Renault Mégane (2016)
17.3.2020Ve chvíli, kdy dosluhovalo rodinné Mondeo a sportovní Clio R.S. bylo sice hezkým, ale už trochu zbytečným rozmarem, jsem sháněl auto, které by mi tak…
Renault Mégane (Borek B.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
-
Ronault. 20.03.2020 20:54
« Re: Re: Nej Megane...
Ona není ani tak kontroverzní jako auto samotné, ale designově. Prostě když se vezme Kona a rozebere na součástky, tak většina prvků, co na ní je, je z různých značek. A proto se mi nelíbí.
Jízdně to až tak špatné není, má jí strejda v kanárkově žluté a zkoušel jsem jí... Nevím, jestli mají tak silné bezpečnostní omezení při studeném motoru, protože dlouho mi to přišlo, že tam výkon toho litrového tříválce fakt není, ale ale tak po 10 km jako by se auto probudilo a už jel jako 1,0 TSI v otcově Fabce, podvozek samozřejmě není tak jistý a vyšší stavba jde poznat, nicméně bez výhrat. Jen mi ten přechod z Meganu GT220 do Kony příjde zcela nepochopitelný. Já si vždycky říkám, že příští auto bude silnější a rychlejší, ale tady jsi šel o krok zpět....-
-
Borek B. 31.03.2020 16:50
« Re: Re: Re: Nej Megane...
Auto má co nejlépe sloužit svému účelu. U nás je realita taková, že 80% času popojíždíme po městě, 15% jsou okresky a 5% dálnice, takže v 85% případů je Kona prostě lepším autem.
Mimochodem, naše Kona má 132 kW a relativně tvrdý podvozek (i když já si užívám, jak je oproti meganu poddajný :-) ), takže s tím není úplně špatné svezení. Nejvíc mi asi vadí vysoké těžiště, ale to je holt oběť za módu malých SUV.
-
-
-
-
twistedTSD 28.03.2020 00:12
GT
Tady mě napadá jen jedno: "why don't we fund this?" Výkonný benzín, sportovní podvozek a manuál v rodinném balení. Co víc člověk potřebuje? Dnes je to samý RS line se čtyřmi fake výfuky a pod kapotou 1.5 diesel s 8stupňovým automatem.
Motor je famózní, hodně se mi líbilo takové mechanické až ocelové řazení, ještě tužší a přesná spojka oproti mému běžnému, pravda, moc si nepamatuji na odezvu od řízení. Jinak super svezení a vytěžení maxima z téhle generace Meganu.
Co ale nechápu je, jak jde přejít z Meganu GT220 do Kony 8-s Pominu-li její "nedesing", tak je to jízdně, výkonově a celým pojetím jiný vesmír... to by mě po ježdění GT220 neuspokojovalo, ba naopak... a to vím o čem mluvím, protože s Konou jsem měl taky tu čest.