Diskuse

Škoda Octavia (2005)

10.10.2009

Pomocí dálkového ovladače odemykám rudý vůz z českého Maranella, který mě již z dálky vítá smyslným mrknutím směrových světel. Otevírám dveře a za…

 

Škoda Octavia II (spanel)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 14.10.2009  23:17

    Super recenze!!!!!!!

    Skvělé fakta, super fotky! Jen mám obavu, že ty kola se ti budou rychle sjíždět :/
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 15.10.2009  08:26

      « Re: Super recenze!!!!!!!

      Dík, to není jen tvoje obava, mam s nima zkušenosti a nevydrží zrovna nejdíl, nesmí se moc gumovat :-), tyhle jsou ale nové takže zatím fajn...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.10.2009  13:31

        « Re: Re: Super recenze!!!!!!!

        Ahoj, jak je to s hlučností těch gum? Pozoruješ nějaké výraznější ztišení?
        Recenze skvělá, fotek habakuk. S 1.6kou se mi jezdilo taky fajn.
        • 00 Reagovat !

          foto spanel

          spanel 16.10.2009  15:32

          « Re: Re: Re: Super recenze!!!!!!!

          Zdar, nechci řikat, že jsou to tichošlapky ale jestli teda nejsem nahluchlej pak běžně je nepostřehnu, jen při vysokých rychlostech (cca nad 140) začínáš slyšet jak se valej...to ale asi každý s šířkou 225, rozdíl poznáš při přezutí třebas právě na 15ky...devizou těhle goodyearů je hlavně perfektní chování na mokru...maj na to dezén :yes: P.S. sem tam se dočtu, že ta 1.8 při, dokonce i po zajíždění žere víc oleje než je zdrávo, při zajíždění je to normální než si sedne ale potom?...jak si na tom ty?
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 16.10.2009  15:48

            « Re: Super recenze!!!!!!!

            spanel - nehodnotím (nejel jsem v ní,moc si o Škodovkách nečtu a boduji jen jednu kategorii - tak se nezlob),dal jsem ti tip na nej recenzi..takto by to mělo vypadat!!!! :yes: :yes:
            Pokud bude někdo shánět Octavii,dal jsi mu perfektní návod co může od tohoto auta očekávat :yes: ..respekt ;-)

            btw - v Oktaviích bys měl mít body na 1.místo - to je,podle mě,bez debat...
            • 00 Reagovat !

              foto spanel

              spanel 16.10.2009  16:04

              « Re: Re: Super recenze!!!!!!!

              Mojito - v pohodě netřeba hodnotit, hlavně že se líbí, psaná byla tak nějak aby se dala číst, ulehčila výběr těm váhavším a taky doufam, že rady a zkušenosti posbírám od ostatních Oktávkářů/řek. Octa není auto o emocích takže se ani nedivim, že to není tvoje krevní skupina :yes: btw moc se mi líbí kam se nyní ubírá směr VW designu (viz scirocco,golf 6,polo...)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 17.10.2009  18:36

            « Re: Re: Re: Re: Super recenze!!!!!!!

            Posledních 20 tisíc km před výměnou si napamatuju, že bych tam lil olej :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.2009  15:06

    tohle je recenze za 3 x 10

    tady je vidět ,že má někdo rád svoje auto :-) učebnicová recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 15.10.2009  15:58

      « Re: tohle je recenze za 3 x 10

      ahoj díkec ti, hlavně že se líbí a dá se číst >:D škoda jen těch zakomplexovanejch blbů co schválně sráží hodnocení a tím pádem auto mizí mimo zraky těch, kteří by se třebas chtěli o autě něco dozvědět (viz debílek ,,porche" s rádoby Fiatem Punto)o body nejde, jen je to smutné :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.2009  20:08

    Recenze

    Gratuluji k velice povedené recenzi, opravdu moc pěkná!
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 22.10.2009  20:57

    Kvíz

    Není to Peugeot?
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 23.10.2009  08:34

      « Re: Kvíz

      není ale seš blízko...zůstaň u francouzů :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto zip2016

        zip2016 23.10.2009  09:28

        « Re: Re: Kvíz

        Tak je to citronek. :-) ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto spanel

          spanel 23.10.2009  11:33

          « Re: Re: Re: Kvíz

          Tak není :-) ale už to musím říct je to Rencek, konkrétně motory 1.9 Dci, tohle je ze Suzuki Grand Vitary, kam rencek dodává diesely tedy 1.9 DDiS :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto zip2016

            zip2016 23.10.2009  11:34

            « Re: Re: Re: Re: Kvíz

            A zrovna na Rencka jsem to typoval nejmíň. Připadalo mi tzo jako píst z HDI. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto spanel

              spanel 23.10.2009  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kvíz

              no možný je, že i tam ho cpou...se přiznam, že HDI sem ještě vykuchaný neviděl :-)
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 22.11.2009  21:42

    1,6 75kw

    Zdravím, moc pěkné auto a ještě lepší rezence. Jinak já mám OI 1,6kw, elegance, takže hlavně motor můžu srovnat a je opravdu fajn. Rád se vytáčí a je i živý, pokud ale člověk chce, lze jet úsporně. Nemusíš se starat o turbo jako u TDI nebo 1,8T. Zas na druhou stranu na dlouhé trasy bych si spíše představil to TDI. Já to mám jako student na dojíždění do školy, práce, za přítelkyní a na nějakej ten nákup, takže max. spokojenost. Octavia se mi opravdu líbí a tu tvoji ti v dobrém závidím. Tak se měj.)
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 23.11.2009  08:58

      « Re: 1,6 75kw

      Zdárek, jak píšeš, motor mile překvapil, jen ta živost se projevuje až s otáčkami, ale když přihlédnu k relativnímu stáří motoru (8ventil), je to spolehlivý a nesmrtelný tahoun, zatím plně vyhovuje a neměnil bych - v práci jezdím s japoncema SX4, Swift, jejich jednašestky sice jdou s dobou (VVT aj) a sbírají se lépe od spodu, sprinteři to ale nejsou (spotřeba kupodivu stejná jako s OII). P.S. taky se pochlub se svou OI...ať slouží
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 23.11.2009  16:57

        « Re: Re: 1,6 75kw

        ale jo, pochlubím, ale zatím s ní mám naježděno 1500km a jednu fotku, takže až si dám práci s fotkama a s recenzí, tak to sem šoupnu.:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.2009  11:17

    Pěkné auto

    Zdravím! Recenzi jsem přečetl celou. Krásné. Auto taky moc krásný. Na těch kolech jí to moc sluší a ta barva, no, fakt vkusně vybrané...
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 23.11.2009  14:51

      « Re: Pěkné auto

      Díkec, ta barva se mi taky slušně mstí zato jak krásně vypadá...každý smítko je na ní vidět 8-s :-) to ty máš v tomhle směru docela vhodnej odstín... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto ronyhandbrake

    ronyhandbrake 19.12.2009  13:46

    LPG

    Skvelá recenzia, naozaj máš svoje auto rád. Máš ho prerobené na LPG? Tú max. rýchlosť nemyslíš vne však. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 21.12.2009  12:00

      « Re: LPG

      Dík sloužím autu tak aby sloužilo i ono mě a dlouho >:D moje Octuše LPG není, nejsem zrovna zastáncem tohoto pohonu, ta fotka je z výstavy a je to úprava ala škoda auto...jinak tu rychlost trochu nechápu i já ale je to realita měřená dle navigace...tachometru jsem věřit nechtěl...když jsem to měřil jel jsem na rovince po dálnici směr teplice...auto bylo ještě na 15kách tuším...
      • 00 Reagovat !

        foto ronyhandbrake

        ronyhandbrake 21.12.2009  18:45

        « Re: Re: LPG

        Ja mám tento motor v Golfe V, ale viac ako 190 mi nešiel, ale možno to bolo tým, že som šiel na LPG. Na benzín som to neskúšal. Tak prajem veľa šťastných kilometrov.
        • 00 Reagovat !

          foto spanel

          spanel 22.12.2009  08:48

          « Re: Re: Re: LPG

          V tom bych možná viděl ten problém...až se naskytne opět příležitost rád vyfotím důkaz o rychlosti...taky mnoho štastných km...P.S. pěkný swift v práci si ho užiju až až...a samou chválu pěju hlavně na motor...ten je opravdu živej a auto hravé...jinak ale zanechává rozporuplné pocity :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto ronyhandbrake

            ronyhandbrake 22.12.2009  11:14

            « Re: Re: Re: Re: LPG

            Ten SWift bol naozaj rozporuplný, tak som ho predal. Teraz mám Golfa V 1,6 BSE na LPG a dá sa. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto spanel

              spanel 22.12.2009  12:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: LPG

              kupoval sis ho s LPG nebo ho nechal předělat?jak moc se to projevuje na dynamice? Když budeš mít chvilku, přidej sem Golfíka...
              • 00 Reagovat !

                foto ronyhandbrake

                ronyhandbrake 22.12.2009  13:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: LPG

                Golfa som kupoval nového s 0 kilometrami. Prestavbu som robil pri 13.500 km. Čo sa týka dynamiky, tak rozdiel medzi benzínom a LPG nepociťujem. Ale rozdiel v prevádzkových nákladoch je výrazný. S LPG mám najazdených cca. 70.000 km a zatiaľ spokojnosť. Tú recenziu možno cez Vianoce pridám. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto spanel

                  spanel 22.12.2009  14:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LPG

                  panejo 70 tis. km s LPG...skoro bych se nechal překecat :-) tak ať slouží :yes: na recenzi se budu tešit ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 24.12.2009  15:29

    Hezké fotky se smyslem pro detail

    a i čtivá revenze - rudý vůz z českého Maranela ... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.2010  23:17

    tempomat

    rad ti usetrim hnuti nohou, kdyz ti sdelim, ze tempomat vypnes i lehkym tuknutim do kolebkoveho prepinace nahore blinkrove packy
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 04.01.2010  15:21

      « Re: tempomat

      Dík za radu ale pokud bys dobře četl, pak popisuji jeho ,,dočasnou deaktivaci" např. při průjezdu úsekem s omezenou rychlostí, když ho vypnu kolébkovým prepínačem pak úplně...a na požadovanou rychlost se můžeš dostat jen za použití plynu...a pak znovu zapnout tempomat...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.01.2010  14:17

        « Re: Re: tempomat

        opet omyl. staci pak jednoduse zapnout tempomat jednim stiskem kolebkoveho tlacitka naboku. auto se automaticky vrati k rychlosti nastavene pred vypnutim. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto spanel

          spanel 11.01.2010  15:01

          « Re: Re: Re: tempomat

          Opět omyl, ale na tvé straně...dočasně vypnout a pak bez nastavení zapnout jde pouze pokud sešlápnu brzdu nebo spojku nebo pokud to tlačítko nahoře přepnu z polohy ON do střední polohy...jakmile ho vypnu kolíbkou do OFF...tak se ti rychlost v paměti vymaže...neboj se, že neumim tempomat ovládat :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 08.02.2010  15:02

            « Re: Re: Re: Re: tempomat

            * smazáno pro bezpředmětnost *
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 08.02.2010  14:11

    4x4

    jooo to je věc ta čtyřkolka :-)
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 08.02.2010  14:35

      « Re: 4x4

      jsem se namlsal, hned bych bral...na naše hory fajn auto :-)má tu samou co ty...1.9 TDi...také čip, jen nevím na kolik přesně...jel předemnou a já konečně využíval v hojné míře tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu...páč pokaždý když to zašlápnul tak se mu z roury vyvalil ukrutně černej dým :-! takže by to chtělo filtr :yes: jinak supr auto ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.02.2010  15:32

        « Re: Re: 4x4

        Koleduje si o zatuhnutí VTG a ventilu recirkulace spalin :-)
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 08.02.2010  15:44

          « Re: Re: Re: 4x4

          mám otestováno, že to nekouří víc než je obvyklé :-)
          • 00 Reagovat !

            foto spanel

            spanel 09.02.2010  08:38

            « Re: Re: Re: Re: 4x4

            To máš asi pravdu, každý TDíčko kouří když nemá filtr :yes: osobně bych bral asi 1.8T nebo v nové 1.8 TSi...jen tu spotřebu jsem mu záviděl...já z hor (brzdění motorem) celkem svižně za průměr 6,3 l a kolega za krásných 4.9 l
            • 00 Reagovat !

              foto mobilcarl

              mobilcarl 05.03.2010  22:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

              tu spotřebu ti závidím. mám stejný motor, ale OI a teď v zimě mám průměr 8,4. I když dost je to zaviněno ježděním v mrazu jen po městě. Stejně jsem ale čekal trochu méně, uvidím jak na tom bude auto v létě na nějaké delší trase a ne jen <15km
              Btw: už jsem ti to říkal, ale ta tvoje Octa je prostě úžasná. Moc se mi líbí:)
              • 00 Reagovat !

                foto spanel

                spanel 06.03.2010  19:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

                Tak to je jasný, po městě při těhle teplotách je i 8,4 l slušná hodnota...já když jedu trasu cca 13km, z toho větší část městem, tak sem za 8,5 rád spíše se to točí kolem 9 l ale to je normální...6,3 bys cestou z hor dosáhl hravě...hodně brzdíš motorem když sjíždíš ;-)dík sem rád, že se líbí (zrovna se chystám na svíčky a filtry)...hoď sem tu svoji OI
                • 00 Reagovat !

                  foto mobilcarl

                  mobilcarl 07.03.2010  11:30

                  « Re: 4x4

                  hodím, jen čekám na fotky a až dostanu "slohovou slinu", tak se do toho pustím.
                  • 00 Reagovat !

                    foto spanel

                    spanel 07.03.2010  13:02

                    « Re: Re: 4x4

                    snad tě ta slina chytne co nejdřív...už ji tu budu vyhlížet >:D ;-)jo a na fotkách nešetři...
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 07.03.2010  11:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

                jj přidej jí sem, rád si počtu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 09.02.2010  09:01

            « Re: Re: Re: Re: 4x4

            On ale neni čip jako čip ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto spanel

              spanel 09.02.2010  10:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

              To je jasná, nevim u jaký firmy to má čipnutý ani na kolik, jestli vůbec to dělala nějaká fa a né Franta ve stodole, jestli jo pak si koleduje ;-)auto má už pár let a zatim pohoda...
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 07.03.2010  12:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

              jednoho čipa znám.. byl v partě s Montym a Gedžitkou >:D
              • 00 Reagovat !

                foto spanel

                spanel 07.03.2010  12:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 4x4

                jó tenhle čip byl frajer ale stejně nejlepší z tejhle party byla moucha ZIP >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Jerry-XXL

    Jerry XXL 10.04.2010  13:04

    Goodyear Eagle F1 a SV.JURE

    Cau ted mam asi tyden obute pneumatiky Goodyear Eagle F1 tak jako ty akorat 235/50 R18 tak jsem zvedav na jejich vlastnosti . Na SV.Jure jsem byl taky a uz nikdy bych tam nejel ! Je to ta nejhorsi cesta ! Uzka a nekdy ani ne pro 1 auto ! Pri ceste zpet dolu jsem se potkal s dvoumi Hammry . Cesta smrti >:D 25 km nahoru , nahore je strasne malo mista na otoceni a zase dolu . 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 12.04.2010  14:21

      « Re: Goodyear Eagle F1 a SV.JURE

      Zdar, no až na tu jejich životnost jsou super...hlavně na mokru ;-)tak hlavně ať slouží jak auto tak gumy. Sv. Jure...já bych znova jel, se mi to líbilo a až na mikrobus plnej taliánů se šlo i vyhnout...byl jsem tam mimo sezonu takže lidu bylo pomálu - nahoru cca 5 aut dolů tak 4... :yes: příště si to chci dát na kole :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 12.04.2010  14:51

        « Re: Re: Goodyear Eagle F1 a SV.JURE

        Já bych ještě řekl, až na tu hlučnost. Ale možná mam nějaký už prošlý. Každopádně sem jeden z minima lidí co znam(spíš jedinej), kterému dělají mnohem větší hluk letní kola než zimní.
        • 00 Reagovat !

          foto Jerry-XXL

          Jerry XXL 12.04.2010  21:57

          « Re: Re: Re: Goodyear Eagle F1 a SV.JURE

          Určitě kola letní jsou hlučnější než zimní protože letní jsou TVRDŠÍ ! Tak to jsi měl ještě dobrý já jel uprostřed sezony a na té fotce tech zatáček jsme někdy stály 4 auta v zatáčce na centimetry aby projeli protijedouci a to byli šílené manévry , vylezli chorvati a ruzně na sebe řvaly ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto spanel

            spanel 13.04.2010  14:20

            « Re: Re: Re: Re: Goodyear Eagle F1 a SV.JURE

            Záleží na směsi a stáří, letní mají tvrdší směs ale osobně mě hluk netrápí až cca do 160 pak je slyšet svist vzduchu a odvalující se kola, zimní mam barum polaris 2 a po přehození na letní je citelné snížení hluku, takže barumky už nikdy...chtěl bych jako další zimní koupit firestone winterhawk 2, nemátě náhodou někdo osobní zkušenost???mam možnost je sehnat za dobrej peníz... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.2010  13:36

    máš ji krásnou

    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 02.06.2010  15:21

      « Re: máš ji krásnou

      Octa ti děkuje za pochvalu... :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 02.06.2010  15:48

      « Re: máš ji krásnou

      Já jí mám taky krásnou ... :yes: >:D :yes: Sice starou ale plně funkční ... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto spanel

        spanel 03.06.2010  15:08

        « Re: Re: máš ji krásnou

        Ruku líbám milostivá >:D tak jsem zjistil, že vaše AUTO SNŮ mám v kůlně a dokonce i pojízdné :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.2010  15:24

    Žárovky

    Žárovky musíš měnit vždy obě, jinak se ti budou navzájem pořád zabíjet. Když jedna umře, tak dá během svojí zářivý smrti napěťovou facku tý druhý, kerá odejde krátce po ní.
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 03.12.2010  08:41

      « Re: Žárovky

      Dovolím si s tebou nesouhlasit...nevim jak si k tumo dospěl, ale je to pitomost. V mém případě je na smrt posílá nakódované denní svícení a neodcházej v pořadí hned po sobě ale např. mi v R světle praskla dvakrák a pak v L. Každopádně ta elektrika není u škodovek bůhvíjak dimenzovaná. ;-\

      P.S. před měsícem mi rupla 5watovka v L potkávačce, kde mi šlusla i před rokem a půl.

      Na jaře deaktivuju DLR a namontuju led denní...to by životnost mělo o něco protáhnout...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 03.12.2010  09:09

        « Re: Re: Žárovky

        Oni ani tak neodcházely hned po sobě, ale životnost pak byla výrazně kratší. Dneska už ty větve možná i budou navzájem nějak oddělený, že to tu napěťovou špičku nepropustí. Já to právě zažil dvakrát, než jsem začal měnit v páru (chcípla levá, 14 dní nato pravá, zhruba za rok potom to samý). Dřív se na to běžně upozorňovalo, že se to děje.
        • 00 Reagovat !

          foto spanel

          spanel 03.12.2010  12:40

          « Re: Re: Re: Žárovky

          U starších aut to tak pravděpodobně bylo, to máš asi pravdu, možná, že to tak má i OI, v případě OII, které má okruh osvětlení hlídaný (někdy si řikam, že je to spíš na ,,škodu") je toto zcestné. V tomhle případě má např. L a P světlomet vlastní okruh :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 03.12.2010  14:36

            « Re: Re: Re: Re: Žárovky

            tento problém jsem u své OI nezaznamenal.. ale u tátovo již dávno prodané OI (1998) praskaly žárovky jak na běžícím pásu..
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 03.12.2010  14:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Žárovky

              By taky bylo divný, kdybys to zaznamenal, protože xenony jsou udělaný a zapojený úplně jinak. Nebo snad má klasická žárovka zapalovací modul a vysokonapěťový měnič? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto spanel

                spanel 03.12.2010  15:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žárovky

                já měl za to, že 1ový octy s žárovkama problémy neměly, ty maj dokonce H4 namísto H7, což je asi ve výsledku jen dobře pro jejich životnost přijde mi.

                Každopádně jde o to v jakým stavu má to který auto elektriku...když auto např. i sebe míň přebíjí jdou žárovky o to dřív do háje...pro odlehčení - nedávno si kamarád dal do auta obě lepší (rozuměj dražší) H4 s vyšší svítivostí a než je stihnul vychválit tak mu odešel regulátor dobíjení a obě doslova ruply...a byla tma :-) :-( :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 09.08.2011  23:00

    Recenze

    Parádní recenze, dlouho jsem si tak pěkně a podrobně nepočetl. Podobnou Oktávu jsem měl vyhlídnutou jako ojetinu, tehdy mi ji prodali před nosem a stejně nakonec padla volba na voňavku. Jinak ať si říká kdo chce co chce, mně se s 1.6 jezdilo dobře a do Octavie dobrá volba. Ať slouží ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 11.08.2011  16:02

      « Re: Recenze

      nápodobně užitečnou recenzi na koupi astra classic III si vystavil aj ty :yes: Oply jsou už úplně někde jinde než bejvaly ;-) každopádně octa děkuje za chválu...mužu jen souhlasit...tak ať nám dlouho vydrží...

      jo a koukal jsem, že pokud je ten tvůj střešní spoiler originál doplněk...tak to v Opla moc dobře nevyšpekulovali s tou anténou...
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 10.09.2011  13:45

        « Re: Re: Recenze

        Spoiler jsem dodělával, není to originál. Ale myslím, že ten originální spoiler je úplně stejný a stejně umístěný, takže buď to i s originálem dopadne stejně, nebo se na to musí použít jiná antena :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 12.09.2012  19:45

    Výkon-klima

    To jak píšeš, že klima neubírá výkon, tak to je samozřejmě trochu hloupost, věř, že my v 1,2 kách to poznáme >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 25.09.2012  15:42

      « Re: Výkon-klima

      Kdyby jsi četl pořádně pak nic takovýho nepíšu...píšu, že výkon samozřejmě klima ubírá ( logicky kompresor je v zatíženým stavu poměrně zátež pro motor ), ale konkrétně v mém případě to nijak "výrazně" nepociťuji ani v těch vedrech...věř tomu, že na tvém renaultu to bude znát mnohem víc, ptž má si myslím el. mag spojku kompresoru a tedy kompresor, jako zátež pro motor, se připojí až v momentě když klimu zapneš...v mém případě je spojka unašecí a tedy točí hřídelý komresoru nepřetržitě i když je klima vypnutá...takže není cítit výrazný pokles výkonu jako na autech se slabým motorem a el. mag spojkou na kompresoru při zapnutí klimošky.

      Hoj :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 25.09.2012  19:56

        « Re: Re: Výkon-klima

        omluva, máš pravdu, četl jsem rychle a ty píšeš ,,snižuje tah motoru, nejsou úplně scestné" a já četl jsou úplně scestné, až na podruhý mi to docvaklo, takže ještě jednou omluva ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto wenny

    wenny 13.10.2012  23:06

    ALU RONAL

    Tyhle kola jsem mel na svem Seat Cordoba 1,4 Mpi dokonce i se stejnym vzorkem :-)
    Bohuzel vubec to nejelo - myslim ze i tva octa bude s nimi bojovat a jeste jeden postreh...........fota super ale kdyz kola tak musi auto doluuuuuu ..... .)
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 14.10.2012  23:34

      « Re: ALU RONAL

      jede to hůř než na plechových 15", ale pořád, ne letí ale jede ;-)...ty 17 jsou dobrý v tom, že to auto s nima vypadá mnohem líp než na základních 15kách a lépe sedí. Hodně mi vyhovuje ten vyšší podvozek a také ho preferuji o něco víc než vzhled...takže auto dolů určitě nepůjde...to spíš přezbrojím na 16ky kvůli komfortu. uvidím :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 14.10.2012  09:40

    Pekna recenze

    Tak to je úplně jiná liga ,tato recenze je opravdu skvělá ,výstižné a k tomu ještě i poetické. Plný počet bez řečí!!
  • 00 Reagovat !

    foto gruppeLukas

    gruppeLukas 14.10.2012  13:07

    úpřemně ti přeju to vysněné Subaru

    Nestačím se divit co jsou čecháčci achopni napsat o milovaných škodovkách :-)

    "Po narovnání kol do přímého směru a rychlého přesunu pravé nohy na z podlahy vystupující plynový pedál, dochází k poměrně rychlému nárůstu otáček a po překročení 3 tisíců i svižnému zrychlování, které jakoby neznalo konce, ten se však blíží rychleji než by se zdálo a následuje rychlé a přesné přeřazení,"

    Na pár týdnů jsem dostal jako náhradní vůz novou Octavii II 1,6i.... už po pár stovkách kilometrů jsem úpěl a s láskou se vracel po pár týdnech zpět do opraveného MB :-) Ano , Octavia byla úplně nová a syrová...slabá výbava, cena třetinová ne-li nižší....ale i tak.

    Dechberoucí zrychlení mně stálo taky mnoho krušných okamžiků, zdechlejší 1,6i jsem neřídil, v okolí Prahy byl problém se vůbec rozjet na přivaděči na dálnici abych se dostal aspoň na rychlost abych se byl schopný zařadit, nejednou jsem musel vzdát a zůstat stát a počkat až kamiony projedou. Nedovedu si představit dovolenou, v takové Itálii mají přivaděče 100metrů, to teprv musí být zážitek zařadit se! Dokonce jsem po pár kilometrech šel mrknout pod kapotu jestli něco není v nepořádku!

    Můžete kouzlit se šajtrpákou (ano, jde lehce...až moc, neváte pak jestli rychlost padne nebo ne, chtělo by to aspoň nějaký náznak cvaknutí) a nic z toho. Tam kde by mělo jet 8V odspodu se nic neděje jen vidíte ručičku otáčkoměru jak se snaží něco dělat, výkon nemá dole, uprostřed ani nahoře... naprosto mrtvý udušený motor! Jo, výhoda, nejde vůbec slyšet, velké plus otoru...jediné. Na 8V to nemá výkon odspodu, uprostřed nic, nahoře se samozžejmě nic neděje...k smíchu :-)
    Měl jsem řest i s pár 16V o VW, není to o nic lepší, jen se pousměju jak propastný je rozdíl např s 1,6 od Toyoty... ano, aspoň jsem se chvíli v té Škodovce usmíval, zbylé týdny to bylo už jen k pláči.

    Na dálnici jsem jezdil za 12-13litrů ... tolik mi žere 911 >:D >:D >:D Vlastně s tou jezdím dálnici i za 10 !!! Že se něco děje u 1,6i kolem 160ti? Jo, dochází jakýkoliv výkon a že s tím jel někdo přes 200? Kdo vás tlačil proboha? Já na D1 měm problém udržet se ostatních aut! A co víc, celou cestu kormidlujete jak to auto plavalo (opravdu věřím že jen zásluhou mizerných 15" gum Exellance, a vysokého lehkého auta)

    V zatáčkách jsem znervózňoval o to víc, krátký rozvor, vysoká stavba, převysy jak stodola a 15" kola...buďto lehká příď letí po tečně ven, , nebo se vám auto přes balonové gumy přehoupne a zadek letí, k tomu se nervozně houpete ze strany na stranu, snažit se ve vlásenkách o cokoliv připomínající sportovní jízdu je zbytečné, lítáte na vysokém posazu jak lentilka v prázdné krabičce, výkon nikde a když už to přeženete, kormidlujete vanu na kolech.... ano, pár set kilo zátěže pomůže. Brzdy jsou ostré, kousavé, blbě se odhadují...podobně jedovaté jsem zažil v Citronu C3, ale to je holt městké vozítko.

    Uvnitř čená nuda a výbava holátko, rádio chytalo zpětnou vazbu z mobilu snad i kolemjedoucích aut, zvuk šílený, nepoužitelné chrastidlo. Sedačky bydílko, tvrdá mizérie jak na lavici, žádný tvar. Je s podivem jak se pohodlně udsadím v Japoncích a ti jsou stavbou trpaslíci poti mým 192cm.

    Nestačím se divit co dokáže vyhválit škodovka, ale i samotní majitelé, ale moc jim přeju aby si jednou sedli do pořádného auta a měli s čím srovnávat.

    Na výbavu a pořádný motor škodovkářům nezbude, ale hlavně že je v každé Šouflovce tigrovaný potah (nebo semišový >:D ) liťáky na které se šetří rok a ozdobné blbosti a lišty >:D

    Moc přeji majiteli šťastné kilometry, ale ještě víc aby si našetřil na vysněný boxer v Subarku, to teprve zažije co je kalup zatáčkou a jak drží auto s motorem těsně nad asfaltem :-) :-) :-) co teprve ten zvuk :-) Jen ten servis ti pustí pořádně žilou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 14.10.2012  14:15

      « Re: úpřemně ti přeju to vysněné Subaru

      Ano souhlas s tebou, ale..........
      Faktem je, že jsem ve své služební Oct (ještě k tomu 1,4) jsem nezaznamenal nějaké úžasné jízdní vlastnosti, ten zadek prostě cítím.......! Ale na druhou stranu pokud si zvykneš tak zjistíš, že to není tak hrozné, lehce pod průměrem možná na průměru třídy, ano za ty prachy nic moc, ale jde to...... ;-)
      Interiér je sice šedá nuda, spára vedle spáry sedí jako ulitá, ale k čemu to je říkám já? Ale jsou lidé kteří v tom vidí kvälitu vozu ;-)
      Druhý fakt je, že je tahle Škoda kapku vychválená v této recenzi, ale co, majitel asi nejel v tolika autech a tohle mu příjde vynikající, nic proti špatné to není :yes:
      Celkově je tvá kritika až moc vysoká, nemůžeš porovnávat Subaru se Škodovkou ;-)
      Tohle je prostě klasický jev, jedni říkají absolutní blbost jak je Octávie úžasná a ti druzí jaký je to šrot. Myslím, že ani jeden tábor nemá pravdu. Auto je to průměrné, ani né špatné, ale ani nějak extrémě úžasné. Je to prostě šedý průměr třídy s velikým kufrem, obrovskou českou prestiží za kterou si Škoda nechá dobře zaplatit a pokud se najdou lidé, kteří jsou ochotni za průměr třídy hodně zaplatit tak je vlastně vše v pořádku ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto spanel

      spanel 14.10.2012  23:27

      « Re: úpřemně ti přeju to vysněné Subaru

      Tak jsem myslel, po registraci tvého příspěvku, že se tu konečně rozvinula pořádná diskuze, bohužel jsem se zmínil hned jak jsem přečetl více jak první odstavec...k tvému je se zbytečné vyjadřovat a cokoliv vysvětlovat...ani urážet tě nebudu a nechci...je mi tě upřímně líto...

      Kecám a přeci něco málo řeknu:

      Je vidět, že si recenzi nečetl, jinak by z tebe tyhle ... nemohly vypadnout. Sám ses ani nezmohl na to přidat sem to vlastní auto ( MB a Porsche, bo co to máš ještě ), jestli vůbec nějaký máš. Sám sebe si ještě nenašel ale mě ,,čecháčka“ už znáš, že si myslíš, že jsem se pomalu za poslední peníze zmohl na dle tvým slov, předražený český šrot...omyl za hodně dobrej peníz jsem našel auto, které naprosto vyhovovalo mým požadavkům ( mezi požadavky nebyl motor co trhá asfalt, kdyby byl, tak věr tomu, že nejezdím škodovkou ).

      Ten úvod recenze měl pobavit a ne říct cosi důležitého o autu...( řeknu ti pocity z auta, které OPRAVDU řídím často již 4 roky, nemusel bych zde...ale ty jsi očividně recenzi nečetl ) takže:

      Je to dostupné a dobře udělané auto, co pěkně slouží pro každodenní život a práci, mezi vozy se kterými se dá srovnávat, jde o průměr jenž v mém případě zvyšuje a pro výběr předurčil kufr jak hrom, užitečné zatížení a vnitřní prostor, dostupnej servis i díly, spolehlivej a nenáročném motor se kterým se dá denně jezdit – ne závodit!!! Slabé stránky...jej těch se taky najde, třeba to, že je to škodovka...že točivej motor postupně zabíjí emisní normy, že se koncernu dost věcí jak v interiéru, tak exteriéru nepovedlo atd – viz recenze.

      Jen vychvaluju a nikdy jsem neřídil nic rychlejšího? Možná by ses divil ale řídil jsem dokonce i to STíčko s boxerem...mj užásnej zážitek ( to a jiná podobná se nedají s tímto mým srovnávat...nebe a dudy to jsou )...v práci jezdím z japoncema co maj VVTčka v benzínech a věř tomu, že jejich 1,6 jede hodně podobně jako ta v mém ,,šrotu“ jen se podstatně lépe sbírá od spodu a tolik nežere, jde o nová auto co už taký musí plnit eura 4 a vyšší.

      Jsem rád, že často vyzkouším i jiná auta...ale rád si poté zase v klidu sednu do těch mých lavicí, ze kterých i po 400 km v kuse lezu bez bolestí zad a krku a pustím si to své chrastidlo, které mi na rozdíl od jiných, nevím jak je to možné, chytá signál i ve městech a hraje tak, že to zatím nikomu nikdy nevadilo ( audio tuneři prominou ).

      Přečti si prosím mou recenzi a odmysli si nenávist k čecháčkům a škodovkám...uvidíš, že to najednou nebude vypadat jako přechválená recenze českoněmeckého šrotu.
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 16.10.2012  21:12

        « Re: Re: úpřemně ti přeju to vysněné Subaru

        V posledním bodu tvého příspěvku je:,,odmysli si nenávist....", jestli mám být upřímný, pokud před sebou vidím octívii vždy jsem mnohem více na pozoru. Nevím čím to je, ale řidiči v Octváicíh mě přijdou nejagresivnější, předjíždí v zatáčkách........, jejich sebevědomé a arogantní chování na silnicích je opravdu někdy přestřelené, jezdit stylem někam to pošlu a uvidim to mě nepříjde moc super :no: , nevím čím to je, jestli je to tím, že hodně octávií je služebních a jezdí se s nimi jako se služebáky.........? Samozřejmě něříkám, že i ty patříš mezi s ty co se takhle chovají! Ale dnes a denně vidím to chování........ Jeden příklad za všechny z dnešního rána. Jedu ve svém Cliu po dálnici do práce, na tachometru mám lehce přes 140 (trochu jsem zaspal... >:D ), předjíždím kolonu kamionu, jsou tak 4, když jsem vjel nabylo zamnou žádné auto (vjížděl jsem na předjíždění za zatáčkou), ve chvíli když jsem byl uprostřed konvoje tak mě dojela octaviie(myslím, že musel jet možná i k 200 aby mě tak rychle dojel), blikal máchal, ale mě by zajímalo co já měl v tu chvíli dělat, copak mě kamiony pustí mezi sebe? A pokud ano budu dělat takovému kolosu myšky? Nechtěl jsem dělat žádné naschválnosti, ale co v tu chvíli dělat, držel jsem si tedy těch svých cca 145km/h a dopředjížděl. Neříkám, že jsou takoví všichni, ale jejich dost, tak proto je tam Octává sem tam haněná ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 16.10.2012  21:36

        « Re: Re: úpřemně ti přeju to vysněné Subaru

        Se divím, že se ti chtělo reagovat na takovouhle ubohost :-)
        Skutečný majitel Porsche 911 by tuto velice čtivou recenzi vzal s nadhledem a s pohledem do vlastní garáže šel v klidu spát.
        Tenhle výkřik mi spíš příjde jako závist "on má Octavii, já ne, tak mu ji aspoň popluju".
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…