Škoda 120 (1985)
20.7.2009Zdravím všechny uživatele, kteří navštěvují tyto stránky. Už delší dobu jsem se rozhodoval, jestli se mám pochlubit tou mojí skořápkou, kterou jezdím.…
Škoda 120 (Abarth.js)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Abarth.js 22.07.09 15:07
« Re: 7 a 8
jestli se tě to dotklo tak se omlouvám ;-) ale nebyla to reakce na to že ty jsi mi dal za 8, tak já ti dám za míň, ale je to z toho že mám averzi na audiny. za vectru jsem ti dal 10, protože je to moje oblíbený auto, ale za zbytek jsem musel ohodnotil míň, tak se ti tímhle omlouvám. -
"-- skrytý --" 22.07.09 12:38
« Re: Re: nejlepší autíko od Škody je 120
Abych ti řekl pravdu tak sem jezdil od 1000MB, až po novou fábii.A po každé ti řeknu ,že se otočím jenom za 120.Ostatní mi nic neříkaj.Favorit,falicie to je děs.S fábií sem jezdil služebně do Německa a to je tak na nákup a ne na cestování :-O -
Petr408 21.07.09 20:15
« Seřízení
Pokud jí seřídíš mohla by jet rychleji a být tišší. To platí u každého auta. Já teda Škody 120 nemam moc rád, ale jednou mě spolužačka vzala na výlet s mámou, taky jsme jeli ve stodvacítce a 100 km/h jela bez problémů. A těch 120 by dala. Je to všechno o seřízení a stavu motoru !!!!
A jestli kouří a žere olej, tak potřebuje vyměnit pístní kroužky!!
To je největší problém stodvacítek (hned po přehřívání >:D )
Ale to sám nedělej. To jenom kdyby si chtěl investovat. Táty bratranec měl kroužky v * už po 60 000 km. Pokud by byly válce vyběhané do elipsy tak by jenom kroužky nepomohly.
A jestli hůř řadí promaž táhla řazení, pořádně olejem, doporučuji Konkor 101. A pozor na zadní poloosy. Stávalo se, že se utrho celé kolo i s nábojem. Zkontroluješ to tak, že zvedneš auto na zvedáku nebo heverem a vemeš silou za zadní kola doleva a doprava. Kdyby tam byla velká vůle a chroupalo v tom = okamžitě opravit.
Hodně štěstí a se závadami se nedělej hlavu, u novějších aut jsou i mnohem horší a i u západních aut. :yes: :yes: -
Petr408 21.07.09 20:01
« Re: Re: plasty
S těmi plasty si udělal dobře, já zase vzal středový tunel u Moskviče Konkorem 101, to je taky olej. U těhle plastů to pomůže. Koukám, že si s ní dal práci.
Jestli chceš aby ti nerezla, tak ji nejdříve celou natři Resistinem, tak 4 poctivé vrstvy (každý den jednu). Tady je odkaz: [odkaz]
Ten Resistin kupíš v každé prodejně barvy a laky. No a na to kýbl vazelíny. Jak řikám vždy, mastnota=žádná rez.
Nebo olej. Někdo mi tvrdil, že auto zespodu natřel olejem na vaření, ale to bych tam určitě nedával.
My natíráme auto vazelínou každých 5 let a žádná rez, maximálně šroubky >:D >:D .
A tempo nedoporučuji, ne kvůli lesku, ale ochraně laku. Na ochranu laku je nejlepší autobalsam. Do laku se uplně vsakuje. Špatně se leští, ale hodně dlouho vydrží. Jestli jí máš hodně vyšisovanou, tak budeš muset leštit 3x možná 4x aby se leskla. -
saldy 21.07.09 14:21
« škoda,poctivej dobrák
jojo myslím, že o tomhle vozu pamětník neřekne v zásadě nic špatného, v té době tu o moc lepší auta stejně nejezdily a lidé byli štastní alespoň za tohle, tenkrát nebyl tak hustý provoz, holky povolnější, tráva zelenější.....
Když jsme jeli na dovču, nikdo si na nepohodlí neztěžoval, když v kopci vařila voda, tak jsme prostě zastavili a počkali, závady se opravily v garáži, prostě pohoda :yes: -
Stejsn 21.07.09 13:25
« Re: Hezky
No, do originálu... palubka z rapida a řadička z béemvé :-) Každý s něčím začínal, ti šťastnější s nějakým střepem (něco jako todle), se kterým se mazlili a cpali do něj veškeré své úspory, až po čase přešli na něco vyššího, ti méně šťastní s novým bourákem od tatínka, kterého si samozřejmě neváží, protože "je to sice srá_č, ale fotr mi příští rok koupí nový". Já měl jako první auto Š100, pak Š105 a erko. A byl jsem s nimi šťastný. Co mě mrzí, že nemám žádný jejich fotky. První auto je první auto. No ať Ti slouží. Pěkná recenze. -
_Teddy_ 21.07.09 12:29
« spomienky na stodvaciasik...
heh, pripomenulo mi to jazdy na otcovej 120-ke, aj casy ked som si robil vodicak (pre zmenu na 105-ke). To auto by som popisal asi tak, ze to revalo a neslo. Uz pri 90km/h clovek mohol len mlcat a trpiet, akykolvek pokus o rozhovor alebo pocuvanie autoradia bol zbytocny...
Inak trosku som sa pozastavil nad tym tvojim napadom, ze si *dozadu* do kufra dal matrace, stodvaciasik mal predsa kufor vpredu! Az potom mi napadlo, ze tam bol naozaj "kufor" aj vzadu, taky maly, pristupny po odklopeni zadnych sedadiel.
Na jednu vyhodu si ale spominam, ten "drak" mal skvelu priechodnost snehom, to sme vela krat preverili na cestach za dedom, byval v takych dahoch kde v zime vobec neodhrnali sneh. Ziguly tam uz bezmocne hrabali, aj s dvoma pytlikmi cementu v kufri, skodylak presiel este s usmevom!
Kedysi po 89'-tom som vzal nasu rodinnu 120-ku, nalozil par kamosov, a sli sme sa previezt do alp. Nezabudnem na to, ako kdesi na parkovisku prisiel ku nam daky tirolak v kratasoch a stetkou za klobukom, obchadzal auto, uznanlivo kyval hlavou, cosi si mrmlal, a potom sa nas pyta "...sehr schon, das habt ihr wohl selbst gebastelt, nicht wahr?..." (akoze fakt pekne chlapci, to ste si urobili vy sami, vsak?)... >:D -
Abarth.js 20.07.09 22:18
« plasty
zdravim, předem bych chtěl poděkovat za hodnocení, vážím si toho. jinak plasty se nestříkaly, ale protože byly vybledlý tak se vzali vyjetym olejem, kterej je na tohle osvědčenej. jinak karoserie se obrousila na plech natřela se odrezovačem nastříkala se základem. pak plničem, kterej se pod vodou obrousí, a pak se to stříkne barvou. barva byla koupená v globusu, kde ji normálně prodávaj ;-) a základovka jako výrobce byl nějakej hit color, nebo co, ale s tátou jsme stříkali naše auto a tam se s tou barvou nesnesla takže to praskalo, takže to bylo nějaký šméčko -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.07.09 22:05
« Foto
Pěkne auto strasne se mi libi předposlední foto. Jo to byly časy kdy si každy sam udělal ventily a vše pamatuju jak jsem si na aute nastavoval svetla, samozřejmě torx klíč, samozřejmě mi spadl jsem ho 30min vytahoval, pač jsem se bál že mi skočí pod řemen a bude au.
Jinak psal jsi že jste lakovali plasty pls mužeš to rozvest stříkakli jste rovnou barvu jaky typ, nebo zaklady atd.