Ford Focus (2011)
15.5.2011Príchod najnovšej generácie Fordu Focus rozprúdil obrovskú vlnu diskusií točiacich sa hlavne okolo jeho dizajnu, ale aj okolo techniky ktorú ukrýva.…
Ford Focus III (Atlis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- pekne 15.05.2011 21:35 Brandon Walsh
- Sedan 16.05.2011 00:43 Ronault.
- Foto 16.05.2011 10:10 lulinak
- focus III 16.05.2011 10:23 bedi
- Antena 16.05.2011 10:30 Lubos.1
- Chip 16.05.2011 10:59 nasua23
- Více fotek prosím. Hlavně interiéru... 16.05.2011 17:26 karasjan14
- Pekné! 17.05.2011 12:01 zino
- Ty si divny pacient... 17.05.2011 17:51 DRBNUTY
- Kombík 17.05.2011 21:02 :marTy
- Grtulace k peknemu autu a.. 18.05.2011 19:59 sir
- C4 13.06.2011 01:34 Ronault.
- Ahoj 05.07.2011 14:30 Lifty
- Tupe hovado... 27.09.2011 17:06 Atlis
- Titanium 27.09.2011 18:31 Bud
- díky 23.11.2011 10:37 FISHkaa
- Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné) 28.12.2011 20:47 El_Scorpio
- gumovy kobercek u vodiča 27.07.2012 16:51 sacoer
- rok a pol 14.10.2012 23:16 Elstrom
- Quickclear 07.11.2012 14:33 duri13
- 207 koní 16.07.2013 20:35 idam.i
-
-
Ronault. 16.05.2011 00:43
Sedan
Zajímavé je, že když si odmyslím ty kýčovité nádechy vzduchu vpředu, tak to Focusu v sedanu docela sekne :-O Asi bude třeba počkat na facelift a pak si jej oblíbím >:-[] >:D :-)-
-
Koubes84 16.05.2011 09:22
« Re: Re: Sedan
Teda pro mě jednoznačně hezčí hatch, světla se dají vždycky nějak překousnout. Určitě budou brzo nějaký tuzingový, co to trochu zlepší. Připadá mi to naroubování kufru trochu násilný.
Jinak gratulace k novému autu a ať dobře slouží.
Postupně přidej více info o motoru, podvozku...
-
-
-
-
bedi 16.05.2011 10:23
focus III
... pekne auticko, nech sluzi k spokojnosti.
Mna vsak od noveho focusu odradilo niekolko dovodov:
-dizajn (ak ked uznavam, ze sedan je dizajnovo najlepsi...)
-celkovo mensi a tesnejsi interier,
-a hlavne, novy focus prisiel o cit v riadeni, podvozok je naladeny inak ako predchodca, viac do pohodlia, na com sme sa zhodli vsetci, co sme s nim jazdili... Skratka odklon o toho, na co som bol u mojho focusu II celych 5 rokov
zvyknuty. Motor 1,6 ecoboost bude urcite vyborny, nakolko aj atm. 1,6 Tivct vyborne pracuje...
A preto uz netrpezlivo cakam na mazdu 3, ktora zaujme miesto v mojej garazi po focuse II. Otazka, nespominas ju vo svojom vybere auta, skusal si ju???
-
-
Atlis 16.05.2011 11:14
« Re: focus III
bedi - rad by som sa vyjadril k tvojim dovodom.
- dizajn: jasne, to je vylozene osobna vec
- ja som do FFIII presadol z Toyoty Avensis a nedostatkom miesta netrpim. Menej miesta je iba na zadnych sedackach v pozdlznom smere. Za seba si vsak sadnem - upozornujem, sedacky su zozadu vyprofilovane, takze je vzadu viac miesta ako by sa mohlo zdat. Ak vozis deti pripadne zeny, nebude im miesto vzadu absolutne chybat.
- prisiel o cit riadeni hlavne v hlavach citatelov recenzii. odporucam ti sa tym autom previest. najdolezitejsie su osobne skusenosti a nie kecy recenzentov. velmi casto sa stava, ze na ich hodnotenia maju vplyv osobne preferencie apod... ano, nastavenie podvozka je ine ako v pripade FFII, ale vsadim sa s tebou, ze sa ti bude pacit viac.
- motor je vyborny. bodka
- mazda 3 je to iste co FFII. kupovat ju ako nahradu za FFII je podla mna chybou. v porovnani s FFIII je to generacne starsie auto.-
bedi 16.05.2011 11:29
« Re: Re: focus III
... ako pisem, s focusom III sme stravili cca 40 km s partiou v okoli TN v ramci predvazdacky a tie dojmy s "citlivosti riadenia a naladenia podvozku" su zrejme od prvych metrov. Samozrejme, vyznie to najma pri priamom porovnani oboch aut. Nechcel som tym povedat, ze focus III jazdi zle... Jazdi pohodlnejsie a tichsie ako focus II. Mazda 3 si stale zachovava prednosti podvozku a riadenia , tak ako som bol zvyknuty na focuse II a zvyku na dobre veci je tazko sa zbavit...
Dik za nazor, prajem vela km bez nehody...
-
-
-
Lubos.1 16.05.2011 10:30
Antena
Vsetko by bolo ok, ale co robi ta 2-metrova antena na koci strechy ??? Nedala sa integrovat do zadneho okna? Myslim, ze aj tvoj predosly Avensis ju mal integrovanu. -
nasua23 16.05.2011 10:59
Chip
Ahoj, pochvala za auto:)
Také přemýšlím, jestli jít do 150, nebo 180 koňovýho motoru.
Chtěl bych se zeptat, jeslti chipem neztrácí člověk záruku? 199 koní vypadá lákavě:)-
Atlis 16.05.2011 11:22
« Re: Chip
jasne ze o zaruku prijdes ;) teda prijdes o nu ak sa o tom v servise dozvedia >:-[]
vyhodou BSR PPC je to, ze nepridavas cip, ale upravujes riadiacu jednotku priamo - nahravas nove mapy. naviac, nahravat soft mozes ich upraveny alebo originalny kedykolvek chces. servis teoreticky moze vidiet, ci bol soft prepalovany (pocitadlo), ale vacsina na to nie je vybavena alebo to nekontroluje.
BSR zatial vydal iba soft pre Volvo S60 T3 a T4 - to su motory 1.6 Ecoboost 150 a 182k. V pripade 150k verzie je narast vykonu 49k, v pripade 182k -17k, co je jasnym dokazom toho, ze motory sa nijak nelisia mechanicky. V reali rozdiel medzi 150k a 182k nie je takmer ziaden. Pocitis ho iba ked skutocne zacnes tlacit na pilu. Odporucam kuknut krivky priebehu vykonu a krutiaceho momentu, tie len potvrdzuju moje slova...-
Mirasr 16.05.2011 15:09
« Re: Re: Chip
Nádherný auto, viděl jsem ho poprvé v Genevě a sedan je nejhezčí, škoda že je to tak drahý auto, nemá cenu pro mě vrážet do auta majland když mi tu bude stát před bytofkou a každej si do něj kopne a škrábne a potípe vajgly zmetci. Kde jste nechal nebo necháte chipovat? Podle většiny lidí je to jen velký podvod hlavně na benzin.-
Atlis 16.05.2011 15:27
« Re: Re: Re: Chip
Nezda sa mi drahsie ako konkurencia. My sme lahko preskocili 19tis E hranicu, co si myslim nie je katastrofa.
Auto nema, zatial, ziadne upravy. Podvod to je, pokial to robia amateri v garazi. Ja si od upravy motoru nizsiu spotrebu neslubujem, bola by to blbost. Ved ak ma nieco davat vacsi vykon, zakonite to musi svoje zozrat... -
-
-
sotomaior 16.05.2011 17:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Chip
Pokud to dělá někdo kdo tomu rozumí, tak bych se toho nebál. Třeba zmiňovaná firma má velmi dobré reference a dělá úpravy na míru, ne nalévání softu jak si zmínil garážisty. Takže pokud to dělá kdo to umí a pokud člověk ví jak se k motoru chovat tak není problém. Při výrazném zvýšení Nm může klesnou životnost spojky, ale i to umí úpravce ošetřit ;-) A jestli chipovat nebo ne, to je na majiteli, já měl chiplé TDI a byla to paráda, stejně jako upravené motory TSI nebo Aera v Saabech-
Atlis 16.05.2011 20:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chip
zmysel to urcite ma, samozrejme rozsah zalezi len od majitela. zvysenie vykonu na 199k/300Nm sa mi zda este dost rozumne, beruc v uvahu, ze teoreticky je to len o 17k/30Nm viac oproti serii, na minimalne ktoru su komponenty robene. ja nemienim potencial motora vyuzivat na sto percent, v podstate na normalnych cestach a pri normalnom jazdeni nie je kde, ale je fajn mat nejaku vykonovu zalohu :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
zino 17.05.2011 12:01
Pekné!
Pekné auto, ale myslím si, že ten chip je zbytočný. 150k je dostatočný výkon na osobný automobil a človek viac ani nepotrebuje. Ja tým chipom prostě neverím.
Gratulujem ku kúpe a prajem veľa kilometrov bez nehôd a závad!!! ;-) -
DRBNUTY 17.05.2011 17:51
Ty si divny pacient...
Alfu si nekupis, lebo sa bojis poruchovosti, ale trom znamym poradis Fiat.Neni to schizofrenia?-
Atlis 18.05.2011 08:17
« Re: Ty si divny pacient...
preco by som mal byt pacient? sam si pacient, pokial hodnotis bez toho aby si poznal pozadie celeho vyberu. kazdy z nich mal urcity financny strop a bravo jednoducho vychadzalo ako najvyhodnejsi nakup. to ze oni sa rozhodli podstupit riziko poruchovosti, ktore aj tak nie je v pripade brava nijak vysoke, je to ich problem. ale ci ja musim kupovat to co oni? to hadam nie...
-
-
Ronault. 13.06.2011 01:34
C4
Mohu se zeptat, co se ti nelíbí na recenzi C4? Teda kromě toho, že to není recenze na Focus.
Chápu hodnocení fotek, ale hodnocení dlouhé recenze, která je dosti obsáhlá na to, jak krátce má dotyčný auto, asi 7X obsáhlejší než tvoje recenze o tom, v čem je Ford nejlepší.
A taky hodnocení auta mi moc po chuti není, ale chápu, není to Focus.-
Atlis 13.06.2011 09:24
« Re: C4
Ty si tu za obhajobu inych alebo co? Ja nikomu nekazem davat desiatky mojej recenzii. Sam som si auto desiatkami nikdy nehodnotil. Recenzia auta, ktore ma najazdene 1000-2000km nemoze byt kompletna a nemoze byt hodnotena 10 nikdy.
Exterier C4 sa mi paci velmi. Interier na mna dojem, rovnako ako 508 neurobil, aj ked treba uznat, ze v porovnani s predchadzajucou generaciou C4 je to galakticky skok.-
Ronault. 13.06.2011 12:51
« Re: Re: C4
Chceš mi zakázat se svobodně vyjadřovat?
Recenze obsahuje více než od některých, kteří na autě najeli dle jejich tvrzení desetisíce, ale hodnotí ostatní, viz Tvůj Avensis a 5 vět o něm.
Tak pokud na tebe dojem z Interiéru neudělá C4, ale Focus ano, tak je něco v nepořádku, stejně jako v porovnání Mondeo a 508.-
-
-
-
-
-
Beekey 22.11.2011 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
No ale tak interier C5ky je pekny, a tiez vypada kvalitne, ael ja hovorim iba o premiovosti a kvalite a nie o preferenciach, na mna je interier 508ky az moc nemecky nudny, a vylozene sa mi tiez nepaci, ale to neznamena, ze nie je dobre zvladnuty a takmer na premiovej urovni. -
FINLAND 23.11.2011 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
Gratuluji k výběru, design exteriéru se mi líbí, (sedan podle mně vypadá daleko lépe než hatch), jistá sportovnost (často kritizovaná především u slabších motorizací), mi vůbec nevadí, zejména když Focus je fun to drive autem. Co se týká designu interiéru, tak tam už je to podle mně daleko horší, proto bych FFIII nevolil. Co se mi moc nezdá, je Tvůj záměr u auta zvyšovat výkon. Nebylo by bývalo lepší připlatit si za verzi s 182 k? Domnívám se, že příplatek za tuning se v podstatě bude rovnat tomu, co bys dal za lepší motorizaci. I když bude úprava provedena profi, i tak mám obavy o životnost jednotlivých komponentů, ale it's your way. Hodně šťastných km.
-
Atlis 23.11.2011 15:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C4
vsetko je to o osobnych preferenciach. samozrejme su interiery priestrannejsie, radia z mensim poctom gombikov... ale kazdy predsa vyberame auto pre seba a podla seba. pre mna je dolezitejsie, ze mam vsetko po ruke - volant, rucku, radiacu paku - nie to, ci je na pristrojovke o pat gombikov viac alebo menej - od toho su manualy...
vykon - holt to nie je take jednoduche. 150k a 182k sa zatial podla vsetkeho a na 99.9% lisia iba softwarom. doplatok za 182k verziu bol u nas priblizne 1000E podla kurzu, kdezto tuning zo 150k na ~190k sa pohybuje okolo 1/3 tej ceny.
vela stastnych aj tebe ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lifty 05.07.2011 14:30
Ahoj
Vítej ve Focusu, koukám že jsi, alespoň zde určitě první kdo nasedl do nového Focusu. Osobně jsem sedan ještě neviděl, narozdíl od hatche, a kombíku, a proto se mi možná moc nelíbi. Měl jsem možnost vyzkoušet hatche, základní motor, výbava trend. Je obroský rozdíl mezi plasty jak říkáš a rádiem. Já viděl palubovku s tím základní "divným" no-name, tohle je oproti tomu něco naprosto jiného. Přeji hodně skvělých zážitku.-
Atlis 07.07.2011 09:56
« Re: Ahoj
:-) diky, diky. sedanov bude pravdepodobne velmi malo, vacsina bude kupovat hatche a kombi. ak sa pren rozhodujes, vezmi to co ti pasuje najviac :-)
plasty - rozdiel urcite je. mna napriklad zarazilo, ze na SK a v CR nie je ani vo vybave Titanium pred soferom farebny displej...
-
-
-
Brandon Walsh 27.09.2011 17:35
« Re: Tupe hovado...
>:D >:D no ved je to predsa GOLF ako si len mohol chod do kostola a daj si 10 otcenasov >:D >:D >:D-
-
white label 27.07.2012 17:34
« Re: Tupe hovado...
Bohužel tu z něj má většina uživatelů takový komplex, že si jinak nedokážou pomoci... ;-) >:-[]
Jinak body k recenzím přidělují samotní majitelé, nikoli jejich vozy a hlupáka můžeš potkat jak ve Focusu, tak v Golfu... :-)
-
-
Ondřej Šámal 27.09.2011 17:54
« Re: Tupe hovado...
Co bys chtěl po člověku, jehož věk se rovná hodnotě jeho IQ. Zatímco to první se každý rok zvyšuje, druhá položka spíš stagnuje >:-[] >:D
-
Beekey 11.11.2011 16:40
« Re: Tupe hovado...
>:D No a ak by este vedel, ze si k tomu aj Slovak, a iba zijes v Polsku, chcel by som vediet ako by vyvadzal, ak by si nahodou mal este prarodicov z polky madarov, a bol by si napol cigan... to by ti chudak snad poslal emailom aj anthrax... >:D Inak auto pekne, len sa mi sedany od Focusu nikdy moc nepacili, hatch alebo kombiky uz hej... :yes: -
AMOK 23.11.2011 11:58
« Re: Tupe hovado...
Golf bolo niekedy pekné (2.0 GTI rv.1995 je v celku fajn a pači sa mi ) no ďalšia generacia aut zoženštela. Stala sa z neho tuctovka. Dokonca aj policajti ho už maju >:D Koncern uz straca svoju kvalitu a su ľudia ktore si auto prečitaju len na papieri a pod kapotu ani nepozru. TSI ( a aj TFSI) motor ešte nieje odskúšany koľko vydrži takže o niekoľko rokov sa možeme tešit na mnoho recenzii z tymto motorom. Ináč pekné auto asi prvý sedan ktori by som si možno do budúcna zaobstaral aj ja. Nech slúži. -
umo 27.07.2012 23:04
« Re: Tupe hovado...
Tak toto je fakt sila, čo ti napísal. Nuž niektorí si potrebujú svoje nízke iq a veľké mindráky liečiť napr. desiatkami v recenziách. A to je potom pruser, keď ich nedostanú. Bohužiaľ, takých pakov je tu viac. Poznám minimálne troch, radšej ich nebudem menovať. Na jedného som osobne narazil, lebo som si dovolil vyjadriť, že jeho auto, recenzia ani fotky sa mi veľmi nepáčia. Okamžite sa mi pomstil odkazom (našťastie nie vulgárnym) a nízkym hodnotením môjho auta. Nechápem, prečo si títo ľudia myslia, že ich autá a recenzie sú také perfektné, že sa musia páčiť každému. Ja osobne si to o svojom aute a recenzii nemyslím. Myslím si, že každý má právo vyjadriť svoj názor.
-
-
FISHkaa 23.11.2011 10:37
díky
Ahoj,
díky za super recenzi auta ve výbavě a motoru po které pokukuji a chyběla mi nezávislá recenze. Doufám, že budeš pravidelně aktualizovat novinky, tak abych si udělal představu o spolehlivosti auta . Jinak hodnocení je asi jasné :yes: ;-)
Přeji mnoho spokojených km :yes: -
El_Scorpio 28.12.2011 20:47
Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné)
Ahoj Atlis! Tvoju recenziu som ešte celú neprelúskal ale zaregistroval som ťa v diskusii test Golf vs. Focus. Som celkom fordovo naladený, mal som už 3 a s ďalšími mám nejaké menšie skúsenosti. Nový Focus vyvolal isté rozpory aj vo mne. Ale vyjadril by som sa k tvoju vozidlu.
Si tak troška môj človek, máš rád sedany. Hatchback Focusa je dosť nepodarený, hlavne ten zadok. Svetlomety v C-stĺpikoch už asi k nemu patrili. Preto je sedan ešte lákavejšia voľba. Ten motor si trafil, osobne by som šiel do rovnakého. Momentálne mám Mondeo ale nebál by som sa ísť o triedu nižšie. Každopádne začína mi vadiť trocha ten predný nárazník, s interiérom problém nemám. FFII nebol práve to pravé orechové pre mňa, ale tento interiér mi zahral na strunu. Pôsobí tak troška americkejšie, to že niečo pod. má Huyndai mi ani nenapadlo.
Celkom ma potešili tvoje skúsenosti s motorom - chod, prejav, spotreba. Je tam ale celkom dosť veľa kurvítok na môj vkus (turbo, priamy vstrek, štart-stop...). Čas ukáže tú stránku spoľahlivosti ale v dnešnej uponáhľanej dobe tomu už moc neverím.
Každopádne voľbu kvitujem, osobne by mi tam svedčala iná farba (tmavomodrá, by ladila k logu :)) a isto si dočítam poriadne recenziu aj s diskusiou. Ale otázka... ako je na tom Focus s podvozkom? Oceľ? Hliník...?
PS: Ceny tohoto vozidla sú v pomere Slovensko/Česko/Poľsko brutálne rozdielne. Aj 4000 €.-
Atlis 17.01.2012 09:00
« Re: Moje hodnotenie (zatiaľ iba slovné)
Dik za koment El_Scorpio.
Podvozok FFIII je vyborny - dostatocne komfortny na to, aby som netrpel na rozbitych cestach a neuveritelne schopny, ked sa tlaci na pilu. Vacsina diskuterov nema s FFIII osobnu skusenost, pripadne sa ona ohranicuje do stretnutia FFIII na ulici ci nanajvys na ultrakratku testovaciu jazdu. FFIII sa treba poriadne previest aby bolo jasne ake su jeho silne aj slabe stranky. Najdolezitejsie som spomenul hore v texte. Aj po viac ako polroku nelutujem, ze som do FFIII isiel a urobil by som to znovu. A odpoved na tvoju otazku - neviem, ale pozriem pripadne zistim ;) (btw farbu som chcel najprv Dark Micastone, ktoru som nakoniec nastastie nevzal, pretoze na tak male auto sa nehodi, potom som uvazoval o Ink Blue, ale ta sa priliz podoba na obycajnu nemetalizovanu Blazer Blue, v ktorej este stale v PL jazdi vela policajnych FFII. Musim ale priznat, ze som ju videl na jednom hatchbacku a vyzera fajn. Inak Ink Blue a Lunar Sky povazujem za najlepsie farby na sedan, hatch vyzera vyborne v Candy Red, Mars Red ci Mustard Olive a kombi zase asi najviac pristane Panther Black).
Jo a este k cenam - Ford Polska sa v pripade FFIII skutocne posnazil, no od MY2012 uz to nie je take ruzove. Vybavy isli standardom dole k tym, ktore su dostupne v CR/SR - su chudobnejsie a viac treba priplacat + zakladna cena isla hore o 1200PLN/267E...
-
-
sacoer 27.07.2012 16:51
gumovy kobercek u vodiča
Aj ty máš ten gum. koberček u vodiča iba taký mini len po pedále ? Už za 1 deň to vyzerá hrozne a to je leto. -
Elstrom 14.10.2012 23:16
rok a pol
Čo si myslíš o svojom aute po roku a pol; njaké aktuálne dojmy..... -
duri13 07.11.2012 14:33
Quickclear
Ako si spokojny s quickclear na prednom okne? V aktualnom aute mi dost vadi, ze ak je vonku fakt zima a snezi, tak mi proste zamrza za jazdy okno a nepomaha ani maximalne fukanie tepleho vzduch na okno zvnutra. Dalsie auto planujem od fordu a preto ma zaujima to vyhrievanie, ze ci to vyriesi tento problem.
A tiez - pouzivas externu navigaciu obcas? Niekde som cital, ze tie drotiky v quickclear sposobuju problem s prijmom satelitneho signalu. Mas s tym skusenost?-
Atlis 19.11.2012 09:05
« Re: Quickclear
vyhrievanie celneho skla je super vec, aj ked ja ho nemam nejak velmi vela prilezitosti vyuzit, pretoze parkujem v garazi a zima u nas, hlavne minuly rok, nebola tak tuha, ze by mi okna zamrzali nonstop aj ked stalo auto v praci na parkovisku. v kazdom pripade ak som musel vyhrievanie pouzit, tak je to balada, este keby tak boli vyhrievane aj bocne skla ;)
navigaciu pouzivam, casto, s prijmom nie je ziaden problem. -
Bully_ 19.11.2012 18:46
« Re: Quickclear
Prekvapuje me ze zrovna skandinavskemu autu takhle zamrza predni okno, ja jsem se s tim nikdy u zadneho vozu nesetkal, aby to neslo vyresit pustenim at uz auto-klimatizace nebo jen tepleho vzduchu. Ad rozmrzani celniho skla u Fordu- kdysi jsem jezdil Fiestou predchozi- 5. generace a muzu rict ze me ty dratky ve skle rusily. Jasne ze je to asi vec zvyku nepreostrovat ocima porad na sklo, ale mne tam ten pohled proste porad sklouzaval. Dost by me tostvalo, kdyz tuhle ficuru tedy vazne nepotrebuju. Ono je to stejne urceno pro rychlejsi rozmrznuti ledovky, ale kdyz stejne skrabu i bocni okynka, je to skoro nanic, udelam to zaraz.-
duri13 19.11.2012 20:48
« Re: Re: Quickclear
No, nadseny som z toho nebol. Ale inak skandinavske/neskandinavske, na tom skle nie je ziadna specialna uprava a mozem iba pustit maximalny teply vzduch na okno. Ked je vonku hlboko pod nulou a snezi, tak podla mna to zamrza "vsetkym" autam. Inak ale v saabe klima funguje vyborne, az teda na to "rozmrzanie". -
-
-
Bud 21.11.2012 17:37
« Re: Quickclear
Jó to znám. Pokud nezapnu za sněžení vyhřívání, tak se sníh začne lepit na okna a zpočátku, něž se auto zahřeje, tak i namrzá-pokud je dostatečný mráz. Vyhřívání předního okna je super věc, používám ho vlastně i teď, když nesněží, ale je venku počasí, které zbůsobí rychlé zamlžení okna. Je to lepší, než foukat na okno proud silného vzduchu, který ti pak fouká do očí. Pokud máš hlavu vysoko u stropu, jako já :-) .
-
-
-
-
-
Atlis 16.07.2013 22:56
« Re: Re: Re: 207 koní
vyslo ma to nieco cez 9tis korun v prepocte.
vykon som s fordom nekonzultoval, nemal som k tomu dovod. auto je moj majetok, mozem si s nim predsa robit co chcem. :) auta sa ladia od nepamati, predpokladam, ze jedine co by mi povedali, je, ze stratim zaruku, ale ta sa mi uz skoncila. ;)-
hp21 16.07.2013 23:42
« Re: Re: Re: Re: 207 koní
ano ano, souhlasím s tebou ;-) je to tvoje auto, za tvoje peníze, které sis vydělal svou prací, proti tomu nic, takže si s tím můžeš dělat co chceš :-) jenom mě zajímalo jestli se třeba u Fordu neudála nějaká scénka hodná dramatu o tom že právě ničíš auto apod.. a nebo naopak, že ti například řekli že motor je k tomu uzpůsoben ;-) Trochu chápu že ses ani radši neptal, ona by asi spíš nastala ta první varianta >:D
Přeji ať dobře slouží a co nejvíce si užďj nový výkon :-)-
-
-
Atlis 17.07.2013 12:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní
ale co by to automobilka nerobila... ved 150k a 182k verzie su uplne identicke, lisia sa iba softom. a za tych 32k naviac si zaplatis priblizne 1000E. a napriklad prave teraz ponuka firma mountune balik MP200 pre ffiii ci MP215 pre fiestu st, ktore zvysuju vykon na 200k/320Nm resp. 215k/320Nm. a na tie baliky dava sam ford zaruku. a nielen to. ford dokonca ponuka/ponukal limitovanu verziu ffiii wtcc limited edition, ktory mal vykon 202k/320Nm...
na slovensku ti s radostou nahraju so zarukou bluefin, ktory zvysi vykon do priblizne 185k v pripade 150k verzie a asi do 200k v pripade 182k verzie - je to menej elegantne riesenie, ale stale - zaruka.
u garazovych tunerov zaplatis za ladenie podstatne menej, u znamych upravcov mas zaruku, ale podstatne drahsie.-
-
Atlis 17.07.2013 14:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 207 koní
automobilky musia robit auta, ktore budu hlavne bezpecne a vydrzia jazdit 250-300tis km bez zavad - a je jedno ci vodic bude magor alebo dochodca - preto robia bezpecne nastavene auta, pri ktorych je vacsia sanca, ze zvladnu prakticky kazde zaobchadzanie. az na par vynimiek sa im to dari. ;)
spotrebu tazko hodnotit, zatial som s tym najazdil len nieco viac ako 750km, a vacsinou po dialnici ustalenou rychlostou. zda sa, ze pri takom style jazdy sa spotreba prakticky nezmenila - rozdiel bol +/- 0.2dl podla tankovani, co je prakticky na hranici statistickej chyby. prirodzene ked sa tomu autu slape na krk, spotreba je vyssia - musi byt. ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
btw: Region: Kokotowska 69 >:D
btw2: pls dalsie fotky