Diskuse

Renault Mégane (2016)

17.3.2020

Ve chvíli, kdy dosluhovalo rodinné Mondeo a sportovní Clio R.S. bylo sice hezkým, ale už trochu zbytečným rozmarem, jsem sháněl auto, které by mi tak…

 

Renault Mégane (Borek B.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 19.03.  08:29

    Nej Megane...

    Měl jsem možnost GT220 vyzkoušet... jel jsem kolem showroomu svým Meganem 1,6 dCi, uviděl jsem ho a hned jsem se otočil a jel na prodejnu se slovy "nedělej to, budeš pak litovat, že jsi nešel tehdy do něj" >:D

    Motor je famózní, hodně se mi líbilo takové mechanické až ocelové řazení, ještě tužší a přesná spojka oproti mému běžnému, pravda, moc si nepamatuji na odezvu od řízení. Jinak super svezení a vytěžení maxima z téhle generace Meganu.

    Co ale nechápu je, jak jde přejít z Meganu GT220 do Kony 8-s Pominu-li její "nedesing", tak je to jízdně, výkonově a celým pojetím jiný vesmír... to by mě po ježdění GT220 neuspokojovalo, ba naopak... a to vím o čem mluvím, protože s Konou jsem měl taky tu čest.
    • 00 Reagovat !

      foto Borek-B-

      Borek B. 20.03.  08:42

      « Re: Nej Megane...

      Člověče, já si Konu překvapivě oblíbil, ale nebudu zakrývat, že to je kontroverzní auto.

      Megane je megane, nej auto, co jsem kdy měl.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 20.03.  20:54

        « Re: Re: Nej Megane...

        Ona není ani tak kontroverzní jako auto samotné, ale designově. Prostě když se vezme Kona a rozebere na součástky, tak většina prvků, co na ní je, je z různých značek. A proto se mi nelíbí.
        Jízdně to až tak špatné není, má jí strejda v kanárkově žluté a zkoušel jsem jí... Nevím, jestli mají tak silné bezpečnostní omezení při studeném motoru, protože dlouho mi to přišlo, že tam výkon toho litrového tříválce fakt není, ale ale tak po 10 km jako by se auto probudilo a už jel jako 1,0 TSI v otcově Fabce, podvozek samozřejmě není tak jistý a vyšší stavba jde poznat, nicméně bez výhrat. Jen mi ten přechod z Meganu GT220 do Kony příjde zcela nepochopitelný. Já si vždycky říkám, že příští auto bude silnější a rychlejší, ale tady jsi šel o krok zpět....
        • 00 Reagovat !

          foto idam-i

          idam.i 21.03.  12:52

          « Re: Re: Re: Nej Megane...

          A ja som mal taku predstavu.Aj som sa jej držal.No po určitom čase to človek prehodnotí.Začinal som Š100 ,vystúpal na 2,5 V6 a teraz som sklesal na1,6. 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 21.03.  14:26

            « Re: Re: Re: Re: Nej Megane...

            Tak je otázkou čem ty motory jsou. Když bude 2,5 V6 ve vyšší střední a atmosféra, bude méně zábavné než 1,6T třeba ve Fiestě ST ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Borek-B-

          Borek B. 31.03.  16:50

          « Re: Re: Re: Nej Megane...

          Auto má co nejlépe sloužit svému účelu. U nás je realita taková, že 80% času popojíždíme po městě, 15% jsou okresky a 5% dálnice, takže v 85% případů je Kona prostě lepším autem.

          Mimochodem, naše Kona má 132 kW a relativně tvrdý podvozek (i když já si užívám, jak je oproti meganu poddajný :-) ), takže s tím není úplně špatné svezení. Nejvíc mi asi vadí vysoké těžiště, ale to je holt oběť za módu malých SUV.
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 31.03.  20:06

            « Re: Re: Re: Re: Nej Megane...

            Nemáš problém s benzínom v oleji?
            • 00 Reagovat !

              foto Borek-B-

              Borek B. 01.04.  14:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nej Megane...

              Jako v Koně? Nevím, máme ji chvilku.
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 01.04.  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nej Megane...

                Jasne,že v Kone. 1,6tgdi to občas robí pri jazdení ma krátke trasy.Hlavne s manuálom,automat by mal eliminovať podtáčanie.
                No pre istotu občas mrkni na rysku,či ti olej nestúpa. 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 28.03.  00:12

    GT

    Tady mě napadá jen jedno: "why don't we fund this?" Výkonný benzín, sportovní podvozek a manuál v rodinném balení. Co víc člověk potřebuje? Dnes je to samý RS line se čtyřmi fake výfuky a pod kapotou 1.5 diesel s 8stupňovým automatem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým Krumlovem projde historický průvod

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým…

Po dvouměsíční odstávce se mnohá muzea, vědecká centra, hrady a zámky  a další turistické cíle otevírají…

Češi v euforii odhazují roušky: Hygienik vysvětlil, jak s nimi teď správně zacházet!

Češi v euforii odhazují roušky: Hygienik vysvětlil,…

Nosit, nebo nenosit? A když už, tak kde? Jak je to aktuálně s rouškami? Mnoho lidí v tom má zmatek, část jich už…

 

iSport.cz

Překvapivý návrat? O Sigmu má zájem bývalý šéf Lébr. Láká reprezentanta

Překvapivý návrat? O Sigmu má zájem bývalý šéf Lébr.…

Sigma Olomouc konečně v rukou ekonomicky silného majitele? Zatím tato informace zazněla pouze na pondělní…

Sport Magazín a talent Sadílek: půlmilion proti viru i dřina v PSV

Sport Magazín a talent Sadílek: půlmilion proti viru…

Jakmile udeřila koronavirová pandemie, poslal domů z Nizozemska do první linie půl milionu korun. Udělal to ve…

 

Reflex.cz

Až zemře Clint Eastwood, všichni opravdoví muži zemřou s ním, myslí si irský dramatik David Ireland

Až zemře Clint Eastwood, všichni opravdoví muži…

Americký herec a oscarový režisér Clint Eastwood se 31. května 2020 dožívá devadesátky. V novém čísle tištěného…

Novodobá Odyssea: Od chaosu zpět k harmonii. Aneb pandemie jako příležitost

Novodobá Odyssea: Od chaosu zpět k harmonii. Aneb…

Žijeme dobu koronavirovou, přelomovou, která ukázala, že i naše vyspělá společnost (zamilovaná do imperativu…