Diskuse

Wartburg 311 (1963)

16.4.2007

Zakoupen po delším hledání náhradníka za dříve prodaný původní rodinný vůz Wartburg 311 de Luxe z roku 1961. Stal se jeho důstojným a co do technického…

 

Wartburg 311 (Bouvard)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 16.04.2007  14:54

    perla

    Dobře odprezentovaná perla, pěkný. Máš ode mne za 10.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.04.2007  15:05

      « Re: perla

      Rarita, pripajam sa k pepavasa...
  • 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 16.04.2007  15:05

    hodnocení

    Nádhera - velmi dobrá prezentace a autíčko úplný skvost. Taky se chystám na leštěnku, jen ten čas se zatím nedostává. Jen tak dál. Ode mě čistá 10!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.2007  15:29

    hodnocení

    auto: 10b; popis a zkušenosti: 8b; fotky: 4b --- celkem: 8b
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 17.04.2007  08:17

      « Re: hodnocení

      Dáváš Filuto stejný počet bodů tomuhle autu jako Range Roveru Sport? Páni! ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.04.2007  07:16

        « Re: Re: hodnocení

        všetko na svete je relatívne a subjektívne 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "blegh" [82.202.31.XXX] 19.04.2007  19:57

        « Re: Re: hodnocení

        copak...ego utrpělo? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "venturi" [89.102.30.XXX] 16.04.2007  15:46

    Krása

    Před pár lety jsem v něm jel a můžu říct, že je to zážitek na cely život. interie byl na místech obložen dřevem, připomíná mi starou britskou klasiku. fantastické auto...
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 16.04.2007  18:17

      « Re: Krása

      Můžu se připojit, nikdy jsem ho neměl, ale měl ho můj švára a jeden můj kamarád. Paráda bylo už nastupování, žádné prahy, v kabině žádný tunel, plochá podlaha, vzadu místa jak v trolejbusu a na svou dobu akcelarace jak hrom. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Faust" [89.102.195.XXX] 17.04.2007  22:24

      « Re: Krása

      myslím, že nejen vnitřní obložení, ale i dveře má Wartburg 311-ka dřevěné. To není nic divného, po válce byl v Německu prostě nedostatek železa, kvůli tomuto nedostatku surovin byl mj. vyvinut bakelit a Trabant. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Bouvard

        Bouvard 24.04.2007  09:04

        « Re: Re: Krása

        Musím to uvést trochu na pravou míru. 311-ka nemá žádné díly karosérie ze dřeva. vše jsou kovové profily a plechy (pořádné tloušťky, myslím "1" plech). U některých zvláštních druhů karosérie se mohly vyskytovat ještě prvky výdřevy - např. kombi, Camping nebo limuzíny s posuvnou střechou, ale jinak je kastle celokovová, včetně dveří. Obložení interiéru dřevem se dodávalo do Limuzíny de Luxe a do kombíku typu Camping.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.2007  17:39

    jedním slovem

    NÁDHERA :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.04.2007  22:16

      « Re: jedním slovem

      pekna fazole :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 16.04.2007  18:27

    ee

    Já dvoutakty ze Západního Německa zrovna nemusím,ale veterán je to pěkný-7b
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Bullitt" [85.160.48.XXX] 16.04.2007  19:54

    Krasavec

    Tak to je nádherná klasika, gratuluji k superkoupi a tiše závidím :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.2007  20:03

    Jsem mile překvapen

    přál bych si tu víc podobných aut! 9b. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bouvard

    Bouvard 17.04.2007  06:58

    Hodnocení

    Díky všem za převážně pozitivní hodnocení. Je milé překvapení, že ne všichni tato auta zatracují, ikdyž jim sem tam "zasmrdí" pod nos (malinko). :-) Tohle auto dělá radost celé naší rodině, ale hlavně dceři. Musí být u každého výletu.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 17.04.2007  08:29

    DDR

    Nikdy neurážím staré ženy a stará auta, ale rozplývat se tady nad tím mi přijde jako perverze. Vzpomínám, když těch dvoutaktů jezdilo po Československu až až, a já kvůli nim nechtěl jezdit s našima na výlety, protože mi z těch trábošů a varťasů bylo špatně. Na obrázku mi nevadí, ale jet za ním do kopce na zákazu předjíždění bych nechtěl. Nenapíšu jako někdo "víc takových aut" ale "míň takových aut". ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 17.04.2007  08:44

      « Re: DDR

      Je to otázka názoru i přístupu majitele k tomu, na co jezdí. Osobně mám čistém svědomí, protože jezdím na Natural 91 a přidávám kvalitní oleje např. od Valvoline. Myslím, že jet za mnou by bylo přijatelnější než jet za kdekterou starou Škodovkou nebo starým dieselem. Jenže jezdím jen výjimečně, takže se to asi nestane.
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 17.04.2007  08:48

        « Re: Re: DDR

        Máš pravdu, starý 120ci jsou příšerný. Ber to jako názor člověka "slabého na prsa"... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Bouvard

          Bouvard 17.04.2007  08:57

          « Re: Re: Re: DDR

          Však to beru. Jednou jsem byl na srazu Trabantů a taky jsem je chvílemi proklínal za to, co z nich lítalo. 8-s Jenže jsem tam byl dobrovolně, takže jsem si za to mohl sám. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Jyrki" [62.84.144.XXX] 16.10.2007  22:11

          « Re: Re: Re: DDR

          Priserny bylo spis jak dlouho tovarna skoda musela zadokolky produkovat byt nechtela! A pak prisel maly zazrak jmenem Favorit. Coz myslim naprosto bez urazky, protoze v tehdejsi dobe postavit nove moderni a slusne vozidlo byl opravdu zazrak. I proto mela Skoda nejlepsi vychozi pozici ze vsech vychodnich automobilek.
          Co je strasne, to jsou majitele vsech tech prisernych 120cek apod., kteri dojizdeji motor na samou hranici, zere jim to vic oleje nez benzinu. Je fakt trest za takovym jet (a je to horsi nez za Wartasem). Wartburg 311 je dnes uz klasika, skoda ze to neni nepomerne vzacnejsi kupe, to se totiz Wartburgu neuveritelne povedlo (po strance designu).
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Odborník" [195.39.14.XXX] 18.04.2007  16:24

      « Re: DDR

      Doufám, že nejsi stará žena, ale jseš divnej.
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 21.08.2007  20:14

      « Re: DDR

      Ono je to taky trochu o tom že si nikdy nikdo nedělal hlavu s poměrem oleje v benzínu.Prostě se tam něco chlejstlo,radši trochu víc a pak se zas tím pěkně kouřilo. Jinak ono jet i za dnešníma autama než se jim ohřeje katalizátor je utpení ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto classi-c

    classi-c 17.04.2007  10:56

    9b

    davam 9 bodov...lebo to je sice stare pekne auto, ale podla mojho nazoru musi byt veteran aspon trosku sportovy...inak je to iba seriovka...ale inak skvele auto...na tu dobu
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 21.08.2007  20:10

      « Re: 9b

      Proč musí být veterán sportový ? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.10.2009  13:46

      « Re: 9b

      Proti gustu...

      Čo tak Wartburg 313/1 Sport? Dvojitý karburátor dokázal z dvojtaktného trojvalca 900 ccm (!) vytlačiť až 37 kW. Buhužiaľ sa tento krásny hardtop vyrábal len medzi rokmi 1957-1960. Nakoniec len v počte necelých 500 kusov.

      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Faust" [89.102.195.XXX] 17.04.2007  22:18

    wartburgy nebyly špatný auta

    měl jsem kdysi 353-ku, nemůžu nic říct nic proti. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Petrpesek@email.cz" [86.49.119.XXX] 17.04.2007  22:54

    Wartburg 314 tourist

    Asi teď zešedivíte vztekem nebo šokem. Vlastnili jsme tmavě modrého 3dv. kombíka tohoto warťáska, v cca roce 1995 jsme ho bez TP v celkem dobrém stavu koupili za 300 Kč, ano za celý tři stovky korunek českých. Vozidlo dobrý a to velmi. Po uřezání zadního dílu střechy sloužil na svoz dřeva z lesa a plně naložený (asi metr nad střechu řidiče) se nezalekl ani velmi hrubě zoraného pole. Když rodinná rada rozhodla Warťas pryč! tak rozebírání bylo hororem. Celkem nás překvapila kostra z tvrdého dřeva a podlaha z překližky, ale co nás opravdu dostalo byly VELMI KVALITNÍ SVÁRY u pantů na dveřích a některých částech karoserie. Odsekávání mi protáhlo ruce tak, že ještě dnes bych mohl konkurovat opici. Když jsem zhlédl klip a zjistil kolik že může Brabeneček stát, tak bych se teď nejradši v pr.... viděl!!!:-((
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 19.04.2007  10:26

      « Re: Wartburg 314 tourist

      Jak jsem říkal už v tom videu, Wartburgy byly odolné držáky a tak je lidi využívali na maximum. To je i váš případ. Ale nic ve zlém, každé auto slouží k něčemu jinému. Jedno jako "leštěnka" na nedělní výlety a druhé tahá dříví z lesa. Kombíku je ale každopádně velká škoda. Je jich málo a tak cena je ještě tak o polovinu vyšší, než u limuzíny. ;-) Můj první Wartburg 311 pro změnu skončil jako závodní auto ve Volném poháru ČR. ([odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "andre" [195.113.221.XXX] 19.04.2007  07:49

    Dá se hodnotit spolehlivost?

    Jak se dá hodnotit spolehlivost, když to nemá nic najeto? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 19.04.2007  10:31

      « Re: Dá se hodnotit spolehlivost?

      Spolehlivost se podle mne dá hodnotit. Už je to moje 2. auto tohoto typu a celkově jsem s nimi najezdil kolem 35 tis. km a nedojel jsem jen 1x. Naproti tomu Wartburg už několikrát musel zaskakovat za první auto v rodině, kterým je Citroen C3. Ten byl ještě v průběhu záruky 3x opravován (palivové čerpadlo, elektronika zapalování, vstřikování). Takže ve spolehlivosti u mne Wartburg 311 vítězí na body.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Jyrki" [62.84.144.XXX] 16.10.2007  22:16

        « Re: Re: Dá se hodnotit spolehlivost?

        :-) Ja si pred lety (kdyz jsem na to nebyl financne nejlip) koupil Favorita. At si kazdy co chce rika, najel jsem s nim dost a nikdy me nenechal ve stychu. Kdyz jsem se pak rozhodl koupit neco jineho, Favorita jsem si nechal (i protoze to nebyla seriovka - motor 1500, sedaky Momo .....). Nakonec zaskakoval vzdy kdyz muj vuz cislo 1 byl nepojizdny, za necele dva roky co jsem mel Citroen C4 se Favorit najezdil dost a dost.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [212.158.158.XXX] 19.04.2007  13:54

      « Re: Dá se hodnotit spolehlivost?

      Měl jsem ho taky (r1962) a nikdy mne nenechal na holičkách. A nebyla to leštěnka ale dříč. Potom ještě asi dva nebo 3 kusy W353, stáří tak od 9 - 12 let. Provozováno na technický benzin. Údržba nulová. Takový auta už se nevyrábějí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "blegh" [82.202.31.XXX] 19.04.2007  19:58

    Parádní kára

    parádní stav :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2007  20:43

    9b

    Krásné auto, míval ho soused, parádička ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Thor" [213.250.239.XXX] 29.04.2007  10:03

    Pěkné auto, ale měl bych jeden dotaz

    Moc pěkné auto, v pěkném stavu (a jistě bude ozdobou veteránských srazů) ale zeptal bych se:" Tak kde udělali soudruzi v NDR chybu?" :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 02.05.2007  07:12

      « Re: undefined

      Myslím, že s Wartburgem 311 soudruzi z NDR chybu ještě neudělali, ta nastala asi tak v 70. letech a nebyla jen jedna. Ale to už je příběh, který nepatří do historie tohodle auta. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.10.2009  13:57

      « Re: Pěkné auto, ale měl bych jeden dotaz

      Všetci súdruhovia spravili chybu - že vôbec boli súdruhmi. Že prežila Škoda a je z nej životaschopná súčasť svetového koncernu je zázrak.

      Fabrika BMW, neskôr Wartburg, zanikla. Od roku 1992 v Eisenachu vyrába aspoň Opel.
  • 00 Reagovat !

    foto WNC1988

    WNC1988 28.06.2007  15:15

    paráda

    Moc hezoučkej-fakt obdivuju vás co dokožáte dát takhle parádně do kupy takhle starý auta!a je to moc dobře, že ste mezi náma a díky vám můžou tyhle krasavci pořád ještě jezdit a ukazovat se v plnej kráse na veřejnosti :yes: přeju ať to vyjde s tou veterásnkou licencí a hlavně ať dědeček dobře slouží! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 03.07.2007  12:27

      « Re: paráda

      Díky za hodnocení i přání. Momentálně se získání veteránské licence odsouvá. V plánu je nový celolak auta a vnitřní čalounění. Pak snad bude vše natolik dobré, aby si testaci zasloužil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "achayo" [80.95.107.XXX] 05.09.2007  11:00

    Rada

    Zdravím! Tohle auto se mi desen libi a nyni se rozhoduju mezi wartasem a MB 116. Chci to jako druho auto,ale nejsem si jist, jestli se da wartas opravdu bezne pouzit na nejaky vylet.Motor je mozne serit, aby nekouril?
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 05.09.2007  15:39

      « Re: Rada

      Nevím, jestli se dá podle něčeho porovnat MB 116 a Wartburg 311. Každý z nich je úplně o něčem jiným. Každopádně, pokud je Wartburg uveden do dobrého technického stavu, dá se s ním jezdit na výlety úplně běžně. Ani není třeba mít obavy z cestovní rychlosti. Předpisových 90 jezdí s přehledem, na dálničních 130 už sílu nemá, ale těch 110 vydrží jet poměrně dlouho a nemusí se ani nijak šetřit.
      Jinak motor se dá nechat dobře seřídit, že kouří minimálně. Hodně se dá taky ovlivnit použitým olejem v benzínu. Čím kvalitnější, tím méně modrého kouře.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Jester" [213.211.37.XXX] 24.12.2007  19:45

        « Re: Rada

        Měl jsem W 353 tourist. Při použití oleje viskozní třídy API TC v poměru 1:55-60 prakticky nekouřil, díky těžšímu převodu na čtyřce jel v pohodě i těch 130km/h. Obrovský kufr, spolehlivost absolutní : vždycky nás dostal domů !!! Zemřel na diagnózu koroze rámu. Moc se mi po něm stýská ...
        • 00 Reagovat !

          foto multinka

          multinka 25.12.2007  17:30

          « Re: Re: Rada

          Co se týká zhodnocení peněz, tak rozhodně Wartburga!
          Dederóni se jich houfně zbavovali, až jich zůstalo žalostně málo.
          Za 18 let trochu zbohatli a 311 je pro ně jako pro nás Tatraplán.
          Mercedesů je po Evropě stále dost. To je skvost zase pro ,,nás,, , ale mi zase nemáme takouvou kupní sílu.
          Mrkni na můj FIAT 128. Tam je to podobné, ale v bývalé západní Evropě. Do NSR bylo dodáno cca 200 000 Fiatů 128. Západní němci ho měli za sice rychlý, ale lidový vůz, tak se jich po letech zbavili a teď jich jezdí asi jen 350ks. Leč, pro jízdní vlastnosti sběrateli velmi žádaný. Mám nabídky i za 3000 EUR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.2007  13:03

    10b, krásné auto...

    ...tohle auto je opravdu krásné, ani se nechce věřit, že jej vyráběli soudruzi v DDR :-) 10b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 12.10.2007  17:08

    nadhera!!!!!!!!

    krasa nemam slov :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.2007  22:59

    Kola

    Až tu dáš fotky i s těmi novými koly, co píšeš, tak mi dej vědět, velice rád bych to viděl...musí to vypadat luxusně :-!
  • 00 Reagovat !

    foto RRAAFF

    RRAAFF 19.10.2007  22:09

    10

    No takže u mě jasný, 10. Je fajn, že někdo takhle udržuje stará auta, jen tak dál. Moc nechápu, že někdo dal 2, ale budiž.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 31.10.2007  00:59

    Škoda, že máš jen jednu fotku palubní desky,

    to je parádní pohled! Všechno vzdušné, nic nepřekáží.....Ať jezdí! Hoj! :-) :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 31.10.2007  08:29

      « Re: Škoda, že máš jen jednu fotku palubní desky,

      Jakmile bude auto po opravě, chystám obměnit fotogalerii, takže dodám i víc fotek z interiéru a dalších detailů. Bude to tak do 14 dní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.2007  18:23

    To snad ne!

    Jednou byl na prodej takovy Wartburg. Ale za 80 000!!!Da se zehnat lacineji. Samozrejme ne nejaka hrdzava popelnice! :-O
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 02.11.2007  07:41

      « Re: To snad ne!

      Tenhle 80.000 rozhodně nestál, ale myslím, že až dostane nový lak a vychytám poslední nedostatky, nebyl by už levnější. Obecně se s každým rokem cena takto slušně vypadajícího auta zvyšuje. Ale o prodeji neuvažuju. To se o hodně dřív zbavím druhého auta, kterým je Citroën C3.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Martin__" [147.228.181.XXX] 07.11.2007  16:51

    krása

    Ahoj, nádherné auto, můj veteránský favorit, jenom bych asi radší kupé, ale těch je o hodně míň, i tak super! Podobného jsem vídával v Blatné a i ta značka STI....že je to on :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 08.11.2007  09:46

      « Re: krása

      Je to možný, původně byl ve Strakonicích, momentálně už ale je z Královéhradecka. Kupátek je málo a moje finanční možnosti na něj nestačí. V Německu v přepočtu přijde na cca 250.000,-- Kč před renovací, nebo cca 500.000,-- po renovaci.
  • 00 Reagovat !

    foto multinka

    multinka 23.12.2007  18:45

    Nach DDR, nach leiben!

    Krása. Naši s ním byli v 68' po otevření hranic před vpádem vojsk Varš.sml. v Paříži za strejdou, který měl R8. Držím palce a závidím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.146.112.XXX] 24.12.2007  15:31

    311 ano, ale 353...

    Je neuvěřitelné, že soudruzi v NDR po tak krásném autě, jako byl W 311 navrhli něco tak ošklivého, jako je krabice W353...
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 05.01.2008  22:44

    :)

    jééé ten je mooc krásnej :yes: 10b :-)
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 13.01.2008  20:59

    Super

    Super!!! Také by se mi líbilo něco podobného v garáži:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.2008  11:35

    Díky za potěšení oka

    Krása, více takových aut na našich cestách ;-) ;-)

    Závidím možnost se o takové auto starat. A hlavně manuální zručnost
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "gorilltom@seznam.cz" [88.102.165.XXX] 02.02.2008  13:08

    wartburg

    Velmi pěkný vůz, přeji mnoho km bez závad. >:D >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "gorilltom@seznam.cz" [88.102.165.XXX] 02.02.2008  13:41

    RRAAFFovi

    Hele ono to s těma bodama je dost sporný, třeba není takovej FANDA veteránů ale je rybář. No a já bych ulovenýmu 150kg sumci dal taky jen 2 body, páč mi to nic neříká. Jinak jsem zapoměl bodovat, takže samo 10 >:D >:D :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jirka N" [88.83.173.XXX] 02.03.2008  20:13

    Wartburg 311

    Supr stroj.Jednoduchej, účelnej a kráásnej >:D . Mám doma 311ku de luxe, v kombinaci černá a bílá. Mazkím se s ním 3 roky, musím jet na stk a ve středu se mi rozlitla volnoběžka :-(. Blbé že ? :-)Jinak tvůj kousek je SUPER davám 10 >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.2008  19:08

    zrychlení

    Nějak se mi nechce věřit to zrychlení. Tohle neuměl ani žigul s 1,6 motorem a to mělo úplně jiný koně. To by muselo vážit 500kg. Jinak krasavec :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 05.03.2008  07:08

      « Re: zrychlení

      Ten údaj je převzatý z technických údajů. Je možný, že je nějakým způsobem zkreslený, ale na druhou stranu, dvoutaktní motor s tímhle autem dokáže opravdu docela "cloumat" díky odlišným charakteristikám, oproti čtyřtaktům. Každopádně se svým autem už tenhle údaj prakticky ověřovat nebudu, rád bych, aby mi vydržel co nejdéle v celku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.2008  08:45

    Krása na kolech

    Táta měl tohle vozítko v bleděmodré barvě,to jsem byl fakt malej capart,teď když ho tu vidím,tak se mi po tom stejská.Byla to báječná doba,tedy pro mě jako dítě,táta nás naložil a jelo se na výlet,žádné starosti,obavy nic,jen čirá radost,že jsme spolu a je nám fajn.Zkusím si ho sehnat,jestli to bude fungovat i teď,ale mám obavy.........Moc hezké vozítko
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2008  14:44

    JOJ!!!

    Coupé měl můj taťka, nádherný auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [212.20.111.XXX] 18.03.2008  13:18

    wartburg

    K tomu zrychlení údaj je zkreslený sám jsem měl Warburga jako první auto byl vyroben v roce 1956 a měl motor o obsahu 900ccm,koupil jsem jej oddřívějších majitelů i s instrukční knížkou s údaji o voze a vté době se u osobních aut zrychlení do 100 km/h vůbec neměřilo udávalo se do rychlostí 60 a 80 km/h proto ten zkreslený údaj.Wartburg z roku 1963 má sice motor 1000ccm ale zrychlení z 0 na 100 za 15 sekund nemá.Jinak dnes je to pěkný veterán každé auto má pro motoristu něco do sebe a rád si každý zavzpomíná na starší časy,při pohledu na starrá auta je vidět za tvarem karoserie člověka jako takového,dnes se samozřejmě vyrábí pěkná auta,ale vidíme skrze jejich karoserie spíš práci počítače.Jinak k těm parametrům maximální rychlost s tím motorem 900ccm byla 120km/h s motory 1000ccm chodily asi o 10km/h rychleji to zrychlení bylo slabé i oproti škodovkám 100-ám,ale řekněmi si že staré octavie které v té době také jezdily ho neměli lepší a protože jsem ho dost honil tak mně pořádně žral v zimě jsem měl spotřebu i 12 l na 100km,nejnižší spotřebu jsem měl na štrece do Bulhaska to bylo asi 8,5 l/100
    • 00 Reagovat !

      foto major

      major 07.10.2009  14:22

      « Re: wartburg

      15 s je zrýchlenie na 80 km/h. Tých 21 s bude asi tiež optimistických, keďže to je hodnota, ktorú má Wartburg 353 s vylepšeným 37 kW motorom, pričom hmotnosť má dokonca nižšiu než 311 (920 kg oproti 960 kg).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.2008  11:55

    Re. No, prostě nádhera !!!!

    Auťáček je prostě nádhernej ! Je mi padesát a tyhle auta jako kluk pamatuju běžně v provozu. Další důkaz toho, že naši dědkové prostě uměli dělat pěkný vozy. Určitě nahoď další fotky, moc rád si je prohlídnu. Měj se.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2008  14:01

    Tohle

    Auto prostě nemá chybu :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 24.04.2008  01:36

    Díky za fotky palubní desky, v jednoduchosti je síla!!!

    A i tvar volantu je dizajnérský skvost, k tomu by se mohla teď nějaká automobilka vrátit a byla by sakra originální!!! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 24.04.2008  06:46

      « Re: Díky za fotky palubní desky, v jednoduchosti je síla!!!

      Díky za pochvalu.
      Některý věci soudruzi z NDR vyřešili líp, některý hůř. Palubka i ovladače jsou dobře přehledný a hlavně, vpředu ani vzadu není žádný středový tunel, takže žádný mačkání a otloukání se. Časem ještě dodám fotky prostoru vzadu a zavazadlového prostoru.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.05.2008  22:26

        « Re: Re: Díky za fotky palubní desky, v jednoduchosti je síla!!!

        Jo to jediný mi právě chybí ;-) . Tak at to je co nejdřív :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2008  22:33

    Veteran

    Zdar kolega Veteránista,

    My máme tiež tento wartburg ale de-luxe r.v. 63 a je to úplne geniálne auto.a to môžem porovnávať pretože máma ďalších pár kusov z východného bloku ako octávia, volga, moskvič a podobne... ale je krásne ako sa dá porovnať že táto limuzína strednej triedy v NDR v tej dobe bola špička a porovnáme to s mercedesom 190D čo bola tiež v tej dobe stredná trieda ale v NSR a aký je to neporovnateľný rozdiel. Ale všetká česť tomuto auto napríklad takä oktávku strčí do vrecka hocikedy. ak si chcete pozriet niektoré kusy tak je to na tejto stránke www.cassovia-retro.sk
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 30.07.2008  19:13

    krása

    Mám moc rád veterány a tot auto je velmi zachovalé a moc se mi líbí prostě super :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 03.04.2009  09:49

    tak

    toto je nadhera :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Bouvard

    Bouvard 07.04.2009  08:30

    Sraz Wartburgů 311/312

    Zdravím všechny,
    pokud má někdo zájem se přijít/přijet podívat, dne 20. června 2009 se v Kolíně od cca 9 hodin bude konat 2. sraz Wartburgů 311 při 25. plaketové jízdě místního veteran klubu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2009  22:30

    první láska

    Tohle auto vlastnil můj strejda a jako klukovi mi velmi učaroval a tak první auto byla jasná volba W311! K tomu zrychlení, nikdy jsem ho neměřil, ale díky dvoutaktu jsem při rozjezdech na křižovatkách natrhával kachle všem tehdy běžně dostupným autům, tedy i žigulíkům. Desingově to byla velmi neotřelé auto a prostoru vevnitř bylo taky habaděj. Nejhezčí byla varianta coupé, ale ta se k nám nevozila a ani nebyla k sehnání jako jetá a že jsem se ji nasháněl. Na první lásku a ani auto se nezapomíná... Majitelovi přeji hodně šťastných kilometrů :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bouvard

      Bouvard 13.05.2009  07:43

      « Re: první láska

      Díky za přání, snad se vyplní. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Petr408

    Petr408 24.06.2009  10:31

    Nádhera

    Moc pěkný stroj, táta je opravoval a dodnes jednoho opravujem (353). Někdy bych se rád svez. Jel jsem akorát v 353 W. Když už slyším o té jízdě-táta vytáh z 353 bez problémů 150 km/h. Samozřejmě se pěkně točil. Když je perfektně seřízen, tak na každé křižovatce mohou řvát gumy a výfuková kolena rozpálená do červena. V 70.-80. letech někteří lidé dávali do 311 motor z 353. Je prvda, že 353 je rychlejší a hbitější než v té době Moskvič 408 a VAZ 2101/2102.
  • 00 Reagovat !

    foto TESLA

    TESLA 12.10.2009  07:46

    velmi dobre!

    Velmi dobre napisane! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.2010  18:49

    moc pěkný

    Dobrý den,
    probírám knihovnu a našla jsem tyto zajímavé knížky :
    Údržba a opravy vozů Wartburg 900-1000-312-353, autor JIndřich Dršata (knižnice morotisty)
    KATALOG náhradních součástí osobního automobilu WARTBURG 9-99-306 podrobný popis včetně fotografií všech součástí vozidla

    Napadlo mne, že by se mohly hodit někomu, kdo se těmito vozy zabývá.
    Také mám náhradní skla do dveří. na typ a asi 311 r. výroby 1957.
    Plno věcí jsme sice již vyházeli, ale pokud by se někomu toto hodilo, tak se ozvěte.
    B. Janoušková
    Kutná Hora
    PS. otec měl také 311. Byl to skvělý vůz. Projezdili jsme republiku křížem krážem. Vždy nás spolehlivě dovezl domů a pak teprve "onemocněl". Měla jsem ho moc ráda Říkala jsem mu "Burýšek"
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.2010  18:55

    slavina

    Pro samé kochání jsem zapomněla na kontakt
    Můj e-mail : slavka.jan@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 11.05.2010  08:36

    Krasavec

    Fotky mě potěšily, auto je nádherné, ale v recenzi bych uvítal nějaké rozšíření. Určitě by ses mohl trošku rozepsat o autě a o zážitcích s ním. Tak ať slouží
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 11.05.2010  08:38

    Ještě sem si všiml

    že máš ohodnocení nejlepší recenze, nic proti, ale není trochu krátká?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2010  21:23

    Naše prvé rodinné auto

    v roku 1961, môj otec dostal poradovník k zakúpeniu osobného automobilu, pôvodne chcel r
    Renault 4CV, alebo Fiat 600/stáli 22.000Kčs, alen nakoniec sa rozhodol pre Wartburg 900 hráškovozelený, ktorý sme vlastnili do r. 1968.Auto bolo vynikajúce, predný pohon umožňoval osterjšiu jazdu zátačkami. Vtedy mnohí poukazovali s ironiou "veď má iba predný náhon",prax však ukázala nesporné výhody predného pohonu. Keď motor doslúžil, dali sme doň nový motor 1OOOccm kúpený v Bratislave za púhych 3740 Kčs. Neskôr som naň namontoval hlavu valcov z "deväťstovky, a to už bolo malé lietadielko, pohodlne dosahoval rýchlosť 140 km/hod.
  • 00 Reagovat !

    foto Mimas

    Mimas 16.09.2010  20:54

    Paráda

    Parádne auto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto beny-vize

    beny.vize 14.09.2011  14:31

    Fešák

    Čauda,krásný auto v supr stavu,tiše závidím,na 311 a 312 mám slabost,takže paráda a ať to stále vrčí a dělá radost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…