Recenze

soil (muž ) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Ford Fiesta Ford Fiesta 1.4 TDCi

6,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Fiesta, foto 1 Ford Fiesta, foto 2 Ford Fiesta, foto 4 Ford Fiesta, foto 5 Ford Fiesta, foto 6 Ford Fiesta, foto 7 Ford Fiesta, foto 8 Ford Fiesta, foto 9
Ford Fiesta, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta Fiesta Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:110650 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1399 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 15 maximální rychlost [km/h]: 164 / 175 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,5

Popis vozu

Zdravím všechny uživatele MACZ.
Recenzi budu postupně doplňovat o nové poznatky a postřehy, tak mě prosím omluvte za nekompletní informace. Auto bylo koupeno jako druhé přibližovadlo do rodiny koncem srpna 08.

Výběr vozu byl následující: malé auto na naftu, klima, 5dv., r.v. 02+ a běžně potřebná el. výbava. Do výběru se dostaly tyto konkrétní auta:

Fiat Punto 1.3JTD:
Výbava a cena byla super, ale... zpracování interiéru jak u Korejců z přelomu století. Neochota prodejce auto pořádně vyzkoušet (10km po rovince mezi městy opravdu nestačí).

Škoda Fabia 1.9TDI/1.4TDI:
Toto auto jsme zavrhli už jenom proto, že ho má skoro každý... 1.9-vysoká pojistka a tří hrnec nepřipadal v úvahu.

VW Polo:
Krom toho, že ho nemá skoro každý, tak o motorech platí stejny co pro Fábku.Jinak cena je trochu jinde, než bylo v plánu.

Hyundai Getz:
Na první pohled vypadal dobře, ale po dalším zkoumání na tom pro nás byl podobně jako Punto.

Jak je už jasné, tak konkurz vyhrála Fiesta. O tomhle autě jsme původně moc nepřemýšleli. Z dané nabídky má jedny z nej jízdních vlastností. Cena/výbava a celkový stav byl ze všech nejlepší kompromis. Postupem času se ale auto začalo víc a víc líbit a zatím vládne spokojenost :).

Silné stránky

Spotřeba. Běžná jízda znamená odběr cca 4.7-5.5l. Dálnice, 4 lidi a zavazadla se projeví klidně 6-7litry (hold malý motor pod zátěží nebude nikdy úsporný).
Ve městě obratnost a mrštnost.
Řadící páka má krátké a přesné dráhy.

Slabé stránky

Přední sedačky.Se svojí výškou skoro 190cm si nemůžu najít ideální posaz. Krátký sedák ze kterého po delší cestě začnou bolet stehna a zadek. Nešikovně tvarované opěradlo a boční vedení taky žádná sláva.Pak je tu ještě vyšší posaz, což pro menší osoby uvítají,ale moje hlava je opačného názoru :-) Taky si občas kolenem nechtěně měním hlasitost rádia ovladačem pod volantem.
Na nerovnostech poskakující podvozek.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Hned po koupi se provedly komplet rozvody a diagnostika.
Po 3-4 měsících přestalo fungovat ostřikování čelního skla. Rozebráním "půlky auta" :) se ukázala závada v páčce ovládání(špatný kontakt).
Z neidentifikovatelného prostoru někde v motoru, nebo palubce se při razantnější akceleraci začalo ozývat jakoby nějaké drnčení plastu.Závada se sama odstranila s postupným oteplováním(drnčelo jen v zimě). Kdo by to vyřešil je fakt borec :D

Březen -2012:
- nutná výměna posilovače řízení (celkem ranec)
- běžná výměna filtrů a olejů, vyčištění klimatizace, zadní tlumiče, přední brzdy.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupě od soukromé osoby, která ovšem zatajila šikovně maskovanou opravu zadní části. Štěstí je, že se jednalo jen o nárazník a výfuk.

 


Další vozy Ford Fiesta



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
9

Pro 1-2 lidi maximální

prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
6
provozní náklady
10

za hubičku

náhradní díly
9
výkon motoru
7

koní není nikdy dost,ale v rámci možností spokojenost

spotřeba
10

předchozí auto benzín, takže perfektní

hlučnost motoru
9

traktor od VW to není a po zahřátí jen decentně vrní

kvalita sedadel
3

viz. slabé stránky

brzdy
8
zavazadlový prostor
8

Více o modeluFord Fiesta JH1/JD3 (2001-2008)
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce? Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?

Osmá generace fiesty přichází jako volná evoluce…

Ford Fiesta ST: Hot hatch chce být praktikem, nově nabídne pět dveří Ford Fiesta ST: Hot hatch chce být praktikem, nově nabídne pět dveří

Pětidveřová Fiesta ST není ničím novým, v USA se prodává…

 





Blesk.cz

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se svézt na vlně bezrámečkového designu

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se…

Sharp plánuje návrat na evropský mobilní trh. V průběhu uplynulého veletrhu IFA v Berlíně to oznámil šéf…

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit pozici Česka v EU, radí Sobotka

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit…

Vyjednat lepší pozici v jádru Evropské unie, posilovat bezpečnost a zvyšovat výdaje na obranu. I to by měly být…

 

iSport.cz

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti, ať je trest co nejmenší

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti,…

Má za sebou náročnou operaci zlomeného jařmového oblouku. David Limberský si od fotbalu na delší dobu odpočine,…

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu, chybí Schick

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu,…

Reprezentační trenér Karel Jarolím zveřejnil českou nominaci na závěrečné dva zápasy kvalifikace MS proti…

 

Reflex.cz

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od liberálů z FDP a radikální AfD?

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od…

Víkendové parlamentní volby v Německu nepřinesly na první pohled moc překvapení. Kancléřkou nadále zůstane…

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…