Renault Mégane (2009)
13.10.2009Krize v automobilovém průmyslu není tak velká jak se všude píše. Alespoň to demonstrovala tří měsíční čekací doba na náš nový rodinný vůz Renault…
Renault Megane III (strup)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Ronault. 15.10.09 17:19
« Re: bezpečnost
Tak popořadě. Které zajimavější nové auto za 300tis. se dá koupit? Velikost, výkon, výbava, bezpečnost...?
Tenhle názor, že automobilky dělají auto přímo pro testy EuroNCAP, je alibismus majitelů a fandů jiných značek než těch, které tam kralují. Když je nějaká značka dělá bezpečnější vozy než Renault/Saab/M-B, tak proč je pro ní takový problém dosáhnout stejného hodnocení? Nechce? Proč? Vždyť lepší výsledek testů se rovná lepší prodeje. Stála by sama proti sobě.
Jakmile však značka, která předtím takových výsledků nedosahovala, ale najednou má 5*, tak její fanoušci vyběhnou z tajných skrýší a provolávají, jak je najednou bezpečná. To nebyla před tím?
EuroNCAP je jediná možnost srovnání bezpečnosti automobilů v simulaci nejčastějších dopravních nehod na našich cestách.
Odkazy nezávislých testů bezpečnosti Renaultů najdeš na netu.
Zmiňovat se o tom, že bezpečnější auto není to, které je po nehodě méně "zmuchlané", doufám není třeba. ;-) -
-
"-- skrytý --" 14.10.09 18:00
« bezpečnost
bez urážky,ale posuzovat bezpečnost podle výsledků NCAP je tak polovina pravdy. Výrobci dnes umí postavit auto,aby prošlo testem,který už důvěrně znají.
90% nehod nedopadne tak jak se simuluje náraz při testech, takže realita bývá často jiná a o přežití/nepřežití rozhoduje mnoho jiných faktorů.
Rozhodně by to neměl být hlavní argument ke koupi.
Nejsem odpůrce Renaultů,ale za 300tis se myslím dají koupit zajímavější auta. -
dRudi 14.10.09 14:53
« Re: Re: Re: esp
jj, vim že kdysi to bylo i s ESP za 299,-..
nešlo vyjednat slevu? či něco tak? přeci jen 10k neni zas tolik.. a k těm ceníkům, myslim že si nejde doobjednat třeba hlavové airbagy a tudíž musís mít vyšš ívýbavu což mi štve.. třeba Clio Grantour je má až v poslední nejdražší výbavě přitom bych je s přehledem vyměnil za tempomat a podobný blbosti...
a k panu prodejci, byl jsem se tam informovat na auto atak, a on si snad mysli ze to hned u nej proste koupim, takze tento pristup "vnucovani" se mi opravdu nezamlouval.. -
strup 13.10.09 23:34
« Re: Pěkná recenze
Osekané se může zdát. Můj služební Focus ale nemá zase tolik věcí na víc. Hlavové airbagy, lepší rádio a ESP. Vysvětlit proč někdo zaplatí nebo nezaplatí 10 tisíc navíc je v tomto případě spíše otázka přesvědčení, zásad, principů - jakkoliv se zdají nesmyslné :-) -
strup 13.10.09 23:28
« Re: Re: esp
souhlasím, na bezpečnosti by se šetřit nemělo. Co se týče cenové politiky Renaultu nepřijde mi zase tak strašná. Můžete si dobjednávat po položce, což je lepší než paketová politka u VW nebo Škodovky. Samotné auto bylo kdysi v "akci" za 299 tisíc včetně ESP... a to je hodně slušná cena.
Prodej - "suveréní", nedokážu posoudit. V Plzni třeba necítí takovou konkurenci jako např. v Praze. Tam se prodejci chovají přece jen trochu jinak - hlavně se tolik neohlížejí na ceníky :-) -
strup 13.10.09 23:19
« Re: Re: Re: zdravim
Nějaký ten Twinspark by byl lepší, pružnější - samozřejmě. Ale ta základní 1.4 se musí točit o něco víc. Tak jsem si říkal, aby se to nějak negativně nepodepsalo na spotřebě... Což není vždy přímá úměra - na druhou stranu ta základní 1.4 není nejnovější motor. -
"-- skrytý --" 13.10.09 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: zdravim
jojo super, tak diky za informace. To co mi říkáš tak už mi popisoval kamarád, který KN vložku také má a dost se shodujete takže dobrý. Určitě do toho na jaře taky pujdu, ikdyž nevím do celého konického filtru se mi moc nechce, asi taky zustanu jako ty u vložky sání. každopádně dikes za vyčerpávající odpověď.
PS: taky sem měl Stilo, až našetřim tak se vrátim ke Stilu Abarth (jako hobbyauto) protože ceny padají a musim uznat že fiaty maj uplně něco jinýho "dosebe" než jiný auta a ja to teď postrádam...
zdary :-! -
sportivo 13.10.09 20:24
« Re: Re: Re: Re: zdravim
nazdar,
rozhodne v jednom smere je KN poznať, auto očividne ide rýchlejšie do otáčok a rozsah otáčok kde sa dá s výkonom motru počítat sa posunul z nejakých 3200 na nejakých 2900-3000 otáčok, citit to hlavne pri stupani pri zaradenom istom stupni napríklad bliži sa kopec /dlhšie stupanie/ radím v predstihu z 6 do 5ky a držím motor v týchto otáčkach zaradený prevod vydrží dosť dlho potom treba radiť 4 /ked poklesnu otáčk pod 2700/ ked chcem predbehnuť do kopca nejake pomalšie alebo konštantne iduceauto tak radím zo 6 rovno do 4. filter subjektívne cítit pri zrýchlovaní "odspodu" a ked motor prekračuje hranicu 4000 otáčok, ako je zname tam skoro každý 16 ventil chytá "druhý dych". rozhodne sa vyplatilo. samozrejme šiška /konus/ to nieje tam je väčši prisun určite poznať viac. športový filter rozhodne NEPRIDÁ na výkone motoru. -
Ronault. 13.10.09 20:11
« Pěkná recenze
Musím pochválit recenzi. Do detailu popsáno, vkusně, výstižně. Auto je tak trochu osekané a divím se otvi, že není ochoten dát třeba 10 000 navíc, přecejen jde o auto, kterým bude i když ne moc jezdit.
Škoda jen málo fotek, vím, že auto není tvé, tak se moc fotit nebude, ale zkus zamakat. ;-) -
sportivo 13.10.09 19:52
« Re: Re: zdravim
to je možný prejav toho že v sukromnom živote jazdíš na silnejšej kubature myslim pred tým než by ste kupili meganka. je pravda že bravo je tažšie a fiat znížil výkon zo 70kW na 66kW kôli emisnej norme EURO IV. znižili to už u stila. prvá jazda alebo skušobná jazda môže byť pocitovo komornejšia, bravo s 90koňovím motorom treba dosť "švihať po stehnách" nech sa rozhýbe ale rozhodne to lenivec nieje. ale pre prvotný pocit "ťahu motoru" je smerodatný kruťak a ten je len 128Nm. ako píšeš a ja sa tiež pridávam 6 kvalt je jedna veľká výhoda. -
dRudi 13.10.09 19:42
« Re: esp
jj, skoda toho ESP, jako myslim ze tech 10k za to stoji ho tam mít kdyz uz nejde tam priobjednat treba 6 airbagů.. hold Renault ma postavený ceníky "chytře" ;-\ ale "rozkaz zněl..."
jinak k prodejci, p.Mašek možná ochotný, ale také mi přišel až příliš suveréní až dotěrný..
ať slouží ;-)