Renault Mégane (2009)
13.10.2009Krize v automobilovém průmyslu není tak velká jak se všude píše. Alespoň to demonstrovala tří měsíční čekací doba na náš nový rodinný vůz Renault…
Renault Megane III (strup)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
dRudi 14.10.09 14:53
« Re: Re: Re: esp
jj, vim že kdysi to bylo i s ESP za 299,-..
nešlo vyjednat slevu? či něco tak? přeci jen 10k neni zas tolik.. a k těm ceníkům, myslim že si nejde doobjednat třeba hlavové airbagy a tudíž musís mít vyšš ívýbavu což mi štve.. třeba Clio Grantour je má až v poslední nejdražší výbavě přitom bych je s přehledem vyměnil za tempomat a podobný blbosti...
a k panu prodejci, byl jsem se tam informovat na auto atak, a on si snad mysli ze to hned u nej proste koupim, takze tento pristup "vnucovani" se mi opravdu nezamlouval.. -
strup 13.10.09 23:34
« Re: Pěkná recenze
Osekané se může zdát. Můj služební Focus ale nemá zase tolik věcí na víc. Hlavové airbagy, lepší rádio a ESP. Vysvětlit proč někdo zaplatí nebo nezaplatí 10 tisíc navíc je v tomto případě spíše otázka přesvědčení, zásad, principů - jakkoliv se zdají nesmyslné :-) -
strup 13.10.09 23:28
« Re: Re: esp
souhlasím, na bezpečnosti by se šetřit nemělo. Co se týče cenové politiky Renaultu nepřijde mi zase tak strašná. Můžete si dobjednávat po položce, což je lepší než paketová politka u VW nebo Škodovky. Samotné auto bylo kdysi v "akci" za 299 tisíc včetně ESP... a to je hodně slušná cena.
Prodej - "suveréní", nedokážu posoudit. V Plzni třeba necítí takovou konkurenci jako např. v Praze. Tam se prodejci chovají přece jen trochu jinak - hlavně se tolik neohlížejí na ceníky :-) -
strup 13.10.09 23:19
« Re: Re: Re: zdravim
Nějaký ten Twinspark by byl lepší, pružnější - samozřejmě. Ale ta základní 1.4 se musí točit o něco víc. Tak jsem si říkal, aby se to nějak negativně nepodepsalo na spotřebě... Což není vždy přímá úměra - na druhou stranu ta základní 1.4 není nejnovější motor. -
"-- skrytý --" 13.10.09 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: zdravim
jojo super, tak diky za informace. To co mi říkáš tak už mi popisoval kamarád, který KN vložku také má a dost se shodujete takže dobrý. Určitě do toho na jaře taky pujdu, ikdyž nevím do celého konického filtru se mi moc nechce, asi taky zustanu jako ty u vložky sání. každopádně dikes za vyčerpávající odpověď.
PS: taky sem měl Stilo, až našetřim tak se vrátim ke Stilu Abarth (jako hobbyauto) protože ceny padají a musim uznat že fiaty maj uplně něco jinýho "dosebe" než jiný auta a ja to teď postrádam...
zdary :-! -
sportivo 13.10.09 20:24
« Re: Re: Re: Re: zdravim
nazdar,
rozhodne v jednom smere je KN poznať, auto očividne ide rýchlejšie do otáčok a rozsah otáčok kde sa dá s výkonom motru počítat sa posunul z nejakých 3200 na nejakých 2900-3000 otáčok, citit to hlavne pri stupani pri zaradenom istom stupni napríklad bliži sa kopec /dlhšie stupanie/ radím v predstihu z 6 do 5ky a držím motor v týchto otáčkach zaradený prevod vydrží dosť dlho potom treba radiť 4 /ked poklesnu otáčk pod 2700/ ked chcem predbehnuť do kopca nejake pomalšie alebo konštantne iduceauto tak radím zo 6 rovno do 4. filter subjektívne cítit pri zrýchlovaní "odspodu" a ked motor prekračuje hranicu 4000 otáčok, ako je zname tam skoro každý 16 ventil chytá "druhý dych". rozhodne sa vyplatilo. samozrejme šiška /konus/ to nieje tam je väčši prisun určite poznať viac. športový filter rozhodne NEPRIDÁ na výkone motoru. -
Ronault. 13.10.09 20:11
« Pěkná recenze
Musím pochválit recenzi. Do detailu popsáno, vkusně, výstižně. Auto je tak trochu osekané a divím se otvi, že není ochoten dát třeba 10 000 navíc, přecejen jde o auto, kterým bude i když ne moc jezdit.
Škoda jen málo fotek, vím, že auto není tvé, tak se moc fotit nebude, ale zkus zamakat. ;-) -
sportivo 13.10.09 19:52
« Re: Re: zdravim
to je možný prejav toho že v sukromnom živote jazdíš na silnejšej kubature myslim pred tým než by ste kupili meganka. je pravda že bravo je tažšie a fiat znížil výkon zo 70kW na 66kW kôli emisnej norme EURO IV. znižili to už u stila. prvá jazda alebo skušobná jazda môže byť pocitovo komornejšia, bravo s 90koňovím motorom treba dosť "švihať po stehnách" nech sa rozhýbe ale rozhodne to lenivec nieje. ale pre prvotný pocit "ťahu motoru" je smerodatný kruťak a ten je len 128Nm. ako píšeš a ja sa tiež pridávam 6 kvalt je jedna veľká výhoda. -
dRudi 13.10.09 19:42
« Re: esp
jj, skoda toho ESP, jako myslim ze tech 10k za to stoji ho tam mít kdyz uz nejde tam priobjednat treba 6 airbagů.. hold Renault ma postavený ceníky "chytře" ;-\ ale "rozkaz zněl..."
jinak k prodejci, p.Mašek možná ochotný, ale také mi přišel až příliš suveréní až dotěrný..
ať slouží ;-) -
sportivo 13.10.09 17:46
« krásny
zdravím,
naozaj máte krásneho megánka, v tej farbe mi pripomína moje auto, len tolko že moje ma predok "ala krokodíl" anové megané ju ma viac uhladenú- rozhodne peknú. Motorizacia myslim dobrá volba, ja zvažujem navýšenie výkonu mojej 1.4 na hodnoty tvojej 1.6
prajem veľa štastných km s novým autom. po pridaní fotiek prehodnotím. -
"-- skrytý --" 13.10.09 16:43
« zdravim
Tak ja myslim, že za ty "peníze" je to ideální volba. Já mám auto s pí.ou ve znaku už dýl jak 4 roky a uplně bez problémů. Ještě bych možná zvážil Bravo kvůli 6-ti kvaltu(za ty peníze). Když bych to porovnal třeba s i30 co si koupila kamarádka (červená, 1.4...v základu) tušim za 270tis tak tohle bude určitě technicky lepší. Kdybych vybíral auto do 300tis tak bych volil uplně stejně! :yes:
:-!
90% nehod nedopadne tak jak se simuluje náraz při testech, takže realita bývá často jiná a o přežití/nepřežití rozhoduje mnoho jiných faktorů.
Rozhodně by to neměl být hlavní argument ke koupi.
Nejsem odpůrce Renaultů,ale za 300tis se myslím dají koupit zajímavější auta.