BMW řada 3 (2001)
27.6.2008Takže recenzi dělám odznovu, protože jsem už začal jezdit a musím docela měnit;-). Někdo by mohl namítnout, že to dělám kvůli hodnocení, ale již…
BMW 3 (E46) (Chaotik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
S3col 28.06.08 15:44
« BMW=skvost
lepe jsi vybrat nemohl, skvely motor, skvela znacka, proste a jednoduse bmw >:D
taky je to muj sen ale porad ne a ne se rozhoupat a neco vybrat, ale hned jak dolizuju fabku tak jde z domu a nahradim ji timhle skvelym Coupeckem:)
jsem student jako ty a ted premyslim jestli se to da nejak financne utahnout..prece jen je to premiova znacka a provoz nebude za par korun ;-\ jestli to neni tajne na kolik Te ten dovoz prisel? pises, ze jsi to mel pres jednoho chlapka z bmw klubu tak bych to mozna resil take pres nej. Rad bych to s tebou probral pac vidim ze jsme jak ve vekove tak i v podobne financni situaci:)) teda doufam... >:D -
"-- skrytý --" 28.06.08 11:12
« :-)
Ano, ano. Radove sestvalce od BMW, hlavne tie trojlitrove maju v otackach uchvatny zvuk. Inac velmi vkusne auto, original stav, ziadne folie, kridla, vyfukove megaroury. :yes:
No, mozno kombinacia cierna + cierna (ext/int) nie je moja oblubena u kupatiek ( radsej cervena + hneda ), ale zasluzi si mnoho bodov. -
Chaotik 27.06.08 16:28
« Re: 330Ci
Díky. No zatím nemůžu podat plnohodnotnou recenzi jako jsem to udělal (doufám) u mondea, ale pokusím se odpovědět. BMW obecně trpí na horších cestách údajně... nejvíce prý trpí ramena. Ale že by se s tím nedalo jet po okreskách, to říct nemůžu. Sice na některých silnicích a úsecích D1 se musím usmívat jakej je to naklepávač špeků, ale nic co by se nedalo přežít a hlavně jak jsem již psal, nic s čím bych nepočítal. Je to něco za něco. Na pěknejch silnicích je to opravdu nádhernej pocit. Auto se vyloženě s láskou vrhá do zatáček a podvozek je krásně tichej. Zato motor v otáčkách je fakt nádhera. Vím, že to píšu po stopadesátý, ale pořád mě to dostává. Co se týče zadních pneu, tak nejvíc asi bude stejně záležet na stylu jízdy, jak už je to u všeho. Každopádně příští gumy budou 245/40/18, protože ten rozměr co mám vzadu teď je drahej a je to dle mýho až zbytečný. Za gumy dopředu sem dal 4000kč/ks, ale gumy jsou jediný věci, který nás drží v kontaktu s vozovkou, proto sem se rozhodl na nich nešetřit, i když momentálně dřu bídu s nouzí. Mimochodem guma se stejným vzorkem dozadu vyjde na 6500kč/ks.
Jinak díky za přání a jsem rád, že se recenze líbí a vážím si toho, že jste se díky mě přihlásil na tenhle server:-). -
"-- skrytý --" 27.06.08 14:38
« 330Ci
Moje auto sledujem uz asi 8 mesiacov, ale az teraz (dnes) som sa zaregistroval. dovod je Tvoje 330i coupe. to auto je nadherne. tiez po podobnom tuzim, snad sa niekedy sen splni. chcel by som sa spytat na podvozok, jeho trvanlivost na nasich cestach. je vylozene sportovy, alebo sa da auto vyuzit i na vylety (dajme tomu mimo dialnice)? pocul som o vysokej spotrebe zadnych pneu., jedna z Tvojich prvych investicii, je to take vazne? dakujem za RE:. Auto Ti velmi prejem a uzivaj bez nehody! -
"-- skrytý --" 27.06.08 11:20
« moc pekne BMW
zdravim opravdu mas krasnej stroj, navic v cerne barve, souhlasim s tvym nazorem ohledne zvuku motoru, zkratka u tech co motor za nic nestoji navazuji atmosferu silneho auta alespon lazenym vufukem,ale udelat krasnej zvuk v serii umi jen malokdo, tak at jezdi a hlavne ho nezbor ´´10´´ ;-)
Napodobne jsem z rad studenstva, par let uz vlastnim stare mondeo a rozmyslim se, zda vymenit za novejsi mondeo nebo priplatit par (trochu vic) penez za bmw, ktere je pro me od mala srdcovkou. Jak zde pisete, tato rubrika by mela spis slouzit pro potencialni kupce, proto bych se rad zeptal na nejake vase aktualizovane zkusenosti, hlavne co se tyka servisu (origo vs neorigo, jezdime do Inveltu v Plzni s Renaultem, kteryho jsme tam kdysi koupili a pri pohledu do cenniku servisnich praci bmw... -::(( ). Osobne zvazuji mezi 530i vs 330i, spis 4dv sedan, ackoli kupecko je super, samozrejme pokud mozno co nejzachovalejsi, cenove 10-15(max)tis Eur. Rozhodne ne z CR, myslim, ze to musi byt z tech nasich cest zespoda zhuntovany, a novy dily jsou drahy. Co jsem koukal na bmw.de, tak by nemel byt problem sehnat primo od dealeru ojetiny z r.2001-2002, 120-180tis km v mnou udane cenove relaci. Slylel jsem, ze je pry dobre se vyhnout sportovnimu podvozku, to pry u nas nedela dobrotu... Jinak jsem se zajimal i o 330D, ale 330i je jiste o nicem jinem(zvuk, akcelerace), a i naklady na servis u takto jetyho motoru, jiste predci naklady vynalozene na vyssi spotrebu u benzinu. Mimochodem, pokud to muzete zminit, kolik dela to havarijko (riziko kradeze je vysoky)? Diky.