Škoda Fabia (2007)
27.2.2011Kde bych zase začal. Tak první: najeto už několik tisíc km takže nějaké letmé zkušenosti v hlavě mám a vzhledem k mé preferované skupině aut a vzhledem…
Škoda Fabia II (Chuck Norris)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Frantizsekk 27.02.2011 21:32
video
ta felda, co vyhrala, musela mit 40kw :-) Mel jsem tu cest jet s takovou z ostravy do kutny hory a z5. Nikdy vic, to ani kopec nevyjede. Popravde nechapu, kdo zaplati za 44kw htp. To musi bejt masochismus nebo masochismus. Chtel jsem napsat nevedomost, ale ruce mi.... -
pro2n 27.02.2011 21:57
Prevratenie
Mno Fabii sa da vytknut vselico ale ze by sa niekto stazoval na nebezpecenstvo v zatackach som este nepocul. Je x aut ktore maju horsi podvozok, jasne ze su aj lepsie ale celkovo na tom Fabia v tomto ohlade neni zle. A na videu sa neni co cudovat, Felicia je lahsia takze s +- rovnako (ne)vykonnym motorom je rychlejsia...-
Dan0044 27.02.2011 23:48
« Re: Prevratenie
no ono aby se mohla vůbec převrátit, tak by musela přesáhnout aspoň maximální povolenou rychlost ve městech, ale s tim se nepočítá >:D ono je tam víc diskutabilních věcí, ale zase nutno uznat, že sem se řádně pobavil. Recenzi bych neměnil, je to tady takové oživení. Jinak když už je i Felicia rychlejší...... ano, masochismus.
PS. (poslední souvětí): diesel se pro malé auto s malým nájezdem nevyplatí, to už je lepší si připlatit za spotřebu, s inspirací u jiných značek máš asi pravdu, ale Outlander má boky kufru vykobercované? to ani nevim anebo sem to špatně pochopil.
-
-
Ronault. 28.02.2011 01:36
Ropa
Tedy nejsem chemik, natož odborník na rafinerie, ale myslím si, že při destilaci ropy vzniká jak nafta, tak benzín a nejde nastavi, že teď z ropy vytlučeme jen naftu a nebo teď jen benzín. Obojí jsou dány vznikem destilací. Proto taky před tím velkým boomem dieselu v druhé polovině 90. let byla nafta levnější, byl to více odpad než benzín, poptávka ale zvyšuje cenu. Proto taky je LPG tak levné, jelikož je to odpadní produkt.
Pokud se pletu, opravte mě, ale myslím si, že ne ;-)
Jinak k samotnému autu. Zas taková tragédie to není. Ale oni ti vysvětlí, že je to vlastně nejlepší malý motor s nízkou spotřebou a skvělým charakterem až e oni jezdí za 5 litrů s kombíkem.-
white label 28.02.2011 02:05
« Re: Ropa
Ron
Jo, jsou čtyři základních skupiny ropných frakcí: petrolejová, benzínová, naftová a olejová.
Základem průmyslového zpracování ropy není (obvykle uváděná) frakční destilace (která není dostatečně efektivní), ale kontinuální rektifikace, při které jsou v kolonách odděleny (při atmosferickém tlaku) jednotlivé skupiny uhlovodíků podle jejich bodů varu.-
-
"-- skrytý --" 28.02.2011 14:30
« Re: Re: Re: Ropa
jj, kontinuální rektifikace (česky "nepřetržité zřitnění") ;-) Ptali se mě na to mimo jiné i u státnic (schéma, bilance, patra, zpětný tok, kondenzátor, vařák, pracovní přímka, rovnováha, nástřikové patro...) :-) -
Chuck Norris 28.02.2011 14:31
« Re: Re: Re: Ropa
tak smekám... chybka se vloudila.... máte pravdu... nicméně alespoň by byl benzín odpadní materiál pro velkoobjemové bigblocky! ale tak či tak to zcela nepopírá mojí myšlenku! jde o to že nafty se bude díky tomu spotřebovávat méně než kdyby auto mělo benzínový motor a benzín může sloužit jinak? tím pádem možná bude potřeba méně spalovacích hmot tím pádem se část ropy nafta/benzin stane vícen odpadním zbožím než je teď a bude levnější:-) hezká teoretická úvaha ne? škoda že tu máme tu čínu a indii:-(-
Ronault. 28.02.2011 14:40
« Re: Re: Re: Re: Ropa
To je všecko strašně krásné, hlavně jakožto teoretická úvaha, ale přidej k tomu pevné částice z dieselu a co vše se musí dělat proto, aby se omezily a jsi na dost problematickém bodu. Navíc jsou dnes DALEKO lepší benzíňáky než HTP, které je už pomalu outsider. Zrovna v pátek jsem křísil baterku kamarádovi co má novou i20 (nechal svítit 5 dní světýlko v autě) a říkal, že jezdí dlouhodobě za 5,3, což je pěkné, když my jezdíme s naftou na 5,6. Sice je pravda, že taťka jezdí spíše blbější trasy, ale i tak je to super výkon na benzín.-
"-- skrytý --" 28.02.2011 14:55
« Re: Re: Re: Re: Ropa
Jen se neboj, plánuje se změna metodiky měření částicových emisí. Pak budou filtry pravděpodobně potřebovat i benzíňáky. A to teprv bude problém, protože ty částice, co v nich vznikaji, jsou fakt malé a velmi obtížně filtrovatelné. U dieselu je to celkem pohoda. -
Chuck Norris 28.02.2011 17:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Ropa
ano máš pravdu... určitě jsou lepší benzíňáky... ale podle mě cesta přes několikrát přeplňovaný tříválce není schůdná a je to jen těžkopádný kotrmelec k vodíku. co se týče emisí dieselů myslím že díky dieselům v dnešní době přísných norem euro 5 natož euro 6 už nám moc život nezkrátí nebo spíš vůbec orpoti benzínům... nevím pořád jsem zamrzl na stylu: benzín když chceš sportovnost, naftu když chceš spotřebu a nelovit nic v nebeských otáčkách... teď jsem se díval na úchylné trapení borce z AMS který testoval teď nevím co.. dávali to teď v sobotu a říkal když ze sebe chtěl dostat něco o spotřebě že když jezdí normálně na spotřebu ale ne jako brzda provozu s vysvětlením že motor točí někam k 4,5tis ot za minutu a pak následoval aplaus s hodnotou spotřeby... já se mohl poch*cat smíchy... točení benzínu do 4,5tis je normální skoro eko jízda!?:-D frajeři z byl jednou jeden polda se můžou jít zahrabat....
-
-
-
-
-