Recenze

10 Majitel

Citroën C6 2.7 HDi Exclusive

9.65 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C6, foto 1 Citroën C6, foto 2 Citroën C6, foto 3 Citroën C6, foto 4 Citroën C6, foto 5 Citroën C6, foto 6 Citroën C6, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Trdlo Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2720 výkon [kW]: 150 kroutící moment [Nm]: 440 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.9 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 411 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Prosím, zatím jenom beta verze, na textu se pracuje, a na fotky budou doplněný. Dal jsem to sem hlavně z toho důvodu, zda i tento způsob recenze bude pro zdejší komunitu přijatelný.

Ahojky, oficiálně se jmenuji Citroen C6 2.7HDI Exlusive, ale taťka s mamkou mi říkají Trdlo, prý podle toho vyloženě inteligentního kukuče ze předu. Myslím, ale že to myslí hezky, protože tak říkají i svému králíkovi:). Moje výhoda je, že já nežeru kabely, a nešlapu si na uši, hehe:)
Když mě letos přivezli z Belgie, tak jsem byla trošku zděšená, protože to bylo v zimě, všude sníh, a já měla obuté letní botičky. Shledání s novými rodičemi bylo krásné, tatka zvolal – ty vole, to je kráva:), pak mě pohladil po prdelce, a přivítal mě – Nazdar holka, doufám, že si budem rozumět. Mimochodem, to pohlazení si neodpustí pokaždý, když mě někde zaparkuje. Někdo si myslí, že to není normální, ale podle toho co říkalo předchozí XM, tak se takto hezky choval i k němu. Tatka si se mnou splnil jeden ze snů...
Narodila jsem se v roce 2006 ve slunné Francii, projezdila jsem si celou Belgii a nyní je můj podvozek dokonale prověřován stavem českých silnic. A řeknu Vám nic moc, v životě by mě nenapadlo, že mě takhle budou bolet nožičky, ještě že mě tatka občas vytáhne na německou dálnici, kde si můžu spravit chut:) Ohledně tlumení, nožičky obsahují zatím poslední verzi Hydroactive 3Plus, a tatka si to nemůže vynachválit. Říkal sice, že XMko houpalo taky dobře, ale že u mě je to jiný, charakteristika houpání je absolutně odlišná. XM se zhouplo a ještě potom pohoupávalo, kdežto já se zhoupnu, utlumím, a uklidním. Pár lidí říkalo, že bych měla mít v sobě standartní pytlíky na poblinkání. Nechápu, na co jsou ty lidi potom zvyklý,hehe.
Mám krásné stříbrné šatičky, tmavý a zatím neupatlaný kožený interier, a jsem all in inclusive, tatkovi chvilku trvalo než se ve mě zorientoval, přece jenom těch čudlíků mám hodně:) Občas něco zmáčkl a pak se jen divil – Holka, co blbneš, to jsem nechtěl:) Ale ted už je to v pohodě, už ví kam šáhnout a občas se i trefí.
Ještě ohledně designu, já vám lidičky nevím, ale mě snad dělal totálně sjetý designér, který se ráno ztopořil z pelíšku a řekl - tak co dneska smatláme dohromady - Hmm, no co takhle vzít CX,trošku XM, docmrdnout to DSkou a pro jistotu to ještě trošku všechno zplacatit? A patlála, patlála, až jsem se tu objevila já. No jen to považte, dveře bez rámů, kulatá prdelka, prohnutý zadní okno (bez stěrače:)Podle rozměrů nejsem zrovna lehkonohá děva, jsem trošku oplácaná (délka 4908, šířka 2080, a výška 1464), teda tu výšku jak kdy. No a hubenourek taky zrovna nejsem, s plným bříškem a tatkou na palubě mám skoro 2 tuny.
Botičky mám 18“ palcový, hliníkový, Michelinový a hooodně široký 245/45/18, což je trošku atypický rozměr. Na zimu dostanu ale menší, 17 palcový, aby mě nožičky nebolely ještě víc, až budou silničáři opět připraveni na zimu.
V bříšku mě klape 205 naftových klokanů (nebo žabiček, nevim, já je nepočítala) úhledně nacpaných do 6 válců, převodovku mám automatickou, 6 stupňovou (dokonce si tatka ani jednou nešlápl na spojku..), s možností ručního řazení, ale tatka to stejně obvykle nechá na mě, s tím, že sama vím nejlíp, co potřebuju. Ještě k převodovce, vždycky, když mě přepne do sportovního modu, a polechtá mě na pedálku, tak zaberu, a tatka má v ten okamžik tak nádherně přiblbý usměv, to byste museli prostě vidět Stejně přiblbej výraz má taky, když někde najdem houpavou silnici, a můj podvozek začená hrát „Oda na hydrauliku“.
Nejvíc mi chutná Verva Diesel, prý at si dopřeju, když už mě tak honí. Průměrně baštím kolem 8 na 100km, ale když jsem ve městě, tak jsem nějaká rozežraná, to zvládnu i 14. No co no, když mi chutná:)
Taky by mě zajímalo, který trotl tu vymyslel dálniční limity, ve 130 se mi chce spát, otáčky se povalujou někde kolem 2300, a řeknu Vám nuda. Ještě že tu máte ty Ochcávky f TDI na hlínách (prosím,nebrat osobně), to jo pošušnáčko, když to tatku chytne, a přidá mi nafty do pelíšku, to se mi pak na prdelce vztyčí křidýlko a uděláme dětičkám pápá:). V Německu jsem dokonce musela zavřít kukadla (mimochodem Xenony a zvědavě nakukující do zatáčky), když jsem viděla, co to se mnou vyvádí, zatím 230, ale prý ještě půjdu:) Naštěstí mě takhle nehoní pořád, spíš si vychutnává cestu...
Co se týče výbavy, kterou mi dali v porodnici, jsem verze Exclusive, takže mám skoro všechno, mimo polohovatelných zadních sedaček, ale tam stejně nikdo nejezdí. Tatka je nadšenej z Head UP displeje, a JBL audia, až mě z toho jeho Duc Duc občas bolí repráky. Kupodivu nepouživá navigaci, i když jí mám, a dokonce ani moc nebloudí:) Už se mu povedlo si mě kompletně nastavit k obrazu svému, takže si drandíme a jenom si houpeme.

Silné stránky

Za co mě chválí:
Totálně ulítlý vzhled
Prostor a pohodlnost
Silní a pružní klokani
Kompletní výbava
Že nejsem dokonalá
No prostě za všechno

Slabé stránky

Za co by mě zabil:
Ve měste prej moc žeru nebo co:)
Kurna, kdo s tím má parkovat:
Senzory na čumáčku si občas dělaj co chtěj – naštěstí byl nalezenej čudlík na vypnutí:)
Jsem strašná citlivka na naftu – prostě když mi nechutná, tak nechutná:)
Budou mi muset koupit sestřičku, protože maminka se se mnou bojí jezdit:)
Ale na konec stejně řekne – Kofola, když jí miluješ, není co řešit...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tímto bych rád poděkoval panu Švihálkovi z AUTOSTAR S+Š, za obrovskou trpělivost, kterou měl, když se mi staral o XMko, a kterou hlavně bude mít, protože se mi stará i o Trdlo:)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Absolutně bez problémů, pan Švihálek je obrovský fanda do francouzů, takže jsme hledali až našli. Ještě jednou děkuji:)

 

Novinky v recenzi

22.8.2017 00:08

Au revoir!

Stalo se co se jednou stát muselo... S těžkým srdcem jsem se rozhodnul, že je čas mou milovanou a nenáviděnou C6tku zvanou Trdlo pustit do světa...Prožili jsme spolu 7 let, najezdili skoro 200 tisíc neskutečně pohodlných kilometrů. Celkově má nalítáno 310 tisíc, a to už je tak nějak můj psychologický limit...
A víte co musím ale říct? Nelituju ani jediné koruny, co mě Trdlo stálo na servisu, prostě, ten kdo jednou měl tu čest s hydraulikou, tak mě pochopí...
Ale slíbil jsem si, že si jí jednou koupím znova, prostě jen tak, pro radost, pro potěšní z pohodlí a ticha...
Trdlo, děkuji a přeji at Ti to houpe dál...

3.3.2017 15:09

Jsme nemocní...

Tak jsme to malinko zakřikli, umřel nám alternátor, a vzhledem k tomu, že jak říká můj nejoblíbenější servisák, se tam snad narodil, tak je to zajimavé...snad to nebudou opravovat přes vejfuk:))))

2.1.2017 12:15

302t km a pořád si houpeme:)

302t km...kdo by to řekl, na francouze...a co je nejhorší, pořád máme původní turba, vstřiky...no nejsem prostě trdlo?:)))))))

14.1.2011 16:53

První závada

Tak už tu máme první opravdovou závadu:))) Tak nějak přijedu na benzínku, zmáčku čudlík na otevírání nádrže a ono prd:))) No,prostě se odporoučel motůrek (!!!:))víčka nádrže. No naštěstí oprava byla rychlá,na počkání nádrž v servisu otevřeli,motůrek objednali a za 2 dny vyměnili na opět počkání:)

6.10.2010 07:24

Zima

Tak už mě chystají na zimu,už máme objednaný nový kolečka,protože si přece nebudu ničit v zimě své hliníkové nožičky, takže dostanu 17" plecháče (fuj) a nové zimní botičky. Tak jsem na tu zimu tady u Vás opravdu zvědavá:) Jo, abych nezapomněla, už mám sestřičku, je to překvapivě taky žabožroutek, konkrétně modrá C1 - a kupodivu se jmenuje Trdýlko:)

23.8.2010 07:33

První servis

Ahojky všem,tak už mám za sebou první opravu,dostala jsem nový botičky na přední kolečka, a hlavně mi opravili a seštelovali totálně rozšmajdaný nožičky...nějaký čepy,ramena,tyčky a další pičičmundičky:) Ta Vaše D1 mi opravdu dáva zabrat:)Ale ted už jsem zase "Krasavice intelignetní".

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Uvidíme, necháme se překvapit

praktičnost
9

Kdybych chtěl praktický auto, tak jí nemám:)

prostornost
10

No, ozvěnu ještě uvnitř neslyším...

jízdní vlastnosti
10

No, motokára to není, ale to není účel

jízdní komfort
10

S hydraulikou na věčné časy a nidky jinak...

provozní náklady
9

To se prostě nesmí řešit...

náhradní díly
7

No, raději jsem se ani nekoukal:)

výkon motoru
10

Vyhovující:)

spotřeba
9

Žere, potvora:)

hlučnost motoru
10

Vím, že tam někde ve předu něco hučí...

kvalita sedadel
10

Relaaaaaaaaaaaaax

brzdy
10

Jedule...

zavazadlový prostor
7

No, nějaký tam je:)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…