Diskuse

Mazda 3 (2014)

10.7.2014

Výběr auta Při výběru auta jsem se držela následujících kritérií: 1) Co se karoserie týče, preferuji sedany 2) Cena do 700.000,- v plné výbavě 3)…

 

Mazda 3 (Axela)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Lucaslegend

    Lucaslegend 13.07.14  10:32

    « Re: Re: Ohrati motoru

    Tak tym technikom by som moc neveril ;)....moje meranie pri vonkajsej teplote 5 stupnov na honde, motor benzin, co sa musi skor zohriat ako diesel...
    Hned po nastartovani jazda 3.9 km, teplota chladiacej uz 82 st, ale teplota oleja iba 56 st

    po prejdeni 7.9km mal motorovy olej teplotu nad 80st, vtedy by som si uz dovolil vytacat motor...takze po 1-2minutach na diesli urcite nie!
  • « 01 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 12.07.14  23:57

    « Re: Ohrati motoru

    Ver kontrolce cool blue a jejimu zhasnuti po jedne minute v zime u "TDI", jenom bych si po tobe nerad kupoval ojetinu :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Axela

    Axela 12.07.14  23:25

    « Re: Ohrati motoru

    Mazda používá kontrolku "cool blue" , takže nemá standardní ukazatel teploty. V servisu mi bylo řečeno, že jakmile kontrolka zhasne, je možno motor vytáčet. Mám prozatím vyzkoušeno, že to trvá 1-4 minuty. Toto lze dohledat i v některých zahraničních recenzích.
  • 10 Reagovat !

    foto Johny55

    Johny55 12.07.14  18:49

    « Parkovacia kamera

    Čo sa týka parkovacej kamery pre Mazdu 3, nie je pravda, že je nedostupná. V oficiálnom cenníku síce (momentálne) nie je, ale dá sa objednať. Stačí sa opýtať u predajcu...
  • 20 Reagovat !

    foto lichobeznik

    lichoběžník 12.07.14  15:42

    « třídy

    Oktávka a Mazda3 jsou stejné třídy, tedy nižší střední. Pouze marketing škody ji prezenzuje jako auto střední třídy, byť v nové generaci trošku vyrostla.
  • 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 12.07.14  13:18

    « Ohrati motoru

    Jenom poznamka k ohrati auta- motor se samozrejme za minutu nema sanci ohrat ani v horkem lete a to ani u atmo benzinu, natoz v zime u turbodieselu. Kde ma motor daleko vyssi ucinnost a tim mene energie pak pripadne na ztratove teplo, co prohrati pomaha.
    Stoupajici rucicka teploty znamena jenom orientacni kontrolku ohrati chladici kapaliny, nikoli motoroveho oleje nebo samotneho motoru. Byla by chyba zvlast v zime slapat na plynovy pedal driv, nez treba po 10-15 km jizdy. Tedy ne ze by to auto nevydrzelo, ale opotrebeni motoru je potom nepomerne vyssi.
  • « 10 Reagovat !

    foto Axela

    Axela 11.07.14  22:11

    « Re: head-up display

    základní Informace k head up display jsem doplnila do recenzce. Jinak děkuji za dotaz. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 11.07.14  16:54

    « head-up display

    Zdravím, jak hodně je použitelný/nepoužitelný ten head-up displej? Co na něm umí Mazda všechno zobrazit? Jak dobře je čitelný proti slunci?
    Osobně mě mrzí, že Mazda používá tenhle průhledový displejík a ne pořádnou technologii jako Mercedes nebo BMW.

    Přeju mnoho šťastných km s tímhle skvělým autem!
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.07.14  16:07

    « Re: Re: Re: recenze

    Mazda je lepší v tom, že nabízí i špičku. Neporovnával jsem je napřímo s přesedáním, přesto bez měření mi sedák přišel výbornej a utlumení obecně lepší než v Ma6.
    Komplexně je to absolutní špička třídy spolu s Golfem, dotáhnout se může FL FFo.
  • « 01 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 11.07.14  15:31

    « Re: Re: recenze

    Nepochopil jsi jak bylo myšleno čekat v kontextu celé věty. Kdybys četl pořádně tak to slovo čekat odpovídá slovu být zvědavý a to nikoliv na auto ale na ženský pohled na výběr auta. Sedák ma mazda o 2 cm kratší než např. Golf a to už je znát při přímém přesednutí. Např Octa 1 je má kratší ještě další 2 a to už je na hraně. O opěradle nepadlo ani slovo. Co se týká hluku od podvozku a aerodynamického svistu je na tom o něco líp Golf, prohazovali jsme si je s kamarádem, který tu mazdu 3 má a shodli jsme se na tom oba.U motoru souhlas ten dvoulitr benzín od mazdy je asi nejlepší atmosféra na trhu naprosto srovnatelná S 1,4 TSi. ta má lepší krouťák mezi 1500-2500, Skyactive je výrazně lepší nad 4000 ot. Špičkové jsou oba.
  • « 00 Reagovat !

    foto tomtoylc

    tomtoylc 11.07.14  07:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: recenze

    tak beru spatky co sem napsal ... každopádne je to pěkná pitomost mít takovej display a nemít parkovací kameru 8-s
  • « 40 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.07.14  06:39

    « Re: recenze

    Co čekáš ty je naprosto jedno, je důležitý co čeká majitel(ka). Je úplně fuk, co se dá pořídit za 700k, pokud máš podobnej budget, realizuj se.
    Čemu ty říkáš vyhazování peněz jinej ocení, na BLIS je třeba spoleh výbornej a je to jedna z mála fičur, kterou ocením třeba já.
    Ma3 rozhodně nemá krátký sedáky ani opěradla, pokud nejsi +2m. Negativa ohledně loketky jsem měl na paměti, při reálný jízdě mi to vůbec nevadilo. Podvozek i na 18" velmi komfortní a tichej. Jízdní vlastnosti na vrcholu třídy a to jsem od auta upřímně nic neočekával. Mazdě chybí konfigurovatelnost, lepší cenová politika a v případě dvou dealerů, který jsem navštívil pak i profesionální chování (nevím jak se servisem). První dvě věci pak budou bohužel srážet prodeje v Evropě, ta další je věcí každýho klienta co si představuje pod pojmem dobrej prodejce.
    K motorům...ano dvoulitrový benzíny Ma3 na rozdíl od Ma6 nebo CX5 vyloženě sluší. Nepřišlo mi, že by zaostávaly v čemkoliv za vychvalovanou 1,4TSI (nebudu se pouštět do polemik ohledně spolehlivosti jednoho nebo druhýho motoru).
    Naftovej čtyřválec pak potěší kultivovaností ne nepodobnou moderním čtyřválcům s přímým vstřikem, který konkrétně u Mazdy zvenku poměrně silně ropák připomínají. samozřejmě nemají točivost, ale v rámci objemu a uspořádání patří k tomu nejlepšímu na trhu.
  • 30 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.07.14  06:30

    « Výborný!

    Skvělej popis (žádný předsudky, pěkně pojatá recenze), příjemný ježdění Axelo! ;-)
  • « 30 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 10.07.14  20:15

    « Re: Re: recenze

    Gratuluji k moc pěknému autu :). Ta červená je pěkně sportovní. Také jsem nad ním uvažoval, ale bohužel cena i dostupnost byla na trochu horší úrovni. Přeji hodně šťastných kilometrů a hlavně radost z jízdy..
  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.07.14  19:59

    « Re: Re: Re: Re: recenze

    Stačí se podívat do ceníku mazdy a tam o parkovací kameře není ani slovo. Display slouží jako multimediální - rádio, navigace, phone, palubní počítač, nastavení auta a systémů. Parkovací senzory to má taky ale kameru opravdu ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto Axela

    Axela 10.07.14  19:52

    « Re: recenze

    Děkuji za komentář :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto tomtoylc

    tomtoylc 10.07.14  19:39

    « Re: Re: Re: recenze

    čítal si možno dobre ale na piatej fotke je display veľký jak na tablete >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.07.14  19:24

    « Re: Re: recenze

    pokud jsem dobře četl recenzi, tak kameru tam nemá. Senzory samozřejmě pomůžou ale když srovnám parkování se sedanem a hatchbackem tak neznám nikoho kdo by řekl že se sedanem obzvlášť s vysokým zadkem by to bylo snazší. :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 10.07.14  18:53

    « Re: recenze

    Opravdu platí, že v době parkovacích senzorů a kamer se se sedanem parkuje hůře?
  • 11 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 10.07.14  18:49

    « recenze

    Přiznám se jsem z vaší recenze trošku rozpolcený. Čekal jsem že ženský pohled na výběr auta a jeho priority budou jiné než ten mužský ale stejně mě některé věci překvapily. Zejména ta karosérie sedan vzhledem k mnohem obtížnějšímu parkování není u žen obvykle prioritou. Za 700 Tis se už dá ve velmi slušné výbavě koupit auto o třídu výš, např. Mondeo, Honda Acord, Superb a našly by se i další. Dál ty všichni různí jízdní asistenti to je zatím jen vyhazování peněz a není na to stejně spoleh ať jde o mazdu, škodu či jiné značky. Ale co se týká Auta samotného tak je to skvělá volba pro řidiče kteří rádi řídí, chyb má opravdu jen velmi málo a spíš to jsou drobnosti které třeba někomu nevadí vůbec. Pro mě krátké sedáky, loketní opěrka, o něco vyšší hluk aerodynamický i od podvozku než třeba golf, ale to je tak vše. Já bych volil spíš asi ten 2,0 benzín , rozdíl ve spotřebě nebude vyšší než 1l a radost z jízdy - mrštnost, dynamika, hlučnost budou určitě o fous lepší než ten diesel. Ale to není kritika, to je jen konstatování faktu. Jinak auto skvělé, barva mu moc sluší a přeji spoustu příjemných zážitků za volantem této japonské krásky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…