Ford Fiesta (2005)
26.12.2007••• ÚVODEM ••• Za obyčejnou Fiestou se téměř nikdo ani nepodívá (kromě nového modelu :), za modrým eSTéčkem s dvěma bílými pruhy si můžou kolemjdoucí…
Ford Fiesta (v3jc3 (RaceFans))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 25.08.09 21:34
« Re: Re: Servo kapalina
Souhlas. Zatím sem tu kolem prahy objevil jen cesty Karlštejn - Beroun atd...rád si nechám rozšířit obzory. Každopádně pisni na krosnic@seznam.cz a domluvíme čas a podrobnosti ;-)
PS: mám ještě kámoše se 106kou Rally (120koní/900kg). V případě zájmu ho můžu vzít sebou :-) -
"-- skrytý --" 25.08.09 03:26
« Re: Re: Servo kapalina
Hm hm, to je zajímavý - tak to asi taky tak pořeším - tzn. vyměním těsnění. Snad mě pak nepraskne nádržka nebo mě hadice nepřetáhne přes záda... :-) Jinak samozřejmě na servis v tomhle případě s.r. pes...
Každopádně díky za info.
Pokud budeš mít chuť a čas můžeme upéct nějakej meeting (už jsem psal Sádlovi...)
Měj se fajnově! O. -
v3jc3 24.08.09 13:10
« Re: Servo kapalina
Čau, zatím to pořešený je, nikde nic neteče, na okruhu jsem to zatím neměl možnost vyzkoušet, ale při hodně ostré jízdě na okresce nic. Olej není voda a nemá takovou rozpínavost při zvýšení teploty, určitě servo olej nema 100 stupňů, mě totiž pak olej přetýkal i při normální jízdě, tak jsem to nějak musel řešit... Zatím všechno funguje tak jak má, kdybych to dal do servisu, tak mi po měsíci řeknou, že vyměnili posilovač, nádobky, hadice atd. a že jim to nedělá a já za to zaplatím 10tis. to určitě :-)
Tak určitě bude ještě nejaké akce od stdrivers, tak snad budu mít čas a přijedu.
Recenzi určitě napiš, taky se měj! Tomáš -
"-- skrytý --" 22.08.09 18:36
« Servo kapalina
Čágos pane!
Jak píšeš v sekci servis...jsi po té výměně těsnění u nádobky se servo kapalinou přesvědčenej, že je to pořešený??? Totiž mně to dělá to samý - a celkem pravidelně - vždycky pří extrém zátěži (okruh sosnová, okruh vysoké mýto, ostré km na okresce). Myslím totiž, že chyba bude v nárůstu teploty v motor. prostoru a tím i u toho servo oleje a ten pak - jak má - vyteče přes těsnění víčka ven aby neroztrhnul nádobku - hadice atd...V servise u Brna ani v Praze pochopitelně ví pendrek :-)
Jinak je škoda, že si nepřijel do toho mýta na "stdrivers" day...bylo to fajnový ;)
PS: už mám fotky fiesty z alp, tak se můžu dát do psaní recenze..:)
Užívej života! Ondra. -
STi (Modo Team) 10.07.09 14:40
« Re: Re: Re: zelenej vs. modrej
no celkem mě překvapilo, jak se Clio Focuse drží, ale bude to taky tim Sutclifem ;-) Bylo vidět, že se fakt snaží... Snad bude možnost obě auta někdy vyzkoušet, ale na takovouhle jízdu to bohužel nebude, to si museli zase jednou kluci užít >:D -
v3jc3 10.07.09 13:55
« Re: Re: zelenej vs. modrej
tak kdybych nekoukal na cenu tak volím Focuse RS, přeci jen bude použitelnější a komfortnější než Clio s CUPovým podvozkem atd. Ale Focus stojí nějakých 34tis € a Clio CUP 18tis € u sousedů v Německu. Clio má asi nejlepší poměr cena/zábava u nového auta :-) -
v3jc3 09.07.09 10:48
« Re: 2.0 vs 1.8T
Ahoj, nejprve k tomu zrychlení :-) Zrychlení je zavislé na hodně okolnostech, na youtube jsem našel video kde se sériovou Fiestou ST dosáhli zrychlení 7,3s. Jinak to zrychlení jsem zkoušel jednou.
2.0 vs. 1.8T jestli srovnáváš konkrétně motor ve Fiestě ST vs. Octavka RS oba to jsou super motory, ale v hodně rozdílných autech. S Audi TT nemám zkušenost, ale do něj dávali i silnější verze než 132 kw. S Octavii RS sem jel a můžu říct dobré, ale oproti Fiestě má civilnější projev a je nedotáčivá...
Kámoš má Imprezu WRX 169 kw a ve srovnání na silnici s Fiesou na rozjezd je logicky díky 4x4 a většímu výkonu o dost rychlejší WRX, ale pružný zrychlení z cca 50-130 je téměř stejné (Fiesta o něco málo zaostává) pak už WRX začne ujíždet razantněji, ale taky má o 80 koní větší stádo pod kapotou ;-)