jinak parádní auto, mě fakt štvaly jen ty okna + horší rozlišení parkovací kamery.. jinak materiály, komfort, jízdní vlastnosti TOP.. a kdo parkuje v garáži,tomu to tolik vadit nemusí a koupí teď 508 za pár korun, jelikož cena padá závratnou rychlostí.
No a já, vzledem k tomu, že jsem si už asi od 16 let přál Octavii RS, tak jsem koupil zánovní RS 2.0TSI.. Pravda je, že uživatelsky horší auto jsem nikdy neměl, takže jsem si akorát nas*al do holin.... Až bude čas a nervy, dám sem i recenzi RS...-
-
Duff 20.06. 18:12
« Re: Re: Re: P508
ono už z PSA koncernu nebylo, co bych si vybral..jediný, co připadalo v úvahu bylo zánovní DS7 s 1,6 motorem. Zbytek už jen 1,2, nebo 1,5 nafta..
A to DS bylo cenově za nesmysl i po velkých slevách, tam padá ta cena snad ještě víc, než u 508...To už jsem nechtěl :-(
-
-
-
-
Stejsn 16.04. 07:14
Přimrzání dveří
- zoufalá vlastnost peugeotů, která se táhne už od dob řady x06. Každá vlhká zima = zoufalé mlácení pěstí do rámu okna. Fakt nepochopím. -
tom1522 10.05. 20:06
Nástupce 508 GT
Zdravim vas,premyslim,ze zase pujdu do 508,ale nevim,co ten "ufo" vnitrek,zena to ma ve 208....a bezramove okna me asi moc vadit nemusi,potrebuju sem tam neco odvest :-) ted maji v lioncar peknou GT hybrid za 715....sel byste do ni?diky-
-
-
Duff 22.05. 14:13
« Re: Re: Re: Nástupce 508 GT
Ohledně tažného zkuste info v autorizovaném servisu. Ale záleží kde je kdo jak ochotný to zjišťovat/prověřovat. U Domanského, kde jsem auto koupil, nebyli schopní mi ani do TP dopsat originál 19" kola Augusta, s tím, že "to nejde". Až u Kopeckého najednou nic nebyl problém a vše vyřešeno a zapsáno obratem.
-
-
-
Duff 22.05. 14:11
« Re: Nástupce 508 GT
Pokud máte možnost doma nabíjet, tak fajn, ale asi takhle. Kolega měl 2 roky 508GT 225kw benzín a jezdil za 7-8,5l, podle toho, jak moc na to šlapal. Já měl jen 180kw a jedzil jsem za 8l, at jsem na to šlapal, jak jsem chtěl. V eco režimu by se dalo asi i za méně, ale to pak vůbec nejede. Cose týká toho hybridu, pak je to ekonomický nesmysl. Testovali jsme ve firmě 508GT SW v tomhle hybridu a všichni jsme se shodli, že to je nesmysl. Taháte za sebou 300kg, které nepotřebujete, reálný dojezd "jen na elektřinu" je cca 20-30km, dynamiku lepší nemáte, standardně jezdíte za 8l a jakmile dojde šťáva, máte tam 10-12l..toliko poznatek několika lidí v naší firmě, včetně dvou z nás, kdo měli delší dobu normální 508 s normálním motorem. -
-
-
Duff 20.06. 18:10
« Re: Re: Re: Nástupce 508 GT
Tak jak jste dopadl? Jinak ten "můj" už je v áčkách/mototechně za 550k, takže si čím dál víc říkám, že mi za něj dali fakt dost.. :-) Jinak rozdíl 133kw/165kw na dynamice moc nepoznáte, jen už GT bude mít v základu nějaký lepší obložení palubky a kožený sedačky. Ten 165kw motor je určitě vzácnější, dělali ho výrazně kratší dobu, ale rozdíly v dynamice a spotřebě moc nejsou. Snad 0,5s ve zrychlení 0-100 a tuším o15km vyšší maximálka.. Já to kupovla nový a 200klacků navíc bylo za mě už vyhozený prachy..
-
-
-
Čo si zvolil ako nástupcu?