Ford Focus (2011)
15.5.2011Príchod najnovšej generácie Fordu Focus rozprúdil obrovskú vlnu diskusií točiacich sa hlavne okolo jeho dizajnu, ale aj okolo techniky ktorú ukrýva.…
Ford Focus III (Atlis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
bedi 16.05.11 10:23
« focus III
... pekne auticko, nech sluzi k spokojnosti.
Mna vsak od noveho focusu odradilo niekolko dovodov:
-dizajn (ak ked uznavam, ze sedan je dizajnovo najlepsi...)
-celkovo mensi a tesnejsi interier,
-a hlavne, novy focus prisiel o cit v riadeni, podvozok je naladeny inak ako predchodca, viac do pohodlia, na com sme sa zhodli vsetci, co sme s nim jazdili... Skratka odklon o toho, na co som bol u mojho focusu II celych 5 rokov
zvyknuty. Motor 1,6 ecoboost bude urcite vyborny, nakolko aj atm. 1,6 Tivct vyborne pracuje...
A preto uz netrpezlivo cakam na mazdu 3, ktora zaujme miesto v mojej garazi po focuse II. Otazka, nespominas ju vo svojom vybere auta, skusal si ju???
-
Atlis 16.07.13 22:56
« Re: Re: Re: 207 koní
vyslo ma to nieco cez 9tis korun v prepocte.
vykon som s fordom nekonzultoval, nemal som k tomu dovod. auto je moj majetok, mozem si s nim predsa robit co chcem. :) auta sa ladia od nepamati, predpokladam, ze jedine co by mi povedali, je, ze stratim zaruku, ale ta sa mi uz skoncila. ;) -
Atlis 17.01.12 09:00
« Re: Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné)
Dik za koment El_Scorpio.
Podvozok FFIII je vyborny - dostatocne komfortny na to, aby som netrpel na rozbitych cestach a neuveritelne schopny, ked sa tlaci na pilu. Vacsina diskuterov nema s FFIII osobnu skusenost, pripadne sa ona ohranicuje do stretnutia FFIII na ulici ci nanajvys na ultrakratku testovaciu jazdu. FFIII sa treba poriadne previest aby bolo jasne ake su jeho silne aj slabe stranky. Najdolezitejsie som spomenul hore v texte. Aj po viac ako polroku nelutujem, ze som do FFIII isiel a urobil by som to znovu. A odpoved na tvoju otazku - neviem, ale pozriem pripadne zistim ;) (btw farbu som chcel najprv Dark Micastone, ktoru som nakoniec nastastie nevzal, pretoze na tak male auto sa nehodi, potom som uvazoval o Ink Blue, ale ta sa priliz podoba na obycajnu nemetalizovanu Blazer Blue, v ktorej este stale v PL jazdi vela policajnych FFII. Musim ale priznat, ze som ju videl na jednom hatchbacku a vyzera fajn. Inak Ink Blue a Lunar Sky povazujem za najlepsie farby na sedan, hatch vyzera vyborne v Candy Red, Mars Red ci Mustard Olive a kombi zase asi najviac pristane Panther Black).
Jo a este k cenam - Ford Polska sa v pripade FFIII skutocne posnazil, no od MY2012 uz to nie je take ruzove. Vybavy isli standardom dole k tym, ktore su dostupne v CR/SR - su chudobnejsie a viac treba priplacat + zakladna cena isla hore o 1200PLN/267E... -
Atlis 23.11.11 15:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
vsetko je to o osobnych preferenciach. samozrejme su interiery priestrannejsie, radia z mensim poctom gombikov... ale kazdy predsa vyberame auto pre seba a podla seba. pre mna je dolezitejsie, ze mam vsetko po ruke - volant, rucku, radiacu paku - nie to, ci je na pristrojovke o pat gombikov viac alebo menej - od toho su manualy...
vykon - holt to nie je take jednoduche. 150k a 182k sa zatial podla vsetkeho a na 99.9% lisia iba softwarom. doplatok za 182k verziu bol u nas priblizne 1000E podla kurzu, kdezto tuning zo 150k na ~190k sa pohybuje okolo 1/3 tej ceny.
vela stastnych aj tebe ;) -
FINLAND 23.11.11 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
Gratuluji k výběru, design exteriéru se mi líbí, (sedan podle mně vypadá daleko lépe než hatch), jistá sportovnost (často kritizovaná především u slabších motorizací), mi vůbec nevadí, zejména když Focus je fun to drive autem. Co se týká designu interiéru, tak tam už je to podle mně daleko horší, proto bych FFIII nevolil. Co se mi moc nezdá, je Tvůj záměr u auta zvyšovat výkon. Nebylo by bývalo lepší připlatit si za verzi s 182 k? Domnívám se, že příplatek za tuning se v podstatě bude rovnat tomu, co bys dal za lepší motorizaci. I když bude úprava provedena profi, i tak mám obavy o životnost jednotlivých komponentů, ale it's your way. Hodně šťastných km.
-
Beekey 22.11.11 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
No ale tak interier C5ky je pekny, a tiez vypada kvalitne, ael ja hovorim iba o premiovosti a kvalite a nie o preferenciach, na mna je interier 508ky az moc nemecky nudny, a vylozene sa mi tiez nepaci, ale to neznamena, ze nie je dobre zvladnuty a takmer na premiovej urovni.
Také přemýšlím, jestli jít do 150, nebo 180 koňovýho motoru.
Chtěl bych se zeptat, jeslti chipem neztrácí člověk záruku? 199 koní vypadá lákavě:)