Mazda 3 (2014)
10.7.2014Výběr auta Při výběru auta jsem se držela následujících kritérií: 1) Co se karoserie týče, preferuji sedany 2) Cena do 700.000,- v plné výbavě 3)…
Mazda 3 (Axela)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Axela 12.07.14 23:25
« Re: Ohrati motoru
Mazda používá kontrolku "cool blue" , takže nemá standardní ukazatel teploty. V servisu mi bylo řečeno, že jakmile kontrolka zhasne, je možno motor vytáčet. Mám prozatím vyzkoušeno, že to trvá 1-4 minuty. Toto lze dohledat i v některých zahraničních recenzích. -
Bully_ 12.07.14 13:18
« Ohrati motoru
Jenom poznamka k ohrati auta- motor se samozrejme za minutu nema sanci ohrat ani v horkem lete a to ani u atmo benzinu, natoz v zime u turbodieselu. Kde ma motor daleko vyssi ucinnost a tim mene energie pak pripadne na ztratove teplo, co prohrati pomaha.
Stoupajici rucicka teploty znamena jenom orientacni kontrolku ohrati chladici kapaliny, nikoli motoroveho oleje nebo samotneho motoru. Byla by chyba zvlast v zime slapat na plynovy pedal driv, nez treba po 10-15 km jizdy. Tedy ne ze by to auto nevydrzelo, ale opotrebeni motoru je potom nepomerne vyssi. -
maca02 11.07.14 16:54
« head-up display
Zdravím, jak hodně je použitelný/nepoužitelný ten head-up displej? Co na něm umí Mazda všechno zobrazit? Jak dobře je čitelný proti slunci?
Osobně mě mrzí, že Mazda používá tenhle průhledový displejík a ne pořádnou technologii jako Mercedes nebo BMW.
Přeju mnoho šťastných km s tímhle skvělým autem! -
-
Verny_2013 11.07.14 15:31
« Re: Re: recenze
Nepochopil jsi jak bylo myšleno čekat v kontextu celé věty. Kdybys četl pořádně tak to slovo čekat odpovídá slovu být zvědavý a to nikoliv na auto ale na ženský pohled na výběr auta. Sedák ma mazda o 2 cm kratší než např. Golf a to už je znát při přímém přesednutí. Např Octa 1 je má kratší ještě další 2 a to už je na hraně. O opěradle nepadlo ani slovo. Co se týká hluku od podvozku a aerodynamického svistu je na tom o něco líp Golf, prohazovali jsme si je s kamarádem, který tu mazdu 3 má a shodli jsme se na tom oba.U motoru souhlas ten dvoulitr benzín od mazdy je asi nejlepší atmosféra na trhu naprosto srovnatelná S 1,4 TSi. ta má lepší krouťák mezi 1500-2500, Skyactive je výrazně lepší nad 4000 ot. Špičkové jsou oba. -
webpaja 11.07.14 06:39
« Re: recenze
Co čekáš ty je naprosto jedno, je důležitý co čeká majitel(ka). Je úplně fuk, co se dá pořídit za 700k, pokud máš podobnej budget, realizuj se.
Čemu ty říkáš vyhazování peněz jinej ocení, na BLIS je třeba spoleh výbornej a je to jedna z mála fičur, kterou ocením třeba já.
Ma3 rozhodně nemá krátký sedáky ani opěradla, pokud nejsi +2m. Negativa ohledně loketky jsem měl na paměti, při reálný jízdě mi to vůbec nevadilo. Podvozek i na 18" velmi komfortní a tichej. Jízdní vlastnosti na vrcholu třídy a to jsem od auta upřímně nic neočekával. Mazdě chybí konfigurovatelnost, lepší cenová politika a v případě dvou dealerů, který jsem navštívil pak i profesionální chování (nevím jak se servisem). První dvě věci pak budou bohužel srážet prodeje v Evropě, ta další je věcí každýho klienta co si představuje pod pojmem dobrej prodejce.
K motorům...ano dvoulitrový benzíny Ma3 na rozdíl od Ma6 nebo CX5 vyloženě sluší. Nepřišlo mi, že by zaostávaly v čemkoliv za vychvalovanou 1,4TSI (nebudu se pouštět do polemik ohledně spolehlivosti jednoho nebo druhýho motoru).
Naftovej čtyřválec pak potěší kultivovaností ne nepodobnou moderním čtyřválcům s přímým vstřikem, který konkrétně u Mazdy zvenku poměrně silně ropák připomínají. samozřejmě nemají točivost, ale v rámci objemu a uspořádání patří k tomu nejlepšímu na trhu. -
Verny_2013 10.07.14 18:49
« recenze
Přiznám se jsem z vaší recenze trošku rozpolcený. Čekal jsem že ženský pohled na výběr auta a jeho priority budou jiné než ten mužský ale stejně mě některé věci překvapily. Zejména ta karosérie sedan vzhledem k mnohem obtížnějšímu parkování není u žen obvykle prioritou. Za 700 Tis se už dá ve velmi slušné výbavě koupit auto o třídu výš, např. Mondeo, Honda Acord, Superb a našly by se i další. Dál ty všichni různí jízdní asistenti to je zatím jen vyhazování peněz a není na to stejně spoleh ať jde o mazdu, škodu či jiné značky. Ale co se týká Auta samotného tak je to skvělá volba pro řidiče kteří rádi řídí, chyb má opravdu jen velmi málo a spíš to jsou drobnosti které třeba někomu nevadí vůbec. Pro mě krátké sedáky, loketní opěrka, o něco vyšší hluk aerodynamický i od podvozku než třeba golf, ale to je tak vše. Já bych volil spíš asi ten 2,0 benzín , rozdíl ve spotřebě nebude vyšší než 1l a radost z jízdy - mrštnost, dynamika, hlučnost budou určitě o fous lepší než ten diesel. Ale to není kritika, to je jen konstatování faktu. Jinak auto skvělé, barva mu moc sluší a přeji spoustu příjemných zážitků za volantem této japonské krásky.
Hned po nastartovani jazda 3.9 km, teplota chladiacej uz 82 st, ale teplota oleja iba 56 st
po prejdeni 7.9km mal motorovy olej teplotu nad 80st, vtedy by som si uz dovolil vytacat motor...takze po 1-2minutach na diesli urcite nie!