Wartburg 311 (1963)
16.4.2007Zakoupen po delším hledání náhradníka za dříve prodaný původní rodinný vůz Wartburg 311 de Luxe z roku 1961. Stal se jeho důstojným a co do technického…
Wartburg 311 (Bouvard)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
WNC1988 28.06.07 15:15
« paráda
Moc hezoučkej-fakt obdivuju vás co dokožáte dát takhle parádně do kupy takhle starý auta!a je to moc dobře, že ste mezi náma a díky vám můžou tyhle krasavci pořád ještě jezdit a ukazovat se v plnej kráse na veřejnosti :yes: přeju ať to vyjde s tou veterásnkou licencí a hlavně ať dědeček dobře slouží! :yes: -
Bouvard 24.04.07 09:04
« Re: Re: Krása
Musím to uvést trochu na pravou míru. 311-ka nemá žádné díly karosérie ze dřeva. vše jsou kovové profily a plechy (pořádné tloušťky, myslím "1" plech). U některých zvláštních druhů karosérie se mohly vyskytovat ještě prvky výdřevy - např. kombi, Camping nebo limuzíny s posuvnou střechou, ale jinak je kastle celokovová, včetně dveří. Obložení interiéru dřevem se dodávalo do Limuzíny de Luxe a do kombíku typu Camping. -
"anonym" [212.158.158.XXX] 19.04.07 13:54
« Re: Dá se hodnotit spolehlivost?
Měl jsem ho taky (r1962) a nikdy mne nenechal na holičkách. A nebyla to leštěnka ale dříč. Potom ještě asi dva nebo 3 kusy W353, stáří tak od 9 - 12 let. Provozováno na technický benzin. Údržba nulová. Takový auta už se nevyrábějí. -
Bouvard 19.04.07 10:31
« Re: Dá se hodnotit spolehlivost?
Spolehlivost se podle mne dá hodnotit. Už je to moje 2. auto tohoto typu a celkově jsem s nimi najezdil kolem 35 tis. km a nedojel jsem jen 1x. Naproti tomu Wartburg už několikrát musel zaskakovat za první auto v rodině, kterým je Citroen C3. Ten byl ještě v průběhu záruky 3x opravován (palivové čerpadlo, elektronika zapalování, vstřikování). Takže ve spolehlivosti u mne Wartburg 311 vítězí na body. -
Bouvard 19.04.07 10:26
« Re: Wartburg 314 tourist
Jak jsem říkal už v tom videu, Wartburgy byly odolné držáky a tak je lidi využívali na maximum. To je i váš případ. Ale nic ve zlém, každé auto slouží k něčemu jinému. Jedno jako "leštěnka" na nedělní výlety a druhé tahá dříví z lesa. Kombíku je ale každopádně velká škoda. Je jich málo a tak cena je ještě tak o polovinu vyšší, než u limuzíny. ;-) Můj první Wartburg 311 pro změnu skončil jako závodní auto ve Volném poháru ČR. ([odkaz] -
neregistrovaný: "Petrpesek@email.cz" [86.49.119.XXX] 17.04.07 22:54
« Wartburg 314 tourist
Asi teď zešedivíte vztekem nebo šokem. Vlastnili jsme tmavě modrého 3dv. kombíka tohoto warťáska, v cca roce 1995 jsme ho bez TP v celkem dobrém stavu koupili za 300 Kč, ano za celý tři stovky korunek českých. Vozidlo dobrý a to velmi. Po uřezání zadního dílu střechy sloužil na svoz dřeva z lesa a plně naložený (asi metr nad střechu řidiče) se nezalekl ani velmi hrubě zoraného pole. Když rodinná rada rozhodla Warťas pryč! tak rozebírání bylo hororem. Celkem nás překvapila kostra z tvrdého dřeva a podlaha z překližky, ale co nás opravdu dostalo byly VELMI KVALITNÍ SVÁRY u pantů na dveřích a některých částech karoserie. Odsekávání mi protáhlo ruce tak, že ještě dnes bych mohl konkurovat opici. Když jsem zhlédl klip a zjistil kolik že může Brabeneček stát, tak bych se teď nejradši v pr.... viděl!!!:-((
Jinak motor se dá nechat dobře seřídit, že kouří minimálně. Hodně se dá taky ovlivnit použitým olejem v benzínu. Čím kvalitnější, tím méně modrého kouře.