Diskuse

Škoda Felicia (1997)

5.3.2010

19.10.2012 NOVÁ RECENZE Možná až úsměvné ale přeci jen si toto auto zaslouží novou recenzi. Jezdím s ním už více jak 3 roky i když momentálně ne již…

 

Škoda Felicia (Đawson)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 05.03.2010  20:04

    felda

    přesně takovou jsem měl!!! ať slouží !! ;-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 06.03.2010  08:25

      « Re: felda

      ted udělám technickou a pak minimálně ty dva roky musí jezdit:)
      a jelikož sem nenároční uživatel, tak pokud víc neshnije a budu mít sílu dál to ošetřovat, tak možná bude sloužit víc jak dva roky:) díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JardaSLX-BMWfans-

    JardaSLX (BMWfans) 05.03.2010  20:08

    Pěkný

    Zdar, nechci lézt FRPEmu a spol do zelí, ale vítám Tě,
    auto pěkný, recenze taky, jenom přidej pár fotek a já ti dám deset i za fotky :-)
    Jestli chceš, koukni na mou Oktávku... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 05.03.2010  20:40

      « Re: Pěkný

      omlouvám se za svou nezdvořilost, také vítám nováčka :-) a na mojí můžeš kouknout taky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 05.03.2010  21:54

        « Re: Re: Pěkný

        Taky zdravím, souhlasím s JardaSLX v tom že by bylo dobré doplnit nějaká fota (samozřejmě až se ti zase vrátí) jinak recenze se mi moc líbí, zatím tě ohodnotím pro začátek ale až dorazí fota tak to rád opravím ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 06.03.2010  08:27

          « Re: Re: Re: Pěkný

          zdárec chlapci, jasan fota doplním hned jak přijede a já to umeju. Ty co sem nahrál ted sou focené normálně digitálním fotákem ale je tu limit na velikost a rozlišení fotky a já je v nějakým primitivním softu takhle poděl*l :D...příště si s tím víc pohraju. Do týdne bude doma :-) díky za přivítání
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 05.03.2010  22:11

    Hodnocení:

    Recenze výborná, opravdu jsem si počet. TAkže za ni máš 10b. Fotky, moc jich není, ale to není pro mě tak tolik podstatné i jedna by mě stačila, takže také: 10b >:D A hodnocení tvého auta jako takového, po mé delší úvaze místo 7b ti dám nakonec 8b. Je to sice už starej křáp (aspoň z mého pohledu), ale každej s něčím začínal. Ty hodiny místo otáčkoměru jsou ale jako pěst na voko! Kdybych takovou koupil, tak první co udělám je, že celej ten panel vytrhnu a hodím ho do škarpy! I bez budíku by to jelo, tak co? Aspoň pak už to nedělalo "tik, tik", jako časovaná puma po autem! A co říci závěrem? Myslím že jsi nakonec s kupem neprohloupil, každej ji zná, má své nějaké mouchy, ale opravit se dá i doma v garáži, takže pro sbírání prvních řidičských zkušeností dostačující. Takže ať ti ta Pastelka věrně slouží a hlavně spěchej příště pomalu, aby nedopadla jako již zmiňovaná nešťastná Beruška! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 06.03.2010  08:28

      « Re: Hodnocení:

      Felicie je v porovnání s jinýma kára stejnýho ročníku zastaralé auto. Ale jak říkám. Já trávím víc času pod autem než v něm:D...tak mi to svým způsobem i vyhovuje:) přídám foto berušky:D pro zatím:)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 05.03.2010  22:47

    Ty kujóne!!!

    Ahoj chlape!!!

    Ty že nejsi spisovatel a čeština není tvé hobby plné gramatických chyb? Tak to se pleteš kamaráde! Moc rád jsem si nyní s chutí přečetl tvůj příběh od bouračky po nákup v AAA.

    Pěkný a to tak že hodně! Jediný co mě osobně krapet vadí je absence fotek ale to ty jistě časem dodáš viď? ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 06.03.2010  08:30

      « Re: Ty kujóne!!!

      fotky budou, neboj ;-) až začne panovat počasí připomínající jaro, pořádně jí umeju. Jen nevím jestli růčo nebo myčku a nechat si propláchnout i podvozek aby se smyla ta hnusná sůl ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2010  23:33

    Rozvody

    Nezdá se mi, že by bylo nutné měnit ve 100t rozvody. Aktuálně mám najeto 253500 s Felicií 1.3 MPI a řetěz mám pořád původní a nezdá se mi, že by byl nějak moc slyšet (někdy se až zděsím když někdo nastartuje na parkovišti Feldu). Jinak se zrovna chystám na výměnu předních tlumičů, které jsou taky původní. Nechci Felicii nějak vychvalovat, měl jsem jenom štěstí na kus, ale při dobrém zacházení vydrží opravdu hodně. Přeju mnoho štastných kilometrů do budoucna.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.03.2010  00:09

      « Re: Rozvody

      Volf-M nepodceňoval bych to, sice řetěz většinou nepraská (narozdíl od rozvodovýho řemene), ale stát se to může a potom je to na sundání hlavy a sčítání škod. Zas tak velká investice ty rozvody nejsou :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.03.2010  00:37

        « Re: Re: Rozvody

        Tak určitě se nic nezkazí ani preventivní výměnou, ale zase u takové ojetiny se servisem musí počítat a kdyby měl člověk preventivně měnit všechno, tak do toho vrazí nesmyslnou částku. Když se mi bude zdát, že řetěz nějak víc chrastí, tak ho samozřejmě vyměním, ale po 100t km to určitě není běžné.
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 06.03.2010  08:33

          « Re: Re: Re: Rozvody

          no nechal sem seřídit ventily, rozvody a takovýhle základy co by se měli nechat po koupi neznámeho auta udělat :-) U favorita mi neukazovalo počítadlo kilometrů. asi před 10 lety se to zaseklo na 140tis. a jezdilo se s tím dál. Po výměně rozvodů, seřízení karburátoru a seštelováním ventilů se běh strašně zlepšil a auto bylo nádherně tiché. Jinak přední tlumiče sou taky originál. Zadek mám již měněný alespoň co sem se koukal. Myslím že maj životnost 80 tis. km ale na výměnu ted nemám peníze :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.2010  03:53

    welcome

    tak vítám další Felicii :-) pečuj o ni a dávej bacha ... nehody jsou nepříjemné, sám jsem zažil dvě ... v podstatě ťukance, ale zanechá to vliv na psychice ... kdybys chtěl podívej ke mě do profilu, taky Felicie :-) doplň nějaké fotky :-) .. hodnotím
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 06.03.2010  08:35

      « Re: welcome

      podívám:) já se přiznám tak já tu mám přečtený recenze snad všech felicií, připravoval sem se na to, co mě bude čekat a četl sem i tu tvojí:) fotky budou ;-) díky
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 08.03.2010  00:10

    Fotky

    Tak koukám že fotky už jsou správně velké >:D škoda že tu máš fotky berušky pod sněhem a ne bez sněhu. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 08.03.2010  06:53

      « Re: Fotky

      ona bez sněhu už nebyla tak zajimavá:D...klasické orezlé fáčko:D...ale měl sem ho rád:D
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 08.03.2010  23:50

    Tak jakpak nové fotky?

    Nezapomněl jsi na nás? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto Aspire

      Aspire 09.03.2010  09:18

      « Re: Tak jakpak nové fotky?

      Pastelka je asi stále v lázních ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 10.03.2010  07:28

        « Re: Re: Tak jakpak nové fotky?

        stále je u doktora:) Dneska tam volám ( i když mi říkal že bude až ve čtvrtek ) nedočkavost a každodení 4 km tůry do práce a zpt mě prostě ničej:D...
        • 00 Reagovat !

          foto Aspire

          Aspire 10.03.2010  22:10

          « Re: Re: Re: Tak jakpak nové fotky?

          Fotky jsou doplněné jak jsi řekl super a je to už za mě 3x10 ať se pastelce daří :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 26.03.2010  18:02

    Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

    Škoda škoda >:D že to nebylo natočené, příště se musíš polepšit v dokumentaci >:D to byla škoda že pastelka prohrála, před závodem ji na karoserii přivař stabylizační kolečka jako u malého kola a uvidíš že tu Fabii rozdrtí >:D Škoda že MB je pro mě z ruky >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 29.03.2010  11:29

      « Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

      nemám foták:-( no a co si budem nalhávat:) proti fábii to nejde at má jakejkoliv motor...musel bych feldu nějak upravit abych jí natrhnul:D...každopádně byla sranda:)...a auto mě jen překvapilo že stíhá s moredním HTP :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 29.03.2010  16:39

        « Re: Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

        Nechci pomlouvat motor HTP protože se ho zastávám ale Felicie by měla mít navrch, Fabie měla výhodu nad pastelkou tím že má vícebodové vstřikování paliva to pastelka ještě nemá, vícebodové vstřikování dostaly Felicie až od roku 1998 tak mají lepší rozjezd. A Fabii by měli porazit, hlavně tu s výkonem 44KW a držet krok s HTP 51KW, motor 1.6MPi u Felicie se nemusí ani přirovnávat, oboje motoryzace lehce porazí.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 29.03.2010  17:01

          « Re: Re: Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

          Máme v rodině Fabii 1.2 HTP 40kW a i když je subjektivně pružnější, tak Felicii 1.3 MPi (50kW) nestíhá. Musí se ale nechat, že Fobie má o hodně lepší podvozek.
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 30.03.2010  11:21

            « Re: Re: Re: Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

            no já mám MPI a to je myslím vícebod:)...
            tak sem asi lempl a neumím řídt:-( nemám ani otáčkoměr abych se džel v optimálních hodnotách...ale prostě mě na akceleraci dala:D..
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 30.03.2010  11:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

              Tak moje auto je celý svůj život zvyklé jezdit svižně, takže oproti jiným Feliciím táhne i přes svoje kilometry hodně slušně. Pokud chci jet trochu "sportovně" nechávám otáčky mezi 3-4t pak už se toho moc neděje a jen to řve. Doporučoval bych se někde mrknout po budíkách s otáčkoměrem. Ve Felicii je sice motor slyšet dobře a já na něj vlastně skoro vůbec nekoukám ale ten orloj zbytečně kazí dojem.
              • 00 Reagovat !

                foto -awson

                Đawson 30.03.2010  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závod - Pastelka vs. Fábia 1,2 HTP 47kw

                ten momentálně na to nejsou peníze..a i když pořád se to pohybuje okolo 700 až 1000 kč...což je docela velká investice za otáčkoměr:-(
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 08.04.2010  17:47

    Finanční krize mladých řidičů

    Tak ta novinka to je přesně moje řeč peníze mi taky nějak došly a auto potřebuje finanční podporu >:D Poslední dobou jsem se akorát zmohl na antikorozní vosk. Ale jsi na tom lépe, já si na dlouhou dobu nedám plnou jezdím na tzv. "studentská zásoba paliva" čili na výpary >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 12.04.2010  13:37

      « Re: Finanční krize mladých řidičů

      tak to já si dneska udělám radost!:D ještě to dám do novinek..
      přišel mi opravenej zesilovač co se proletěj při bourajdě se starým vozem:D..také přišli svíčky..ngk co sem objednal aby to necukalo..pročistím filtr, klapku u sání..pořádně vyčistím zapalovací lištu a frrr objet pár vrakáču a podívat se po budíkách s otáčkoměrem..no a taky ještě příjde středový panel který postrádám:) samé praktické věci..a taky jí dám dneska nabaštit něco lepšího..přemejšlím od OMV carrera nebo V-Power jen párlitrů mám prázdnou nádrž tak chci pročistit palivovej system:)..dost práce:):D..no a peníze sou fuč a nemám ani na papání...mladí hold potřebujou peníze i na jiný věci než to cpát do auta:D...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.04.2010  14:44

        « Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

        Koukám na tvoje plány a věci co chceš pořídit - lepší než jezdit po vrakáčíčch a nakupovat za jejich přehnaný ceny je kouknout do bazaru feliciaklub.cz, nebo se regnout a napsat co všechno sháníš ;-) Můžeš takhle koupit jenom otáčkoměr s plošným spojem za zlomek ceny co bys dal na vrakovišti za celý budíky :-)
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 13.04.2010  07:04

          « Re: Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

          noo na foru felda klubu sem registrovanej:)
          ted tam řeším jinej problém.
          Odpojil sem volant a tím pádem i airbag dle postupu.
          Otáčkoměr sem zadělal a vše v pohodě ( na vrakáči za 500 s budíky novej typ ) ale po zpt zapojení mi stále svítí kontrolka airbagu...po píchnutí na diagnostiku kámoše se ukázala chyba...chyba byla smazána ale kontrolka stále svítí:-(..a chyba už tam neni..tak nwm co sem udělal špatně
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 12.04.2010  16:08

      « Re: Finanční krize mladých řidičů

      Jj, to mi taky něco říká. Teď budu kupovat gumy a počítal jsem s 2500, že 4x800 je 2400 plus nějaké ty drobné. Až včera večer mi při hledání levného obchodu došlo, že 4x800 je ale 3200 8-s >:D No tak teď váhám, co vzít. Hodně mě lákalí Dunlop SP30, neměly by být hlučné a jedou dobře, navíc Dunlopky v jiném rozměru jsem zkoušel na Fabii II a teď je má taťka na Laguně a drží stopu moc pěkně. No a pak je tady Barum Brilantis II, které by už tentokrát měly konečně být schopné jezdit i v dešti, tak váhám... Každopádně já si plnou (LPG) ještě i za studentské peníze dovolit můžu, heč >:-[] >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 13.04.2010  08:37

        « Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

        Finanční krize mladých řidičů? Tu mám i já "starší" řidič ... hele mladej voe nemáš ňáký drobasy na benaly? >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto berustina

          berustina 13.04.2010  08:40

          « Re: Finanční krize mladých řidičů

          Je to tak FRPE. Navíc dnešním mladým pilotům hraje do karet i downsizing automobilek. Kde jsou naše doby, kdy to mělo výkon jak elektrická koloběžka a chlastalo to jako tank. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 13.04.2010  10:09

            « Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

            Jo downsizinig, to je věc.... HEHEHE

            Ještě jde o to,kolik vydržel ten váš - dneska 40 let starej motor a kolik vydrží tyhle turbo nádhery 1,2 nebo ještě méně....
            • 00 Reagovat !

              foto FRPE

              FRPE 13.04.2010  14:19

              « Re: Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

              Berikelo - já i Berustina jsme cupristi ( teda já už ne ) a ty měli 177KW, tak jaký 1,2 turbonádhery máš na mysli? 8-s

              Berustino - no to bejvávalo viď? Byli jsme mladí, krásní, patřil nám svět a Barichello nám jen a jen mohl závidět ... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto berustina

                berustina 13.04.2010  14:25

                « Re: Finanční krize mladých řidičů

                No Barrichello nevím kolik vydrží, ale je fakt, že když mi na Favoritu praskl blok motoru (to byl zprdele rok, praskly mi jiné pryžové věci a to jsem pak hledal výmluvy), tak jsem za dvojku koupil novej přes odpoledne to přeházel a jezdil směle dál. Což by asi dnes jen tak nešlo. ;-)

                FRPE - to byla kráse, měl jsem husté vlasy a cítil, jak si s nima větřík pohrává.... ;-) teda ne, že bych teď dopadl jako chudák Mojito, ale bývalo to lepší. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.04.2010  14:04

        « Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

        Taky bych potřeboval gumy na léto. Aktuálně mám na autě zimní slicky. Váhám, jestli použít na Feldu 13" nebo 14" cena se zas tolik neliší.
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 13.04.2010  14:20

          « Re: Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

          Volfe-M - jen na léto? V dnešní době ať je zima nebo léto, bez gum na žádný rande nejdu ... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.04.2010  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Finanční krize mladých řidičů

            Vidíš, to já jsem odvážný :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2010  12:19

    Kola

    Osobně bych měl radši zvolil rozměr podle techničáku. Je sice pravda, že při běžné silniční kontrole by problém být neměl, ale nikdy člověk neví, co se může stát. Nejvíc se bojím pojišťovny, často hledají různý důvod, proč neplatit a tohle by se jim mohlo dost hodit.
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 24.04.2010  14:01

      « Re: Kola

      donutil si mě najít velkej techničák...a kola o velikosti R14 tam mám naštěstí zapsaná:)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.04.2010  15:09

        « Re: Re: Kola

        R14 ano, ale rozměr pneumatik 175/65
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.04.2010  16:09

          « Re: Re: Re: Kola

          Jediný povolený rozměr pro feldu na 14" je 175/60
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 24.04.2010  16:55

            « Re: Re: Re: Re: Kola

            noo tak snad policajti nebudou mít blbé kecy:/
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 25.04.2010  07:23

    sice ti nepomozem

    ale na vete připadalo mi že mám místo předních světel svíčky som sa skvelo pobavil >:D :yes: >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 25.04.2010  11:52

      « Re: sice ti nepomozem

      jed s feldou v 1 ráno už taková sranda neni >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.2010  09:11

    světla

    Ahoj Dušane,

    nejdříve bych se asi mrknul, zda nemáš vysvícené lampy. Vím, je to další investice, ale kámoš musel měnit obě světla u Octavie, ptz mu to dost snižovalo viditelnost.

    Pak jen mohu z mé zkušenosti doporučit, žárovky Philips (měl jsem Night Guide Double Life (kolem 800 Kč - nebyly špatné). Nebo xenonové výbojky (do 2000 tis. se vejdeš), ty jsou lepší (musíš je mít dobře seřízené, jinak Tě kolem a před Tebou jedoucí zabijou).

    Máš H4, vid? Používal jsem je v Octě 2 měsíce. Pokud bys o ně měl zájem, napiš.

    Měj se a hezký den :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.04.2010  10:27

      « Re: světla

      Xenony na Feldu nemají cenu, do takového auta investovat pokud možno co nejméně. Mám teď doma dvě - jednu facelift a jednu starou. Ta s novým čumákem svítí o 200% líp, je to opravdu šílený rozdíl. Uvažuju nad tím, že na ni dám nějaká přídavná světla někam do výšky masky. Musím se trošku kolem toho ještě informovat, nevím jak by se na to tvářila policie. Jinak v galerii mám fotky opravených lemů staré nové Feldy.
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 25.04.2010  11:52

        « Re: Re: světla

        no mám doma více žárovek ale vše obyčejné a zkusím vyčistit lampy...uvidím..drahé žárovky se mi tam kupovat nechce..je to velká investice...ale jako musel sem jet hrozně pomalu protože sem někoho spatřil až když už byl předemnou:D..a to je o hubu
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 09.05.2010  09:29

    ano ano...

    objevil si jednu ze základních výhod Felicie. Spolehlivost a levné jakékoliv díly. Sice není nejrychlejší, ani nejpohodlnější, ale je to poctivý auto :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 09.05.2010  14:45

      « Re: ano ano...

      Ona i ta spolehlivost je dvojí problém. Spíše jde o to, že kamarád koupil starou olítanou a třeba s několikrát přetočeným tahometrem Xantii. Kup ojetiny je vždy sázka do loterie. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 09.05.2010  15:05

        « Re: Re: ano ano...

        nene byla v pořádku a jela parádně...na 4 stupen 185 km/h fakt sem si chvilku říkal co sem si to koupil za auto já:D...ale ted jen doufám že to prodá nebo at si najde na roztlačování někoho jiného (má předělávku na lpg a nejede to ani na jedno) + rozmlácenej nárazník a světlo od mé prdelky:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 09.05.2010  15:17

          « Re: Re: Re: ano ano...

          To, že něco jede 185 na čtyřku ještě neznamená, že je to v pořádku. Spousta věcí na autě odejde z kilometru na kilometr, prostě do nich nejde vidět. Já taky cestou do Brna jel 150 a v Brně mi z ničeho nic odkráčel do věčných lovišť alternátor. ;-) Nemluvě o tom, že motor vydrží v autě už dnes více než zbytek auta. Xantia bude mít ve spolehlivosti ale jedno velké plus i za několik zim oproti našim škodověnkám - nerozpadne se korozí 8-s >:D

          Ono prostě tahle stará auta se kupují hodně těžko. Spousta lidí je prodává třeba právě proto, že je nutné něco opravit a zjistíš to až dva měsíce po koupi 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 09.05.2010  15:21

            « Re: Re: Re: Re: ano ano...

            njn s tou korozí máš boužel pravdu:D moje sem koupil taky bourané:) jinak by asi ještě jezdilo s předchozím majitelem.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 14.05.2010  10:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: ano ano...

              Koukám, že před pár dny ses tady vychvaloval jak je Felície spolehlivé auto a ejhle, co to vidím v novinkách? >:-[] Neboj, díly jsou levné
              • 00 Reagovat !

                foto -awson

                Đawson 14.05.2010  11:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ano ano...

                jj ale já na ně nemám:D..jsem ještě 3 měsíce naprosto bez peněz na víc...
                přemejšlím že prodám hudbu abych to dal dohromady...výfuk sem sehnal za 150 korun z fáčka tak ho zítra vyměním
                Felda je dobré auto ale člověk musí mít nervy v pořádku a hlavně alespon almužnu na díly:-(...a já hlavně netuším příčiny některých zvuků a z toho sem strašně nervozni..nevim co čekat a co upadne jako první:-(
                • 00 Reagovat !

                  foto Aspire

                  Aspire 14.05.2010  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ano ano...

                  Minule když jsem jel za prudkého deště tak nevím do čeho jsem vjel ale byla to rána jako z děla a až mi to narazilo zadek 8-s naštěstí nic se s tím nestalo a při tom velkém nárazu mi zmizelo neidentifikovatelné klepání někde v autě >:D Dal bych to do servisu Škoda aby vše zjistili co s tím je, nevím ale jestli stále platí tak akce že jarní prohlídka stojí 99kč pro starší vozy Škoda :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto -awson

                    Đawson 14.05.2010  13:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ano ano...

                    skryté nástrahy silnic ČR:D...já nevím ale jezdím převážně po silnicích 2 a 3 třídy a že se kraj za tohle nestydí...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Aspire

                      Aspire 14.05.2010  13:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ano ano...

                      Nestydí, to ti ještě vynadají že jsi do toho vjel a rozbil jsi auto 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 14.05.2010  17:34

    felda

    Ahoj, měl jsem taky takovou feldu :-) ale bylo to spíš auto pro volný čas, protože jsem se v tom ve volným čase pořád hrabal, aby to jelo >:D >:D

    nutno říct, že jsem jí jezdil 2 roky a za tu dobu jsem dal peníze akorát za benzín a olej..všechno ostatní jsem si buď opravil sám nebo s pomocí mého dědy, který svede úplně všechno :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 16.05.2010  15:55

      « felda

      Ahoj:)
      no tak když se to tak veme tak se v tom taky pořád hrabu:D...
      Když nepočítám technickou, eko buzeraci a samotnou cenu auta tak sem do ní dal už 5500 kč a půjde do ní ještě víc...brzdy a povozek a doufám že už do toho pak nebudu muset 2-3 roky nic dávat krom oleje beznínu a nějaký to seřízení ventilů xD..(odstranování koroze beru u škodovek jako každoroční rituál-něco jako vesnické zabíjačky, u mě to je odstranování koroze taková sešlost) ))):)
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 17.05.2010  12:05

        « Re: felda

        Tak to já se na ten rituál už připravuji, jak psychicky tak finančně >:D 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 18.05.2010  11:58

    Výkony Felicie

    Ahoj, je to divné že silnější 1.3 zaostává za slabšími motorizacemi, může to být třeba škrtící klapka ta když blbne tak i kdyby jsi plyn tlačil sebe víc na zem tak to nemá výkon, motor může mít naběháno víc než si myslíš, pokud jsi k autu dostal servisní knížku tak to potom ne, a nebo souhra levé a pravé nohy >:D jinak mě nic nenapadá.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2010  13:57

      « Re: Výkony Felicie

      Nemas nahodou vysypanej katik, spinavej vzduchovej filtr nebo nekoupil jsi auto po nekom kdo ho dusil v nizkejch otackach ono ted nejede??? Jinak tech 10kw navrch proti slabsi Felde musi jit znat, teda pokud jsi se dobre rozjel a radil...
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 18.05.2010  17:41

        « Re: Re: Výkony Felicie

        klucí, nejde o mě, já přiznávám že nejsem super řidič:)..teda určitě ne rychlej řidič, už sem boural:)
        Ale auto sem i půjčoval a ostatní řekli že to prostě jede hůř.
        Filtry sem měnil, klapku sem čistil, katík sem měl venku v sobotu a je v pořádku dokonce sem tam dal i lepší benzín:D...ona jede ale jede prostě hůř než ty ostatní a proto to dávám za vinu asi tomu zajetí, nejsem závodník jen sem tomu chtěl přijíd na kloub:) předpokládám že se to bude zlepšovat a zlepšovat
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 18.05.2010  17:47

          « Re: Re: Re: Výkony Felicie

          No... to zajetí je klidně možné. Sice je to malinko jiný motor, protože mám karbec, ale když jsem dostal do ruky svého Fanouše, tak taky jel hůře, ale postupně se rozjezdil. Ale podstatně větší rozdíl byl u předešlého Favoritu, kdy s ním několik let jezdil děda a já jak dostal řidičák, tak jsem s ním měl problém jet 110... po pár letech mého ježdění, když jsem ho vezl na vrakáč, tak jsem měl na dálnici 166, a to jsme v tom jeli tři chlapi ;-)
          Ale rozhodně nepodceň kontrolu všeho, co k tomu patří. Ventily máš seřízené? Nemá Felina už hydrauliku, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.05.2010  17:54

            « Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

            Pokud ti to šptaně jede, koukni na ventily, já měl to same, auto žralo jak prokopnutý a nejelo to. Když sem seřizoval ventily, zjistil sem že vejfukovej nemá žádnou vůli a to byl ten problém, po seřízení mi spadla spotřeba o necelé 2 litry a auto opět jede pěkne.
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 18.05.2010  19:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

              Ano tady hrozí i podpálení ventilu, a to je pak špatný, výkon žádnej a extérmní tepelný namáhání ventilu.
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 18.05.2010  17:58

            « Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

            heleď já měl feldu po mamce a taky mi to nejelo.. asi 3 dny jsem to vždycky po zahřátí motoru vytáčel do omezovače a hle za týden to jelo jak z praku.. taky prý pomáhá přehrát řídící jednotku :-) ale někdo mi říkal, že jí stačí i vypojit a zase zapojit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2010  18:01

    Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

    Vytáčení ti pomůže když je to auto po někom kdo neumí jezdit a řadí při 2500 otáčkách. ŘJ se uvádí do základního nastavení tím, že třeba přez noc odpojíš baterku, ale to má hlavní vliv na otevření klapky.
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 18.05.2010  18:07

      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

      no to byl přesně můj případ :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 18.05.2010  18:26

        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

        jdu odpojit baterku:D...
        jinak pro všechny ventily mám seřízené:) já už právě dělal vše...ale tohle s baterií ještě ne, měl sem jí odpojenou vždy když sem dělal něco s elektřinou ale to bylo max 30 min.
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 18.05.2010  18:36

          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

          tak pak napiš výsledek :-) klidně do novinky ať si toho všimnu :-) rád bych věděl jestli to pomohlo :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 18.05.2010  18:38

            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

            Akumulátor odpojen, zítra touhle dobou dám vědět jestli pomohlo:)
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 18.05.2010  19:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

              Mohlo by to možná pomoct... Hlavně se zezačátku nelekni, já když na Fáčku odpojil baterku tak to vůbec nejelo, ale po pár nastartováních jsem najednou vyjel z benzínky, tak to jelo znatelně úplně jinak.

              Pokud bys chtěl jít dál tak bych přeměřil kompresní tlaky. Palivový filtr vyměněn? Sání 100% průchodné? jak vypadají svíčky? V recenzi jsem četl že motor cuká...to nesmí ani při největším zatížení ani při vysokých otáčkách.
              • 00 Reagovat !

                foto -awson

                Đawson 19.05.2010  19:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                tak dneska sem nabrmlal 50 km a musím říct že sem změnu nespozoroval:)...baterie tedy nepomohla..no co, sem s tím smířenej..v pátek nebo o víkendu znova změřím z 0-100 tak se uvidí:)
                • 00 Reagovat !

                  foto Aspire

                  Aspire 19.05.2010  19:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                  Je vidět že má patelka ještě mnoho tajemství... no mohl by jsi ji nechat změřit výkon, kolik koníků spolupracuje ale měření stojí přes 1000Kč
                  • 00 Reagovat !

                    foto -awson

                    Đawson 19.05.2010  20:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                    má jích mnoho:)...já nevím, nejde to popsat jak to jede...musí se v tom sedět a projet se..podle mne to snad už ani neni závadou ale ten motor víc nedá...jediné co je na tom divné je že zhruba od 2,5 do 4,5 to "táhne" >:D a pak už to jakoby cuká šíleně slábne a třeba na trojku do omezovače to snad ani nedám...ostatním to začíná od 4 brutálně táhnout a u mě to už jen chcípá... proto občas udiveně koukám jak se ty ostatní feldy krásně s rychlostí vytáčej...na Felda klubu je plno srazů i když sem ted koukal že je jeden v poděbradech což je asi 50 km odemne, i tak ted nemám vůbec peníze na benzín a nemužu si to dovolit...ale kdybych někdy přijel na nějakej sraz, někomu bych to pučil na projetí aby viděl co myslím:)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Aspire

                      Aspire 19.05.2010  20:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                      Moje Felina jde vždy až do omezovače na čtyřku v pohodě a na pětku nevím tak rychle jsem nejel >:D ale je divný že cuká, šel bych se zeptat do nějakého servisu kolik by stálo aby jsi prohlédli přes pc a to by mělo jakoukoliv závadu odhalit, za zkoušku nic nedáš ;-) Třeba má pastelka jen svoje dny >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto -awson

                        Đawson 19.05.2010  20:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                        njn je jí 13 let...táhne jí na pubertu, to mi ty problémy teprve začnou:D...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Aspire

                          Aspire 19.05.2010  20:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                          Tak teď jsi to rozsekl >:D >:D >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto -awson

                            Đawson 19.05.2010  20:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                            prošel si tím každej, jen čekám s čím na mě ta holka příjde za rok:D...proti tomu bude špatně táhnoucí motor ještě kravina...jen aby mi nebyla nevěrná a někde na parkovišti mi jí NENABOURAL nějakej adolescentní golf:D..na potraty(opravy) už vážně nemám love:-(
                            • 00 Reagovat !

                              foto Aspire

                              Aspire 21.05.2010  20:03

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkony Felicie

                              To já mám ještě čas, teď tý mojí holce červený bude 11 let, Alespoň se ji naučím podle tebe zvládat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 26.05.2010  17:40

    Láska až za hrob

    Tak to je pěkné, přesně jak píšu v nadpisu tohoto příspěvku, pořád si stěžuješ jak nejede jak je líná ale to Felicie dělají z lásky k majitelům >:D Jen s tebou laškuje aby jsi měl důvod se v ní pohrabat, už jsi na ní udělal pěkný kousek práce :yes: a ty vrásky co z toho máš... ...nemusíš se bát ona ti to Pastelka všechno vrátí, výsledkem z toho bude pohodové spolehlivé auto. Ale až všecho splníš co si Pastelka přeje >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 27.05.2010  08:13

      « Re: Láska až za hrob

      no ještě aby mi to nevracela, ona má spíš štěstí že mne to tak baví se v ní hrabat:) a to nejsem mechanik:D...včera sem měl venku celé sání a čistil sem ty roury od oleje a karbou, vyčistil sem znova klapku, na aukru se mi snad podaří vydražit tlumiče komplet složené jeté 1000 km tlumič čína pružina origoš za pár stovek a hlavně sou složené! tak snad se vrhnu na tlumiče, hodně vždycky čtu o tom co budu dělat a koukám do příruček:D...boužel tam vždy napíšou-povolte matici....jak jí povolit když je k tomu přirostlá?:D...a právě proto jí dopřávám, protože tím dělám dobře i sobě:D navíc mi tak trošku vynahrazuje přítelkyni kterou už nějakou dobu nemám, je to stejná potvora, občas jí nadávám, vyžaduje si stejnou pozornost a mojí peněženku rujnuje uplně stejně:D...
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 27.05.2010  18:25

        « Re: Re: Láska až za hrob

        Koukám tak to je správný přístup! Tak to jsme na tom téměř stejně >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 27.05.2010  19:54

        « Re: Re: Láska až za hrob

        to mas dobre mne ruinuje penazenku priatelka aj auto >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 27.05.2010  20:00

          « Re: Re: Láska až za hrob

          smrtelná kombinace >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Aspire

          Aspire 27.05.2010  20:33

          « Re: Re: Re: Láska až za hrob

          Tak to ti teda nezávidím, já bych to neutáhl >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 27.05.2010  20:41

            « Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

            vsetko sa da akurat teraz som z toho znechuteny chcem si kupit kolesa a s polovickou bude treba ist na dovolenku >:D kolesa si odopriet nemienim a uz pocujem aha tak ty si auto mozes kupit kolesa mozes kupit a so mnou ani na jednu dovolenku nechces ist >:D >:D si sebec >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -awson

              Đawson 27.05.2010  20:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

              tomu se říká "být na řetězu" :D...
              no já si kola nemužu dovolit stejně jako dovolenou takže to je uplně jedno:D...
              • 00 Reagovat !

                foto Brandon-Walsh

                Brandon Walsh 27.05.2010  20:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

                cital som o tlmicoch tak drzim palce nech ta drazba vyjde ;-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto -awson

                  Đawson 27.05.2010  20:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

                  jj snad to povolím:D...chystám se na ně příští sobotu:) vydražil sem oba s pružinou za 890kč:)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Brandon-Walsh

                    Brandon Walsh 27.05.2010  20:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

                    :yes: tak pevne nervy pri montazi >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Aspire

              Aspire 27.05.2010  20:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Láska až za hrob

              No mě kdyby někdo ukradl kola tak jsem zkončil >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 03.06.2010  07:35

    dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

    >:D >:D tak touto hlaskou si mi zlepsil den >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 03.06.2010  07:40

      « Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

      sem rád, že mé něštěstí alespon někoho pobaví >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 03.06.2010  10:20

        « Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

        To musí jít ale obtížně, já nemám s tlumičema žádné zkušenosti teda zatím, jinak jak napsal zino© tak to je opravdu pěkná hláška :yes: >:D Jinak pozor na tu vrtačku a flexu aby to neřízlo někam jinam než má.
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 03.06.2010  11:35

          « Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

          no snad neřízne..je tam poblíž hadička od brzd a těhlice je součást nápravy...takže si musím dávat pozor:)..ale já si dneska koupil 1l energetického nápoje V12 novinka na benzínce!:D..takže si věřím a dneska tu potvoru pokořím sou tygří silou:D
          jinak tlumiče sou hrozný na povolování..u brzd vzniká teplo a šrouby jdou relativné dobře povolit i po čase...ale tlumiče sou pod autem třeba 12 let a působí na ně všechno negativum..tak si to představte jak to vypadá:D
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 03.06.2010  14:18

            « Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

            Můžeš zkusit ten V12 cvrnknout do nádrže jestli nabere nový dech >:D jen aby jsi po tom nápoji nebyl moc aktivní a neuřezal si celé kolo >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -awson

              Đawson 03.06.2010  18:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

              tak můj pokus absolutně neúspěšný:-( šroub se mi povedlo po brutální hodině řezání uříznou i za cenu absolutně obroušené těhlice... i po 2 hodinovém vrtání, zničení 4 vrtáků strhnutí nehtu a znehybnění mého palce na pravé ruce do doby zatím neurčité se mi to nepovedlo...auto je odstavené...do práce pujdu 6 km pěšky z duvodu že mi někdo ukradl kolo a pastelku čeká pan doktor v pondělí... tímto oznamuji že všechny mé automechanické práce už nechávám na odbornících... ublížil sem autu a ztráta krve mi způsobila haluz srovnatelný s čucháním benzínu... unaven jako nikdy jdu spát...tímto radím všem kteří se chystaj na tlumiče a neodradí je ani pročtený různých článků že ten šroub prostě nejde povolit...vyserte se na to:D jde o hubu vaší i auta
              • 00 Reagovat !

                foto Aspire

                Aspire 04.06.2010  15:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                Tak to je škoda že to dopadlo takhle :-( Je mi vás líto jak to popisuješ, jestli jsem to pochopil z psaní tak ti někdo ukradl kolo? To jsou ale svi... to aby jsme si přidělávali kola řetězem, no každopádně ať vám to dopadne dobře ;-) :yes: Jinak jsi napsal pěkné hlášky >:D a dal radu nad zlato :yes: >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto -awson

                  Đawson 04.06.2010  15:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                  no kolo mi ukradli už na velikonoce..to je ale zase jinej příběh a pro ostatní taky dost zábavnej, ten napíšu jindy:D...auto se mi vrátí v úterý nebo ve středu tak pak dám vědět jak to vypadá a udělám další foto:) už nikdy nebudu dělat nic na podvozku a motoru:D...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Aspire

                    Aspire 04.06.2010  15:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                    To necháš aby se jí cizí lidi hrabali pod sukní? >:D >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto -awson

                      Đawson 04.06.2010  17:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                      nj ač se mi to nelíbí, gynekolog je jednou za čas potřeba a jako nevěra se to nebre:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Aspire

                        Aspire 05.06.2010  15:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                        Tak to máš taky pravdu, to já teď budu potřebovat tým chirurgů :'-( viz moje recenze
                        • 00 Reagovat !

                          foto -awson

                          Đawson 05.06.2010  16:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                          aj koukal sem na ty fotky:-(...a četl sem komentáře i aktualizaci...hlavu vhůru, já obrátil auto na střechu a to už opravit nešlo:)...tohle vypadá hodně dobře, nevím jak sou na tom ty dva nosníky vedle motoru, já ho ve feldě mám už vybouchanej, tohle vypadá jen na zničenou výztuhu nárazníku,chladič, blatníky a nárazník samotnej...a taky plno laku a šikovnejch rukou klempíře...já myslím že by ses do 8 tisíc měl vejít pokud to nebudeš kupovat všechno origoš:) když to vemeš z jiný feldy na vrakáči ušetříš dost peněz a až našetříš další mužeš ty věci dát i do barvy:)... vidíš? nehlídal sis jí dostatečně a máš jí už ve 12 letech nabouranou:D ted už prášky nepomůžou...uděláš víc fotek? toho jak to vypadá a tak?
                          • 00 Reagovat !

                            foto -awson

                            Đawson 05.06.2010  16:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                            už si přidal víc fotek promin, bude to dobrý uvidíš:)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Aspire

                            Aspire 05.06.2010  17:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dokonce sem chvilku zoufalstvím i brečel

                            Musím tě opravit je jí teprve 11let a už se zpustila s takovím hnusným patníkem :-( 8-s fota přidám dneska večer jak je to vše rozebrané a čekající.
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 05.06.2010  22:30

    škoda V mitsubishi..aneb prozření

    mám radost že další škodovkař procitl a vyzkoušel rozdíl..
    Felda, i když mnohými opěvovaná pro svoje ,,úžasné vlastnosti,, byla i při svém vzniku již notně zastaralá a to co jí drželo při životě byla cena a zaslepenost škodovkářů.
    Přeju ti ať si najdeš nějakou slušnou japonku která ti bude dělat jen radost;-).
    Ať si klidně do mě škodovkáři rýpnou za tento příspěvek...
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 06.06.2010  16:43

      « Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

      No hlavně ať si nekoupí BMW e36, to se dá odemknout i lžičkou >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 06.06.2010  17:54

        « Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

        Čau ronaulte, tebe sem čekal:-), klidně tě nechám zkusit moje auto otevřít:-)...to že to šlo jak sem psal, bylo tím že po tom co mi auto vykradli a zámek zničili.
        Do favorita se dostat nikdo nechce, to je fakt, pokud tam teda neuvidí nové rádio značky pioner:-).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.06.2010  19:32

          « Re: Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

          Do Favorita se dostanu za dvě minuty a to auta nevykrádám :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 07.06.2010  00:14

            « Re: Re: Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

            To já taky, klíčem... >:D Teď nevím, jestli i Fanouše jsme s taťkou otevírali drátem, ale stodvacítky v tom byly téměř proslavené, to šlo odemknout kusem drátu za půl minuty :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 07.06.2010  00:13

          « Re: Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

          Já si to rádio nechal připojistit, což jsem dostal vlastně k rádiu, takže alespoň tak ;-) A přece bys nesrovnával Favorita s BMW, ne? Nebo snad jo? >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 08.06.2010  06:37

            « Re: Re: Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

            do každýho auta se dostanu během 1 minuty:D...a feldu a pod otevřu do 2 minut bez použití drátů i kamene bez rozmlácení skla >:-[] :-) ale proč bych to dělal:D...naučil sem se to jen, protože u fáčka sem si občas zabouch klíče v kufru, stačej jen tkaničky od bot:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.06.2010  19:31

      « Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

      Jo autíčka z Japonska, o tom vím svoje :-) Kromě Felicie mám doma ještě Mazdu 323 z roku 93. Sice socka výbava, ale jede to oproti Felicii nádherně. Sedí se v ní hezky nízko jako ve sportáčku, motor 1.6 16V s 66kW není sice žádná bestie, ale když se to vytáčí zrychluje lépe než Renault Megane 79kW nebo Golf III GT. Nejezdím s ní kvůli korozi podvozku a problémům se zadní nápravou, která strašně odskakuje na okreskách. Místo investování do tak starého auta jsem si radši pořídil Felicii, ale dávám tomu ještě dva měsíce a bude nové přibližovátko ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 08.06.2010  06:41

        « Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

        jj felda je co se týče jízdních vlastností strašnej šunt:D..já jezdím i jiným japoncem, nissan almera 1,5 a to je taky jiný kafe:) jen je řízení takové mrtvé..ale to je tím že moc novějšíma autama nejezdím:D
        Ale ruku na srdce, s feldou člověk jezdí s pocitem..."když to upadne, oprava bude za 5 kilek:D"... a vážně mě ještě nikdy nikde nenechala a projela snad všechno kam sem vjel....většinu závad co kdy měla bylo mou vinnou nebo zacházením, nikdy že bych jel a najednou by se to zastavilo:)..to zase musím boužel uznat.
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 06.06.2010  17:55

    Re: Re: škoda V mitsubishi..aneb prozření

    Čau ronaulte, tebe sem čekal:-), klidně tě nechám zkusit moje auto otevřít:-)...to že to šlo jak sem psal, bylo tím že po tom co mi auto vykradli a zámek zničili.
    Do favorita se dostat nikdo nechce, to je fakt, pokud tam teda neuvidí nové rádio značky pioner:-).
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 16.06.2010  22:08

    Cukání

    A co třeba vadnný vstřikovač?
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 17.06.2010  05:56

      « Re: Cukání

      to by cukalo v celém spektru otáček, tohle cuká jen nad 3,8-4 tisíce... já doufám že vstřikovač to nebude:D...
      • 00 Reagovat !

        foto EmilBuisson

        EmilBuisson 28.07.2010  10:08

        « Re: Re: Cukání

        Tk by to mohla byt lambda, nebo možná šktící klapka. Nejlepší je si sehnat kabel na VAG a máš jistotu, po čem půjdeš >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 28.07.2010  13:26

          « Re: Re: Re: Cukání

          klapka by snad tohle nedělala a lambda..no já jí zkoušel prohodit i vyndat a nepoznal sem rozdíl:D...
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 28.07.2010  14:01

            « Re: Re: Re: Re: Cukání

            A není to třeba nějakým bordelem v motoru? Třeba to nasál a teď to tam dělá bordel, tahle závada je jako záhada bermudského trojúhelníku >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -awson

              Đawson 28.07.2010  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

              já nwm, auto sem s tím už koupil, auto bylo v "neseřízeném" stavu...myslel sem že když se vymění náplně svíčky a sešteluje se motor a klapka, že to přestane..naopak, co se těmahle změnama motor "zklidnil" začalo to bejt znát ještě víc:)...a od tý doby to řeším...už zkouším fakt zoufalé věci:D..a kdyby motor něco nasál asi by se zadržel a dělal by bordel v celém spektru otáček..já nwm...řeším to už fakt jen ze zajimavosti:D...jediný na co sem přišel je to, že když mám zhasnutý světla tak to blbne tak o pulku mín a že někdy to dělá víc a někdy mín:D...už mi několik lidí co o té závadě nevědělo a chtěli se projet řeklo, co s tím máš?:D to vůbec nejede:D...felda neni 16V ale i tak by mohla táhnout až do hranice svého max výkonu...tahle "táhne" jen do 4 a neochota nad 4 tísce je katastrofální...já se jen bojím toho, že na to jednou příjdu a bude to nějaká hrozná kravina...a já si pak spočítám co sem do toho už vrazil abych to vyřešil a co sem mohl mít..a zlinčuju se:D
              • 00 Reagovat !

                foto Aspire

                Aspire 28.07.2010  14:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                >:D doporučuji tuto investici [odkaz] >:D je tam vše
                • 00 Reagovat !

                  foto -awson

                  Đawson 28.07.2010  14:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                  já myslím že z toho se moc nedovim:D:D..
                  • 00 Reagovat !

                    foto Aspire

                    Aspire 28.07.2010  15:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                    Tohle je skoro to samé motor MPi 1.6 ze staré Octavie, je tam několik tipů (řekl bych že to je stejný problém) [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto EmilBuisson

                    EmilBuisson 31.07.2010  11:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                    Vážně nejvíc se toho dozvíš, když si koupíš diag. kabel (v pojistkový skříni je slot) a napojíš na počítač. Na vag.com najdeš program....
                    • 00 Reagovat !

                      foto -awson

                      Đawson 31.07.2010  12:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                      no přímo vag sem neměl, ale mám diagnostiku na chyby jednotky a snímačů ( je to skoro to samé ale nejdou tam nastavovat hodnoty jako klapka a pod. ) no a to chybu neukázalo:-(...jen blokována řídící jednotka... to mi vypadl imobilizer z klíčku:)...jinak je to čisté:-(
                      • 00 Reagovat !

                        foto EmilBuisson

                        EmilBuisson 01.08.2010  12:22

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                        Tj fakt divný, je ale spousta věcí, kde může být chyba. Vstřikovače, řídící jednotka, lambda, kvalita benzínu (pokud nečerpáš jenom Shell, jako že asi ne, což taky není bezchybná značka paliva)- můžeš mít nečistoty v palivovém systému. Mě to taky cuká (mám VW Polo 6N1 1998) a do nádrže jsem nalil Velfobin a na chvíli to přestalo, ale u mě je to tím, že mám špatnou lambdu (mam chybu na VAGu)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -awson

                          Đawson 01.08.2010  13:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                          napíšu všechna fakta:)...já sem měnil vstřiky z jiného auta, nic..tankuju jen u omv obyč naturál a carreru 95, do nádrže sem lil nějakej patok na čištění palivového systemu, měnil sem čerpadlo i podtlakový ventil co je u vstřiků, měnil sem svíčky a komplet všechny filtry v autě. motor byl seřízenej...jediný co sem neměnil byla lambda a zapalvací lišta...jen upozornuju že auto jede do 4 tisíc otáček naprosto plynule! jako každá jiný felda...ale při zatížení nebo potřebě vytočit kdy jdou otáčky přes 4 tísce auto naprosto přestane táhnout a začně pocukávat. Už mě to málem stálo krkr, na dvojku sem na nepřehledný silnici do kopce chtěj předjíždět traktor, šlápl sem na to a ze zatáčky se vyřítila oktávka..no ale auto se dostalo nad 4 tísce, ztraitlo výkon a já byl rád že sem to stihnul. Je to dost nepříjemný s tím jezdit když vím že nemám ani výkon jaký má felicie mít:D.. tomu také odpovídá zrychlení za 20s:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto EmilBuisson

                            EmilBuisson 11.11.2010  12:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                            Čau, závada už opravena? Jinak pokud ne, je tu ještě možnost. Chyba v elektrice, diagnostika to obvykle nezjistí, mám podobné problémy. U mě je to ale spojené i se špatným startováním (nemůžu nastartovat, aniž bych nešlapal na plyn - to vadí startéru, svíčkám, v podstatě všemu). Podle mě je něco špatně v rozdělovači, cívka, palec, víčko, nebo komplet celý.
                            • 00 Reagovat !

                              foto -awson

                              Đawson 11.11.2010  13:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                              neopravena... ale já nejsem mechanik tak prd vím...
                              ty máš starou feldu tam se dá komplet zapalování lehce vyměnit...já mám to MPi a docela mě trápí
                              rozhodně bych nemohl říct že sem s autem spokojenej:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto EmilBuisson

                                EmilBuisson 12.11.2010  11:56

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cukání

                                Mám VW ;-), ale taky MPI, dávám ho do autorizovanýho servisu, tam si s tím snad poradí, ale asi mě pěkně oškubou..:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto Aspire

                                Aspire 12.11.2010  12:03

                                « Re: Cukání

                                Ty to ale flákáš >:D Jeď teď do servisu Škoda závadu cukací možná nenajdou ale prohlédnou ti auto na zimu za 99Kč co všechno tam dělají mám popsáno u mě v recenzi v novinkách ;-) Případně se jim o tom zmíníš ale musíš jim říct, že pokud to půjde ať zjistí co to je ale ať to hned neopravují nebo by jsi tam nechal všechny peníze >:D Jo a pokud by jsi jel na tu prohlídku tak se budeš muset objednat, mě vzali za 4dny, a vše jsem měl naštěstí v pohodě :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -awson

                                  Đawson 12.11.2010  12:54

                                  « Re: Re: Cukání

                                  tu prohlídku zvážím:D...a vím, že v servise škoda bych to auto nikdy nenechal, tam sou shcopni při řešení závady vyměnit auto a přidat ho do ceny opravy:D
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto EmilBuisson

                                    EmilBuisson 12.11.2010  15:41

                                    « Re: Re: Re: Cukání

                                    To máš pravdu, když jsem kupoval auto, tohle Polo, kupoval jsem ho v bazaru, a už vím, že tuhle chybu nikdy neudělám. Pak jsem jel do VW servisu a po tom výčtu, co bych měl nechat opravit jsem se ho zeptal, jestli by nebylo levnější to auto udělat znova >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 01.07.2010  22:32

    Poslední úpravy

    Jsem to ale slepec, a všímám si těch úprav až teď. Musím říct že jsi odvedl kvalitní práci :yes: a z fotky nejde poznat kde jsi to stříkal. Ty boční lišty drží docela dost a to já jsem sundaval jen ten malinkej kousek na blatníku. Držím palce na další úpravy. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 11.07.2010  20:29

    Polibek stromu

    No řeknu že měl štěstí že to dopadlo takhle, z fotky usuzuji že se posádce nic nestalo. A ta Felicie dopadla dost dobře oproti naší první co se také políbila se stromem, Ten strom je pořád obarvenej naší barvou... [odkaz] 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 12.07.2010  06:59

      « Re: Polibek stromu

      No dopadla i nedopadla, je na tom hůř než ta tvoje, je zkroucená i střecha, chladič prasklej a nalepenej až na motoru, hnutý sloupky a řekl bych že i posunutej motor, proto se to raději ani nezkoušelo nastartovat:D...ale měla štěstí...motor pude ven a jeden chlapík si jí veme na úpravu a kdo ví co s ní ještě udělá:)...
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 28.07.2010  08:58

    Spotřeba

    Tak to je pokrok že to takhle kleslo, benzin Shell je drahej jak prase hlavně ta Shell V-Power/Shell V-Power Racing podle mě je dobrá varianta Verva 100 od Benziny kvalita je stejná s cenou do 35Kč za litr, už jsem ji vyzkoušel, a mám tip na to cukání jak se toho zbavit, koukni se na vrakáč mají tam spoustu motorů a vem si 1.6 >:D zadarmo to nejspíš nebude.
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 28.07.2010  10:12

      « Re: Spotřeba

      no na 1,6 to neni jen motor:-( celá kabeláž, jednotky, snímače...to si rovnou mužu koupit 1,6:D... ale mužu říct, že ta 1,6 ve feldě letí...
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 31.07.2010  12:40

        « Re: Re: Spotřeba

        Kamarád má 1,6 a pochvaluje si ji už léta...
        A já nedávno jel za červenou Felícii a při každém zrychlování, třeba předjíždění, výjezd z kruhového objezdu atp. mi ta Felicie nějak moc ujížděla a přitom běžně nemám sebemenší problém se Felícií držet. Tak jsem jej dojel a koukám a vzadu napsáno 1,6 a hned mi bylo jasno :-) Přemýšlel jsem, že kdyby koncern tehdy povolil Škodovce do Favoritu dávat ten její připravovaný motor 1,6 s tuším 75 kW, tak by z Favoritu byl pořádný hot hatch a úmrtnost mladých řidičů by na naších silnicích vzrostla opravdu citelně >:-[] >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 05.08.2010  07:13

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          nebyla to 1,5 ka co se měla dát do fáčka?
          každopádně mít ve fazolu 75 kw 1,6, jezdím s ním do dnes:D
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 05.08.2010  11:55

            « Re: Re: Re: Re: Spotřeba

            Kdyby to povolili tak to by bylo super, motor 1,6 co měl 100 koníků a to musí pořádně hýbat s autem když jen snad Felicie nemá ani tunu váhy a jezdil přes 200km/h, zlaté české ručičky... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dundee-cz

    Dundee_cz 16.02.2011  16:03

    Zdravím

    felda je slušné průměrné auto které nenadchne ani neurazí s naprosto nepřekonatelnýma náhradníma dílama za hubičku, kámoš na ni koupil celý pravý zadní dveře v barvě, čalouněním, manuálním stahováním i sklem za 500,-Kč! >:D Na moje jsem na netu našel za 2400,-Kč a to jen holej plech, takže stříknout, hodit sklo a čalounění. Budu doufat že nebudu potřebovat... Jinak chci reagovat na tvoje nadšení z pocitu rychlosti a musím jenom souhlasit! >:D S bratránkovou 1.3 50kw feldou v kombíku jsme na cca 3km dlouhé široké rovince vytáhli 167km/h a fakt masakr... >:D Koukali jsem do zrcátek i kolem auta co první uletí! >:D Tak přeju ať dobře slouží. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 16.02.2011  17:01

      « Re: Zdravím

      Můj Fanouš tahometrových 174 km/h, GPS 165 km/h, 43 kW s LPG, jel by víc, ale už jsem se opravdu bál >:D
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 07.04.2011  08:02

        « Re: Re: Zdravím

        když sme u té rychlosti... nasadil sem 14 ky kola a tachometr proměřuje o max 1 km/h při 100 kmh tacho mi navigace ukazuje 100kmh >:D
        jinak já pravidelně dosahuju rychlosti 150km/h ale víc to prostě nedá, když je mírný kopeček na těch 160 se to vyškrábe ale to je boj >:D
        a pak taky ta spotřeba, liju do toho ethanol s benzínem a musí ho to polikat jako já v pátek pivo v putice >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Aspire

          Aspire 07.04.2011  08:58

          « Re: Re: Re: Zdravím

          Ty v tom mýcháš N95 a E85?

          edit: já se na rovince dostanu na 160 docela rychle >:-[] ale potom to ubrzdit je lahoda 8-s >:D
          • 00 Reagovat !

            foto -awson

            Đawson 08.04.2011  11:15

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím

            míchám:) 50:50 nepoznám to...lidi říkají že to zvedá spotřebu...já jí mám vysokou jak kráva tak to neřeším ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deathstar

    Deathstar 07.05.2012  12:44

    Zrychlení

    Zkus výměnu Lambda sondy..nebo aspoň její zkouknutí..tátova Felicie přesně takhle (ne)zrychlovala..že sem byl s Fávem řádově o 15-20km/h na stejný silnici rychlejší..pak dal novou a problém byl vyřešen a auto přece jen jakž takž zrychlovalo(měl 40 kw kombík):)
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 19.10.2012  21:21

    Nová recenze

    Pěkná, při čtení a několika přirovnání jsem se smál >:D
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 20.10.2012  10:23

      « Re: Nová recenze

      Nojo co si budeme říkat, žádnou věc to auto neumí dokonale, za to umí všechno >:D tobě červený ďábel stále jezdí ?
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 20.10.2012  15:01

        « Re: Re: Nová recenze

        Červený ďábel stále jezdí :-) po posledním výletu na dálnici je potřeba seřídit ventili a nemám pravidelný volnoběh >:D podle tachometru 195km/h >:-[] podle navigace o trochu míň ale tohle číslo vypadá lépe >:D a jak to že už to není pastelka ale buldozer? >:D
        Bude recenze na Citigo?
        • 00 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 20.10.2012  16:15

          « Re: Re: Re: Nová recenze

          tak to já dal 170km/h tacho z mírného kopce 3 lidi >:D víc snad už ani nešlo >:D
          jojo, barva je odporná tak na ní nebudu upozornovat >:D
          citigo nemám nafocené a k předposlednímu dni v říjnu ho vracím :-) když si vzpomenu o víkendu, třeba jí udělám-je to rozhodně lepší autíčko než felda >:D i když ve stejné výbavě 0-0 nic...
          chci něco svého staršího zase na pár let, felda přes zimu zažije pravidelný režim a na jaře začne procházka po bazarech
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 20.10.2012  06:23

    felina

    Pekná recenzia. Felde sa dá vytknúť veĺa vecí. Ale je spoľahlivá (aspoň ta moja ma nikdy nenechala v štichu) a lacná čo sa týká servisu. Dúfam, že sa dočkáme recenzie na citigo, v ktorej ho porovnáš s felinou.
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 20.10.2012  10:26

      « Re: felina

      Spolehlivá je, měl sem tu jednu poruchu za kterou mohla kuna.. a musím říct, že když už něco začíná odcházet, říká to s předstihem do předu.
      Citigo můžu nafotit a udělat recenzi, ale už ho budu vracet ( nemám zimní gumy na to ), měl sem to na půl roku pučené od škodovky ( program mezi námi ), zimu dojezdím s feldou a pak se podívám po nějaké další bazarové legendě.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…