Diskuse

Honda CR-V (2021)

15.12.2021

Měl jsem A4 Avant B9 (viz recenze), výborné firemní auto, hlavně na dálnice a delší trasy. Jako rodinné auto taky fungovala, ale určitě se dají najít…

 

Honda CR-V (sevi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 20 Reagovat !

    foto popet11

    popet11 15.12.21  18:12

    « Super recenze

    Klobouk dolů před touto recenzí. Chystám se ji sem na toto auto napsat už víc než rok a teď vlastně ani není potřeba. Vystihl jsi a popsal prakticky všechno, jak bych to asi udělal i já :-)
    Mám verzi Executive hybrid 4x4 přes 2,5 roku a najetých skoro 60 tis. km. S autem většinou jezdí manželka, ale musím říct, že bysme ho klidně koupili znovu - veliká spokojenost.
    Ale drobné chybky se u auta taky najdou:
    - zadní sedadla nejde posouvat - je to škoda, protože je na nich skoro až zbytečně moc místa a dal by se tak třeba na dovolenou krásně rozšířit kufr
    - ani u nejvyšší verze Executive nemůžete mít odvětrávaná přední sedadla a 360-stupňový kamerový systém
    - LED světla svítí sice hezky, ale co si budeme říkat, adaptivní prostě nejsou :-(
    - keyless by mohl být i na zadních dveřích.
    Ale tím snad negativa končí. Kupodivu mi ani nevadí nic moc grafika infotainmentu - je to otázka zvyku. Jízdní vlastnosti, prostornost, podvozek, spotřeba a třeba i velmi rozumné ceny garančních prohlídek v Hondě to pohodlně dorovnávají k plné spokojenosti.
    Věřím, že tvoje recenze a možná i těch mých pár poznámek navíc, někomu pomůže při výběru nového auta.
  • 21 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 17.12.21  12:27

    « Rodinný ideál

    Pěkně sepsáno. Já CRVčko koupil manželíně. Taky jsem při výběru váhal nad RAV4 a CRV jsem vybral podstatě ze stejných důvodů, plus dalším důvodem pro mne byl lepší pohon 4x4, kdy řešení od Toyoty s dvěma elektromotory není optimální, a taky design, tahle Honda se mi prostě líbí.

    Tohle auto je dokonalý rodinný ideál, úžasně prostorné, přitom to nemá 5 metrů, takže bezvadné i na skákání po městě, po školách, kroužcích a nákupech, kde to navíc je opravdu úsporné. Světlá výška dovolí kde co a auto překvapuje i výkonem, elektromotor za to umí vzít. Papírově podstatně silnější Toyota jede v podstatě stejně, rozdíl se projevuje opravdu až nad 130 kmh.

    Nicméně dojel jsem s tím i 1000 km do Chorvatska, byť mám druhé auto na dálky vhodnější, chtěl jsem Hondu vyzkoušet, a super - křesla parádně pohodlná, autopilot funkční, člověk se jen přidržuje volantu, auto řídí samo. Spotřeba při dálkové cestě na tempomatových 140 km/h byla 7,2 litrů na sto kilometrů, za mne naprosto v pohodě vzhledem k tomu, že to není primární teritorium toho auta.
  • « 10 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 20.12.21  11:36

    « Re: Gratulujem !

    Díky za příspěvek!
  • 10 Reagovat !

    foto spacesurfer

    spacesurfer 20.12.21  09:40

    « Gratulujem !

    Výborná recenzia, vždy oceňujem takéto info od užívateľov, lebo testy na webe bývajú jednak často hyper-kritické alebo neobsahujú takéto user-info, ktoré sú pre potenciálneho záujemcu dôležitejšie ako plač nad vekom infotainmentu. Mali sme Hondu Civic a vymenili sme ju za Toyotu Corollu Hybrid... aj preto, lebo Honda nemá kompaktný hybrid. Americký Insight je pritom krásne auto s principiálne zhodným pohonom ako má tvoja CR-V. Je to sedan, tak asi preto ho do Európy netačili... škoda :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 18.12.21  21:02

    « Re: Opakované startování

    Případně si pořiď powebanku s boosterem. Stojí asi 1500 a hybrida s tim nahodis úplně v poho. Buď nabíjí telefon/tablet nebo nastartuješ auto v případě potřeby.
    Ja ji po nenastartovani, než jsem se dostal do servisu na prepojeni, pořídil a jednou i pouzil. I v případě že ji nemáš nabitou, tak si ji doma nabíjes dřív než přijede asistence.
  • « 10 Reagovat !

    foto pevec1

    pevec1 18.12.21  20:49

    « Re: Re: Opakované startování

    Zdravím, taky jsem si udělal podobnou radost, ale jen 2WD, cca 3 měsíce. Za mě super.
    S tím startováním se mi to moc nezdá, zatím žádný problém, a nabíhá téměř okamžitě.
    A to jezdím také dosti po městě. Co se týká spotřeby, zatím mám dlouhodobou 5,8. Dálnici ještě nemám moc vyzkoušenou, uvidím v létě.
    Ještě bych přidal postřeh ohledně asistentů. Systém udržování v jízdních pruzích vypnuto. Při častých jízdách např. po okreskách hrůza.
  • « 10 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 17.12.21  08:12

    « Re: Re: Re: Hezka recenze!

    On ten převod je hodně dlouhý, takže tam zase tak velký rozdíl otáček mezi 70 a 120 není (škoda, že se nedá na přístrojovém štítu vyvolat otáčkoměr, mě by zajímalo, jaké otáčky to točí), ale něco na tom, co píšeš, bude, je fakt, že ta RAVka je zvláště ve vyšších rychlostech (100+) úspornější.
    Díky za postřehy a doplnění!
  • 10 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 16.12.21  19:49

    « Pěkné

    Moc hezky napsaná recenze. Přidej ještě pár fotek, ať si můžeme prohlédnout auto ze všech stran a detailů.

    Ohledně zkusenosti s autem, jen krátká predvadecka před skoro 3 lety, musím si říct o něco delšího trochu a oživit si to.

    U rav4 mi nepřišlo nějaké špatné odhlučnění, ale s rav4 klasikou jsem jel naposledy při uvedení na trh, tedy taky 3 roky a mohlo se to i nějak změnit od té doby, , pak už jen s PHEV a ta byla odhlucnena hodně dobře.

    Určitě v porovnani s corollou je CRV tišší, s rav4 nejsem schopen aktualne říct. A s Highlanderem je to nefér srovnání, stejně jako s tou PHEV rav4, to jsme cenove jinde. Cukani u rav4 jsem si nevšiml, u HL občas jo při specifických podmínkách v nízkých rychlostech při plném rejdu, tak awd-i nějak způsobí ubrání a následném přidání vykonu ne úplně sjednoceně. Možná to bylo u RAV4 stejne, jezdil jsem s klasikou jen s 2wd.

  • 10 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 16.12.21  13:53

    « Hezka recenze!

    Moc pekne napsane! Hondou jsem nejel. Okolo prelomu tisicileti jsem byl fascinovan Hondou Insight (ano, tou prvni, osklivou, dvoumistnou a nepovedenou) a ta me vlastne privedla k hybridum a pozdeji k Priusu. Od te doby jsem ale nemel tu cest.

    Mne se na pohonu od Toyoty libi to, ze dokaze maximalne efektivne vyuzit dostupnou energii. Kdezto system Hondy v nizkych rychlostech prevadi mechanickou energii na elektrickou a zpet, zatimco pri primem zapojeni spalovaku ten spalovak musi bezet v pomerne sirokem pasmu otacek a v nekterych rychlostech i mimo idealni energetickou ucinnost. O vyssich rychlostech uz jsi napsal sam :-)

    Sorento (a obecne Hyundai/Kia) by se ti asi nelibilo. To propojeni spalovaku s sestistupnovou prevodovkou je tezky sok pro nekoho, kdo uz zazil hybridni pohon od Hondy nebo Toyoty, o EV nemluve :-) Zvlast v rezimu "Eko" a nizkych rychlostech ma sklony docela cukat a rozmyslet se, ktery motor zrovna pusti ke slovu.
  • « 10 Reagovat !

    foto popet11

    popet11 15.12.21  21:30

    « Re: Co dodat

    Tak kožená sedadla jsem nechtěl taky, ale přebila to touha mít el. ovládání kufru, paměť na sedadle řidiče a vyhřívaný volant :-)
    Taky moc nechápu, proč se u nás CR-V prodává tak významně hůř než RAV4. Toyota je sice skvělá, ale Honda mi z těchto dvou aut přijde prostě pocitově na vyšším levelu ve všem.
  • 10 Reagovat !

    foto St-

    St. 15.12.21  19:22

    « Co dodat

    Mám toto auto 2. rok. Kupoval jsem hlavně kvůli originálnímu motoru. Máme v rodině auto rádi, jen jsem nechtěl kožená sedadla, tak po manželce “pumpuji” sedadlo na zem, ona pak zase úplně nahoru. Nemám rád vytočený motor, tak mě do kopce všichni předjíždějí. Infotainment mi vůbec nevadí. S Apple CarPlay je vše v pohodě. S Android to funguje ještě lépe (navigace na displeji před volantem). Měl jsem 3. generaci CR-V a byla trochu bytelnější, šetřit se musí.. Jen mě překvapuje, že v žebříčcích je u nás Honda tak nízko. Toto konkrétní auto, i jiné Hondy, co jsem měl, byly skvělé.
  • « 00 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 14.03.22  09:03

    « Re: gratulujem k autu

    Díky, a taky gratuluju k autu, ať dělá radost.
  • 00 Reagovat !

    foto jeremy82

    jeremy82 13.03.22  11:15

    « gratulujem k autu

    Ahoj, tiež som kúpil CRV a výber neľutujem. Mám ju asi 1 mesiac a zatial asi 1000km (jedna nádrž). Vyberal som medzi RAV4 a CRV, v oboch som sedel, ale toyota mala v interieri pár lacných detailov, ktoré sa mi nepáčili. Mimochodom Toyota sa vyrába v Rusku, Honda v Japonsku. Tiež som uprednostnil, ak píšeš Ty, väčší komfort pri cestovaní, lepšie odhlučnenie, plynulejší rozjazd pred mrštnosťou, lepším zrýchlením a o niečo lepšou spotrebou. Inak auto jazdí len po meste a v blízkom okolí a prvá nádrž vyšla na 6,8.
  • « 00 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 24.01.22  13:08

    « Re: Pěkná recenze, ale...

    Souhlas, každý typ pohonu se hodí pro nějaké užívání, s určitým profilem jízd. Tohle hybridní CRV je podle mě fajn univerzální rodinné auto pro někoho, kdo má převahu městkých a příměstkých tras (kde je velmi pohodlné a efektivní). A ví, že na dovolenou ho to auto taky spolehlivě doveze, byť s horší spotřebou a horším projevem motoru na dálnici, než nafťák.
    Pokud někdo jezdí převážně dálnice, tak tam nic lepšího a efektivnějšího než diesel neexistuje, a asi ani nebude existovat. Dieselové motory dávají smysl a měly by zůstat jako varianta (např. přezbrojit SQ7 z nafty do benzínu a říkat tomu ekologie, to nevím. Stejně, jako je podle mě škoda naftového Kodiaqu RS).

    Jak se neštítím dieselu, nebránil bych se ani čistému EV, jako druhému autu do rodiny. Když má člověk možnost dobíjet doma, proč ne.

    Ta moje spotřeba 7,1 byl mix, ve kterém byly převážně dálnice, ale taky krajské silnice (z ČB až k Freistadtu), obce,... Čistá dálniční spotřeba bude vyšší (7,5l a víc), ale i to mi na benzínové SUV velikosti CRV přijde jako naprosto přijatelná hodnota a mě vlastně příjemně překvapila.

  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 22.01.22  22:43

    « Re: Pěkná recenze, ale...

    to je spíš nelichotivá spotřeba pro to TDI, pokud není v SUV, ale klasickém sedanu/kombíku. 7,1 benzinu na dalnici v SUV, to je naopak podle mého skvělé.
  • « 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 21.01.22  13:47

    « Re: Pěkná recenze, ale...

    To si nejako myslíš - jeho auto bude zakázané tiež. Povolené bude len čisté elektro. Takže hučať ti to nebude, len budeš počítať, či máš ísť 80km/h a urobiť o nabijanie menej ako pri 130km/h ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 21.01.22  11:40

    « Pěkná recenze, ale...

    ... jak píšeš, je to prostě do města a kolem něj.
    Ten zvukový projev a ta spotřeba na dálnici 7,1 je docela nelichotivá hodnota. Osobně jezdím dalnici v zimě za 7,5 a v létě za cca 7 a to mám 3.0 TDI.
    Nevím, ale nějak se mi ten pokrok vytrácí a přemýšlím, jestli to zelené směřování dopravy za každou cenu má skutečný smylsl. Podle mě ne a měly by se prodávat všechny vozy tak aby si každý vybral dle preferencí. Já třeba vím, že protože jezdím hodně dálnice, tak si takové auto, jako máš ty, nikdy nekoupím.Stejně tak jako si asi nikdo nekoupí moje, když chce jezdit po městě.
  • « 00 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 20.12.21  11:35

    « Re: Re: Re: Opakované startování

    Díky za comment. Jj, systém udržování v jízdních pruzích jsem také vypnul, zapínám jen na dálnici.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 18.12.21  21:00

    « Re: Opakované startování

    To vypadá spíš na vadnou baterku.
    U corolly po 2 letech mi odešla. Bylo to, ze jsem dojel po 609km dlouhé trase zastavil na parkovišti na 10 minut a už nenastartuju.
    Pak u Highlandera 2x, ale protoze mi špatně zapojili palubní kameru, takže vybila baterku, pokud jsem 3 dny nejel. Po prepojeni jak měla být je to už ok.
    Takze pokud nemáš taky špatně zapomenou palubní kameru, tak bych to normálně reklamoval. Tohle se přeci stávat nemá. Nevím tedy jak Honda, ale Toyota ani alternátor nemá a nabíjí 12V z hybridní baterie přes DC-DC převodník. Takze ani krátké trasy ani časté startování by to dělat nemělo.
  • « 00 Reagovat !

    foto sevi

    sevi 18.12.21  19:57

    « Re: Opakované startování

    Díky za příspěvek. Ani jeden z těch problémů mě zatím nepotkal. A normální mi to tedy nepřijde. 12V baterka sice nemá velkou kapacitu, ale jak nemusí točit startérem, nemělo by to asi vadit... Já mám auto chvilku, tak jsem zvědavý na příspěvky zkušenějších.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…