Diskuse

Ford Focus (2011)

15.5.2011

Príchod najnovšej generácie Fordu Focus rozprúdil obrovskú vlnu diskusií točiacich sa hlavne okolo jeho dizajnu, ale aj okolo techniky ktorú ukrýva.…

 

Ford Focus III (Atlis)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 15.05.2011  21:35

    pekne

    ani som nevedel ze sedan sa uz predava a ako pises sedan je proporčne vyváženejší ako hatchback :yes: pristane mu to v mojich ociach urcite viac
    btw: Region: Kokotowska 69 >:D
    btw2: pls dalsie fotky
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 15.05.2011  21:52

      « Re: pekne

      nieco som este pridal, nafotim interier, ked bude trochen viac casu. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Rysguf-

        Rysguf. 16.05.2011  00:05

        « Re: Re: pekne

        Akoze, to modre podsvietenie interieru :yes: :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 16.05.2011  00:42

          « Re: Re: Re: pekne

          šmarjá, kolik těch knoflíků na té palubce svítí :-O
    • 02 Reagovat !

      foto edin

      edin 28.10.2012  21:11

      « Re: pekne

      není mi jasné proč se tu velice často objevují slovenské příspěvky?
      Proč tito lidé nediskutují na slovači?Proč se derou k čehunom?
      Mají přece budovat šamostatnoť,identítu.svrchovanost a nevtírat se k čehunom. :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.05.2011  00:43

    Sedan

    Zajímavé je, že když si odmyslím ty kýčovité nádechy vzduchu vpředu, tak to Focusu v sedanu docela sekne :-O Asi bude třeba počkat na facelift a pak si jej oblíbím >:-[] >:D :-)
    • 00 Reagovat !

      foto sotomaior

      sotomaior 16.05.2011  07:12

      « Re: Sedan

      souhlas, pro mne minimálně o třídu povedenější než výchozí hatch... ty zadní světla prostě nepřekousnu :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Koubes84

        Koubes84 16.05.2011  09:22

        « Re: Re: Sedan

        Teda pro mě jednoznačně hezčí hatch, světla se dají vždycky nějak překousnout. Určitě budou brzo nějaký tuzingový, co to trochu zlepší. Připadá mi to naroubování kufru trochu násilný.
        Jinak gratulace k novému autu a ať dobře slouží.
        Postupně přidej více info o motoru, podvozku...
        • 00 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 16.05.2011  09:56

          « Re: Re: Re: Sedan

          Diky moc.

          O "naroubovani" kufra nemoze byt rec. O tom by sa dalo hovorit v pripade C4 sedan, nie v pripade Focusu... ;)
  • 00 Reagovat !

    foto lulinak

    lulinak 16.05.2011  10:10

    Foto

    ahoj, velmi slusne fotky na to kde byly delany, cim jsi to fotil?
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.05.2011  11:08

      « Re: Foto

      Fotene to bolo v nakupnom centre Galaxy v Szczecine, druhe medziposchodie ;-)

      Fotene to bolo fotakom >:-[]
  • 10 Reagovat !

    foto bedi

    bedi 16.05.2011  10:23

    focus III

    ... pekne auticko, nech sluzi k spokojnosti.
    Mna vsak od noveho focusu odradilo niekolko dovodov:
    -dizajn (ak ked uznavam, ze sedan je dizajnovo najlepsi...)
    -celkovo mensi a tesnejsi interier,
    -a hlavne, novy focus prisiel o cit v riadeni, podvozok je naladeny inak ako predchodca, viac do pohodlia, na com sme sa zhodli vsetci, co sme s nim jazdili... Skratka odklon o toho, na co som bol u mojho focusu II celych 5 rokov
    zvyknuty. Motor 1,6 ecoboost bude urcite vyborny, nakolko aj atm. 1,6 Tivct vyborne pracuje...
    A preto uz netrpezlivo cakam na mazdu 3, ktora zaujme miesto v mojej garazi po focuse II. Otazka, nespominas ju vo svojom vybere auta, skusal si ju???

    • 10 Reagovat !

      foto nasua23

      nasua23 16.05.2011  10:51

      « Re: focus III

      Ahoj, já právě teď rozhoduju mezi F III a M3.
      Jakou si vybral motorizaci? Já čekám na facelift M3 a podle toho se rozhodnu, motorove totiž podle mě na F III nestíhá.
      • 10 Reagovat !

        foto bedi

        bedi 16.05.2011  11:14

        « Re: Re: focus III

        konkretne nafta 2,2 vykon 136 kw. Ale uznavam, vyber motorizacii je pri focuse III jednoznacne sirsi...
      • 10 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 16.05.2011  16:19

        « Re: Re: focus III

        pockaj na sky active
        • 00 Reagovat !

          foto nasua23

          nasua23 16.05.2011  17:01

          « Re: Re: Re: focus III

          To právě mám v plánu, měl by být ve faceliftu.
          Navíc by k němu měla být i nová převodovka.
          Auto musím koupit kvůli dani letos, tak snad se do tý doby k nám dostane:D
    • 01 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.05.2011  11:14

      « Re: focus III

      bedi - rad by som sa vyjadril k tvojim dovodom.

      - dizajn: jasne, to je vylozene osobna vec
      - ja som do FFIII presadol z Toyoty Avensis a nedostatkom miesta netrpim. Menej miesta je iba na zadnych sedackach v pozdlznom smere. Za seba si vsak sadnem - upozornujem, sedacky su zozadu vyprofilovane, takze je vzadu viac miesta ako by sa mohlo zdat. Ak vozis deti pripadne zeny, nebude im miesto vzadu absolutne chybat.
      - prisiel o cit riadeni hlavne v hlavach citatelov recenzii. odporucam ti sa tym autom previest. najdolezitejsie su osobne skusenosti a nie kecy recenzentov. velmi casto sa stava, ze na ich hodnotenia maju vplyv osobne preferencie apod... ano, nastavenie podvozka je ine ako v pripade FFII, ale vsadim sa s tebou, ze sa ti bude pacit viac.
      - motor je vyborny. bodka
      - mazda 3 je to iste co FFII. kupovat ju ako nahradu za FFII je podla mna chybou. v porovnani s FFIII je to generacne starsie auto.
      • 10 Reagovat !

        foto bedi

        bedi 16.05.2011  11:29

        « Re: Re: focus III

        ... ako pisem, s focusom III sme stravili cca 40 km s partiou v okoli TN v ramci predvazdacky a tie dojmy s "citlivosti riadenia a naladenia podvozku" su zrejme od prvych metrov. Samozrejme, vyznie to najma pri priamom porovnani oboch aut. Nechcel som tym povedat, ze focus III jazdi zle... Jazdi pohodlnejsie a tichsie ako focus II. Mazda 3 si stale zachovava prednosti podvozku a riadenia , tak ako som bol zvyknuty na focuse II a zvyku na dobre veci je tazko sa zbavit...
        Dik za nazor, prajem vela km bez nehody...
        • 00 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 16.05.2011  14:17

          « Re: Re: Re: focus III

          tiez prajem vela prijemnych kilometrov v mazde :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.05.2011  10:30

    Antena

    Vsetko by bolo ok, ale co robi ta 2-metrova antena na koci strechy ??? Nedala sa integrovat do zadneho okna? Myslim, ze aj tvoj predosly Avensis ju mal integrovanu.
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.05.2011  11:16

      « Re: Antena

      ta antena ma asi 30cm (ked chces, tak ti to zmeriam). ano, avensis ma integrovanu antenu v zadnom okne, niektore verzie FFIII maju vraj integrovanu antenu v celnom okne (verzie s navi tusim) . akurat to je posledna vec, ktora by mi na aute vadila.
  • 10 Reagovat !

    foto nasua23

    nasua23 16.05.2011  10:59

    Chip

    Ahoj, pochvala za auto:)
    Také přemýšlím, jestli jít do 150, nebo 180 koňovýho motoru.
    Chtěl bych se zeptat, jeslti chipem neztrácí člověk záruku? 199 koní vypadá lákavě:)
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.05.2011  11:22

      « Re: Chip

      jasne ze o zaruku prijdes ;) teda prijdes o nu ak sa o tom v servise dozvedia >:-[]

      vyhodou BSR PPC je to, ze nepridavas cip, ale upravujes riadiacu jednotku priamo - nahravas nove mapy. naviac, nahravat soft mozes ich upraveny alebo originalny kedykolvek chces. servis teoreticky moze vidiet, ci bol soft prepalovany (pocitadlo), ale vacsina na to nie je vybavena alebo to nekontroluje.

      BSR zatial vydal iba soft pre Volvo S60 T3 a T4 - to su motory 1.6 Ecoboost 150 a 182k. V pripade 150k verzie je narast vykonu 49k, v pripade 182k -17k, co je jasnym dokazom toho, ze motory sa nijak nelisia mechanicky. V reali rozdiel medzi 150k a 182k nie je takmer ziaden. Pocitis ho iba ked skutocne zacnes tlacit na pilu. Odporucam kuknut krivky priebehu vykonu a krutiaceho momentu, tie len potvrdzuju moje slova...
      • 10 Reagovat !

        foto Mirasr

        Mirasr 16.05.2011  15:09

        « Re: Re: Chip

        Nádherný auto, viděl jsem ho poprvé v Genevě a sedan je nejhezčí, škoda že je to tak drahý auto, nemá cenu pro mě vrážet do auta majland když mi tu bude stát před bytofkou a každej si do něj kopne a škrábne a potípe vajgly zmetci. Kde jste nechal nebo necháte chipovat? Podle většiny lidí je to jen velký podvod hlavně na benzin.
        • 10 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 16.05.2011  15:27

          « Re: Re: Re: Chip

          Nezda sa mi drahsie ako konkurencia. My sme lahko preskocili 19tis E hranicu, co si myslim nie je katastrofa.

          Auto nema, zatial, ziadne upravy. Podvod to je, pokial to robia amateri v garazi. Ja si od upravy motoru nizsiu spotrebu neslubujem, bola by to blbost. Ved ak ma nieco davat vacsi vykon, zakonite to musi svoje zozrat...
          • 00 Reagovat !

            foto nasua23

            nasua23 16.05.2011  17:04

            « Re: Re: Re: Re: Chip

            19k EU vůbec není zlý:) máte podobný ceny, jako my v čr? Pokud ano.pak je to docela výrazná sleva z ceníkové ceny:)
            • 10 Reagovat !

              foto Atlis

              Atlis 16.05.2011  19:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chip

              ja som kupoval v pl a cena, za ktoru som auto dostal je nizsia ako cena cennikova. individualne sa da uhrat slusna zlava, v mojom pripade je to asi 13 percent...
        • 10 Reagovat !

          foto sotomaior

          sotomaior 16.05.2011  16:45

          « Re: Re: Re: Chip

          hoj, chipovat atmosférický benzín je v 99% případů nesmysl, u torbobenzínu je efekt výrazný stejně jako u turbodieselů....
          • 10 Reagovat !

            foto nasua23

            nasua23 16.05.2011  17:03

            « Re: Re: Re: Re: Chip

            Chipů nejsme znalý, takže budu za lamu:)

            Má teda případně smysl chipovat ecoboost, nebo ne?
            Škodí to motrům s turbem? Teď mám na mysli kvalitně provedenou instalaci, ne nějakýho garážistku s Acerem:)
            • 10 Reagovat !

              foto sotomaior

              sotomaior 16.05.2011  17:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chip

              Pokud to dělá někdo kdo tomu rozumí, tak bych se toho nebál. Třeba zmiňovaná firma má velmi dobré reference a dělá úpravy na míru, ne nalévání softu jak si zmínil garážisty. Takže pokud to dělá kdo to umí a pokud člověk ví jak se k motoru chovat tak není problém. Při výrazném zvýšení Nm může klesnou životnost spojky, ale i to umí úpravce ošetřit ;-) A jestli chipovat nebo ne, to je na majiteli, já měl chiplé TDI a byla to paráda, stejně jako upravené motory TSI nebo Aera v Saabech
              • 10 Reagovat !

                foto Atlis

                Atlis 16.05.2011  20:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chip

                zmysel to urcite ma, samozrejme rozsah zalezi len od majitela. zvysenie vykonu na 199k/300Nm sa mi zda este dost rozumne, beruc v uvahu, ze teoreticky je to len o 17k/30Nm viac oproti serii, na minimalne ktoru su komponenty robene. ja nemienim potencial motora vyuzivat na sto percent, v podstate na normalnych cestach a pri normalnom jazdeni nie je kde, ale je fajn mat nejaku vykonovu zalohu :-)
  • 10 Reagovat !

    foto karasjan14

    karasjan14 16.05.2011  17:26

    Více fotek prosím. Hlavně interiéru...

    ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.05.2011  20:00

      « Re: Více fotek prosím. Hlavně interiéru...

      budu, slubujem. len u nas dnes prsi, tak nemam kde :-(
  • 01 Reagovat !

    foto zino

    zino 17.05.2011  12:01

    Pekné!

    Pekné auto, ale myslím si, že ten chip je zbytočný. 150k je dostatočný výkon na osobný automobil a človek viac ani nepotrebuje. Ja tým chipom prostě neverím.

    Gratulujem ku kúpe a prajem veľa kilometrov bez nehôd a závad!!! ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 17.05.2011  13:47

      « Re: Pekné!

      dakujem velmi pekne :-) chip to urcite nebude, skor klasicka optimalizacia. ja si myslim, ze u nas je rozumna hranica okolo 200k, ale urcite suhlasim, ze 150k uz je slusna porcia :-) teda aspon do takeho auta :-)
  • 01 Reagovat !

    foto DRBNUTY

    DRBNUTY 17.05.2011  17:51

    Ty si divny pacient...

    Alfu si nekupis, lebo sa bojis poruchovosti, ale trom znamym poradis Fiat.Neni to schizofrenia?
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 18.05.2011  08:17

      « Re: Ty si divny pacient...

      preco by som mal byt pacient? sam si pacient, pokial hodnotis bez toho aby si poznal pozadie celeho vyberu. kazdy z nich mal urcity financny strop a bravo jednoducho vychadzalo ako najvyhodnejsi nakup. to ze oni sa rozhodli podstupit riziko poruchovosti, ktore aj tak nie je v pripade brava nijak vysoke, je to ich problem. ale ci ja musim kupovat to co oni? to hadam nie...
  • 10 Reagovat !

    foto -marTy

    :marTy 17.05.2011  21:02

    Kombík

    sedan nevypadá zle, i když dávám přednost kombíku pro jeho praktičnost ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto sir

    sir 18.05.2011  19:59

    Grtulace k peknemu autu a..

    vítej v rodině Ecoboost >:D Hodně štastných km a přidej zkušenosti až něco nalítáš. Trošku ten motor ještě ožije a spotřeba taky se lehce sniží..ale není to tak dramatické jako u nafťáků.
  • 01 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 13.06.2011  01:34

    C4

    Mohu se zeptat, co se ti nelíbí na recenzi C4? Teda kromě toho, že to není recenze na Focus.
    Chápu hodnocení fotek, ale hodnocení dlouhé recenze, která je dosti obsáhlá na to, jak krátce má dotyčný auto, asi 7X obsáhlejší než tvoje recenze o tom, v čem je Ford nejlepší.
    A taky hodnocení auta mi moc po chuti není, ale chápu, není to Focus.
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 13.06.2011  09:24

      « Re: C4

      Ty si tu za obhajobu inych alebo co? Ja nikomu nekazem davat desiatky mojej recenzii. Sam som si auto desiatkami nikdy nehodnotil. Recenzia auta, ktore ma najazdene 1000-2000km nemoze byt kompletna a nemoze byt hodnotena 10 nikdy.

      Exterier C4 sa mi paci velmi. Interier na mna dojem, rovnako ako 508 neurobil, aj ked treba uznat, ze v porovnani s predchadzajucou generaciou C4 je to galakticky skok.
      • 01 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 13.06.2011  12:51

        « Re: Re: C4

        Chceš mi zakázat se svobodně vyjadřovat?

        Recenze obsahuje více než od některých, kteří na autě najeli dle jejich tvrzení desetisíce, ale hodnotí ostatní, viz Tvůj Avensis a 5 vět o něm.

        Tak pokud na tebe dojem z Interiéru neudělá C4, ale Focus ano, tak je něco v nepořádku, stejně jako v porovnání Mondeo a 508.
        • 10 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 13.06.2011  15:45

          « Re: Re: Re: C4

          na teba urobi dojem 508 a citron, na inych passat, na mna zase nieco ine. chces riesit moj vkus?

          to, ze mne niekto auto ohodnoti plnymi 10tkami nie je moj problem, vyries si to s tymi, ktori tak hodnotili.
          • 01 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 13.06.2011  16:43

            « Re: Re: Re: Re: C4

            Nemusí se ti líbit tvary, to ti nikdo nenutí, ale měl bys posoudit kvalitu materiálů a zpracování a tam prostě je 508 současně téměř prémiový interiér.
            • 10 Reagovat !

              foto Atlis

              Atlis 13.06.2011  16:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: C4

              you wish
              • 10 Reagovat !

                foto Beekey

                Beekey 11.11.2011  16:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4

                No tak ale tu si mierne vedla, 508ka ma takmer premiovy interier a vo vrcholnej verzii sa kludne vyrovna nemeckym premiam. Nie je to iba Ronaultov nazor ale tiez nazor automobilovych novinarov. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Atlis

                  Atlis 12.11.2011  19:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4

                  mne teda interier 508 premiovy nepripada. daleko viac sa mi paci interier c5, ktory uz ma sice svoje roky za sebou, no je podstatne zaujimavejsi. vobec 508 sa mi paci coraz menej...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Beekey

                    Beekey 22.11.2011  13:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4

                    No ale tak interier C5ky je pekny, a tiez vypada kvalitne, ael ja hovorim iba o premiovosti a kvalite a nie o preferenciach, na mna je interier 508ky az moc nemecky nudny, a vylozene sa mi tiez nepaci, ale to neznamena, ze nie je dobre zvladnuty a takmer na premiovej urovni.
                  • 00 Reagovat !

                    foto FINLAND

                    FINLAND 23.11.2011  12:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4

                    Gratuluji k výběru, design exteriéru se mi líbí, (sedan podle mně vypadá daleko lépe než hatch), jistá sportovnost (často kritizovaná především u slabších motorizací), mi vůbec nevadí, zejména když Focus je fun to drive autem. Co se týká designu interiéru, tak tam už je to podle mně daleko horší, proto bych FFIII nevolil. Co se mi moc nezdá, je Tvůj záměr u auta zvyšovat výkon. Nebylo by bývalo lepší připlatit si za verzi s 182 k? Domnívám se, že příplatek za tuning se v podstatě bude rovnat tomu, co bys dal za lepší motorizaci. I když bude úprava provedena profi, i tak mám obavy o životnost jednotlivých komponentů, ale it's your way. Hodně šťastných km.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Atlis

                      Atlis 23.11.2011  15:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4

                      vsetko je to o osobnych preferenciach. samozrejme su interiery priestrannejsie, radia z mensim poctom gombikov... ale kazdy predsa vyberame auto pre seba a podla seba. pre mna je dolezitejsie, ze mam vsetko po ruke - volant, rucku, radiacu paku - nie to, ci je na pristrojovke o pat gombikov viac alebo menej - od toho su manualy...

                      vykon - holt to nie je take jednoduche. 150k a 182k sa zatial podla vsetkeho a na 99.9% lisia iba softwarom. doplatok za 182k verziu bol u nas priblizne 1000E podla kurzu, kdezto tuning zo 150k na ~190k sa pohybuje okolo 1/3 tej ceny.

                      vela stastnych aj tebe ;)
  • 10 Reagovat !

    foto Lifty

    Lifty 05.07.2011  14:30

    Ahoj

    Vítej ve Focusu, koukám že jsi, alespoň zde určitě první kdo nasedl do nového Focusu. Osobně jsem sedan ještě neviděl, narozdíl od hatche, a kombíku, a proto se mi možná moc nelíbi. Měl jsem možnost vyzkoušet hatche, základní motor, výbava trend. Je obroský rozdíl mezi plasty jak říkáš a rádiem. Já viděl palubovku s tím základní "divným" no-name, tohle je oproti tomu něco naprosto jiného. Přeji hodně skvělých zážitku.
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 07.07.2011  09:56

      « Re: Ahoj

      :-) diky, diky. sedanov bude pravdepodobne velmi malo, vacsina bude kupovat hatche a kombi. ak sa pren rozhodujes, vezmi to co ti pasuje najviac :-)

      plasty - rozdiel urcite je. mna napriklad zarazilo, ze na SK a v CR nie je ani vo vybave Titanium pred soferom farebny displej...
  • 10 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 27.09.2011  17:06

    Tupe hovado...

    Dnes som uzivatelovi Herbi ohodnotil jeho Golf 1.2TSI - 8,9,9

    Psychicky to nezvladol:

    [odkaz]

    dostal som za to 1,1,1... za nulovu inteligenciu davam tiez 1,1,1 >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 27.09.2011  17:35

      « Re: Tupe hovado...

      >:D >:D no ved je to predsa GOLF ako si len mohol chod do kostola a daj si 10 otcenasov >:D >:D >:D
      • 10 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 23.11.2011  11:40

        « Re: Re: Tupe hovado...

        šáhnout na koncern na těchto stránkách se nevyplácí...
        • 00 Reagovat !

          foto FISHkaa

          FISHkaa 24.11.2011  16:14

          « Re: Re: Re: Tupe hovado...

          :yes: >:D
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 27.07.2012  17:34

          « Re: Tupe hovado...

          Bohužel tu z něj má většina uživatelů takový komplex, že si jinak nedokážou pomoci... ;-) >:-[]
          Jinak body k recenzím přidělují samotní majitelé, nikoli jejich vozy a hlupáka můžeš potkat jak ve Focusu, tak v Golfu... :-)
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 27.07.2012  18:20

            « Re: Re: Tupe hovado...

            Taky fakt, inteligenti jezděj Mondeo, možná ještě tak A6 Allroad... >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 27.09.2011  17:54

      « Re: Tupe hovado...

      Co bys chtěl po člověku, jehož věk se rovná hodnotě jeho IQ. Zatímco to první se každý rok zvyšuje, druhá položka spíš stagnuje >:-[] >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 27.09.2011  18:04

        « Re: Tupe hovado...

        A nechtěl dát náhodou třeba 10,10,10? A třeba se nějak spletl? :-)
        • 10 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 27.09.2011  18:09

          « Re: Re: Tupe hovado...

          Podle té soukromé zprávy se asi moc nespletl. :-(
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 27.09.2011  18:14

            « Re: Re: Re: Tupe hovado...

            Aha, teď jsem si ji přečet... Nespletl.
    • 10 Reagovat !

      foto Beekey

      Beekey 11.11.2011  16:40

      « Re: Tupe hovado...

      >:D No a ak by este vedel, ze si k tomu aj Slovak, a iba zijes v Polsku, chcel by som vediet ako by vyvadzal, ak by si nahodou mal este prarodicov z polky madarov, a bol by si napol cigan... to by ti chudak snad poslal emailom aj anthrax... >:D Inak auto pekne, len sa mi sedany od Focusu nikdy moc nepacili, hatch alebo kombiky uz hej... :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Atlis

        Atlis 12.11.2011  19:29

        « Re: Re: Tupe hovado...

        mno babka sa narodila v nyiregyhaze :P
        • 10 Reagovat !

          foto Beekey

          Beekey 22.11.2011  13:27

          « Re: Re: Re: Tupe hovado...

          Tak, az sa to dozvie, ten typek s Golfom ta vystahuje z Europy... >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto m-z-

            m.z. 22.11.2011  15:10

            « Re: Re: Re: Re: Tupe hovado...

            No, docela z ostudy kabát, asi chtěl přímo zaútočit na topten 10 :-!
    • 10 Reagovat !

      foto AMOK

      AMOK 23.11.2011  11:58

      « Re: Tupe hovado...

      Golf bolo niekedy pekné (2.0 GTI rv.1995 je v celku fajn a pači sa mi ) no ďalšia generacia aut zoženštela. Stala sa z neho tuctovka. Dokonca aj policajti ho už maju >:D Koncern uz straca svoju kvalitu a su ľudia ktore si auto prečitaju len na papieri a pod kapotu ani nepozru. TSI ( a aj TFSI) motor ešte nieje odskúšany koľko vydrži takže o niekoľko rokov sa možeme tešit na mnoho recenzii z tymto motorom. Ináč pekné auto asi prvý sedan ktori by som si možno do budúcna zaobstaral aj ja. Nech slúži.
    • 10 Reagovat !

      foto umo

      umo 27.07.2012  23:04

      « Re: Tupe hovado...

      Tak toto je fakt sila, čo ti napísal. Nuž niektorí si potrebujú svoje nízke iq a veľké mindráky liečiť napr. desiatkami v recenziách. A to je potom pruser, keď ich nedostanú. Bohužiaľ, takých pakov je tu viac. Poznám minimálne troch, radšej ich nebudem menovať. Na jedného som osobne narazil, lebo som si dovolil vyjadriť, že jeho auto, recenzia ani fotky sa mi veľmi nepáčia. Okamžite sa mi pomstil odkazom (našťastie nie vulgárnym) a nízkym hodnotením môjho auta. Nechápem, prečo si títo ľudia myslia, že ich autá a recenzie sú také perfektné, že sa musia páčiť každému. Ja osobne si to o svojom aute a recenzii nemyslím. Myslím si, že každý má právo vyjadriť svoj názor.
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 27.09.2011  18:31

    Titanium

    Pěkné autíčko. Titanium-super. Nedávno jsem sedl do Focusu II trend a uznal jsem, že se to nehodí. Jedině titanium. I když rozhoduje často peněženka, že? :-)
  • 10 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 23.11.2011  10:37

    díky

    Ahoj,
    díky za super recenzi auta ve výbavě a motoru po které pokukuji a chyběla mi nezávislá recenze. Doufám, že budeš pravidelně aktualizovat novinky, tak abych si udělal představu o spolehlivosti auta . Jinak hodnocení je asi jasné :yes: ;-)

    Přeji mnoho spokojených km :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 24.11.2011  14:05

      « Re: díky

      ak bude o com pisat, tak urcite nejaku novinku napisem. :-) a dik za hodnotenie :-)
  • 10 Reagovat !

    foto El-Scorpio

    El_Scorpio 28.12.2011  20:47

    Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné)

    Ahoj Atlis! Tvoju recenziu som ešte celú neprelúskal ale zaregistroval som ťa v diskusii test Golf vs. Focus. Som celkom fordovo naladený, mal som už 3 a s ďalšími mám nejaké menšie skúsenosti. Nový Focus vyvolal isté rozpory aj vo mne. Ale vyjadril by som sa k tvoju vozidlu.

    Si tak troška môj človek, máš rád sedany. Hatchback Focusa je dosť nepodarený, hlavne ten zadok. Svetlomety v C-stĺpikoch už asi k nemu patrili. Preto je sedan ešte lákavejšia voľba. Ten motor si trafil, osobne by som šiel do rovnakého. Momentálne mám Mondeo ale nebál by som sa ísť o triedu nižšie. Každopádne začína mi vadiť trocha ten predný nárazník, s interiérom problém nemám. FFII nebol práve to pravé orechové pre mňa, ale tento interiér mi zahral na strunu. Pôsobí tak troška americkejšie, to že niečo pod. má Huyndai mi ani nenapadlo.
    Celkom ma potešili tvoje skúsenosti s motorom - chod, prejav, spotreba. Je tam ale celkom dosť veľa kurvítok na môj vkus (turbo, priamy vstrek, štart-stop...). Čas ukáže tú stránku spoľahlivosti ale v dnešnej uponáhľanej dobe tomu už moc neverím.

    Každopádne voľbu kvitujem, osobne by mi tam svedčala iná farba (tmavomodrá, by ladila k logu :)) a isto si dočítam poriadne recenziu aj s diskusiou. Ale otázka... ako je na tom Focus s podvozkom? Oceľ? Hliník...?

    PS: Ceny tohoto vozidla sú v pomere Slovensko/Česko/Poľsko brutálne rozdielne. Aj 4000 €.
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 17.01.2012  09:00

      « Re: Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné)

      Dik za koment El_Scorpio.

      Podvozok FFIII je vyborny - dostatocne komfortny na to, aby som netrpel na rozbitych cestach a neuveritelne schopny, ked sa tlaci na pilu. Vacsina diskuterov nema s FFIII osobnu skusenost, pripadne sa ona ohranicuje do stretnutia FFIII na ulici ci nanajvys na ultrakratku testovaciu jazdu. FFIII sa treba poriadne previest aby bolo jasne ake su jeho silne aj slabe stranky. Najdolezitejsie som spomenul hore v texte. Aj po viac ako polroku nelutujem, ze som do FFIII isiel a urobil by som to znovu. A odpoved na tvoju otazku - neviem, ale pozriem pripadne zistim ;) (btw farbu som chcel najprv Dark Micastone, ktoru som nakoniec nastastie nevzal, pretoze na tak male auto sa nehodi, potom som uvazoval o Ink Blue, ale ta sa priliz podoba na obycajnu nemetalizovanu Blazer Blue, v ktorej este stale v PL jazdi vela policajnych FFII. Musim ale priznat, ze som ju videl na jednom hatchbacku a vyzera fajn. Inak Ink Blue a Lunar Sky povazujem za najlepsie farby na sedan, hatch vyzera vyborne v Candy Red, Mars Red ci Mustard Olive a kombi zase asi najviac pristane Panther Black).

      Jo a este k cenam - Ford Polska sa v pripade FFIII skutocne posnazil, no od MY2012 uz to nie je take ruzove. Vybavy isli standardom dole k tym, ktore su dostupne v CR/SR - su chudobnejsie a viac treba priplacat + zakladna cena isla hore o 1200PLN/267E...
  • 00 Reagovat !

    foto sacoer

    sacoer 27.07.2012  16:51

    gumovy kobercek u vodiča

    Aj ty máš ten gum. koberček u vodiča iba taký mini len po pedále ? Už za 1 deň to vyzerá hrozne a to je leto.
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 03.10.2012  23:27

      « Re: gumovy kobercek u vodiča

      no ja mam na leto velur a zimu gumu, ale ano, je to tak dicne vyriesene. auto relativne pravidelne cistim, takze to nejak neriesim, v zablatenych gumakoch don neleziem...
  • 10 Reagovat !

    foto Elstrom

    Elstrom 14.10.2012  23:16

    rok a pol

    Čo si myslíš o svojom aute po roku a pol; njaké aktuálne dojmy.....
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 30.10.2012  09:19

      « Re: rok a pol

      mas pravdu, asi je navyssi cas nieco napisat, trosku casu ubehlo. mam teraz najazdenych ~34tis km a myslim, ze to bola dobra volba. skusim nieco viac napisat priamo do clanku. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto duri13

    duri13 07.11.2012  14:33

    Quickclear

    Ako si spokojny s quickclear na prednom okne? V aktualnom aute mi dost vadi, ze ak je vonku fakt zima a snezi, tak mi proste zamrza za jazdy okno a nepomaha ani maximalne fukanie tepleho vzduch na okno zvnutra. Dalsie auto planujem od fordu a preto ma zaujima to vyhrievanie, ze ci to vyriesi tento problem.
    A tiez - pouzivas externu navigaciu obcas? Niekde som cital, ze tie drotiky v quickclear sposobuju problem s prijmom satelitneho signalu. Mas s tym skusenost?
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 19.11.2012  09:05

      « Re: Quickclear

      vyhrievanie celneho skla je super vec, aj ked ja ho nemam nejak velmi vela prilezitosti vyuzit, pretoze parkujem v garazi a zima u nas, hlavne minuly rok, nebola tak tuha, ze by mi okna zamrzali nonstop aj ked stalo auto v praci na parkovisku. v kazdom pripade ak som musel vyhrievanie pouzit, tak je to balada, este keby tak boli vyhrievane aj bocne skla ;)

      navigaciu pouzivam, casto, s prijmom nie je ziaden problem.
    • 10 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 19.11.2012  18:46

      « Re: Quickclear

      Prekvapuje me ze zrovna skandinavskemu autu takhle zamrza predni okno, ja jsem se s tim nikdy u zadneho vozu nesetkal, aby to neslo vyresit pustenim at uz auto-klimatizace nebo jen tepleho vzduchu. Ad rozmrzani celniho skla u Fordu- kdysi jsem jezdil Fiestou predchozi- 5. generace a muzu rict ze me ty dratky ve skle rusily. Jasne ze je to asi vec zvyku nepreostrovat ocima porad na sklo, ale mne tam ten pohled proste porad sklouzaval. Dost by me tostvalo, kdyz tuhle ficuru tedy vazne nepotrebuju. Ono je to stejne urceno pro rychlejsi rozmrznuti ledovky, ale kdyz stejne skrabu i bocni okynka, je to skoro nanic, udelam to zaraz.
      • 10 Reagovat !

        foto duri13

        duri13 19.11.2012  20:48

        « Re: Re: Quickclear

        No, nadseny som z toho nebol. Ale inak skandinavske/neskandinavske, na tom skle nie je ziadna specialna uprava a mozem iba pustit maximalny teply vzduch na okno. Ked je vonku hlboko pod nulou a snezi, tak podla mna to zamrza "vsetkym" autam. Inak ale v saabe klima funguje vyborne, az teda na to "rozmrzanie".
      • 10 Reagovat !

        foto Atlis

        Atlis 20.11.2012  13:00

        « Re: Re: Quickclear

        ja tie dratiky nevidim vobec, ich pritomnost si uvedomujem iba v noci, kedy trosku menia tvar svetiel aut prichadzajucich oproti mne. zrak mam vyborny. nekukas ty tak nahodou za jazdy tak meter pred seba? vtedy ti teoreticky vadit mozu...
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 20.11.2012  23:39

          « Re: Quickclear

          Rikam ze jsem na ne proste preostroval ocima ;-) Taky je to mozna jinak u predposledniho modelu Fiesty a noveho Focusu, netusim.
          • 00 Reagovat !

            foto Atlis

            Atlis 21.11.2012  10:52

            « Re: Re: Quickclear

            no ja som jazdil aj inymi autami s vyhrievanym celnym sklom a nevadilo mi to. ale ak hovoris, ze ti vadilo, tak muselo ;)
    • 10 Reagovat !

      foto Bud

      Bud 21.11.2012  17:37

      « Re: Quickclear

      Jó to znám. Pokud nezapnu za sněžení vyhřívání, tak se sníh začne lepit na okna a zpočátku, něž se auto zahřeje, tak i namrzá-pokud je dostatečný mráz. Vyhřívání předního okna je super věc, používám ho vlastně i teď, když nesněží, ale je venku počasí, které zbůsobí rychlé zamlžení okna. Je to lepší, než foukat na okno proud silného vzduchu, který ti pak fouká do očí. Pokud máš hlavu vysoko u stropu, jako já :-) .
  • 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 16.07.2013  20:35

    207 koní

    Hodnota je to parádna.Nemáš trochu strach o motor,spojku atď.?
    • 10 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.07.2013  21:56

      « Re: 207 koní

      nie, nemam. spojku si mozem znicit iba nesetrnym zachadzanim s nou, motor uplne v pohode zvladne aj viac - staci sa on dobre starat, a dobre mazat... ;)
      • 10 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 16.07.2013  22:12

        « Re: Re: 207 koní

        mohu se zeptat na kolik to ladění vyšlo? :-) a zda-li si to zvýšení výkonu konzultoval například s nějakým servisem Ford a pokud ano co ti na to řekli? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Atlis

          Atlis 16.07.2013  22:56

          « Re: Re: Re: 207 koní

          vyslo ma to nieco cez 9tis korun v prepocte.

          vykon som s fordom nekonzultoval, nemal som k tomu dovod. auto je moj majetok, mozem si s nim predsa robit co chcem. :) auta sa ladia od nepamati, predpokladam, ze jedine co by mi povedali, je, ze stratim zaruku, ale ta sa mi uz skoncila. ;)
          • 10 Reagovat !

            foto hp21

            hp21 16.07.2013  23:42

            « Re: Re: Re: Re: 207 koní

            ano ano, souhlasím s tebou ;-) je to tvoje auto, za tvoje peníze, které sis vydělal svou prací, proti tomu nic, takže si s tím můžeš dělat co chceš :-) jenom mě zajímalo jestli se třeba u Fordu neudála nějaká scénka hodná dramatu o tom že právě ničíš auto apod.. a nebo naopak, že ti například řekli že motor je k tomu uzpůsoben ;-) Trochu chápu že ses ani radši neptal, ona by asi spíš nastala ta první varianta >:D
            Přeji ať dobře slouží a co nejvíce si užďj nový výkon :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Atlis

              Atlis 17.07.2013  08:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

              ono to dost zalezi od toho, na koho trafis. minule som kecal s jednym veducim predajne a on sam chce kupit 1.6eb kombi a hned ho chce dat ladit... ;)
              • 01 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 17.07.2013  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

                Nespochybńujem tvoje rozhodnutie.Len mi je divné,že keď to je také jednoduché,prečo to nerobí priamo automobilka ? Hoci aj za poplatok.Zvýšiť výkon,znížiť spotrebu a pod. sú predsa argumenty,ktoré majú svoju váhu.
                • 10 Reagovat !

                  foto Atlis

                  Atlis 17.07.2013  12:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

                  ale co by to automobilka nerobila... ved 150k a 182k verzie su uplne identicke, lisia sa iba softom. a za tych 32k naviac si zaplatis priblizne 1000E. a napriklad prave teraz ponuka firma mountune balik MP200 pre ffiii ci MP215 pre fiestu st, ktore zvysuju vykon na 200k/320Nm resp. 215k/320Nm. a na tie baliky dava sam ford zaruku. a nielen to. ford dokonca ponuka/ponukal limitovanu verziu ffiii wtcc limited edition, ktory mal vykon 202k/320Nm...

                  na slovensku ti s radostou nahraju so zarukou bluefin, ktory zvysi vykon do priblizne 185k v pripade 150k verzie a asi do 200k v pripade 182k verzie - je to menej elegantne riesenie, ale stale - zaruka.

                  u garazovych tunerov zaplatis za ladenie podstatne menej, u znamych upravcov mas zaruku, ale podstatne drahsie.
                  • 10 Reagovat !

                    foto idam-i

                    idam.i 17.07.2013  13:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

                    o.k. nemám s tým problém,len mi je divné ,že si nechajú automobilky újsť taký balík peńazí.Prejavilo sa niečo aj na spotrebe?
                    • 10 Reagovat !

                      foto Atlis

                      Atlis 17.07.2013  14:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

                      automobilky musia robit auta, ktore budu hlavne bezpecne a vydrzia jazdit 250-300tis km bez zavad - a je jedno ci vodic bude magor alebo dochodca - preto robia bezpecne nastavene auta, pri ktorych je vacsia sanca, ze zvladnu prakticky kazde zaobchadzanie. az na par vynimiek sa im to dari. ;)

                      spotrebu tazko hodnotit, zatial som s tym najazdil len nieco viac ako 750km, a vacsinou po dialnici ustalenou rychlostou. zda sa, ze pri takom style jazdy sa spotreba prakticky nezmenila - rozdiel bol +/- 0.2dl podla tankovani, co je prakticky na hranici statistickej chyby. prirodzene ked sa tomu autu slape na krk, spotreba je vyssia - musi byt. ;)
                      • 10 Reagovat !

                        foto idam-i

                        idam.i 17.07.2013  21:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní

                        Pochopitelne tých 57koníkov musí niečo konzumovať.Pokial to pri bežnom režime nie je poznať,nie je čo riešiť.Rezerva sa vždy hodí. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…