Recenze

CharlieX (muž 33 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Peugeot Partner

9.17 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot Partner, foto 1 Peugeot Partner, foto 2 Peugeot Partner, foto 3 Peugeot Partner, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Piškot Rok výroby 1999 Koupeno nové najeto [km]:196000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1905 výkon [kW]: 51 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Auto bylo koupeno jako nové, ve výbavě Combispace, takže je výbava hodně strohá, jeden airbag, stavitelný volant, otáčkoměr, čtecí lampyčky vepředu a oplastování nákladového prostoru. Auto je v úprvaě N1, tudíž má zaslepená zadní kufrová okna (to autu dost sluší) a uvnitř posuvnou kovovou mříž (přepážku), ta je výhodná pokud se veze hodně zavazadel v plně obsazeném autě, naložit se díky tomu může až ke stropu, nevýhodou přepážky však je to, že dělená zadní sedadla(1/3 2/3) zde nemají smysl. POsuvné boční dveře jsou jen na pravé straně, ale pro běžný provoz je to dostačující. Jinak celkově je auto velký držák, když to ještě bylo jediné auto ve firmě, tak se v něm vozil náklad (různé ocelové součásti) i daleko převyšující hmotnosti uváděné v TP a vždycky se všechno v pořádku dovezlo.

Silné stránky

Auto je velice pohodlné, prostorné a i při mých 192cm v něm nemám žádný problém jak vpředu, tak na zadnícj sedadlech. Je ideální na dlouhé trasy, ale i na krátké couračky po městě. Sice by mu slušel silnější motor, předjíždět s 1,9D je někdy nadlidský úkon, ale když se rozjede, tak to jde. Motor je velký držák, 166.000km bez nějakých oprav a má příznivou spotřebu (kolem 6 litrů) a to ho moc nešetřím a kolikrát jezdím s pedálem na podlaze.

Slabé stránky

Slabou stránkou auta je výfukové potrubý, moc dlouho nevydrží. A také lak, je tam základní červená barva, ale na kapotě a střeše vypadá strašně, jak je to bičované větrem, i když je pravda, že autu se moc péče nedostávalo, je to firemní auto, takže většinou myčka a víc nic. Ale určitě ten lak půjde rozleštit.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto se v servisu prvních 130000km moc neohřálo, jen výměny oleje a filtrů. Pak začala odcházet přední náprava, tyčky stabilizátorů jsou měněné už několikrát, čepy a poloosy jsou už také nové. Rozvody na autě vydrželi 155.000km, pak se nechali vyměnit, ale vypadali že by ještě najezdili hodně kilometrů. Další co jsme museli měnit bylo teď před "zimou" žhavící svíčky. Též v předu odešli obě pružiny, levé prasknul spodní závit, takže si sedla na další a nebylo to znatelné, odhalili to až při zimní prohlídce, pravá praskla uprostřed a zaryla se do pneumatiky, ale pneu to vydržela, jen měla o drážku víc. Věčné problémy jsou s výfukem, ten už je na odpis celý, je tam chybě řešené zavěšení, zavěšen je jen u motoru a pak až nakonci u tlumiče, takže trubka praskala poměrně často, ale to jsme spravovali doma, teď se ale odporoučel koncový tlumič, takže bude výfuk celý nový. Dneska jsem dával nové letní pneu na předek, už v předu čtvrté pneu (první z výroby vydrželi 70.000km). Jinak servis děláme u známého mechanika a dávají se na auto neoriginální díly.

Kola

V předu jsou obuty pneu Kleber Dynaxer HP2 175/65 R14 82T, na autě vypadají moc dobře, dalko lépe než Michelin Agillis 175/65 R14 86T, který je na zadních kolech. Jinak na zimu používáne v předu Debica Frigo 2 175/65 R14 82T a velká spokojenost.

 

Novinky v recenzi

17.4.2009 17:55

Prodej

Tak autí bude asi na prodej, koupili jsme nového Forda C-Max, tak se s tímhle asi rozloučíme, byl to dobrý společník, ale zatím je stále náš :-)


Další vozy značky Peugeot



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

AUto je dost spolehlivé, nikdy nás nikde nenechalo a za všech situací bylo výtečným sluhou a pomocníkem.

praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8

V zatáčkách se sice dost naklání, ale sedí perfektně, na hranici jeho možností jsem ho ještě nedostal a to s ním jezdím dost razantně.

jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
8

Výkon motoru je dostačující, nemá s autem vyloženě práci, i když je plně naložené, ale musí člověk počítat s tím, že je to dodávka, né spořťák.

spotřeba
10

Spotřeba se drží kolem 6 litrů, nechá se jezdit i za 5,5.

hlučnost motoru
9

Mo¨tor je ve vyšších otáčkách dosti hlučný, v kabině je poměrně dost slyšet, ale vyloženě neobtěžuje.

kvalita sedadel
9

Sedadla jsou pohodlná a docela kvalitní, nicméně přední u řidiče už je potrhané a drolí se z něj polstr, je takzvaně vysezené, ale po koupi s tím tři roky jezdil 11o kilový řidič, takže asi tak.

brzdy
9

Brzdy na autě mají dost ostrý nástup a i při delším brždění nevadnou, kotouče mají docela výdrž, už mají najeto 166.000 a pořád jsou ještě na autě, pravda, jsou to už žiletky, ale zatím drží. Destičky už tam jsou třetí. Vzadu bubny celé ještě z výroby.

zavazadlový prostor
10

Zavazadlový prostor je dost velký, není problém naložit euro paletu a i při plném obsazení je místa na zavazadla až až. Kočárekl jsem v kufru převáželi nesložený, a to nebyla sklopená sedadla.






Blesk.cz

Houbařka našla hříbek albín! Tohle vidím poprvé, přiznal mykolog

Houbařka našla hříbek albín! Tohle vidím poprvé,…

Pokud si myslíte, že vás šálí zrak, tak se pletete! Tenhle hřib smrkový je skutečně sněhově bílý! Houbu albína…

Nakrmila batole dezinfekcí! Babička si ji prý spletla s přesnídávkou!

Nakrmila batole dezinfekcí! Babička si ji prý…

Roztomilé balení s oblíbenými Trolly zmátlo babičku Logana (18 měsíců) z Manitoby v Kanadě. Myslela si, že jde o…

 

iSport.cz

Dvojčata Klímova: Sešla se v Hradci, chtějí do NHL. Jak pomáhá otec Petr?

Dvojčata Klímova: Sešla se v Hradci, chtějí do NHL.…

Kevin drží hokejku vlevo, Kelly napravo. Jinak od sebe dvojčata rozeznáte těžko. Klíma + Klíma, to je značka,…

Pakt bossů proti Slovanu. Rumuni si narychlo půjčují hráče na jediný zápas

Pakt bossů proti Slovanu. Rumuni si narychlo půjčují…

Zatímco Slovan Liberec se v Rumunsku chystá na zápas předkola Evropské ligy proti FCSB, šéf a majitel někdejší…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Právo na materializaci blbosti aneb Bez práce koláče

Marek Stoniš: Právo na materializaci blbosti aneb…

Na humanitní akademické půdě, a nejen té naší, to rovnostářstvím, socialismem a hovadismem všeho druhu jen…

Seychely s nízkým rozpočtem aneb Jak si cenově zpřístupnit dovolenou v ráji

Seychely s nízkým rozpočtem aneb Jak si cenově…

Seychely, souostroví 115 ostrovů a ostrůvků v Indickém oceánu, vyvolávají představu nejvyššího luxusu a značnou…