Saab 9-3 (2010)
20.6.2010Jak začít :-) éra mých vlastních aut začala před dvěma lety fungl novým Renaultem Megane 1,5dCi, který však po 120tis km, které jsem s ním během dvou…
Saab 9_3 (Denjl21)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
"-- skrytý --" 21.06.2010 12:28
« Re: Krásné auto
Mas nadherny auto. Ale ten motor :). Ne, asi ses rozhodl z nejakeho duvodu a sel si do nafty. Muj nazor je, ze saab ma mit benzin :). S tom problikavanim Ti rozumim, mam 9-3 Viggen a dost ,,blikacu'' se divy co postarsi saabik umi. Tak at slouzi. TL -
Denjl21 21.06.2010 17:08
« Re: Krásné auto
jj, máš pravdu, najezdím 60tis za rok..... no ono AERO se dělá i s tím motorem co mám, jenže tenhle SAABik byla skladovka, takže jsem vzhledem k ceě bral co bylo, ale designově mi z toho AERO v solunu udělali, výkon motoru po čipu od Hirsche jede taky jak z praku:-) další SAAB bude určitě TURBO benzin a dokonce se už něco rýsuje, příbuzní maji ve stodole SAABa 99 z roku 70tuším a to je TURBO :-) a chtějí za něj jen pár korun :-)
-
kuko 21.06.2010 13:52
Krasavec
Závidím ti :yes:
Až na tu barvu, ale to jsme už probrali minulý týden - holt u skladovky si nevybereš - je to paráda. Jsem ani nevěděl, že Hirsch ladí i tento dízl.
Samozřejmě se tady vyrojí spousta chytrý saabistů a že prý jedině benzin >:-[] ale tohle je aktuální 9-3, ne 900 ani 9000. Takže jako bys měl alternativu? Rozežranou V6, která by při tvém 60tis. ročním nájezdu prostě nešla.
Pak 2.0T s 210k, Hirsch to ladí tuším někam k 250k, tohle by byla zajímavá alternativa.
Jinak už jen slabší 2.0T a nejslabší 1.8T (což je vlastně taky 2.0T, jen aby jsme v tom neměli chaos >:-[]) které této biturbo naftě s prominutím konkurovat nemůžou. Atmosfericko 1.8 vynecháme, bez urážky.
Interiér fantastický :yes:
Velikost - 9-3 nikdy nebyla premiant v této disciplíně, ale je to takový slušný průměr. Automat je fajn (myslím že dávají 6st Aisin), jel jsem ale jen v kombinaci s 1.9TiD 110kw.
Ať slouží ;-)-
Denjl21 21.06.2010 17:11
« Re: Krasavec
jj, Hirsch dělá i tohle :-) koukni na www.hirsch.ch mají tam fakt libovky, obvzlášť ty třípaprskový kolav TURBO designu (odkaz na 900 TURBO ), jenže ceny těch originál dílu jsou neskutečné :-((
je pravda že jsem si hodně pohrával s 2.0T Biopower, vyšlo by to cenově stejně, jen moc benzínek na E85 není, takže by mě to sežralo......
-
-
Johny.Rico 21.06.2010 15:11
Designová nádhera!
Měl jsem tu čest se svézt s 1.9 diesel 110kW automat a to, že mě to extremně překvapilo (kladně) jsem v životě nečekal. Automat je fakt super, auto jelo bombasticky a designově bylo neokokouané. Lidem se moc líbí, mě taky. Vybral jsi dobře, obdivuji, že jsi "neskončil v koncernu". U mě jednoznačně 11111111111!!!!!-
-
kuko 22.06.2010 10:51
« Re: Re: Designová nádhera!
já bych A4 neodsuzoval, je to určitě vynikající auto. Z německé prémiové trojky má k Saabu svých "charakterem" asi nejblíže. Vždyť i nová 9-5 je primárně zaměřena proti A6.
Chválozpěvy máš u všech značek. Takže určitě někdo bude mít plné zuby i chválozpěvů na Saaby >:-[]
-
-
-
MariAchi 22.06.2010 15:58
SAAB a letadlo
Ach jo - proc proboha kazdy, kdo se nekdy dotkl SAABu neustale rika, ze to uvnitr vypada jako ve stihacce? Staci si najit jakykoliv obrazek stihacky zevnitr a hledat paralely - je to nesmysl.
Jinak pekne auto a pekny postreh s temi ridici RS - je fakt, ze jsou presvedceni, ze nic rychlejsiho na cestach neexistuje. To je ale pruvodni jev ridicu dieselovych Oktavek jaxi odjakziva.-
kuko 23.06.2010 11:53
« Re: SAAB a letadlo
nemůžeš to brát doslovně ;-)
Paralelu bych tam viděl ve tvarování přístrojovky do půlkruhového tvaru, který je téměr kolmý ve vertikální rovině. Právě jak býval přístrojový štít u letadel. Nová 9-5 už má přístrojovku taky docela skloněnou (středový tunel a jeho plynulejší přechod do přístrojovky)
Dieslová Oktávka má skutečně vlyv na osobnost člověka. Když jí začas táta měl jako služebák, jezdil s prominutím jak "prase". Pak nafasoval Superba V6 benzín, a zase je to úplně v pohodě :-)-
Papír1 22.10.2010 10:34
« Re: Re: SAAB a letadlo
Legendě jako SAAB bezesporu je. >:D >:D >:D legenda byla 96, 99 a stará 900 či 9000. Od převzetí Gm to není legenda ale normální auto. Co je legendárního na dieslu 2,2 či 3L. Nebo na LPT2,0 atd. Jediné včem jsou dobří jsou motory FPT. Mám Saaby rád, dokonce jsem uvažoval o 9-5 v kombajnu, ale měl v té době na výběr diesly ( 2,2 +3l) tak jsem si ho nekoupil.
-
-
"-- skrytý --" 28.06.2010 12:38
počet airbagů
Dobrý den, hezké auto, oblíbená značka. Přesto mám dotaz na autora - mohl by jste slovně uvést jaké airbagy vaše vozidlo má? Děkuji Vlada
PS: Obdobné zkušenosti s piloty strojů z Mladé Boleslavi máme asi všichni, já naposledy minulý týden. Vlastně, přečti si mou aktuální novinku.