Audi TT (1999)
22.9.2007Když nebudu počítat auta na rozježdění, tak jako původní auto jsem měl Škodu Octavii první generace s motorem 1.8T. Mimochodem jsem s ní byl moc…
Audi TT (Dandy.TT)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Za slečnu 10 10.10.2007 20:05 Ajin(MoDo Team)
- slecna 7b inak nic 10.10.2007 20:30
- trocha chyba do dokonalosti 10.10.2007 20:32 Mexican82
- vykon.. 10.10.2007 20:44
- Re: fotky 10.10.2007 20:58 Dandy.TT
- nazdar 11.10.2007 10:09
- Ani jsem si nevšim 11.10.2007 17:57 Hanss (MoDo Team)
- pěkný 11.10.2007 19:28
- no nazdar! 13.10.2007 10:39
- pozdrav 26.10.2007 16:46
- 10b 12.11.2007 14:04 Mr.Scully
- Mám to samý 22.11.2007 22:53
- TT 06.12.2007 09:18
- Dotaz 09.12.2007 18:55 lumirs
- Ronnyp 18.12.2007 20:06 Ronnyp (RSKa)
- hezké 18.12.2007 20:40
- Crossfire 22.12.2007 23:50
- Přání 23.12.2007 16:42
- něco víc 23.12.2007 21:34
- Typ motoru 31.12.2007 12:12
- Krasavice :) 05.01.2008 22:03
- Nadherné auto a nadherna holka 08.02.2008 13:05 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- kombinace 09.02.2008 19:28
- TOMMYHO Monopost F 1 09.02.2008 21:22
- 10,3litru ... 15.02.2008 21:38
- Super 25.02.2008 19:37
- Achoj Dandý ... 24.03.2008 17:54
- TT 10.03.2009 22:54
-
Ajin(MoDo Team) 10.10.2007 20:05
Za slečnu 10
Auto je hezký na recenzi ještě zapracuj a slečna je pěkná :-) -
Mexican82 10.10.2007 20:32
trocha chyba do dokonalosti
davam 9b, auto je pecka, recenzia super ale fotky nic moc.. slecna je fajn, ale ta si moze dat hodnotenie na libimseti.cz ... ak doplnis fotky = interier a pod tak moc rad zdvihnem na 10 ;-)-
neregistrovaný: "chachar" [85.160.44.XXX] 10.10.2007 20:36
« Re: trocha chyba do dokonalosti
dneska je to tu zo slovenska samej chytrák-
Mexican82 10.10.2007 20:40
« Re: Re: trocha chyba do dokonalosti
ziadny strach, mna nevyprovokujes tym ze budes poukazovat na moj povod. Zijem v Brne uz par rokov ;-)
len hodnotim to co vidim a kady clovek co aspon trochu premysla tak uzna ze dat 10b za 5 fotiek ktore su prakticky rovnake nie je fer voci ludom ktory nafotili XY fotiek k svojmu autu
-
-
-
neregistrovaný: "cread2" [86.49.107.XXX] 10.10.2007 20:44
vykon..
Myslim ze 195kw ze stary 1,8T je uz vcelku i dost. Tech 165 je na hrane vic bych z toho zdimat fakt nechtel.. kazdopadne jsem hooodne zvedavej kolik ten motor vydrzi.. -
"-- skrytý --" 11.10.2007 10:09
nazdar
hello, koukam fotky jak na freefotu >:D, samozrejme davam 10b, auto znam, vune nejvetsi, byli jsme ho s dandym kupovat, fakt krasavice, asi nejlepsi co u nas bylo vubec k sehnani, bohuzel ted o vikendu dandymu natrhnu * na sprintech tak bude trosku smutnej ;-), ne delam si srandu, zatim malo koni ale uvidime na jare. -
Hanss (MoDo Team) 11.10.2007 17:57
Ani jsem si nevšim
Že tu přibyla taková kára, takže až dnes. Hned jsem si myslel, že máš něco společnýho s tommy.cuprem, jak jsem viděl ty úpravy...... :-) Jinak další audinka, takže dávám 10b. :-) Jen mi zaujalo, co ten borec co vám nabízel TT bez turba - napiš trochu víc, ať se taky pobavíme...... :-) :-) Tak Zdravim-
Dandy.TT 19.10.2007 18:55
« Re: Ani jsem si nevšim
Tak k tomu borci, co nabízel TT bez turba. Jeli sme se tam s Tommym podívat. Okoukli sme to. Bylo zřejmě i dost roztřelený asi až k sloupku. Jinak bylo celkem slušně zachovalý. No a pak sem se s tim jel svézt. Ze začatku řídil ten frajer. Poučoval mě kdy má tenhle motor nejvíc tahnout (řikal že prej nejvíc od 5000 ot./min :-D). Už tehdy my bylo divný že měl problém předjet Fabii TDI. Pak sem si za to sed já a hned na dvojku my bylo jasný že tam neni něco v pořádku. To auto mělo tak 125k a ne 225. Jelo to jak octávka 1,8 20V. Tommy se ho pak ptal jestli mu to neni blbý..., tak kápnul trochu božskou a vypadlo z něj že to má na kšeft... Fakt sem tomu nemoh věřit, čeho všeho sou lidi dneska schopný.
-
"-- skrytý --" 11.10.2007 19:28
pěkný
moc pěkný,mě se předchozí tétéčko líbí víc než to nový...je charismatičtější.Měl jsi Passata 2.8 V6 4motion...slušný ne?Je to defacto to samý co já - A6 2.8 V6 quattro.Svezení dobrý(protože většina A6 je Tdi a na to je to moc těžký a jízda nic moc).V tvym TT výkon super,ta spotřeba vypadá až podivně nízká.10 bodů. -
-
Mr.Scully 12.11.2007 14:04
10b
Je fakt, ze ten design je dost specificky, rekl bych spis pro zensky (ostatne pro jednu mou kamaradku je to auto snu), ale i tak to musi jet jako blazen... a audio Bose muzu se svym BMW jen zavidet, takove se do nasich mazliku bohuzel nemontovaly :-( -
neregistrovaný: "Lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 22.11.2007 22:53
Mám to samý
Tak tohle auto znám jako svý boty, najel jsem na něm asi 60 000 km a bylo toho dost. Výkon mám zvednutej zhruba na stejnou hodnotu jako ty, zhruba o 10 kw míň. To auto přitahuje ženský, ale taky závistivý dementy a zloděje suvenýrů jako magnet. Jako kdyby nikdo nevěděl, že se dá rok výroby 2000 koupit levnějc než nový fáčko :-). Když jsem ho dostal k 18tinam, byla to pecka a já byl machr. Teď už se do něj stydim sednout, protože v něm díky atraktivní image a směšný pořizovací ceně (280 000-350 000) jezdí každej vekslák. Design je možná trochu teplej, ale stejně si z toho auta skoro kazdej sednul na zadek, když se tu před 8mi lety objevovaly první kousky. A motor vydrzi dost, ale casto odejde nejaka drobnost a neni to nejlevnejsi zalezitost.-
Dandy.TT 23.11.2007 18:23
« Re: Mám to samý
Jestli máš to samý tak to máš super káru ;-) . S těma závistivejma lidma máš bohužel pravdu. Moje dveře by o tom mohli vyprávět. Spousta lidí si tu cenu asi moc neuvědomuje a viděj, že takový auto stojí(stálo) 1,5 milionu. Když si to auto dostal tak asi chápu tvůj vztah k němu. Já se každopádně do něj sednout nestydim. Jinak za 280 000 - 350 000 sou TTčka, ale v nic moc stavu a dost olítaný. Sehnat v čechách pěkný je docela problém. U silný verze by měl motor bez vnitřních úprav vydržet až 350k a co se týče oprav bych to neviděl tak tragicky ;-). Kdyžtak sem tvoje auto dej, určitě by to lidi tady zajímalo.-
neregistrovaný: "lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 02.12.2007 16:02
« Re: Re: Mám to samý
350k? To se mi zdá nějak hodně, to bych bez repase tipoval tak na japonce. Ale nebudu se hádat, odborník nejsem. Já mám to auto rád a ta jeho "bukvice-image" mi ani trochu nevadí, podle mě vypadá pořád super. A teď vzimě opravdu ocením to quattro, protože když zapadne tohle TT, tak to už neprojede skoro nic kromě SUV a offroad. Ale když z něj člověk vyleze po delší cestě, tak má dost zalehlý uši :-). A opravy tragický určitě nejsou, ale třeba naposled se měnila přístrojová deska, protože se porouchala rafička u palivoměru a ventil u turba a stálo to i s prací asi 20 000, takze to starší auto trochu leze do peněz. A díky, ale zatím ho sem dávat nebudu, už jsou tu asi 3 a tvoje recenze je hodně propracovaná, tak by to bylo nošení dříví do lesa.-
Dandy.TT 03.12.2007 19:33
« Re: Re: Re: Mám to samý
Těch 350k je strop, co ten motor bez úprav vnitřních částí vydrží. A samozřejmě s tim motorem nenajedeš 200tis.km. Nejsilnější verze 165kW má oproti slabším pár jinejch dílů (kovaný písty, zesílený ojnice, jinou hlavu...). Mě se to auto líbilo vždycky a líbí se mi i teď, proto sem si ho taky pořídil :-) . Se 4x4 máš pravdu. Měl sem před tim Passata ve čtyrkolce a TT sem chtěl taky jedině v quattru a nic jinýho už bych asi nechtěl. Jinak ten palivoměr si mylim, že mě taky jednou bude čekat. U TT odchází celkem často ;-\ . Jak se ti to projevilo? Že neukazoval vůbec?-
neregistrovaný: "lidožravá kachna" [90.176.158.XXX] 08.12.2007 15:15
« Re: Re: Re: Re: Mám to samý
Ahoj. Projevilo se to tak, že mi raficka ukazovala asi tak o 30 litrů benzínu víc, nez v nadrzi skutečně bylo, takže zrádný. Teď to TT prodávám, tak uvidíme kdo bude mít zájem. Plánuju A5 3.0 tdi. Po tom, co jsem viděl tunning od abt na jejich oficialnich strankach, zamiloval jsem se do něj. Ještě když navíc má po úpravě 300 ps a dělá 0-100 za 5.3. Akorád by mě zajímalo kolik taková úprava od abt stojí, na stránkách jsem to nenašel. Pak jsem si taky všiml, že tu někdo má A5 s S-line paketemem a to taky vypada skvele. To by byla asi levnejsi alternativa k tunningu od abt :-)
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 06.12.2007 09:18
TT
TTčko se mi taky vždycky líbilo a kdybych minulý jaro sehnal nějakej výbornej stav jako si sehnal ty, tak už sem měl cabrio v garáži, jenže je to tak jak říkáš, 90% u nás jich je pěkně vylítanejch ;-\ A s těma budíkama se mi stalo něco podobnýho u mercedesu, sekla se mi ručička rychloměru na 120km/h a dál už nešla, dal sem za výmenu ******* kapličky taky něco kolem 18tis. :-O -
lumirs 09.12.2007 18:55
Dotaz
ahoj kluci, mam k Vam prosbu, muzu koupit pekne TT, po tech strance vse ok, akorat me zarazilo ze to nema palubni pc a tempomat, mel jsem za to ze to byla seriova vybava. Muzete mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Dik predem-
Dandy.TT 10.12.2007 12:50
« Re: Dotaz
Ahoj, to záleží na tom jaká to je verze a rok výroby. Jestli je to TT na na netu tak sem hoď dyžtak odkaz. Mrknu na to. Jinak palubní počítač by většina TT mít měla (jedině ty slabý 150k verze ho možná mít nemusej). Taky záleží na tom, v jaký zemi to auto bylo koupený jako nový. V různejch zemých maj různý specifikace výbavy. Tempomat v serii u většiny TT nebyl.-
lumirs 10.12.2007 20:58
« Re: Re: Dotaz
Ahoj, diky za odpoved, ja uz si podle vinka v audi zjistil ze to pal. pc opravdu nemelo, ta vybava je kapanek chudsi, ale auto je pekny -
[odkaz]
Kdyztak se prosim ozvi na ICQ: 30385323 kdyz budes mit cas a chut. Poslu ti odkazy a muzeme to probrat, precejen s tim mas zkusenosti ;) Mam pak jeste jeden kousek. Zatim dik, Lumirs-
Dandy.TT 10.12.2007 21:35
« Re: Re: Re: Dotaz
Podle fotek vypadá celkem pěkně. Byl ses na něj už podívat? V tom inzerátu tam maj pár hloupostí (jako třeba že to má zadní sterač >:D , CD přehrávač). Jinak ta výbava je slušná. Chybí tam akorát xenony, BOSE a ten palubní počítač, ikdyž si myslim, že ten malej to mít bude. Ale ikdyby ne tak na to to auto nejezdí ;-) . Hlavně když by bylo jinak OK. Tady máš kdyžtak moje ICQ 19397368, určitě to proberem.
-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 18.12.2007 20:06
Ronnyp
zdravicko psal jsi do diskuze u bmw na moji otazku tykala se toho znaku - mas pravdu s tim postovnym je to mazec!!!musim se zeptat ve zlene jestli ho nemaji a popripade za kolik chechtaku >:D !!!a nevis kde na netu?ja to hledal a nic sem nenasel!!! ;-\-
Dandy.TT 19.12.2007 09:12
« Re: Ronnyp
Myslíš ten znak R32? určitě ho maj třeba tady: www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk5/badge… ale z Anglie se ti to poštovný asi fakt nevyplatí. Zkusil ses mrknout na www.vw-club.cz ? Tam bys to možná moh sehnat. Nejednoduší stejně asi bude koupit si to normálně ve Volkswagenu...
-
-
neregistrovaný: "cze2k" [90.176.53.XXX] 18.12.2007 20:40
hezké
hezké autíčko,taky sem nad ním uvažoval,když mi otec řekl,abych si vybral auto za maturitu,ale bohužej s jedním vínovým jezdí má 40-ti letá sousedka a to bych se cítil asi trochu trapně :-) -
neregistrovaný: "Bob12" [85.160.198.XXX] 22.12.2007 23:50
Crossfire
TT se mi driv libilo nez jich zacalo jezdit tolik respektive stary se mi libilo -ta stribrna je hezka-a vsak blbe jede a novy se mi nelibi a jede lip, takze- koupil jsem si radsi novy CROSSFIRE v max vybave ktery se jen tak neokouka ma MB techniku -sice z puvodni a paradoxne lepsi slk generace nez soucasna-a uz bych NIKDY nemenil CROSSFIRE je doslova magnet a ma dusi a jede nadherne :-) ale uznavam, ze je to vec chuti a jednu vec musim tt nechat ze odstarovalo vlnu navratu malych hezkych kupe u vsech automobilek a to mu nikdo uprit nemuze.Chrysler taky moc dobre vedel, proc jeho designery pretahnul k sobe..hezky Vanoce.-
neregistrovaný: "Gregoar" [85.160.1.XXX] 23.12.2007 00:16
« Re: Crossfire
Tak Bobe nevím kde jsi přišel na to, že předešlá generace Slk byla ta lepší, myslím, že je tomu právě naopak, jízdní vlastnosti jsou u nynější generace o 100procent lepší a technika to samé, jinak Crossfire je zajímavý auto, ale na to co nabízí je moc drahý, škoda tědh cel z USA, mohl by si na něj napsat recenzi a dát ho sem :yes:-
neregistrovaný: "Bob12" [85.160.196.XXX] 23.12.2007 23:20
« Re: Crossfire
Ja se priznam ze nepoznam rozdil mezi podvozkem stareho a noveho slk. asi nejsem jeremy clarkson...a u crossfire rozhoduji emoce slkckem a podobnyma v mnichove jezdi babicky do lidlu kdezto crossfire je raritka..jinak fotky na forum a recenzi brzy dodam teste se!!!!jeste jednou merry xmass!!!! -
neregistrovaný: "Bob12" [85.160.199.XXX] 24.12.2007 09:07
« Re: Crossfire
Jeste dodatek- crossfire netreba objednavat z usa kdyz byl vyrabeny v nemecku u karmannu -tradicni nemecka firma na karoserie-, ale to prave spousta lidi ani nevi..jsem dlouholetym zakaznikem mercedes benz, porizoval jsem jeste GL pro rodinu, a jak rikam je to mozna subjektivni nazor ale crossfire jsem si zkratka zamiloval. jinak o zadnem tuningu ani chiptuningu jsem neuvazoval ja nerad upravuji neco co uz je dokonale. kdybych chtel jezdit na okruhu a bojovat o vteriny tak si koupim budto srt6 nebo cayman s nebo evo X. crossfire je pohodlny kriznik ktery dokaze zarvat ale to jiz brzy v moji recenzi tak hezke vanoce jdu jeste kupovat darecky....
-
-
Dandy.TT 23.12.2007 08:31
« Re: Crossfire
Tak Crossfire je určitě zajímavý auto. Mě osobně se z venku dost líbí, ale interiér s architekturou MB ze začátku 90. let a ještě k tomu s americkym zpracovánim mě moc nebere. A ještě jedna věc, když je Crossfire tak dobrej proč teda bude končit jeho výroba bez nástupce??? :-! Jinak nevim kde si přišel na to, že TT blbě jede??? Rád tě přesvědčim o opaku ;-) . Jestli nemáš SRT-6, tak TT jede určitě líp než Crosfire. Jestli nemáš nějáký zábrany, tak sem Crossfire určitě dej. Je to zajímavý auto, který tady je tušim akorát v cabriu. Hezký Vánoce :yes:-
neregistrovaný: "Bob12" [85.160.196.XXX] 23.12.2007 23:16
« Re: Crossfire
Prave proto ze je tak ojedinelej tak mu lecktery mouchy uvnitr odpustim a to je snad ten stredovej panel -identicky s slk a ta jednoduchost se mi libi jen jinou barvu bych uvital-na kterym se shodnu i s mabarem to je ten jak ma cabrio a timto marka zdravim.CROSSFIRE SE MI DENNE ODVDECI VELKOU PORCI USMEVU NA TVARI A TO JE K NEZAPLACENI.jinak Crossfire ma vynikajici sedacky a je identicky s slk.ja vystridal hodne aut od rx-8 Z4 po caymana na chvili a zustal u XF ma to dusi a je to proste magnet a laska na prvni pohled:-)))) jediny co je na tom aute americky je design jinak 1OO MADE IN GERMANY coz mnoho lidi ani nevi. Vyrobu ukoncili tak jako tak kontrakt s karmannem byl na 5 let a ukoncili ji o rok drive vice na crossfire-forum.de. dohadovat se muzem proc, ja osobne si myslim ze auto bylo dost a nepravem podhodnocene i tiskem. jsem novinar, takze vim jak to funguje, a tady v nemecku kde stridave ziju, ozvlast.vysledek nizkeho prodeje crossfire je ten, ze vlastnim ojedinele auto ktere ma sanci stat se klasikou. fotky na forum soupnu brzy. nevim co presne myslim kvalitou jizdy ale pri me vysce 1,93 mi proste tt nesedlo a MB motory jsou proste skvely. SRT jsem nebral kvuli spotrebe na okruhu jezdit nepotrebuju a vysuvne kridlo mam radsi.nicmene jeste jednou diky tt za to ze je protoze bez nej by nebyl navrat ostatnich.Crossfire mimochodem navazuje na Corvette sting ray z 6O let.
-
Dandy.TT 24.12.2007 10:30
« Re: Re: Crossfire
100% MADE IN GERMANY Crossfire možná je, ale přišlo mi, že zpracování interiéru za německou kvalitou trochu zaostává. Jinak vnější design je fakt pěknej. Asi tě chápu, TT má taky pár chyb, který mu odpustim prostě proto, že se mi to auto líbí a jak ty píšeš vykouzlí mi usměv na tváři. Tobě se stejnym způsobem zase líbí Crossfire a to je dobře. Kdyby všichni jezdili ve stejnejch autech, tak by svět byl smutnej. Upřímně řečeno Caymana bych za Crossfira ale nevyměnil. Jestli píšeš, že Crossfire je pro tebe dokonalej, tak Cayman je dokonalejší, to mi nevymluvíš...-
neregistrovaný: "Bob12" [85.160.199.XXX] 24.12.2007 10:54
« Re: Crossfire
Mas pravdu je to o emocich a kazdy ma rad jinou holku jine vino a to je vlastne dobre ze kazdemu se libi neco jineho,jak rikam me jen mrzi ze tech tt cek jezdi tolik, caymanu musim nechat jednu vec a to je precizni zpracovani uvnitr a motor a samozrejme prestiz znacky.samozrejme je dokonaly a svym zpusobem dokonalejsi(a presto jen o ca 3 tis euro drazsi,penize v tomhle ohledu nebyly rozhodujici faktor chtel jsme si udelat radost, taky jsem koketoval se Z4 coupe).akorat kolenem jsem se dotykal stredovyho panelu pri moji vysce, coz kupovidu ac bych neveril u XF je v pohode.ja za to nemuzu, je se proste do crossfiru strasne moc zamiloval,vis, ja nejsem zavodnik ja si rad sednu na dalnici na mnichov a posloucham hudbu z harman kardonn a je m krasne nepotrebuju predjizdet(absolvoval jsem par kol na okruhu v lamborghini a to me vystrasilo natolik ze jsem si to uz asi vybral)))):-)) priznavam a je nas hodne na nemeckym foru delame srazy a je to skvela komunita:- :-) nekdy muzeme dat projizdku za prahou, jen tak, do pohody, zkratka pro radost z jizdy. a brzy pridam i fotky :-) jeste jednou hezky xmass-
Dandy.TT 25.12.2007 11:37
« Re: Re: Crossfire
To máš pravdu že TTček jezdí už hodně a spousta z nich je bohužel v nic moc stavu. Ani se ti nedivim, že se ti Z4 zdála malá. Já jel teda jen v roadsteru a zdál se malej i mě. Pohodovou přojížďku za prahou klidně dát můžem. A už se těšim na tvojí recenzi ;-)
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 23.12.2007 16:42
Přání
Ahoj, i tobě přeji pěkné vánoce a auto až slouží ok. Měj se Frpe -
neregistrovaný: "důchodce" [82.208.45.XXX] 23.12.2007 21:34
něco víc
co takhle ukázat na tom videu nějakou tu prezentovanou jízdu dveřma napřed? nebo se umíte na sněhu točit jen dokola a jezdit jen rovně a závodit na dálnicích? a před zatáčkou se zbytečně posrat! >:-[]-
-
neregistrovaný: "důchodce" [81.0.194.XXX] 24.12.2007 11:12
« Re: Re: něco víc
číst proč číst vždyt tam píšeš jak jezdíš ze zatáček dveřma napřed a na videu jen sprinty ale sorry s nabitym autem po rovině vyhraje každej-
Dandy.TT 25.12.2007 11:17
« Re: Re: Re: něco víc
No právě, kdybys uměl číst, tak by ses tam dočet, že těma dveřma napřed sem nejel úmyslně. Nikde sem nepsal, že jezdim jak W.Röhl s Audi Quattro. Navíc haldex na to neni úplně ideální. To spíš tady napiš někomu s Imprezou nebo Evem... Ale třeba ti někdy udělám radost a něco natočim, jestli letos napadne sníh. Máš pravdu, že na rovině umí šlápnout na plyn každej, ale je to i trochu o tom se umět rozjet atd. Pak můžeš ujet, jak ty píšeš, i víc nabitejm autům než máš sám...
-
-
-
-
neregistrovaný: "625" [88.83.169.XXX] 31.12.2007 12:12
Typ motoru
Můžete mi sem prosím napsat, čím vším se liší tenhle 165KW od standardního 110KW. Chtěl bych si ho zastavět do Octávky 1,8T 4x4, bud místo stávajícího 110KW, což pujde asi velice složitě, protože úchyty atd. budou jinak, ale spíš bych ty lepší věci přeházel do toho stávajícího, jako písty,turbo,(předpokládam asi ojnice vstřiky vačky, takže asi celá hlava?) atd. Nechal bych jen blok a spodek. Pošlete mi sem taky prosím typ motoru, abych vběděl jaký mám shánět, děkuji-
Dandy.TT 31.12.2007 14:56
« Re: Typ motoru
Tak typ motoru má označení APX. Myslim že s výměnou by zas tak velký problém být neměl, seženete-li ho kompletní. Úchyty se budou lišit jen minimálně. Pár rozdílů sem už psal v recenzi, tak se to pokusim shrnout. Takže 165kW verze má navíc: větší turbo KKK K04-23 s tim samozřejmě souvisí jiné svody a downpipe, hadice nasávaného vzduchu a stlačeného vzduchu z turba, sací potrubí; dál tam sou dva mezichaladiče; větší vstřiky; kované písty; zesílené ojnice; otočené sání do motoru; pak vámi zmiňovaná jiná hlava; silná verze má navíc ještě dochlazování - po vypnutí motoru zhruba ještě 10 min běží vodní pumpa; a samozřejmě tam musí být i odpovídající řídící jednotka. Doufám, že sem na nic nezapomněl. Jinak přestavět to neni až takovej problém. Kamarád má takhle přestavěnýho Leona 4x4 132kW verzi. Všechny vyjmenovaný části tam dávat nemusíte. Stačí tam dát větší vstřiky, turbo K04 s potrubím a řídící jednotku. Místo dvou mezichladičů doporučuju jeden velký (taky to teď budu předělávat). Vnitřek motoru a hlavu měnit neni třeba. Kamarád v tom Leonu tam má taky původní a funguje to v pohodě a to ho zrovna nešetří. Jinak je spousta firem, který tyhle přestavbový kity nabízej, takže neni třeba to shánět po částech. ;-)-
neregistrovaný: "andyx" [88.64.71.XXX] 01.01.2008 13:12
« Re: Typ motoru
dobry den zajimalo by me jakou ma motor po takobych to upravach zivotnost a zda-li neni lepsi auto vzdy nechat takove jake je pripadne si poridit rovnou 3.2 litrovou variantu?v aktualnim vydani casopisu auto bild je audi tt v top tenu nejporuchovejsich aut respektive s castymi zavadami uvadi zde poruchy motoru a problemy s brzdami.jinak me osobne se libi vice crossfire jak jsem cetl vasi diskusi nize ale je to samozrejme vec nazoru.
-
Dandy.TT 02.01.2008 19:10
« Re: Re: Typ motoru
Dobrý den, nevim jaké úpravy máte konkrétně na mysli? Jestli je lepší nechat auto takové jaké je si musí každý posoudit sám. Někdo to má jako koníček a dělá to pro radost. Životnost motoru by se při menších uprávách (optimalizaci) neměla příliš snížit. Samozřejmě vše zavísí na tom, jak se člověk k autu chová. Jinak co se týče poruchovosti motorů 1.8 T, tak si myslim že to sou velice povedené a spolehlivé motory, aspoň mají takovou pověst. V octavii 1.8T sem najezdil 70tis km a na motoru mi tam za celou dobu NIC neodešlo. Viděl sem dva VW passat 1.8T, který bez větších problému nejezdili přes 300tis km a stále jezdí a tak bych moh pokračovat dál... Možná, že ale v AutoBILDu vědí víc než já. Co se týče problému s brzdami u TT, tak opět nevim, jaké problémy maj v AutoBildu na mysli. Pravdou ale je, že by u TT brzdy mohli být lepší (viz. recenze). Jestli je TT v něčem poruchové, tak to je palubní elektronika (budíky...). 3.2 litrová verze je určitě fajn, má nádhernej zvuk (to mi u čtyřválce chybý), ale je dost těžká na předek i celkově má vyšší hmotnost a neni o nic rychlejší, spíš naopak. Možná bych si, ale 3.2 verzi s DSG nechal líbit, ten zvuk je fakt libovej ;-) .
-
-
neregistrovaný: "Octavia_WRC" [83.69.52.XXX] 06.01.2008 20:51
« Re: Re: Typ motoru
Nesoulasím stebou ale ve všem co píšeš,píšeš tu i poměrně dost blbostí..vezmu to postupně jak to tu píšeš ty
turbo je ok..KKK K03-23,kdezto 110kW ma KKK K03-x
uchycení motoru je naprosto identické,takže záměna je možná prakticky kus za kus..
výfukové svody jsou u 110kw,132kw i 165kw verze naprosto identicke!!To turbodmychadlo ma naprosto stejne priruby jako KKK K03 jen stim,ze ma tusim o 2 lopatky vice,maji jiny uhel natoceni a hlavne je tam rozdil 3mm v prumeru saci a vyfukove lopatky
Ten downpipe je vyresen trochu jinak,nez u K03 verze a nevim jak je to tam se zamenou.Musel bych se nato podivat.
Ty hadice stlaceneho vzduchu jsou pouze premisteny kvuli tomu,ze 110kW i 132kW verze ma pouze jeden cooler v prave strane narazniku,kdezto 165kW verze ma coolery dva jak pises a kvuli tomu i otocene sani.
Vstriky jsou vetsi o 15cc,coz neni nijak zavratny rozdil a urcite je to malickost,kterou ti zmeni kazdy "schopny" ladic motoru v tve mape ECU.
Stěma pístama jsi mě skutečně pobavil,nejhorší natom je,že si zajdeš do škoda/vw/audi servisu a mechanik u prodeje dilu ti sdeli,ze pisty,pistni krouzky,ojnice,klikova hridel jsou naprosto identicke jako 132kW,110kW verze.
Opět další ptákovina..hlava je naprosto stejná,jen je použit ostřejší profil výfukové i sací vačky :-)
Prostě,když shrnu rozdíl mezi 110kW a 165kW 1,8T :
KKK K04-23
jina prvni cast vyfuku
vetsi vstriky
jina mapa ECU
dva intercoolery misto jednoho => stlaceny vzduch je priveden do sani z druhe strany motoru,nez u 110kW tudis je otocene to sani(vnitrni prumer sani se nelisi)
ostrejsi profil vacek(dam si tu praci a najdu presne hodnoty co nejdrive).
Dale se 165kW verze lisi uz jen prumerem spojkove lamely,sestikvaltem a podobnejma drobnostma.
Myslel jsem si také,že tam je spousta rozdílů v těch motorech,že tam budou jiné písty,ojnice,klika,hlava...jenže ejhle,kamarád se mezi svátkama ve Škodovce nudil a tak jsme společně v katalogu ND hledali rozdíly v cenách a poměrně mile jsem byl překvapen,když jsem zjistil vše co jsem ti napsal o pár řádků vejš.
Dnes jsme měli s několika kamarády,kteří mají taky Octavie RS srázek a jeden znich vlastní opravdu "bestii" Octavii s velikanskym turbem(jeste nema vse doladene) ale pidil se po stejnych vecech jako ja ohledne tech rozdiluu tech 1,8T a zjistil to same,takze natom neco bude :-) :-)
Mimochodem,včera jsem si psal s "eurem" jak má bílé Uno a ten mi tvrdil na ICQ,že prý jsi mu říkal,že máš v TTčku 320PS...tak co je to zase za báchorky?:yes:-
Dandy.TT 07.01.2008 18:59
« Re: Re: Re: Typ motoru
Zdravim, dovol abych i já opravil pár blbostí, který si tu napsal
Takže hned na třetim řádku píšeš KKK K03-23. U nejsilnějších verzí je KKK K04-23! To beru jen jako překlep.
Výfukové svody jsou u nejsilnějších verzí s pohonem 4x4 (154kW, 165kW) , kde je použito turbodmychadlo KKK K04, tvarově ÚPLNĚ jiné, než při použítí K03 u slabších verzí!!!
Jako blbost mi taky přijde, když píšeš: "rozdil 3mm v prumeru saci a vyfukove lopatky". 3mm budiž, ale pojem "průměr u lopatky" opravdu neznám. Snad jen průměr kompresoru a turbíbíny turbodmychadla.
Downpipe zaměnit určitě taky nejde!!! Samozřejmě se dá vyrobit vlastní.
Hadice z airboxu k turbu je u nejsilnějších verzí s pohonem 4x4 (154kW, 165kW) taky jiná.
Co se týče vedení stlačeného vzduchu a mezichladičů, tady sme se kupodivu celkem shodli. V podstatě si upřesnil to co sem psal já. :-)
U vstřiků sme se taky shodli, že je nejsilnější verze maj větší.
Dál píšeš, že písty sou stejný, ale opět nemáš pravdu!!! Sou kovaný a tím odolávají líp vyšším teplotám. Budou mít možná stejnej tvar.
Ojnice sou u nejsilnějších verzí taky jiný!!! U úchytu na kliku jsou silnější (rozšířený)!!!
Nejhorší je, že mechanici ve Škoda/Audi/VW servisu kolikrát ani nevěděj jak vyměnit olej u haldexu, takže je možný že ti na silnou verzi objednaj písty a ojnice ze slabších verzí. Prakticky zaměnitelné sou a fungovat to s nima taky bude (nejen tvoje auto je toho důkazem), proto sem to panu 625 taky psal, že je může nechat.
Že je tam jiná kliková hřídel sem NEnapsal ani čárku!!!
Že je tam jiná hlava sis potvrdil sám. Kromě vaček maj nejsilnější verze ještě navíc dochlazování.
V podstatě ty nejdůležitější rozdíly si tam shrnul stejně jak já.
Ještě taková maličkost, ty píšeš že je jinej jen první díl výfuku. Silný verze TT a S3 (nevim jak je to u Cupry R) maj dva katy namísto jednoho (kat bych bral jako druhej díl výfuku)...
Jinak 6ti kvalt se dával i do 132kW verzí s pohonem 4x4.
Je vidět, že Eura neznáš osobně. Je to dobrej kluk ale občas má bujnou fantazii. Jako třeba s těma kolama co si sháněl... 320k tam opravdu nemam. Kéž by >:D
Jen tak pro zajímavost, co má ten kluk v tý bestii???-
neregistrovaný: "Octavia_WRC" [83.69.52.XXX] 07.01.2008 19:31
« Re: Re: Re: Re: Typ motoru
Stím turbem to byl překlep..dole jsem to napsal už dobře :-)
Kované písty tě mohu ujistit,že tam na 100% nejsou,to by lidé,kteří dávají veliká turba neobjednávali kované písty od různých firemza 60t Kč a vejš,ale použili ze 165kW TTčka,už to ale zjišťuji jak to je,protože mi to přijde jako ptákovina.
Až to budu mít na 100% potvrzené ne z jednoho zdroje,tak to pak můžeme řešit dále,zatím to je jen a jen diskuze o věcech,které jsme se z 90% dočetli na různě na internetu.
Eura neznám,tak nemou posoudit,ale bujnou fantazii asi má :-)
JAk funguje to dochlazování?Psal jsi,že ta vodní pumpa pracuje stále i po vypnutí motoru..abych řekl pravdu,tak to slyším poprvé..čím je poháněna,když vypneš motor?
V tý "bestii" má Garretta T3/T4 hybrida,mohu ti poslat pár fotek,když tu necháš e-mail..
Nyní ale chce objednat GT2871r,tak uvidíme,kuličky jsou kuličky :-)
Nejhorší je u takovejch větších projektů sladění vstřiků a toho velikého turba,což v ČR umí dle mě pořádně tak 15 lidí.. ;-\
PS:já nic o kované klice ani nenapsal !!!-
Dandy.TT 08.01.2008 20:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Typ motoru
Asi vim co máš na mysli. Myslíš asi kovaný písty od firem jako třeba JE pistons nebo Wössner který sou určitě kvalitnější než tovární. Řek bych že i v kovanejch pístech může bejt rozdíl. Třeba ve váze, aby neměli tak velký setrvačný hmoty atd. Co si budem povídat automobilky to dělaj tak, aby to splnilo účel a nebylo moc výrobně drahý. Jinak u pár firem sem viděl, že do slabších motorů 1.8T, doporučovali při jistym navýšení výkonu právě písty a ojnice z S3 (TT).
Eura sem se na to, jak přišel na těch 320k, ptal a prej mu to řikal jeden náš kamarád. Asi si z něj udělal dobrej den >:D .
Ta vodní pumpa je poháněná normálně autobaterií. Běží ještě cca 10 min. po zhasnutí motoru.
Fotky bestie dyžtak pošli na vytour@seznam.cz. Rád se podívám na něco pořádnýho.-
neregistrovaný: "625" [88.83.169.XXX] 18.01.2008 14:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typ motoru
Opravdu mají ty motory stejné úchyty? Jestli ano, tak až ho seženu tak ho tam dám v celku. Myslíte, že by mi do té octávky s tim motorem bez větších úprav šel i ten šestikvalt? díky
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 05.01.2008 22:03
Krasavice :)
Taky jsem ho jednu dobu moc chtel, ale na novy nebylo a se starsim to bylo jak jsi psal - sama bouracka, vylitanina, stocenina.
Tvoje TT je krasny a nezaslouzi si jinak nez 10! Doufam, ze se nekdy potkame i s Tommym, s tim si to slibujem uz asi 3 roky, tak bychom to mohli realizovat :-! -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 08.02.2008 13:05
Nadherné auto a nadherna holka
Nadherné auto a nadherna holka, k tomu plnopu nádrž a vic bych k životu nepotřeboval.
Fakt krasa, obě.-
-
"-- skrytý --" 09.02.2008 16:50
« Re: Re: Nadherné auto a nadherna holka
Turbokluku - Dandy žádnou holku nemá, ta co tam postává je jen Filkova figurína z obchodu vypůjčená. >:D >:D
Dandy to máš za tu mazdu, měl jsi napsat Cupra, voe vyhraje Cupra!!! >:-[]-
filko 09.02.2008 17:01
« Re: Nadherné auto a nadherna holka
Co si mě tady berete do úst zadarmo? V TT 4x4 165kW mám několik kol na okruhu v Brně. Můj přidělený spolujezdec - majitel Porsche Boxstera - se mohl z mé jízdy zbláznit. Holka hezká. V autě mám ještě jedno místo [odkaz] . Pošli mi na ni kontakt, OK? :yes:
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.02.2008 19:28
kombinace
Souhlasim,pěkná kombinace. :-)
Podobný obrázek jako u tebe ve fotogalerii dobře znám,pouze barva je černá(myslim auta... ;-) ).Škoda že už to nějak neplatí... :'-(
Jinak pro mě je docela problém se do tohoto tétéčka nasoukat za volant,hlavně dveře jsou moc blízko.Nová generace je prý vepředu o dvě třídy prostornější,ale tam jsem neseděl. -
"-- skrytý --" 09.02.2008 21:22
TOMMYHO Monopost F 1
No zdár, Tomes fakt staví sporta. Jen to co mi psal bude síla. Myslím, že do půlroka zase něco vymyslí co vylepšit a dokoupit.
;-\
No a já uvidím, figurína fakt přijede? No to by se chtělo sejít teda dřívávějc než v těch 21h né? Vzal bych i svou manželku a bylo by. :-! -
"-- skrytý --" 15.02.2008 21:38
10,3litru ...
je celkem slušná spotřeba při nedotýkání se plynu, to byl údaj za 10min běhu motoru na volnoběh viď? >:D >:D
No já pochlapil, mám teď 11,8litříku, je to teda dálnice + město dohromady ... no uvidíme časem, zatím něco kolem 3 350km ... -
"-- skrytý --" 25.02.2008 19:37
Super
Super auto za chvíľu tu možno budem písať už aj ja nejakú recenziu na TT ked sa podarý potom mi musíš dať nejaké dobre rady dávam 10