Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  10:10

    « Re: Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    iu...ok...a teď rychle zjisti, kde jsou senzory? ;-) [odkaz]
    [odkaz]
    Až přijedeš do Kyjova ukážu Ti o čem mluvím....nevím jak to má s nárazníky GR86, ale snaha je ty senzory umístit tak, aby byly nenápadné, ale samozřejmě stále funkční... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg   dnes  09:39

    « Re: Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Teším sa, že sa všetci tešíte z nových áut :yes: :-)

    iudex:no, palce sú za to, že si trval na tej peknej farbe, aj keď ti ju tu každý vyhováral. Mohla byť čierna alebo biela, alebo sivá. ;-\
    Ale to neustále pripomínanie, že si na niečom ušetril prachy, to je strašne iritujúce. Asi ich baví nas..ť svojich klientov.

    Ronault: paráda, tomu hovorím commitment, nie je žiadne hrdinstvo voziť rodinu v dvojtonovom SUV. Len je otázka, či sa tam päťročná zmestí, keď už bude sedemročná. Ale aspoň môžeš kúpiť nové auto.

    Ad Toyota a parkovacie senzory: ja na svojej "Toyote" ich mám, ale hlavne pri cúvaní s vozíkom ma vedia pekne potrápiť, lebo vozík často vyhodnotia ako blížiacu sa prekážku a plnou silou dupnú na brzdu. Ja viem, v menu sa to dá vypnúť, ale pri známej japonskej intuitívnosti je táto funkcia schovaná pod nejakou šialenou štvorpísmennou skratkou medzi ostatnými šialenými štvorpísmennými skratkami. No a keďže s vozíkom cúvam tak často, že vždy medzičasom tú šialenú štvorpísmennú skratku zabudnem, radšej som sa naučil cúvať dostatočne jemne na to, aby bol systém spokojný a na brzdu mi nedupal.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  09:38

    « Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Když jsem před rokem a půl zvažoval, že by mi stačilo jen na občasné sportovní svezení nová M240i xDrive (nebo jen jako RWD), tak bych u ní připlatil za 19" kola se sportovními pneu, kde je pak vpředu 245/35 R19 a vzadu 255/35 R19. Jinak je v základu jen 225/40 R18 a dokonce mám pocit, že i u 19" kol mají v prvním výběru vpředu pneu jen 225mm široké. A to tehdy moc nebrzdilo na tu váhu přes 1600 kg, když jsem měl předchozí M240i xDrive. Až když jsem dal dopředu 235/35 R19 a dozadu taky o 10mm širší 255/30 R19 a dal lepší brzdové desky, začalo to slušněji brzdit. A u nové M240i xDrive se dá prý nastavit že jde dozadu 80%, tak by to mohlo být OK, navíc se tam dají dát větší přední brzdy a lepší chlazení motoru. Ale vzhledem k tomu jak "bezpečně" nedotáčivě byla tehdy M240i xDrice nastavena a nešla měnit geometrie (u xDrive vpředu nejde!), tak bych raději sáhnul po verzi RWD, když by to mělo být zase na víkendy :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  09:26

    « Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Dany - tak tobě také gratulace k "novému" povozu :yes: Máš výhodu, že to máš už zajeté a nemusíš se teď 2000 km trápit a neužívat si auta. Jinak Runflety hodit do háje, to se obecně ví že kazí komfort i jízdní vlastnosti. Stejně už budou mít 4 roky a vlastnosti pneu nebudou již zdaleka jako nové. Říká se že pneu by neměly být starší než 4 roky, max. 5 let. To jen Pradědovi nevadí na autě gumy staré 10 let, na to ježdění pro rohlíky po Kyjově ;-) >:-[]
    Na obou M2 jsem jezdil vpředu i vzadu o 1cm širší pneu, zapsané jsem to neměl. U nehody to měla pak pojišťovna nafocené, všechny 4 pneu s rozměrem, ale neřešili to. Ale bacha !! U xDrive je BMW v servise háklivé na jiné pneu a pokud nemáš jimi předepsané, mohou dělat problémy se zárukou, pokud to v záruce ještě je (dokonce středně sjetou pneu když máš neopravitelný defekt a chceš koupit jednu novou, tak musíš koupit obě dvě na nápravě). Mají u xDrive problém když to nemá stejný obvod jako mají naplánované... Pokud dáš všechny 4 pneu o 10mm širší, neměl by v tom být možná zase tak problém. Se zapsáním ale bude asi problém. Já bych to nyní řešil tak, že původní disky nechám na zimu, koupím nějaké jiné letní, kde si nechám vystavit Typový list s tím širším rozměrem (někde to k novým diskům udělají někde ne), pneu a pak to nechat zapsat do techničáku na STK. Ale nevím jestli bych dělal u xDrive.
    Co koupit jen nějaké nové nerunflety ale TOP kvality jako Michelin PS 4s nebo nové 5s či Continental SportContact 7 ??
    DANY - a ještě jsi koupí Iudexové 340i získal bonus, že máš auto na úvodní fotce této "recenze" ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany   dnes  08:39

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    340i. Iu, prvé dojmy som mal výborné, keď sme sa boli spolu trochu previezť, povedzme "svižnejšie". Tento malý výlet vlastne rozhodol, že idem do toho.
    Odkedy je doma, tak som absolvoval akurát 2x cestu do práce a jeden rodinný výlet. Staršiemu býva pomerne zle, takže pohodička s občasným vydesením spolucestujúcich ;-) . Ale v cieli to zahral výborne. Išli sme vlastne pomaly a preto sme išli moc dlho
    >:D
    Pri rodinnej jazde som si všimol pár vecí, ktoré som si predtým neuvedomoval. Pozdĺžne uložený veľký motor pri pridaní plynu zhupne celým autom. To je nový pohyb, na ktorý som nebol zvyknutý a zatiaľ ma prekvapuje.
    Veľká tuhá spojka a dostupný výkon sú pomerne citlivé na správne načasovanie.
    Runflaty. Tak toto je položka, ktorú si asi rád odpustím. Stran komfortu je poznať tuhá bočnica a proti zimným si ani adaptívny podvozok v comforte nevie poradiť s priečnymi nerovnosťami, ktoré sa prenášajú ďalej. Je cítiť väčšia váha a taký ten sekundárny pohyb pri tlmení... Na zimných som nič podobné necítil a to sme sa nevozili po prvej triede. Riadenie pri rovnakom polomere zatáčania zrazu povolí, a musí sa korigovať. To myslím tiež budú mať na svedomí runflaty a ich pevná bočnica, lebo sa nevie poddať nerovnosti ani vyjazdeným kolajam. Na nerovnej ceste som tak stále naháňal auto. Tipol by som si, že 19" s normálnymi gumami sa budú správať lepšie. Pravdepodobne ale skončím na 18" a uprednostním komfort pred vzhľadom.
    Thom, keď si dával širšie gumy na predok, zapisoval si aj do techničáku? Je, prípadne bol nejaký problém s poisťovňou, keď si rozstrelil M2? Dopredu si to pýta podľa mňa širšie gumy. 235 aspoň. Môže byť nejaký problém s Xdrive, keď sa netrafí presný priemer kolesa? Díky za info.
    Spotreba vie byť celkom prekvapivá, dnes cestou do práce 7,0 s rýchlostným priemerom 87. Včera na výlete 7,5 vrátane kopcov.
    Zatiaľ prevládajú pozitívne dojmy a radosť s "nového" auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex   dnes  08:31

    « Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Pradeda: tak snáď Ron vie lepšie, či tam senzory má alebo nie. A ono týmto je Toyota známa, dá ti zadnú kameru, ale senzory nie, presne takto som tom mal na Yarise z požičovne. Proste šetrí sa. A o tom ja viem niečo hovoriť, už niekoľkokrát na mňa v Audi vybehla hláška, že daná funkcia nie je súčasťou predplateného balíka, napr. adaptívny tempomat. Hardware na to tam je, len to nie je aktivované, dá sa to dodatočne priplatiť a aktivovať.
    Preto som bol celkom prekvapený, že som mal zadarmo osvetlenie prahovej lišty a projekciu loga RS na zem pri otvorení dverí. Toľká štedrosť >:D
    Inak včera som absolvoval prvú dlhšiu cestu na RS3, s rodinou, takže som mal nakázané jazdiť pomaly, aby nikomu nebolo zle. To (a okreskový profil cesty) sa podpísalo na prekvapivej spotrebe 6,9 litra tam a 7,3 l späť (to už som nevydržal a občas nejaké auto predbehol). Prekvapilo ma hodnotenie manželky, ktorej sa RS3 zdá pohodlnejšia, ako 3er, ja to vnímam presne naopak. Každopádne oceňujem bleskurýchlu dvojspojku, keď jazdím v comforte, klasicky to podtáča, preto si musím občas pomôcť manuálnym podradením a to je bleskové, s HDM v Mazde sa to nedá dať do jednej vety (zase je to troška nervóznejšie pri poskakovaní v zápche). Tiež oceňujem sedadlá, sú výborné aj na dlhšie cesty, sadli mi hneď na rozdiel od 3er, kde som musel dlho hľadať ideálnu pozíciu. Fajn je, že nemám od júla povinný otravný ISA systém (pípanie pri prekročení rýchlosti), start-stop sa vypína jediným fyzickým tlačidlom a oceňujem aj fyzické tlačidlá klímy. Naopak drobná nevýhoda oproti 3er je, že to pýta min. 98 benzín (3er zvládal 95ku bez zníženia výkonu). A poteší, že mi ľudia občas dajú palec hore. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  08:18

    « Re: Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Tms.....ano, tu černou střechu RS3 určitě potřebuje..... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  08:09

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Ron, hmm.to je zajímavé.... :-O ....schválně jsem si vzal župan a šel se podívat do garáže jak to má C-HR s parkovacími sensory. Tož má vpředu i vzadu na každým rohu dva. Ale abych pravdu řekl, tak ty zadní jsem při couvání přímo proti překážce ještě nezkoušel. Ano, ta signalizace z boku funguje perfektně a to i při vyjíždění z garáže.
    Ale bacha! Ty sensory tam mohou někde skryté být. I na C-HR jsem musel ty 2 přední i zadní chvíli hledat než jsem je objevil.... ;-) Boční jsou vidět snadno.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany   dnes  07:27

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    SF, tak 350PS+? Zas som sa tam nevošiel. S kým sa musím vyspať?
    >:D
    Ale pravdu máš, na všetkom sa dá nájsť niečo zábavné, okrem HD Road Glide samozrejme. Pamätám si ako som svojho času jazdil šmykom na sídlisku medzi autami na Rapid 130 s (vygooglil som) 43 kW. Ako som natrápil rodičovského Favorita 135L. Ako zábavná bola Corsa s jednolitrovým trojvalcom na galuskách, tá bol fakt vyvážená a vedela sa hrnúť dverami napred...
    Dnes by som sa už takto asi netrápil, ale GR86 je výborná kombinácia váhy, ovládateľnosti a výkonu. Gratulujem Ron.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  06:18

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Tak ještě další dojmy...

    Parkuji, koukám, že už by mělo auto dávno pípat, dle kamery jsem na těsno a senzory nic ... procházím teda menu, jestli jsem je při prvním nastavování nevypnul a nikde nic...tak vylezu z auta... ono to nemá zadní parkovací senzory :-O toho jsem si při studování technických dat jaksi nevšiml... když má auto kameru, dokonce signalizace na hlášení přijíždějících aut z boku při couvání, tak jsem nečekal, že to nemá parkovací senzory. Navíc na co studovat ceník, když stejně není na výběr...
    ... inu Japonci.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 08.05.  21:11

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Už jsem to Iudexovi, Pradědovi, White Labelovi, Speedfredovi a Ronaultovi posílal přes WhatsApp, ale pro zbytek a pro zajímavost, kamarádova zelená RS3 s doplňky od Maxtonu, plus černá fólie na střeše :-) >:-[] (tady a pár fotek doprava): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.05.  10:37

    « Re: Prvních 1000 km s GR86

    Ron....další Toyota ve skupině...congratulation... :yes: V roce 2008 jsem čekal na release of GT86, ale ten se odkládal a odkládal. V minulosti jsem měl 2 předchůdce GT 86 a to1977 Celica LT2000 a 1986 Celica ST162. Pak před GT86 přišla ještě 1.8lt T23, skončila ve výrobě 2006, ale tu jsem minul, protože jsem v tu dobu blbnul s Hondami.
    No, přišel rok 2007, já jsem v Toyotě skončil (odešel do "důchodu") a rok na to jsme se ocitli v Kyjově "Česko na zkoušku".... ;-) a já hledal nová kola. GT86 ne a ne se objevit a tak jsem šáhl na Mazdu 3 MPS. Dobrá volba! Na Toyotu jsem ale nezanevřel a koupil manželce Yaris. Z toho se stal náš "work horse"... ;-). Teď máme v garáži další "work horse" v podobě C-HR GR Hybrid. Tož tak .....Toyota "lives on".... ;-) So, many happy miles with GR86... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 08.05.  09:19

    « Re: Prvních 1000 km s GR86

    Tak prvé dojmy z GR86 vypadajú zatiaľ pozitívne a tie maličké negatíva sa časom spravia. Dôležité je že auto ťa baví a občas aj vyčaruje úsmev. To je na tom najkrajšie, užime si to pokial to je ešte dovolené. Ja ti poviem pravdu že možno by som už radšej niečo podobné ako máš ty pretože to sa dá štaviť poriadne a pritom rýchlosti už nie sú nejako brutálne vysoké ako povedzme s autami 350PS+. To som si nedávno uvedomil pri moto, niekedy je menej (koní) viac (zábavy).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.05.  08:23

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Něco málo na zasmání.....[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.05.  20:35

    « Re: Re: Prvních 1000 km s GR86

    Barvička.....[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.05.  14:47

    « Re: Prvních 1000 km s GR86

    Ron: díky za skúsenosti. :yes: Potvrdzuješ povesť hardcore autíčkara a petrolheada a GR86 zrejme používaš ako daily car. To by hocikto nedokázal. Aj ja preto trvám na štvor-/päťdveráku a kupé som vylúčil, lebo praktické potreby a deti (aj tak frflú, že v RS3 je vzadu menej miesta ako v 3er). Na druhej strane keď ak to dokážeš Ty s Toyobaru, mnou zvažované 2er kupé by to asi zvládlo ešte skôr.
    Každopádne som zvedavý, keď už budeš po zábehu a dáš tomu, čo sa patrí, verím, že Tvoje opatrné nadšenie prerastie do plného.
    A možno sa podarí dostať 86ku do pozície čisto víkendovky pre radosť ako to má wl či Fred a to by akékoľvek praktické výhrady mali padnúť.
    Daj ešte nejaké fotky, nech sa aspoň vizuálne potešíme. :-)
    P.S. A čo Dany a jeho prvé dojmy?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.05.  13:06

    « Re: Prvních 1000 km s GR86

    Tož toto by se mě líbilo....Recent custom rear exhaust build at MSPerformance Ltd in Chelmsford which included bespoke pipework to mate 4 x 4" Black « titanium tips and back box removal which paired upto my HJS tuning catalyst downpipe and middle section. Insta @noordinarys3[odkaz]
    [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 06.05.  22:24

    « Prvních 1000 km s GR86

    V první řadě gratulace Iudexovi k nové raketě... Docela zajímavá změna :yes: včetně barvy :-O ze střední třídy do nižší střední k o něco ostřejšímu autu je asi dobrá volba, i když pořád změna menší než u mě, ale o tom tedy níže.

    Speedfrede, nezadřel...

    Teprve dnes mám najeto první tisicovku kilometrů, ale auto bylo týden a půl na aplikaci fólií. Nakonec jsem se praštil přes kapsu (65t Kč) a udělal komplet. Přecejen jediný škrábanec na dveřích GTI nemusel být, kdyby byla i tam fólie. Navíc dneska jsem na rychlo oplachoval pyl z auta a pak sušil a nemusel jsem přemýšlet při asistenci pětileté dcerky, jak čistou sušící utěrku má...

    Takže dojmy... Budu hodně srovnávat s Polem GTI,.

    Tmavě šedá metalíza je v záplavě pouťových růžových, zelených a žlutých autíček na klasickém kompaktním kupé skoro až nuda, ale opak je pravdou a setkávám se s pochvalnými gesty. GTI proti tomu bylo opravdu nenápadné auto, málokdo si všiml.

    T.č. jsou dojmy spíše z každodenního provozu než z jízdy na plný plyn, až dnes jsem motor vytočil k 6000 ot., jinak mám upozornění na staveno na 4000 otáček, kdy pipne. Mimochodem moc užitečná věc i do budoucna.

    Nastupování je jak za samopal a se svými 115 kg a pupkem vypadám asi trochu nepatřičně, ale už jsem to nacvičil aniž bych ošoupaval prahy. Horší je to se sedačkou, ta prostě tlačí a dokud nezhoubnu ještě více, bude tlačit dále. Ona mě lehce tlačila i v GTI do stehe, ale tady je to už na úrovni Woodyho Swiftu Sport, možná o něco snesitelnější. Co jsem zpozoroval, tak čím déle jedu, tím se jakoby více uhnízdím a samozřejmě čím více se soustředím na správné řízení, řazení, spojku atd., tím méně mi to vadí. Taky jsem vydržel cestou ze Showroomu 3h v kuse přes hory a zastavilo mě až tankování.

    Docela jsem se už naučil skládat děti do auta, pětiletá od dneška ví, že se nesmí šlapat na prahy a vzadu se jí líbí, v sedačce za mnou poutame medvídka a sedmiletá sedí cestou do školy na podsedaku vpředu. Takže před školou byla za frajerku, že taťka dojel autem, na které všichni koukali a ještě jezdí vpředu :-! >:D

    Komfort... No... GTI na příčných krátkých nerovnostech na stejně velkých kolech bylo asi nastejno, čili snesitelné, nic hrozného. Horší je třeba série delších nerovností, tam už je GR86 proti GTI uskákané. GTI bylo jako celek spíše GT, tohle je prostě sport.
    Odhlučnění...jestli něco takového to auto má...? Třeba čalounění kufru je fakt buď vtip nebo prostě úspora hmotnosti >:D Nejvíce hluku je bohužel od kol. Ještě možná nechám udělat geometrii, protože mě to přijde až jako hučení a nevšiml jsem si toho u předvádeci jízdy. Manželka tvrdí, že jí to hlučné nepřijde od kol, tak nevím... Zvážím možná i vytlumeni podbehů.
    Motor naopak milé překvapení stran hluku.. Charakterem jde cítit boxer, až mi to místy připomíná kolegovu 911 z roku 77... zároveň to není ale nějaký chraplavý zvuk V8, za srdce to nevezme a ani není obtěžující. Ve 130 motor točí cca 3750 otáček, to je o 1250 více než GTI, ve 140 už 4000 otáček, ale jeho zvuk v těchto otáčkách vůbec není rušivý nebo nepříjemný i u ustálené rychlosti. Auto má krátké převody a v podstatě v 60 jde jet na šestku, ale přesto jedu 4 s 3000 otáček cca a vůbec to neruší.

    A teď stran výkonu motoru... těžko zatím říct, nejedu na plno , ale už v relativně nízkých otáčkách kolem 2500-3000 otáček se auto sbírá k životu, GTI v těchto otáčkách už tahalo o třídu více, ale v 5000 otáčkách už nebylo proč dále vytáčet, tady se zatím zdá graduje výkon motoru k tomu nejlepšímu.

    Další dojmy je řazení... ano, manuál zpět... Haleluja...ale pozor, ne jak ve Fabce to tam nějak házet a šlapat na spojku, tady je třeba opravdu se spojkou pracovat a pracovat i s plynem, dokonce i ze čtyřky na pětku, v nižších převodech to chce pro plynulou jízdu opravdu zatím u mě soustředění. Do GTI jsem se posadil a jel rychle, tady jsem zatím nejel úplnou pilu a mám respekt a hledáme se s autem postupně. Už jsem si několikrát vyzkoušel přesně to, co popisoval Vaculík, jak se auto plynem stačí do zatáčky, jak učebnicově zadní náhon pomáhá zatočit, pro mě, který nikdy nejezdil zadokolkou delší dobu, je to opravdu zážitek :yes: Už jsem si na kruháči vyzkoušel i malinkaté sklouznutí zadku, auto mě pustilo i se zapnutou ESP a smál jsem se tomu ještě 10 km >:D

    Co ještě dodat...? někde jsem četl, že chválí dostatkem odkládacích prostor... nevím kde jsou... třeba USB je před držákem na nápoje, takže mobil kvůli Waze musí tam, ale v tom držáku litá, takže Adroid auto vypadává a po dvou dnech jsem musel koupil bezdrátový adaptér...a mimochodem, funguje výborně :yes: Výborně funguje hlasové vytáčení. Tak jak je hledání kontaktů na *ov*o, tak hlasové vytáčení super, zvládá češtinu na jedničku a ani jednou jsem nevolal špatně. V GTI jsem se na to nemohl spolehnout.
    Nechápu klimu, která si furt sama zapíná vnitřní cirkulaci, prý aby rychleji vychladila interiér? 8-s celkově klima horší než VW (nejlepší zatím Megane). Taky palubní počítač si spotřebu a dojezd zatím udává dost zvláštně, ale u třetí nádrže už to vypadá trochu rozumněji. U první ukázal 11/100 km a realita byla 8.1... teď ukazuje cca 8.4

    Takže shrnovačka... auto až na větší hlučnost od kol splňuje vše, co jsem očekával. Odešel jsem od rychlého GTI (ano, v porovnání s RS3, QV, 911...to není nic rychlého, ale v porovnání s běžnými auty na silnici je), které bylo sterilní jak Octavia RS (to není kritika!, každý kdo to kritizuje nepochopil smysl toho GTI) k autu sportovnímu za cenu komfortu....ale chtěl jsem se naučit řídit, bavit se v menší rychlosti, což zatím vypadá že bude.
    Nevím na jak dlouho to vydržím na každý den, jestli časem nevyměknu a nepořídím ještě nějaké jiné daily až elektodaily, ale určitě tohodle klasika mít v garáži byl dobrý nápad :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.05.  20:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila

    iu....B/Potenza Sport tyres jsem tu před časem chválil (po zkušenostech z Austrálie), ale odezva byla mizerná. I já mám na RS3 ty samé gumy a Audi určitě ví, proč to dělá..... ;-) :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 06.05.  20:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS3 sa narodila

    Tom: Here we go again. >:D :-! ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…